Xtratime Community banner

Officiële Geruchten/Transfernieuws Thread

242K views 4.1K replies 267 participants last post by  Boyo  
#1 ·
Daar gaan we weer:)

Dit is de plek om je laatste geverifieerde nieuws te plaatsen over spelers transfers van/naar Lazio:)

De mercatto is om de hoek, en we hebben al een paar sterke suggesties over mogelijke nieuwkomers.

Zoals Veron, die meer tijd in Rome doorbrengt dan in Manchester:D. Blijkbaar is hij in Rome terwijl ik deze regels schrijf. Blijkbaar voor medische aandacht van Lazio-artsen. Zijn er dan geen dokters in Manchester? Ja, da's waar:D

Welkom bij het officiële transfernieuws/geruchten thread deel 3:)

#2 ·
Ik denk dat ik de thread ook moet starten?;):D

Veron meer in Rome dan in Manchester Gepost op 3 april 2002 - 15:38 door Mattias

De toekomst van Veron bij Manchester United zal opnieuw in twijfel worden getrokken nadat de Argentijnse middenvelder dinsdag werd gezien op het trainingsveld van Lazio Formello. Terwijl zijn teamgenoten een magnifieke prestatie leverden in Spanje om Deportivo La Coruna met 2-0 te verslaan, reisde Uniteds recordaankoop naar Rome, vermoedelijk met als belangrijkste doel een behandeling te ondergaan voor een achillespeesprobleem. Hoewel hij vorige week speelde en scoorde voor Argentinië in hun gelijkspel tegen Kameroen, is Veron niet meer in actie gekomen voor de kampioenen van de Premiership sinds hij werd gewisseld nadat zijn fout Middlesbrough een overwinning bezorgde die Sir Alex Fergusons team een andere titel zou kunnen kosten.

Geruchten in Engeland suggereerden dat de Zuid-Amerikaan was gespot op een luchthaven die in een trein naar Rome stapte, en Italiaanse bronnen hebben deze informatie bevestigd. De 26-jarige arriveerde in Formello met goede vriend Hernan Crespo, die zelf een doelwit zou zijn voor United, en sprak naar verluidt met Massimo Cragnotti.

De officiële lezing is dat Veron een behandeling kreeg van Lazio-artsen, die in het verleden voor hem hebben gezorgd, en is misschien haalbaar, maar er lijkt geen reden te zijn om de uitgebreide medische aandacht in Old Trafford te negeren. Argentijnse bronnen beweren dat Veron toestemming heeft van Ferguson om contact te leggen met Lazio-fysiotherapeut Andrea Campi en vier of vijf dagen onder zijn toezicht in de Italiaanse hoofdstad te blijven.

Maar nu Crespo toegeeft dat hij in het Stadio Olimpico wil blijven, zullen de constante speculaties over een zomerse terugkeer van zijn vriend onverminderd doorgaan. "Ik blijf bij Lazio", bevestigde Crespo. "Ik wil het WK winnen met Argentinië en dan zal ik weer in dit shirt spelen. "Ik ben heel goed in Rome en ben niet van plan te verhuizen. "Cragnotti zal een geweldige Lazio-ploeg bouwen."

Omdat afzonderlijke geruchten beweren dat Veron het onderwerp was van een furieuze uitbarsting van Red Devils-aanvoerder Roy Keane, na zijn fout tegen Middlesbrough, blijft de toekomst van Uniteds grootste aankoop gehuld in twijfel. De Old Trafford-getrouwen zouden er over het algemeen de voorkeur aan geven dat de uitzonderlijk getalenteerde middenvelder nog een jaar de tijd krijgt om zich aan te passen aan het Engelse spel en zijn onbetwiste klasse te tonen.

De regelmatige terugkeer naar Rome helpen de speler echter niet om echt in de harten van de United-supporters te komen, en ook zijn recente vorm heeft zijn zaak niet geholpen na een geweldige start van zijn carrière bij de Red Devils. Met Roy Keane en David Beckham die geblesseerd zijn na het succes in Riazor op dinsdag, heeft Ferguson Veron nodig, klaar, gefocust en toegewijd aan de zaak om het team te helpen succes te behalen op twee fronten.

planetfootball

#3 ·
Geruchten uit Argentinië melden een bod van 18 miljoen euro van Lazio voor Andres D'Ale

Geruchten uit Argentinië melden een bod van 18 miljoen euro van Lazio voor Andres D'Alessandro. Bevestigingen komen van de directeur van de club uit Buenos Aires.

#4 ·
Van Bommel's ja vandaag

In de middag zou de Nederlandse middenvelder moeten arriveren om zijn transfer naar Lazio te maken met een vierjarig contract aangeboden door Cragnotti. Geen probleem met PSV Eindhoven: er is een overeenkomst voor 20 miljoen euro. Van Bommel krijgt 3,5 miljoen euro per seizoen.

#5 ·
Zware transfergeruchten

Het lijkt erop dat het een goed idee was om een ​​nieuw transfertopic te openen, Aca, aangezien de transfergeruchten vandaag de pan uit swingen...

Omdat de Lazio-directeuren in Eindhoven zijn om de deal met PSV-middenvelder Van Bommel af te ronden, kijken ze ook naar de 23-jarige PSV-rechtsbuiten Dennis Rommedahl, die een goed seizoen heeft gehad en ook voor de Deense nationale teams speelt.

Andere geruchten suggereren dat Lazio ook kijkt naar Ajax-rechtsbuiten Andy van der Meyde, 22, een zeer bekwame speler. Perugias Braziliaanse verdediger Ze Maria, die eerder dit jaar dicht bij Lazio stond, is naar verluidt opnieuw een doelwit voor Lazio.

#6 ·
Fiore mikt op UEFA Cup-plek donderdag 4 april 2002

--------------------------------------------------------------------------------

Stefano Fiore gelooft dat Lazio geen kans maakt om zich dit seizoen te kwalificeren voor de Champions League.

De Biancocelesti hebben nog steeds een mathematische kans om in de top vier te eindigen, maar met nog maar vijf wedstrijden te gaan, lijkt het zeer onwaarschijnlijk.

"Bij Lazio is het beter om geen berekeningen te maken. We nemen elke wedstrijd zoals die komt vanaf nu. Kwalificatie voor de Champions League is bijna onmogelijk, dus we hopen gewoon op een UEFA Cup-plek", zei hij.

De ploeg uit het Olimpico heeft een rampzalig seizoen achter de rug, waarin hun seizoen effectief voorbij was met Kerstmis na hun uitschakeling uit Europa en de slechte vorm in de Scudetto-race.

De zaken zijn echter de laatste tijd verbeterd voor zowel Fiore als het team na de 1-1 gelijkspel bij Juventus op zaterdag.

"Op persoonlijk vlak ben ik een stuk gelukkiger dan een paar maanden geleden", voegde Fiore eraan toe. "Zelfs als ik hoop dat dit ongelukkige seizoen snel ten einde komt."

Ondertussen suggereert transferpraat dat Roberto Muzzi deze zomer voor £ 7 miljoen en de huur van Lucas Castroman van Udinese bij het team komt.

Speculatie suggereert ook dat Inter bereid is Lazio contant geld en Ivan Cordoba aan te bieden in ruil voor de Nederlandse international Jaap Stam. Laatstgenoemde had onlangs verklaard dat hij een overstap alleen zou overwegen naar een Italiaanse of Nederlandse ploeg.

#7 ·
Lazio wil Ljungberg halen

Lazio wil Ljungberg halen Vrijdag 5 april 2002

--------------------------------------------------------------------------------

De club uit de hoofdstad Lazio wil een bod uitbrengen op Arsenal-middenvelder Fredrik Ljungberg, volgens berichten in Zweden.

De nationale krant 'Expressen' beweert dat er al gesprekken hebben plaatsgevonden tussen de twee clubs en dat er een bod zal worden uitgebracht.

Ljungberg heeft dit seizoen de aandacht getrokken van een aantal Italiaanse clubs, vooral met zijn prestaties in de Champions League.

De 24-jarige speelt al vier seizoenen bij de Gunners en wordt gezien als een perfecte vervanger voor de vleugelspelers Karel Poborsky en Lucas Castroman, die deze zomer de Italiaanse club zullen verlaten.

De international was ook een doelwit van Juventus en coach Marcello Lippi na zijn optreden in de 3-1 overwinning op de Bianconeri in Highbury eerder dit seizoen.

De enige hindernis zou zijn als Lazio zich volgend seizoen niet kwalificeert voor Europees voetbal.

De Biancocelesti zouden al aanbiedingen hebben gedaan voor PSV-ster Mark Van Bommel en Olivier Dacourt van Leeds.

#8 ·
Marcio Amoroso is een bekend gezicht voor Italiaanse voetbalfans, maar zijn hattrick tegen Milan deze week zou hem weer een bekende naam kunnen maken.

De voormalige spits van Parma en Udinese scoorde drie van de vier doelpunten van Borussia Dortmund in de halve finale van de UEFA Cup tegen de Rossoneri op donderdagavond.

Nu zijn Juventus en Lazio herinnerd aan het talent dat ooit bovenaan de topscorerslijst van de Serie A stond en bereiden ze biedingen voor om de Braziliaan terug naar het schiereiland te halen.

De Bianconeri zouden favoriet zijn vanwege de sterke handelsbetrekkingen die al met de Duitse club bestaan.

Amoroso zou echter in de verleiding kunnen komen door Lazio, aangezien hij zijn oude Udinese-coach Alberto Zaccheroni op de bank zou vinden.

De Biancocelesti zijn ook op zoek naar nieuwe aanvallers, aangezien Claudio Lopez, Simone Inzaghi en Hernan Crespo naar verluidt op de markt zijn.

#9 ·
Vrijdag 5 april 2002
Veron zou alleen terugkeren naar Lazio

ROME, 5 april (Reuters) - Juan Sebastian Veron zegt dat hij gelukkig is bij Manchester United en dat alleen zijn voormalige club Lazio hem ooit zou kunnen verleiden om terug te keren in het Italiaanse voetbal.
De Argentijnse middenvelder, momenteel in Rome om behandeld te worden voor een achillespeesblessure, kwam afgelopen zomer voor 28 miljoen pond (40 miljoen dollar) van Lazio naar United.

'Ik zou alleen naar Italië terugkeren om voor Lazio te spelen', werd Veron geciteerd in de Corriere Dello Sport van vrijdag.

'Ik zie mezelf eigenlijk niet in een ander shirt. Maar nu heb ik een contract bij Manchester United en ik heb respect voor (Alex) Ferguson en de Engelse directeuren.'

Veron wordt gezien als de redder van de club door de gefrustreerde fans van Lazio, die een seizoen van teleurstelling hebben gezien, en de Argentijn werd toegejuicht toen hij voor het laatst in februari in het Stadio Olimpico werd gezien.

'Het was prachtig, maar ik was niet verrast', vertelde hij de in Rome gevestigde krant. 'Het publiek van Lazio heeft me altijd veel genegenheid getoond en Rome heeft een grote indruk op me achtergelaten als voetballer en als mens.'

Veron hielp Lazio in 2000 onder toenmalig coach Sven-Goran Eriksson, nu manager van Engeland, aan de Italiaanse competitie- en bekerdubbel.

Hij verwierp berichten over onenigheid in de kleedkamer van United en zei: 'Het is niet gemakkelijk om zo'n compacte groep te vinden en ik voel me hier op mijn gemak.

'Ik voel me iets beter en ik hoop snel terug te keren om United te helpen. Ik blijf tot zondag in Rome en ga misschien de wedstrijd tussen Lazio en Lecce bekijken.'

Ferguson hoopt dat Veron, die de heenwedstrijd van de kwartfinale van de Champions League tegen Deportivo Coruna dinsdag miste, volgende week woensdag de return kan spelen.

United, dat voort wil bouwen op hun 2-0 voorsprong, zal het zonder Verons collega-middenvelders Roy Keane en Paul Scholes moeten doen vanwege blessures en schorsingen, terwijl een derde, David Beckham, een twijfelgeval is met een zwaar gekneusde enkel.

#11 ·
Lazio heeft contact opgenomen met Maccarone Gepost op 8 april 2002 - 11:00 door Mattias

Empoli heeft volgens zijn zaakwaarnemer geen kans om topspits Massimo Maccarone te behouden.

De international onder 21, die onlangs zijn debuut maakte in de hoofdmacht tijdens de 2-1 overwinning op Engeland, is momenteel de meest begeerde speler in de Serie B en lijkt zich aan te sluiten bij een van de giganten van het Italiaanse voetbal.

"Massimo zal Empoli aan het einde van het seizoen zeker verlaten", aldus Silvano Martina. "De ploeg zal hem niet kunnen vasthouden en er is al een minimumprijs van £7 miljoen vastgesteld."

Maccarone is sterk in verband gebracht met Roma en Juventus, maar Martina was preciezer over zijn mogelijke bestemming.

"In Italië is hij van interesse voor Roma, Parma en Lazio, die allemaal contact hebben opgenomen met Empoli om te informeren naar zijn transfersom. En Chelsea heeft ook interesse getoond en staat op het punt een bod uit te brengen.

"Ook Milan volgt hem en daarom bevestig ik dat er geen mogelijkheid is dat Massimo na deze zomer voor Empoli blijft spelen."

De Toscaanse ploeg hoopte de spits te kunnen behouden als ze hun promotietempo konden handhaven en een plaats in de Serie A voor volgend seizoen konden bemachtigen.

#12 ·
Lazio in verband gebracht met Ranieri

Lazio is de nieuwste club die in verband wordt gebracht met Chelsea-manager Claudio Ranieri. Na de onthulling dat de in Rome geboren baas al met Barcelona heeft gesproken, ziet Lazio hem nu als een vervanger op lange termijn voor Alberto Zaccheroni.

channel4

#13 ·
Atletico stelt Lazio-kwartet op maandag 8 april 2002 op

Er zou deze zomer een massale uittocht van Lazio-spelers naar Atletico Madrid kunnen zijn. Er wordt gemeld dat tot vier leden van de selectie uit de hoofdstad worden achtervolgd door de Spaanse club.

De Argentijn Diego Simeone (op de foto), die na een blessure tegen Lecce op zondag terugkeerde in de eerste ploeg, heeft in het verleden openlijk toegegeven dat hij graag terug zou willen keren naar Atletico.

En aangezien Olivier Dacourt van Leeds en PSV-ster Mark Van Bommel allebei door Lazio worden gewild, staat de voormalige middenvelder van Inter op het punt het Olimpico te verlaten.

Ook de back Giuseppe Favalli wordt in verband gebracht met de Spanjaarden, net als Claudio Lopez en Gaizka Mendieta.

Lopez, ook al wil hij blijven, zal naar verwachting te gelde worden gemaakt na twee teleurstellende seizoenen sinds zijn overstap van Valencia.

Terwijl Mendieta, die voor £29 miljoen werd gecontracteerd, waarschijnlijk de mislukking van het seizoen is nadat hij zich niet heeft kunnen aanpassen aan het Italiaanse spel. Laatstgenoemde werd ook in verband gebracht met beide Milanese clubs, maar wil terugkeren naar zijn thuisland.

channel4

#14 ·
Lazio blokkeert Van Der Meyde

Hoewel de kansen om de Fransman Olivier Dacourt van Leeds te halen klein zijn, heeft Lazio een voorkeursrecht gekregen op Van der Meyde, de rechtervleugelverdediger van Ajax. Twee Gea-agenten hebben een gesprek gehad met Van Praag, de voorzitter van de Nederlandse club. (Corriere dello Sport)

Goed nieuws van CDS. Lazio blokkeert Van Der Meyde van Ajax omdat ze Dacourt hebben opgegeven, goede keuze. Deze man zal zeker iets bijzonders zijn, hopelijk wordt hij ook gecontracteerd.

#15 ·
De geruchten gaan momenteel helemaal los. Trapattoni wordt opnieuw in verband gebracht met Lazio en de geruchten worden steeds hardnekkiger. Algemeen directeur Massimo Cragnotti ontkende dit echter en zei dat Zaccheroni bij Lazio zal blijven, toen hij sprak met een Romeinse radiozender. Onder andere zei Massimo dit: "Laat me er niet uitzien als een dwaas." Welnu, ik heb nieuws voor je, Massimo. Je bent al een dwaas, dus daar hoeft niets aan te veranderen. :D Simeone verklaarde gisteren zijn wens om bij Lazio te blijven. :happy:

#16 · (Edited)
Wie heeft mijn onderwerp naar deze spam-geruchtenartikelthread verplaatst, wat is je probleem? Ik weet dat er een Transfer/Geruchten-thread was, maar besloot een aparte thread te maken, net als in het Parma/Milan- en Juve-forum. Maar er is hier de laatste tijd altijd gedoe, mods blijven thread na thread samenvoegen tot een soort onzinnige mix van onzin.

Het zou goed kunnen zijn met geruchtenthreads, MAAR verplaats niet elke verdomde thread die je op het forum vindt naar die ene. 1. Mensen hebben het recht om threads te plaatsen als ze dat willen, zonder dat moderators ze constant samenvoegen. 2. Transfer/Geruchten-threads hebben een gebrek aan goede discussies 3. Ze zijn vaak enorm, dus het is moeilijk om te vinden wat je zoekt. Dus verplaats alsjeblieft geen goede aparte threads die in de toekomst wat discussies zouden kunnen veroorzaken, bedankt!

Verdomme, ik mis de oude tijd waarin we hier nog de vrijheid van meningsuiting hadden.

#17 · (Edited)
Het spijt me dat je je zo voelt, Nick. Ja, ik was het die je draad verplaatste. Ik begrijp je punt en het wordt terdege opgemerkt, maar hoe in hemelsnaam moeten we beslissen wat een goed transfergerucht is en wat niet? Daarom heb ik het verplaatst. Ik stel voor dat als je deze bepaalde kwestie over van der Meyde wilt bespreken, je een draad met een andere titel maakt, zodat deze meer openstaat voor discussie.

#18 ·
Bolton wil nog steeds Sinisa

Bolton-baas Sam Allardyce staat op het punt om de deal om Sinisa Mihajlovic van Lazio naar Bolton te halen, nieuw leven in te blazen. De baas van de Trotters probeerde de Joegoslavische verdediger vorige maand te contracteren, maar kon de deal niet sluiten omdat Mihajlovic in Brazilië was. "Als een speler van zijn internationale kwaliteit beschikbaar is, moet je geïnteresseerd zijn", zegt Allardyce.

#19 ·
Lazio bespreekt Davids deal Dinsdag 9 april 2002

Vertegenwoordigers van Lazio ontmoetten vanmiddag Juventus Algemeen Directeur Luciano Moggi om de voorgestelde overstap van Edgar Davids naar de hoofdstad te bespreken.

Volgens berichten vond de lunchbijeenkomst om 13.30 uur plaats in een Romeins hotel. Moggi en zijn zoon, Gea-agent Alessandro, Lazio-voorzitter Sergio Cragnotti en algemeen directeur Massimo Cragnotti waren aanwezig.

Het gerucht dat Davids aan de Biancocelesti linkt, circuleert al enkele maanden in de pers, hoewel een overstap naar de Premiership ook is overwogen na interesse van Arsenal en Liverpool.

Er wordt aangenomen dat Lazio de voormalige Udinese-middenvelder Giuliano Giannichedda zal aanbieden in ruil voor de Nederlandse international.

De Bianconeri zijn echter ook geïnteresseerd in Lazio-sterren Alessandro Nesta en Hernan Crespo. Gea, het agentschap waarvan Alessandro Moggi lid is, vertegenwoordigt aanvoerder Nesta.

Lazio haalde het duo vorige maand van de markt, maar er komen nog steeds aanbiedingen binnen.

Ondertussen onthulde Massimo Cragnotti ook de achtergrond van hun laatste zetten op de transfermarkt.

"De komende week zal beslissend zijn voor Mark Van Bommel en Olivier Dacourt", aldus de algemeen directeur. "In ieder geval, als ik een percentage op de uitkomst zou geven, ben ik optimistischer over het succesvol aantrekken van de middenvelder van Leeds United."

"Alberto Zaccheroni zal ook volgend seizoen de coach zijn", legde hij uit aan Radio RSA, "zelfs als we ons niet kwalificeren voor Europa. Deze beslissing is genomen samen met de voorzitter, de directeuren en het hele personeel."

De club was in verband gebracht met een aantrekkelijke overstap voor de huidige bondscoach van Italië, Giovanni Trapattoni, mochten de Azzurri deze zomer niet het WK winnen.

"Alle verhalen die Lazio linken aan Trapattoni of Atalanta-middenvelder Cristiano Doni zijn onwaar", verzekerde Cragnotti. "Zaccheroni heeft een driejarig contract bij ons getekend en onze plannen voor de toekomst zijn solide."

#20 ·
Lazio houdt vast aan de hoop om Leeds' strijdlustige Dacourt te contracteren
Nieuwsarchief

04/09/2002. Lazio's algemeen directeur Massimo Cragnotti gelooft nog steeds dat een deal om Olivier Dacourt van Leeds Utd naar het Olimpico te halen mogelijk is. De voormalige Italiaanse kampioen beweert een mondelinge overeenkomst te hebben met de Franse middenvelder en Leeds' voorzitter Peter Ridsdale heeft bevestigd dat er contact is geweest.

Leeds moet verkopen en Dacourt zal waarschijnlijk mogen vertrekken om de boeken in evenwicht te brengen, vooral als de club er niet in slaagt zich te plaatsen voor de Champions League.

"Volgende week wordt cruciaal voor onze hoop", zei Cragnotti. "Maar ik moet zeggen dat ik veel meer hoop heb om Dacourt te contracteren dan onze andere doelwit Mark Van Bommel."

#21 ·
laziali said:
Het spijt me dat je je zo voelt, Nick. Ja, ik was het die je draad verplaatste. Ik begrijp je punt en het wordt terdege opgemerkt, maar hoe moeten we in hemelsnaam beslissen wat een goed transfergerucht is en wat niet? Daarom heb ik het verplaatst. Ik stel voor dat als je deze bepaalde kwestie over van der Meyde wilt bespreken, je een draad maakt met een andere titel, zodat deze meer open is voor discussie.
Waarom moet je überhaupt elk transfergerucht verwijderen? Mogen we ze niet meer in aparte topics in het Lazio-forum bespreken? Als je jongens als Soccer-Addict ziet die gewoon spam plaatsen, dan is het handig met een Transfer-thread, anders is het onzinnig. Je ziet, het Lazio-forum is toch al halfdood, het is gewoon goed met wat nieuwe discussies.

#22 ·
Ik ben het hier met Nick eens.
Zien jullie überhaupt dat er zoveel posters in deze threads reageren, behalve nieuwsbulletins? Ik niet, maar verdomme, ik ben ook niet meer zo vaak in de buurt.

Waarom niet een thread plaatsen voor elke speler die meer lijkt te zijn dan alleen een gerucht?
Of beter nog, plaats een geruchtenthread en als onderwerp de positie, snap je? Zoals, wie wordt onze nieuwe defensieve middenvelder of zoiets. Je weet wat ik bedoel. Op die manier kun je de geruchten over spelers voor die positie vergelijken en toch een helikopterview over de geruchten behouden.

#23 ·
Ik ben het geneigd met jullie beiden eens te zijn, maar nogmaals: Hoe moeten we bepalen wat een goed gerucht is en wat niet? Het is een kwestie van hoe je het bekijkt. Glen heeft net een draadje geopend over een speler die naar verluidt naar Lazio gaat, maar zijn benadering van de kwestie is, naar mijn mening, gemakkelijker te bespreken door de manier waarop hij mij heeft gepost. Ben ik hier duidelijk?

Michel, dat zijn een paar hele goede ideeën die je daar hebt. Waarom ga je niet verder en maak je zo'n draadje? Aangezien het jouw suggestie is, denk ik dat jij degene moet zijn die het maakt, om ervoor te zorgen dat het uitpakt zoals je wilt.

Nogmaals, mijn excuses als ik een fout heb gemaakt, het was niet mijn bedoeling. Pax?

#24 ·
laziali said:
Hoe moeten we bepalen wat een goed gerucht is en wat niet? Het is een kwestie van hoe je het ziet.
Als de thread slechts een waardeloos, onbetrouwbaar artikel is van internetsoccer of tuttusport, voeg het dan samen in de geruchtenthread. Zo niet, en de persoon die de thread plaatste heeft daadwerkelijk een paar eigen punten gemaakt in plaats van alleen te kopiëren en te plakken, houd het dan en bespreek het, kijk eens rond vriend, het Lazio-forum is dood en het heeft echt behoefte aan een paar nieuwe discussies.

#25 ·
Vialli in verband gebracht met Baggio

Dino Baggio zou volgend seizoen samen met zijn voormalige Juventus-vriend Gianluca Vialli naar Watford kunnen gaan. De voormalige international zal naar verwachting deze zomer door Lazio worden verkocht en voorzitter Sergio Cragnotti heeft de deal voorlopig goedgekeurd.

channel4

#26 ·
Lazio bereidt Angel-bod voor Woensdag 10 april 2002

Lazio toont meer interesse in de Premiership met een bod op Juan Pablo Angel.

De Aston Villa-ster is er niet in geslaagd zich te settelen ondanks zijn 16 doelpunten in 31 wedstrijden en staat op het punt om deze zomer Engeland te verlaten.

De 26-jarige Colombiaanse Angel was eerder akkoord gegaan met een transfer naar de Serie A, aangezien Parma een optie op de speler had getekend toen hij nog bij River Plate speelde.

De Tardini-ploeg zag echter af van hun eerste recht van weigering en liet hem naar Villa gaan.

Nu zou Lazio geïnteresseerd zijn in de doelpuntenmaker als vervanger van Claudio Lopez (op de foto).

Als geruchten dat Lopez terugkeert naar Valencia waar zijn, zou dit overeenkomen met berichten dat de huidige spits van de Spanjaarden, John Carew, een doelwit is voor Aston Villa.

De Romeinse club is al in gesprek met een Britse club in hun pogingen om middenvelder Olivier Dacourt van Leeds United te contracteren.

channel4