Xtratime Community banner

Was dit Italiaanse team het beste ooit?

8K views 99 replies 63 participants last post by  Kopite  
#1 ·
Materazzi is de op een na beste verdediger ooit, na Cannavaro.

Buffon is de beste doelman aller tijden.

Zambrotta is de beste vleugelverdediger aller tijden, terwijl Totti in de aanval gewoonweg onweerstaanbaar was.

Ik heb nog nooit een speler met de kwaliteiten van Pirlo gezien, terwijl Gattuso een echte leider is. Toni is momenteel waarschijnlijk de beste spits ter wereld.

Dit team werkte ook zo goed samen.

Discussiëren.

:flirt: :cap:

#2 ·
Deano said:

Buffon is de grootste keeper aller tijden.

Zambrotta is de grootste back aller tijden, terwijl Totti simpelweg onweerstaanbaar was in de aanval.

Ik heb nog nooit een speler met de kwaliteiten van Pirlo gezien, terwijl Gattuso een echte leider is. Toni is momenteel waarschijnlijk de beste spits ter wereld

Dit team werkte ook zo goed samen

Discussieer.

Toni stelt niets voor vergeleken met Crouch. :D

Ik zou niet durven zeggen dat het het beste team aller tijden is, maar je moet wel iets goed doen om het wereldkampioenschap te winnen.

#3 ·
Ik kon niet zeggen dat het het beste team aller tijden is, als het duidelijk het team van 1982 was :D

#10 ·
Giuliano81 said:
Dus was Maradona dan de laatste 3 Argentijnse WK-teams samen.
Nou, Maradona was beter dan alles in het voetbal :D, nietwaar?... Argentinië speelde goed op dit WK ... ik weet dat je ervan genoten hebt om ze te zien, dus je haat het ......... Ik vond het Italiaanse team leuk.... chill

#14 ·
Deano said:

Buffon is de grootste keeper aller tijden.

Zambrotta is de grootste back aller tijden, terwijl Totti simpelweg onweerstaanbaar was in de aanval.

Ik heb nog nooit een speler met de kwaliteiten van Pirlo gezien, terwijl Gattuso een echte leider is. Toni is op dit moment waarschijnlijk de beste spits ter wereld

Dit team werkte ook zo goed samen

Discussieer.

Buffon; Op dit moment de beste. Ooit de beste? Niet voor mij, tenminste nog niet.

Verdediging: Matrix, de op een na beste verdediger ooit?:eekani: Wat is dit, een Calcio-thread:D

Middenveld: Pirlo was geweldig, net als Gatusso, maar alsjeblieft, wat daarna? DeRossi? Totti? (Heeft hij ĂĽberhaupt gespeeld? :confused: )

Aanval: Sorry, maar welke aanval? :confused: Toni was teleurstellend, Del Piero was nergens te bekennen toen hij werd gewisseld, Giladirno deed niet veel, Pippo speelde niet en Iaquinta was op zijn best gemiddeld.

Dus, het antwoord is nee, zelfs niet in de buurt.

Wereldkampioenen weliswaar, dat maakt ze de beste van dit WK:cool:

#15 ·
Aanval: Sorry, maar welke aanval? Toni was teleurstellend, Del Piero was nergens te bekennen toen hij werd gewisseld, Giladirno deed niet veel, Pippo speelde niet en Iaquinta was op zijn best gemiddeld.
Geef Toni wat krediet, de lat alleen al ontnam hem een paar spectaculaire doelpunten, voornamelijk tegen Ghana en Frankrijk zelf.

Als die zelfgemaakte doelpoging tegen Ghana erin was gegaan, zou het een ****ING geweldig doelpunt zijn geweest.

#17 ·
Giuliano81 said:
Geef Toni wat krediet, de lat alleen al ontnam hem een paar spectaculaire doelpunten, voornamelijk tegen Ghana en Frankrijk zelf.

Als die zelfgemaakte doelpoging tegen Ghana erin was gegaan, zou het een ****ING geweldig doelpunt zijn geweest.
Ik geef hem krediet voor het feit dat hij in het winnende team van het WK zat, maar hij scoorde 2 doelpunten nadat hij de Serie A had verschroeid, dat is een teleurstelling.

#18 ·
Marcello Lippi is een verdomde kampioen. Natuurlijk was hij onze ex-manager, dus ik wist altijd dat hij de beker terug naar Italië zou brengen. :smileani: Maar als ik het hardop had gezegd, zouden jullie verdomde Italianen bijgelovig zijn geworden... Dus ik wilde jullie paranoïde Italianen niet in paniek brengen :D

#19 ·
Als je kijkt naar de teams die de laatste decennia het WK hebben gewonnen, is Italië-06 de zwakste kampioen. Nou ja, misschien na Argentinië-78, dat ook een raar team was. Sinds wanneer kan een kampioen zonder krachtige aanval ooit de beste worden genoemd? :rollani: Trouwens, Italië-82 was met kop en schouders beter dan de editie van dit jaar. :thumbsup:

#21 ·
Ik vond het team als geheel gemiddeld, hoewel Cannavaro waarschijnlijk de beste speler van dit toernooi was. Pirlo en Buffon waren ook geweldig. Ze wonnen de finale echter door geluk. Frankrijk was duidelijk het betere team en Italië dat won door penalty's maakt het niet het betere team.

#23 ·
Je maakt zeker een grapje, het team van 2002 was beter dan dit, Italië die dit WK wint was net zo krankzinnig als Griekenland dat het EK won. Ze waren, zo het al zo was, in één wedstrijd het betere team.

#25 ·
Deano said:
:howler: Butcherazzi is duidelijk beter dan Baresi, Maldini en Nesta, toch?