Xtratime Community banner

1 - 20 of 304 Posts

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #1
this is a copy from the lazio forum, so not really origional.

But now i can conversate with EL POOIJER;) without awnsering in all kind of forums.

Others are ofcource also welcome:)

1st to start with EL POIJIO i did not became a napoli fan just like that, i always liked it, even last year(check the
earlier Serie A en B topics).
Me and CMDG(and later nasty nick) asked jan mutiple times if their could be such an forum, and then he made it.

Follow this link and you will see I asked it:
http://www.soccerforums.com/showthread.php?threadid=11918

you see:)

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #2
yep Ajax played good i have to say(even Arveladze:eek:), but for how long...
Ik weet niet of Parma wel zo goed had gespeeld tegen helsingborg, we zijn NU nog niet echt in vorm... we hebben helsingborg vorig jaar wel in de UEFA cup verslagen, dus...

I don't think that the big clubs will play against each other in the 1st round, probaly we will have to play against some fisherman side:)

Ajax heeft toch wel goed ingekocht Bergodolmo is een goede aanwinst, maar Galasek? jullie hebben toch Knopper...
een top 5 plaats is zeker haalbaar ja:D

Italian Champions:
Juventus(close race with Parma,Lazio and Milan)

Dutch:
PSV

Coppa:
Fiorentina

Amstel Cup:
Roda

CL:
Barça

UEFA cup:
Roma

Top Scorers:
Bruggink and Crespo

I think napoli will end in 12th place or something like that, their defence is still too weak, their midfield is ok, Attack is good.

Ik hoef geen Feyenoord forum, de enige fan die ik kende was Scream die ook een Fiorentina was, hij is met Xtratime gestopd denk ik.
Als je een Ajax forum wil moet je het in het 'Ask en Suggest forum vragen'. aan de Webmaster(jan).

Yep i like the serie A, but our own competition and the EPL is also fun to watch:)

Ik had Studio NOS ook gezien en ik was geschokt toen ik het hoorde want op RAI teletekst was het al verlenging, alweer een domme fout:mad:

Ik ben geen echte fan, net als ik van Napoli geen echte fan ben, na Parma(wat mijn echte No.1 club is over heel de wereld) vind ik Napoli en Udinese leuke ploegen.
Sampdoria & Genoa vind ik ook een leuke ploegen.

What do you think about Cruz moving to Bolonga?

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #3
ik denk wel dat parma iets gaat winnen, waarschijnlijk de Coppa of de UEFA beker, maar eigenlijk willen we aleen maar de scudetto...

Parma zal het wel gered hebben denk ik, maar wel met moeite waarschijnlijk:(

Juventus is the king, they just bought sooooooo smart.

Machlas will be 1st striker, when he's fully fit.

Don't you like Gatusso? i like him very much:)

·
Registered
1,072 Posts
Ik ben nog 1 ding vergeten:

Was het gister nog feest in Den Haag nadat Galatasaray de Europese Supercup won? Na de UEFA cup overwinning was het er groot feest. En wat een spits he die Jardel.

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #5
Wat Lul je nou over mijn clubliefde, alsof jij al sinds de Signori dagen fan was...

Ok Arveladze is eerste 'striker' maar feyenoord heeft straks in januari lekker Elmander:p

Parma speelt tegen een club uity Macedonia van wie ik nog nooit heb gehoord:) eitje!

Ach Gatusso is echt geweldig, hij is echt een vechtersbaasje:fero:

Buffon is helaas nog gebleseerd, maar Parma heeft echt een HELE goede 2de keeper; Guardalben, hij is echt geweldig! heb jij hem ooit eens zien spelen?
Dat Baronio is opgeroepen is logisch, hij moet meer ervaring krijgen op internationaal niveau.
Dat Viola verdediger ADANI is opgeroeprn vind ik belachelijk, zo goed is hij nou ook weer niet!
DP kan nog steets van pas komen, maar meer als 'playmaker' denk ik, en ja hij kan tenminste penalty's nemen:)

Nederland-Ierland zal wel makkelijk worden van Nederland, omdat ierland nog al met wat blesures te maken heeft geloof ik.

Van Hongarije kan ik niet eens iets zeggen, ik kan er nog geen-eens een speler van:)

Ik heb die wedstrijd niet echt gevolgd, ik had hem op de achtergrond aan staan, die penalty beslissing was wel echt belachelijk he?

Ja wat een spits die Jardel, maar Galatasaray is dat nou zo veel beter dan Porto?
Hij had veel beter naar Inter kunnen gaan, dan hadden die nu in de CL gezeten waarschijnlijk.
Die Sukur is nu al een flop geloof ik:(
Ik ben niet naar de stad geweest gisteravond dus ik weet niks af van een feest...

Vind jij eigenlijk dat DL Pena van Lazio meer 'playing min.'
moet krijgen?

En natuurlijk lekker doorposten:)

Helaas moet ik volgende week woensdag al weer naar school:(
gelukkig is er nog zoiets als internat op school:)

Hueij!

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #6
Ja het oude Ajax zag ik vandaag weer eens aan tot mijn tevredenheid:), lekker he zo'n Arveladze in je team, Elkhatabi bewijst bij Sparta echt dat hij een goede spits is ja.(iets voor Ajax?)
maar Elkhatabi zei na de wedstrijd wel dat hij eigenlijk BLIJ was dat Arveladze gewisseld werd, omdat hij er toch altjd wel ééntje in prikt, het heeft wel wat waarheid denk ik...
Ik vind Hristov een ZEER goede spits, hij is sterk, breed, goede kop kracht, hard schot, mischien mist hij een beetje een paseer beweeging.
Ik denk dat je hem qua postuur, speel stijl, hem wel in het rijtje Vieri,Jardel,Milocevic kan plaatsen:eek:
Waarschijnlijk zal hij wel volgend jaar wel bij een Subtopper in Nederland komen, of terug in engeland bij Coventry ofzo.
Hij speelde ook goed Engeland; met Barnsley won hij bijna promatie naar de PL!

Iedereen in Europa wou Elmander ja, Roma, Lazio, Man Udt, enz.

Dat DI LIVIO is opgeroepen is echt schandalig, waarom ze Fuser links laten liggen vind ik errug jammer, hij is toch een van de creatievste spelers, dat zou jij moeten weten als lazio fan...

Wie wil R.de boer nou? Numancia?
Bouma speelde trouwens erg goed tegen utrecht, hij is waarschijnlijk onze opplossing voor de rechter flank.

Keane is wel een groot talent jam hij zal wel aan spelen toe komen hoor want Ronaldo en Vieri zijn langdurig gebleseerd en Recoba, Suker, Zamorano zijn het nou niet echt...
Echt zonde van Mutu ja, Inter heeft hem verkocht voor meer dat ze hem kochten, ja daar gaat het tegewoordig om $$$:(

Cool dat je naar SPA bent gegaan, altijd regenen daar he?:)
eerlijk gezegd vind ik F1 een beetje saai, ik kijk er nouwelijks naar, ten 1st omdat ik zondag vaak weg ben en ten 2de omdat ik bijna nooit TV kijk overdag...
Ik hou de scores wel bij... wat een sukkel he die Hakkinen, je zou hem zo voor zijn hoofd slaan als je hem op straat zou tegenkomen!

Den Haag heeft verloren van Den Bosch met 1-0, KUT!

trouwens hoe oud ben jij? en wat doe je MAVO, HAVO, VWO?
of doe je al een opleiding?
Ik ben 16, heb vorig jaar mijn Mavo diploma afgerond en ga nu naar 4 Havo.

Later...

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #7
o ja, en over Pancaro hij is inderdaad een gewone simpele goede verdediger, maar hij is een 'full back' en italie speelt zonder full backs, dus ik zie geen enkele reden om hem op te roepen.
Wie ik mis is Tacchinardi van Juve en Muzzi van Udinese.

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #9
Helaas weet ik weinig van de jeugd van ajax:( waar is die Yakoubu eigenlijk gebleven? hij speelde vorig jaar best goed
onder de trainer die nu naar Willem 2 is(naam vergeten...)

R.de boer na Lazio? dan vind ik Mcmanaman een betere oplossing...

Ricksen is een best goede speler, Ajax wou hem ook graag, ok hij speelde slecht tegen Celtic, maar voor de rest doet hij het toch best goed?

Hasselbaink is (licht)geblesseerd, Melchiot verdiend wel een kans ja...

Recoba vind ik wel een grappige spits, maar ik hou meer van sterkere, grote spitsen zoals Vieri,Sesa,Sosa.Muzzi,Milocevic enz.
En hij zeikt ook altijd zo!:mad:
Die Mutu speelde een goed EURO2000, daardoor is hij in waarde gestegen.

Ik zit op het Dalton in Voorburg/Leidschendam, maar ik woon nog steets in DH hoor.:)
En nee er zitten weinig bruine bij mij op school, het rare is dat de meeste bruinen op het VWO zitten, stoer doen maar thuis gewoon hard leren, ken dat soort sukkels...
Er zitten wel veel Ato-achtige figuren bij mij op school:( en van die rare mensen met geschreurde kleding en rood gekleurd haar,echte mongolen!

En wie lijd de ere diviesi nou? he? geheel tegen verwachting Feyenoord en NEC!

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #10
Als ze gaan zeiken over dat wij nederlands praten in MIJN forum, delete ik hum post toch gewoon?:)

Ik vind het wel een beetje raar ja Macca naar boro, boro heeft inderdaad de som al afgerond met Real alleen hoeft Steve nog maar te beslissen.
Boro heeft dit jaar Whelan,Job,Karemeu en Boksic gekocht voor 10.5 miljoen pond, alleen Ziegie hebben ze verkocht voor 5.5 miljoen pond.
Dus ik vind het raar dat ze nog geld over hebben:confused:

Nu hoor ik dat Feruson r.de boer wil, waarom ze hebben toch al Keane,Butt,Scholes en de 'untouchable'Beckham?
Waar zou hij dan spelen? rechts-achter in plaats van G.Neville?

Recoba is geen chinees gek! hij is een uruguayaan! hij lijkt inderdaad wel een beetje op een chinees:)

Moest gewoon vandaag weer werken(vakkenvullen bij de Appie:)) maar aan school heb ik geen hekel, alleen aan dat verdomde vroege opstaan, krijg al nachtmerries als ik alleen al denk aan die stomme wekker:mad:

Ja heb Man-WHU gezien op MOTD(geweldig progamma trouwens...), die Di Canio van WHU is echt geweldig he, wat een techniek, en een echte 'entertainer'.
Ik ben absoluut geen man udt. fan(ik haat ze ook niet ofzo) maar ik vind toch elke keer knap hoe die verdomde Beckham zo'n vrije trap er elke keer toch gewoon weer intrapt, en die voorzetten geweldig!

Wat is jouw favoriete EPL ploeg? mijne is toch Arsenal, Chelsea,WHU en Sunderland vind ik ook 'leuke' ploegen.

Ja inderdaad, Jevric moet weer terug in het goal van Vitesse!
Die Zoetebier is echt dubbel niks!

Guardalben is echt geweldig! hij zal wel keepen in de eerste 2 a 3 wedstrijden omdat Buffon dan nog niet geheel wedstrijd fit zal zijn.

Nee heb die prijsuitrijking niet gezien(net als het gehele toernooi...).
Cool dat je Nedved bent tegen gekomen, heb je hem aangesproken?
En who the **** is Varriale? een jeugd speler neem ik aan?

Wat vind jij van dat Trance number SUPERSTRING van Cygnus X of zoiets? goed he?

Misschien kunnen we naar een voetbal wedstrijd gaan? suggesties?

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #12
ja sorry wat boeit het eigenlijk ook, we kunnen natuurlijk alles hier bespreken, dom van mij:D

Ik werk bij de AH in de theresiastraat(de kleinste, want er zijn er 2), het is ongeveer 1 minuut op loopafstand van mijn huis:)
Ik woon in het bezuidenhout, een wijk tussen voorburg en het CS in.

Als je toch gratis kaarten kan krijgen vind ik het HEEL leuk om mee te gaan!:)

QPR whoooooooooo!

Het is inderdaad een beetje moeilijk om naar Arsenal te gaan(te klein stadion), mischien Chelsea?

We kunnen ook naar een CL wedstrijd gaan van PSV? maar moet je daar geen clubkaart voor hebben?

Jij woonde toch in wateringen?

Heuij!

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #14
jaja Recoba is n Chinees...

Ik woon zon'n 10. min op fietsafstand van het ANWB geboow vandaan, best nog wel ver dus, wat ik zei ik woon vlak bij het CS

DL Pena verhuisd naar Barca, hij vervangt de gebleseerde Guardiola.

Zenden blijft inderdaad bij Barca, de nieuwe trainer wil hem houden.

Lazio probeerd nu Vanucchi te kopen van Salernitana...

·
Registered
1,072 Posts
Veel plezier op kamp. Wel jammer dat je nu net op kamp bent want ik kon misschien aan een extra gratis kaartje voor ajax-nec krijgen, want mijn buurman die ook een seizoenskaart heeft gaat namelijk niet. Ik denk dat hij wel meerdere keren niet zal gaan dus kunnen we naar een andere wedstrijd gaan.

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #17
Het was best leuk op kamp, we hadden redelijk weer, geen zon maar ook geen regen:)
We moesten elke dag zo'n 7 uur lopen door de Ardennen, hier kon je de echte mannen met de mietjes onderschijden:)
S'avonds elke keer ergens anders slapen, meestal in zo'n goedkoop trekkers(nee niet...)slaapplaats(kan het geen hotel of jeugdherberg noemen), maar behalve kaarten was er daar s'avonds weinig te doen, hebben dus de hele avond maar gezopen en veel wiet gerookt.
Gister was de afsluiting; een BBQ bij een cafe, maar voor dat we daar naar toe gingen zijn we met een paar gozers nog even allemaal een litertje bier gaan drinken in een lokaal cafe, achteraf hadden we dat beter niet konden doen, was tot 9 uur s'avonds lazeres.
Maar een paar gozers hadden echt voor de eerste keer moeilijk veel gezopen, ze waren echt over hun nek gegaan!
Zag er echt ranzig uit:(, zelf voelde ik gelukkig niets.
Kortom het was dus best leuk...:)

Nederland was slecht ja, maar helaas, Quinn is echt een goede spits, het ierse nationale elftal speelt echt met spelers die bij coventry niet eens een basis plaats hebben...
Over Pipo kan ik kort zijn ik wist altijd al dat hij een goede spits is, hij komt echt wel terug, scoort minstens 20 goals volgend jaar!

Ik begrijp de nieuwe transfer regel nog niet helemaal, kan je het me uitleggen?

Lazio 1 - Inter 1
Inter wint op penalty's

Ajax was weer behoorlijk teleurstellend, 0-0, een slechte uitslag!
PSV thuis bijna onderuit, ziet er ook niet helemaal gesmeert uit.
Feyenoord zit NU al op rozen:)
RKC verassend op kop:eek:

BTW je moet eens weten hoe vaak ik de woorden Flex, Chill, moeilijk, bonus en heb je een peuk voor mij? de afgelopen dagen heb gehoort.
Zelf heb ik zon'n 50x 'heb je n aansteker voor mij?' gevraagd, echt dom om er zelf geen mee te nemen.

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #18
Ja die transfer-regel is echt dom, slaat totaal nergens op, Ronaldo zal dan nu al 'club-loos' zijn:)
Je kan nu als kleine ploeg je goede spelers nooit meer behouden als ze 24 jaar zijn.
Conceicao terug? ruilen voor Crespo en Veron?

Heb vanmoregen MOTD van woensdag gezien, OOOOOOOWWWWWEEEEENNNN!!!!!!!!

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #19
PSV speelde ok, niet geweldig... Kezman toch eindelijk gescoord:dazed:
Die Claudio is een soort Recoba van PSV; niet goed genoeg om te beginnen maar scoord vaak als een invaller.

Verassende uitslag 4-3, in dat soort wedstrijden is het meestal saai:(
Lazio speelde wel met zijn basis opstelling, Inter niet-helemaal.
Crespo stelde teleur terwijl zoals je zei El Poijo wel 2! doelpunten scoorde, hij speeld toch een klein beetje achter Crespo?
Vraagje, waarom speeld Lazio nog met Miha? hij is echt HEEL slecht, zeg nou niet voor de vrije trappen, corners en
penalty's want daar hebben jullie al Veron voor.
Pancaro-Negro of Couto-Nesta-Favalli lijkt me VEEL beter!
Inter speelde met een verzwakde line-up, Blanc, Frey, Vieri, Simic, Zanetti en Pirlo speelde allen niet!
Vampeta speelde echt goed, jammer dat hij flopte bij PSV, Seedorf lijkt toch weer speeltij te krijgen:eek:
Sukur is echt een HOMO, Lippi kan hem better niet opstellen en met 10 man spelen, staat hij tenminste niet in de weg:)

Napoli speelde echt niet goed ja, Sampdoria is een goed SERIE B team, ja serie B, die hooren we te verslaan, BTW Marcolin scoorde niet maar Vasari...
Napoli verloor met 1-0 uit wn speelde met 0-0 gelijk thuis:(

Pesaresi is echt een mongolen aankoop ja, speelde ook op een blauwe maandag bij Napoli denk ik, jullie hebben op LB toch al Favalli, Pancaro en eventueel Gottardi?

Het is een beetje te laat om nog spelers te kopen want ze kunnen dan tot de winterstop niet meedoen in de CL.
Als Stankovic het slecht doet kunnen jullie toch ook met Simeone op RM spelen in Baronio in het midden?

vanavond Ajax, ik zou blij zijn met een gelijkspel:D
Feyenoord wint gewoon makkelijk zondag, let op mijn woorden!
en een 5de plaats voor Ajax is toch ok?:)

·
Registered
3,489 Posts
Discussion Starter #20
Gent is niet zo sterk ja, maar met Grim in de basis weet je het maar nooit...

Feyenoord doet het toch maar weer, winnen van de koploper:D

Jaja Chivu is geweldig:rolleyes:, nee ok hij is goed, een van de betere spelers in de nederlandse competitie.

4-3 is natuurlijk leuk om naar te kijken, maar ik bedoelde dat Supercup's normaal gesproken saai zijn...

S.Inzaghi??!! wat een kutspits, hij speelde ook al slecht bij Piacenza, scoorde daar bijna alleen maar uit penalty's.
Je bedoeld dat als Salas in de Cl speelt ze hem niet meer kunnen verkopen aan andere deelnemende clubs in de CL?

S.Donestk(ofzo:)) heeft wel een goede spits: Atelkin, kijk toch maar uit voor hem...

Nee marcolin scoorde niet, het was Vasari, rechtermiddenvelder van Sampdoria.

Wat moet Man.Udt nou met Couto? ze hebben toch al Johnson,Silvestre,Stam(!),May en Brown?!
Mihaijlovic is niet echt effectief als linksback denk ik:)

Hoop dat Heereveen morgen wint of gelijkspeelt maar het word moelijk, heb eens naar Lyons team gekeken en ze zijn toch wel erg sterk; Deflandre,Anderson,Dhoraso,Foe,Marlet(al 4x gescoord in de franse competieti!) zijn enkele namen die toch errugg goed zijn.

1 - 20 of 304 Posts