Xtratime Community banner
21 - 40 of 109 Posts
Alvaro Morata is een 31-jarige speler waarvan iedereen nog steeds denkt dat hij een 24-jarige speler is die op een dag zal bloeien. Maar hij bleef voor altijd op hetzelfde niveau en toonde nooit enige vorm van consistentie in zijn algehele prestaties/carrière. Over het algemeen maakt dat hem een zeer frustrerende speler om in je team te hebben, omdat je hem in de ene wedstrijd iets geweldigs ziet doen en je je de volgende keer afvraagt waarom hij dat niet weer zal doen.
Klinkt net als Giroud 🤣

Ik weet niets over het contract, maar Morata is een zeer goede spits voor die prijs. Doet een beetje van alles en kan een zeer goede basisaanvaller zijn, zolang hij niet de belangrijkste aanvallende dreiging is - wat nog steeds Leao zou moeten zijn. En natuurlijk kan hij dodelijk zijn vanaf de bank, zoals hij in zijn hele carrière heeft laten zien.
Eens. Ik ben een groot fan van Morata. Hij kan de verdedigers terugdringen, hij is atletisch, hij lijkt een goede kerel en hij is getrouwd met een Italiaanse.

Hij werd onderschat toen hij bij Juve met Ronaldo speelde (als ik me goed herinner onder Pirlo met de voorste 2). Hij deed vaak het meeste vuile werk, was fysiek aanwezig, etc. Hij is een goede speler. Hij zou goed moeten kunnen combineren met Leao en Pulisic.

En laten we ons niet vergissen, het niveau van de Serie A daalt, dus in verhouding is het een goede aanwinst.

Discussion starter · #24 ·
Alvaro Morata is een 31-jarige speler waarvan iedereen nog steeds denkt dat hij een 24-jarige speler is die op een dag zal bloeien. Maar hij bleef voor altijd op hetzelfde niveau en toonde nooit enige vorm van consistentie in zijn algehele prestaties/carrière. Over het algemeen maakt dat hem een zeer frustrerende speler om in je team te hebben, omdat je hem in de ene wedstrijd iets geweldigs ziet doen en je je in de volgende wedstrijd steeds weer afvraagt waarom hij dat niet opnieuw zal doen.
Ik ben het ermee eens dat mensen een grotere ontwikkeling en carrière verwachtten. Maar ik denk nog steeds dat hij goed genoeg is voor Milan. We contracteren geen geweldige spelers, maar moeten het beste halen uit zeer goede spelers zoals Morata en Giroud. Vorig seizoen 15 goals in La Liga en de afgelopen 5 seizoenen gemiddeld 12 competitiedoelpunten per seizoen in Serie A en La Liga. Dat is behoorlijk solide.

Al met al zeker een duidelijke verbetering ten opzichte van een 38-jarige Giroud en Jovic.

IMO is hij in sommige opzichten van hetzelfde niveau als Giroud, alleen van een ander soort. Girouds beperkingen zijn altijd duidelijk geweest, maar ook zijn sterke punten, terwijl Morata eruitzag als het complete pakket, maar nooit ontplofte. Het resultaat echter... aanvallers die in de juiste opstelling goed genoeg zijn om te starten en te helpen voor een winnend team, zolang ze niet de beste aanvallers van het team zijn.

Hij zal het niet veel beter doen dan Giroud vorig seizoen, het afmaken van die gast is waardeloos.

Discussion starter · #27 ·
Hij zal het niet veel beter doen dan Giroud van vorig seizoen, het afmaken van die gast is waardeloos.
Ik ben al blij als hij 15 goals maakt en 8 assists geeft in de competitie, net als Giroud vorig seizoen. Slechts een of twee spelers hadden betere goals+assists statistieken.

Weet je zeker dat je nog steeds Milan volgt?

Het gaat niet alleen om zijn doelpuntenstatistieken. Hij kan als valse 9 spelen. Als hij de kansen van zijn teamgenoten vergroot, is dat op zich al een pluspunt.
Milan lijkt me geen team dat een valse 9 nodig heeft!!

Ik ben blij als hij 15 goals maakt en 8 assists geeft in de competitie, net als Giroud vorig seizoen. Slechts een of twee spelers hadden betere goals+assists statistieken.

Weet je zeker dat je Milan nog steeds volgt?
Ah, de racist is hier... het was een antwoord op de eerdere post van van waarin stond "hij is een duidelijke verbetering ten opzichte van Giroud", en ik zei dat ik niet denk dat hij het veel beter zal doen dan Giroud, dus je post had een antwoord moeten zijn op zijn post in plaats van de mijne met een domme uitspraak waarin iemand in dit forum sinds 1999 wordt gevraagd of hij Milan nog steeds volgt, maar ik denk dat je haat en racisme bodemloze putten zijn...

Ah, de racist is hier… het was een antwoord op de eerdere post van van waarin stond: “hij is een duidelijke verbetering in vergelijking met Giroud”, en ik zei dat ik niet denk dat hij het veel beter zal doen dan Giroud, dus je post had een antwoord moeten zijn op zijn post in plaats van de mijne met een domme uitspraak waarin iemand in dit forum sinds 1999 werd gevraagd of hij Milan nog steeds volgt, maar ik denk dat je haat en racisme bodemloze putten zijn…
Is er een geschiedenis van deze rare tirade die je net had?

Discussion starter · #32 ·
Ah, de racist is hier… het was een antwoord op de eerdere post van van waarin stond: “hij is een duidelijke verbetering in vergelijking met Giroud”, en ik zei dat ik niet denk dat hij het veel beter zal doen dan Giroud, dus je post had een antwoord moeten zijn op zijn post in plaats van de mijne met een domme uitspraak waarin iemand op dit forum sinds 1999 werd gevraagd of hij Milan nog steeds volgt, maar ik denk dat je haat en racisme bodemloze putten zijn…
Kunt u verduidelijken op welke ras/etniciteit u denkt dat ik racistisch en hatelijk ben?

Gaat dit over mij die zegt dat uw “EPL ver superieur is aan elke andere competitie, met name de Serie A” – discussies zijn achterlijk en het in twijfel trekken van uw “Britse afkomst”?
😂

Kom op man, ik ben zelfs getrouwd geweest met een Arabier (en trouwens een katholiek). Wees niet zo gevoelig. Dit is belachelijk.

Dus hoeveel tijd willen jullie hem geven?

De pers is natuurlijk enthousiast om hem weg te zien gaan direct nadat hij de derby verliest, maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.

Ik ben een groot voorstander van enige continuïteit en zou bereid zijn om CL-kwalificatie als het absolute minimum dit seizoen te accepteren.

Als het er in december moeilijk uitziet, dan moet hij weg.

Fonseca is weg. Het is slechts een kwestie van tijd. Hij is de kleedkamer kwijt en heeft geen duidelijke visie over hoe hij ons zijn voetbal kan laten spelen. Hij knutselt te veel en wisselt de basiself met verschillende spelers in elke wedstrijd. Blijkbaar lijkt zijn belangrijkste speler ook de middelmatige RLC te zijn. Ik ben er niet eens zeker van of we de spelers hebben om zijn voetbal te spelen. Luie Leao doodt alle pogingen tot pressing.

Het is een slinkse manier van aanpak. Een belangrijk onderdeel van het moderne voetbal. Ik las op Football Italia dat de test voor Fonseca CL + Inter deze week is. Inter is een beter team. Als ze hem willen ontslaan, hadden ze dat al moeten doen.

De kranten slagen erin om na een overwinning een coach of een speler van de toiletten naar de start te brengen en misschien na de volgende nederlaag terug naar de toiletten.
Als een alien nu dezelfde kranten zou lezen, zou hij denken dat Gabbia de volgende Franco Baresi is.

21 - 40 of 109 Posts