Galatasaray play in Ankara against Ankaraspor in week 8 of the Süperlig.
do you have any information of Ankaraspor?Tolga said:I don't know about easy, but it will be a top game if both these teams can play the football they are capable of..
As far as I know they are all professional players. They made many transfers, bringing players like Hasan Yigit (former Gaziantepspor player), Ismail Güldüren (former Gençlerbirligi and Fenerbahçe player), Tolga Dogantez (former Gençlerbirligi and Besiktas player), Muhammet Yoldas (was playing in Belgium last season), Yusuf (former Denizlispor and Fenerbaçe player), Saffet Akyüz (former Galatasaray player), Hüseyin Kartal (former Ankaragücü player) and Brazilian players.jul said:do you have any information of Ankaraspor?
are they all completely professional footballers or semi-professionals who are also working in the City Office of Ankara?
kubi, thnx for the information.kubi said:May I ask why you came up with such an interrogation?
Tolga said:don't let their name (Buyuksehir Belediye) fool you
Had been working hard in the summer ......... :glasses: :glasses:Beast said:vay cihan where have u been bro?![]()
Is this true man? becuz Huseying Kartal was meant to be a very promising youngster, i remember Juventus once wanted to buy him when they watched him in a NT-U21 match once and moving from Ankaragucu to B.B Ankara spor is not a big move from him really..kubi said:Hüseyin Kartal (former Ankaragücü player)
Unless there is two Hüseyin Kartal it is him. There is no more Hüseyin Kartal on the Ankaragücü's squad!Cihan007x said:Is this true man? becuz Huseying Kartal was meant to be a very promising youngster, i remember Juventus once wanted to buy him when they watched him in a NT-U21 match once and moving from Ankaragucu to B.B Ankara spor is not a big move from him really..
I like this post, patronkubi said:Büyüksehir Belediyesi Ankaraspor - Galatasaray : 0 - 2
Starting Line-ups :
1. Senol1. Mondragon2. Ismail Güldüren (min 46)2. Cihan Haspolatli3. Tolga3. Song4. Ramazan4. Tomas5. Gökmen5. Hakan Ünsal6. Hürriyet6. Saidou7. Tita (min 52)7. Sabri8. Wederson8. Ergün9. Saffet Akyüz (min 46)9. Hakan Sükür (min 77)10. Jaba10. Arif Erdem (min 57)11. Molnar11. Necati (min 73)
Substitutes :
12. Onur12. Aykut13. Hasan Yigit13. Bülent Korkmaz (min 73)14. Murat14. Orhan Ak15. Muhammet Yoldas15. Ibrahim Yavuz16. Evren (min 52)16. Petre17. Sobrinho (min 46)17. Volkan (min 57)18. Hüseyin Kartal (min 46)18. Ümit Karan (min 77)
Goals : Necati (min 27); Ümit Karan (min 94)
kubi said:Büyüksehir Belediyesi Ankaraspor - Galatasaray : 0 - 2
Starting Line-ups :
1. Senol1. Mondragon2. Ismail Güldüren (min 46)2. Cihan Haspolatli3. Tolga3. Song4. Ramazan4. Tomas5. Gökmen5. Hakan Ünsal6. Hürriyet6. Saidou7. Tita (min 52)7. Sabri8. Wederson8. Ergün9. Saffet Akyüz (min 46)9. Hakan Sükür (min 77)10. Jaba10. Arif Erdem (min 57)11. Molnar11. Necati (min 73)
Substitutes :
12. Onur12. Aykut13. Hasan Yigit13. Bülent Korkmaz (min 73)14. Murat14. Orhan Ak15. Muhammet Yoldas15. Ibrahim Yavuz16. Evren (min 52)16. Petre17. Sobrinho (min 46)17. Volkan (min 57)18. Hüseyin Kartal (min 46)18. Ümit Karan (min 77)
Goals : Necati (min 27); Ümit Karan (min 94)