Xtratime Community banner

Serie A: Juve vs. Milan

1 reading
7.1K views 239 replies 39 participants last post by  Kopite  
#1 ·
Laten we nog een grote reus doden, zoals we dit seizoen tegen Roma en Inter hebben gedaan. :fero:

We zouden dit moeten winnen, ze zullen ook zonder Nesta, Kaladze en Oddo spelen.

Zou Zanetti hiervoor terug moeten zijn of wat?

Hopelijk houden Momo en DP hun geweldige vorm vast. Dit zijn onze belangrijkste elementen in deze wedstrijd, ook Buffon + Chiellini zouden beslissend moeten zijn.

FORZA!! :drunk:

#3 ·
Nesta is niet geblesseerd, hij is voor een paar wedstrijden geschorst. Maar op de een of andere manier mag hij op magische wijze terugkomen voor deze wedstrijd na een beroep waarschijnlijk.

#6 ·
FORZA JUVE :star:

#7 ·
Weer een grote wedstrijd :star: Deze week zal, denk ik, een directe impact hebben op wie volgend seizoen samen met Inter & Roma in de Champions League komt. Aangezien Fiorentina ook tegen Inter speelt in een spannende ronde van de Serie A. Een gelijkspel is een goed resultaat, aangezien we ook een uitgestelde wedstrijd tegen Parma hebben, maar we moeten voor alle 3 punten gaan en ervoor zorgen dat we zo snel mogelijk de 3e plaats pakken. Chiellini moet goed voor Alexandre Pato zorgen :smileani: Ik hoop dat Pavel het haalt & Gigi luistert niet naar wat opa Seedorf te zeggen heeft! :star: Forza Juve :star:

#13 ·
Hopelijk houden Momo en DP hun geweldige vorm vast. Dit zijn onze belangrijkste elementen in deze wedstrijd, ook Buffon + Chiellini zouden beslissend moeten zijn.

FORZA!! :drunk:
Maak je geen zorgen, Momo houdt van dit soort grote wedstrijden. Hij houdt ervan om wat konten te schoppen.. Hij zal blijven tackelen en zijn best doen tijdens de 90 minuten.

Forza momo. :strong:

#19 ·
so we have Nesta, Kaladze and Pato out of this one. that is your chance to claim both Inter and Milan heads in one half-season.
Hallo mijn vriend, ;) er is geen twijfel dat er belangrijke spelers voor Milaan zijn, maar je moet als Milan-fan weten dat een groot team als Milaan niet alleen van zulke spelers afhankelijk zou moeten zijn :nono: .. dan kan Juve op elk moment met elke tegenstander omgaan .. dus geen behoefte aan de pre-excuses! :D

#17 ·
We hebben ook Roma geclaimd, dus als deze overwinning is beslist, betekent dit dat we dit seizoen de overhand hebben gehad over alle 3 de topteams (in het algemeen in dit seizoen heeft alleen Viola de overhand gehad in beide wedstrijden die we elkaar tegenkwamen). Statistisch gezien zou het gemakkelijker moeten zijn om het tegen Milan te doen, omdat ze een verschrikkelijke staat van dienst hebben tegen de topteams na Calciopoli.

#18 ·
Ja, maar statistieken zorgen er niet voor dat je wint.

Het is ofwel gelijkspel, of Milan wint, ik betwijfel of Juve morgen zal winnen, ze hebben deze punten veel meer nodig dan wij, en ik betwijfel of onze jongens extra gemotiveerd zullen zijn zoals ze waren tegen Inter of Roma, dankzij onze belachelijke resultaten tegen Palermo en andere kleine teams, is er niets meer om voor te vechten aan onze kant, ben ik bang.

#22 ·
Nou, het is logisch, als je dit verliest, ben je praktisch uit de race voor de 4e plaats als Fiorentina ook wint, terwijl we nog een buffer hebben tussen ons, Fiorentina en Milan.

Het is gewoon dat je meer te spelen hebt, en om eerlijk te zijn, hebben de wedstrijden van Milan hun glans een beetje verloren sinds je competitiviteit dit seizoen is afgenomen.

Maar ik ben er zeker van dat iedereen enthousiast zal zijn zodra de wedstrijd begint. Ik denk dat we er misschien een beetje zelfgenoegzaam ingaan, wat een beetje zorgwekkend is.

Het is best gênant dat we maar 2 pagina's voor deze wedstrijd hebben.

#30 ·
Nou, het is logisch, als je dit verliest, ben je praktisch uit de race voor de 4e plaats als Fiorentina ook wint, terwijl we nog een buffer hebben tussen ons, Fiorentina en Milaan.

Het is alleen dat je meer te spelen hebt, en om eerlijk te zijn, hebben de wedstrijden van Milan hun glans een beetje verloren sinds je competitiviteit dit seizoen is afgenomen.

Maar ik ben er zeker van dat iedereen enthousiast zal zijn als de wedstrijd begint. Ik denk dat we er misschien een beetje zelfgenoegzaam in gaan, wat een beetje zorgwekkend is.

Het is best gênant dat we maar 2 pagina's voor deze wedstrijd hebben. :embarass:
viola om inter te winnen? na het spelen van de UEFA Cup donderdagavond? :eek:

#24 · (Edited)
Je hebt materiaal om te bespreken, zoals welke van je waardeloze spelers wel of niet fit zijn om te spelen. Ons team staat redelijk vast en kiest zichzelf, behalve een kleine aanpassing of twee (Tinkerman en zo, dit gaat erom of hij Tiago op het middenveld laat spelen of Camo daar kiest en Sali rechts op het middenveld, of Sali links op het middenveld en niet Palla in plaats daarvan...niet interessant spul :D).

Nero, dit is niets :pp We hadden threads die nog niet bestonden tot de wedstrijd begon :D Deze thread voor grote wedstrijden bestaat tenminste al 4 hele dagen :D

#26 ·
Ja, we staan erom bekend luie *bastards* te zijn als het gaat om het maken van wedstrijdthreads...maar toch, we spelen tegen Milan. Er zou hier wel wat meer buzz kunnen zijn.

De Marchisio/Dessena-discussie was boeiender. :tongue:

Trouwens, ik weet niet hoe verstandig het is voor Milan om een half fitte Pirlo te laten spelen. Ik bedoel, kun je je voorstellen dat hij met de bal zit te *dilly-dallyen*, en Momo hem op het middenveld achterna zit? Het zou wel eens een recept voor een ramp voor hen kunnen zijn...

#27 ·
Voor mij is de strijd Momo tegen Kaka hetgeen waar ik het meest naar uitkijk, hoewel ik niet veel tegenstand van Kaka verwacht.

#28 ·
Niemand bezit Kaka, hij bezit zichzelf. De gemiddelde DMs die hij voornamelijk tegenkomt, hebben niet veel hoeven doen om hem te stoppen, hij is uit zichzelf weggeëbd. Maar hij is momenteel in goede vorm, tenminste qua doelpunten maken. Maar het zou me niet verbazen als hij qua prestaties zoals gewoonlijk verdwijnt.

Zal Pirlo spelen? Ik dacht dat ze hem zouden sparen, zelfs als hun seizoen voorbij zou kunnen zijn als ze dit seizoen verliezen. En hun middenveld zou rampzalig kunnen zijn zonder Pirlo, ik zou geen idee hebben.

Ik kijk reikhalzend uit naar hun onbeweeglijke middenveld dat het opneemt tegen Momo :pp Want als je je onze laatste 0-0 wedstrijd herinnert, domineerden we hen in de meeste opzichten, behalve dat we onze tandeloze, oncreatieve zelf waren. We pestten ze meestal als de hel met agressieve druk, tot het punt dat het heel gebruikelijk was in die wedstrijd dat we de ballen hoog oppikten voordat hun middenveld überhaupt tijd had om de ballen te verwerken die ze van de verdediging kregen. Het was echt hoge druk balbezit dat geweldig werkte, we wisten gewoon niet wat we daarna met de bal moesten doen. Herinner je je nog dat het Nocerino's beste wedstrijd van het seizoen was?

#32 ·
van acmilan.com - bevestigingen:

Geschorst: Nesta, Kaladze
Niet beschikbaar: Jankulovski, Oddo, Emerson, Pato, Ronaldo

Rekening houdend met een ideale, blessurevrije wereld (bekijk onze beste wedstrijd van het seizoen, de 5-2 tegen Napoli) zullen ze allemaal starten behalve Emerson, dat is je grote kans.

#33 ·
Ik zou nog steeds vrij zeker zijn om te winnen op ons eigen terrein, wanneer het slechte Milan van dit seizoen al hun spelers beschikbaar heeft. Het verbetert onze kansen enorm dat je Pato en Nesta mist, maar we hebben betere teams verslagen in Inter en Roma (en de tweede wedstrijden gelijkgespeeld), dus je bent dit seizoen nauwelijks de moeite waard om bang voor te zijn, aangezien je van Atalanta en dergelijke hebt verloren, ondanks dat je Milan heet.

Je grote wedstrijden ratio na Calciopoli is verschrikkelijk, ik denk geen enkele overwinning. Dat is behoorlijk slecht. Hopelijk gaat het morgen zo door.