Al een Kroatische grootheid aller tijden, en hij is pas onlangs 28 geworden! Zijn 72 caps voor de Vatreni en zijn gegarandeerde basisplaats bij Real Madrid zijn het bewijs van zijn onmiskenbare talent.
:thumbsup: :thumbsup:Hij moet een echte trofee winnen (zonder HNL-titels) en Kroatië naar een redelijke run in een groot toernooi leiden om de beste Kroatische speler ooit te zijn, imo
Je bent vergeten dat hij Özil heeft laten degraderen...Al een Kroatische grootheid aller tijden, en hij is pas 28 geworden! Zijn 72 caps voor de Vatreni en zijn gegarandeerde basisplaats bij Real Madrid zijn het bewijs van zijn onmiskenbare talent.
![]()
HVALA LUKA
Modric en Özil hebben nooit dezelfde positie voor Real Madrid bekleed. Ze speelden vaak samen.Je bent vergeten dat hij Özil degradeerde...
Proost
Ja, hij zou onze assistent-aanvoerder moeten zijn, direct achter BIG JOE:thumbsup:Subasic is in sublieme vorm, maar er is maar één Stiperoud:
Ik ben het er niet mee eens, Stipe is meer dan solide geweest. Waarom zou Kovač hem in godsnaam laten vallen?Walgelijk hoe Stipe voor Subasic staat in onze nationale ploeg....
Sorry, je hebt het mis.Er is meer aan Prosinecki, bijvoorbeeld, dan Frankrijk 98.Luka is een geweldige speler, maar zijn vorm is lang niet zo goed als wat Boban en Suker en co. meer dan een decennium lieten zien. Laten we Luka een volledige carrière laten spelen voordat we hem naast de Golden Bhoys zetten.Luka is beschuldigd van het bellen voor het nationale team en elke objectieve analyse van de Repka-prestaties zou zeggen dat het af en toe waar is.ProostIedereen die denkt dat Luka niet in dezelfde klasse zit als Boban, Prosinečki etc. overschat simpelweg de oudere generatie... Ik denk dat Gasparov zei dat Boban en Robi ons naar de derde plaats brachten... maar Robi werd gedropt en bracht het belangrijkste deel van het toernooi op de bank door... denk je dat Luka geen plek zou hebben gehad in die Franse '98 basisopstelling?Trofeeën zijn niet de beste indicator van waarde... natuurlijk is het op zich al een erkenning om bij een club te zitten die grote trofeeën wint, want clubs als die zullen je niet aantrekken en houden als je niet op topniveau presteert... maar in theorie had Luka vorig seizoen meerdere trofeeën kunnen winnen toen zijn vorm minder was en niets gewonnen bij Spurs na jaren van uitstekende vorm, of hij zou dit seizoen zelfs met lege handen kunnen eindigen wanneer hij zich eindelijk heeft gevestigd. En dan is er nog de vraag hoeveel eer een speler verdient voor het winnen van een trofee door zijn club?Ik kijk er graag op deze manier naar: na Boban is er geen andere voormalige of huidige Kroatische middenvelder van het nationale team die ik liever in mijn XI zou hebben dan Luka Modrić.
Ik bekijk het graag op deze manier: na Boban is er geen andere voormalige of huidige Kroatische NT-middenvelder die ik liever in mijn XI zou hebben dan Luka Modrić.
Ik heb de draad niet aangemaakt vanwege zijn recente vorm, ik ben al bijna 10 jaar een enorme fan van hem en hij verdient zeker zijn eigen draad hier op XtraTime voor links en gezwets over hem. Daarom heb ik het aangemaakt, niets te maken hebbend met zijn recente vormEen draad gepost uit emotie over een geweldige huidige vorm. Geweldig, niets mis mee, maar om het gelijk te stellen aan legendes die meer hebben bereikt, wacht even.