Xtratime Community banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
4,637 Posts
Discussion Starter #1
Benfica played its last game of 2010-2011 at home with everything already set, second place was sadly ours for quite a while thus enabling us to field whatever squad without jepordizing the league spot.


The final score was 3-3 after Jesus not wanting to bring in a defensive guy to make up for Luisao's red card, Jesus put in Nuno Gomes instead in a decision that was a bit contested by the people who think that an extra two points actually meant anything, putting in Nuno was the right thing to do.

Season's over for us JJ promises the title back next year, let the trolling beging :smileani:
 

·
Registered
Joined
·
36,665 Posts
Aimar agredido:
insatisfação dos adeptos no final do jogo com a U. Leiria

in Record.pt, 16.05.2011

http://www.record.xl.pt/Futebol/Nacional/1a_liga/Benfica/interior.aspx?content_id=697634

Pablo Aimar foi agredido na noite de sábado, no final do encontro entre o Benfica e a U. Leiria, a contar para a última jornada do campeonato (3-3). O médio argentino não escapou à insatisfação dos adeptos quando se preparava para deixar o Estádio da Luz.

O internacional argentino foi titular frente ao conjunto da cidade do Lis (saiu aos 86 minutos, dando lugar ao regressado Nuno Gomes), após ter estado ausente em três encontros, um dos quais em Braga, no qual o Benfica se viu afastado da final da Liga Europa.

Um dos elementos mais influentes do onze comandado por Jorge Jesus, Aimar, sabe Record, parou o carro à saída da garagem do Estádio da Luz, quando foi abordado por um grupo de adeptos. O jogador distribuia autógrafos, quando sentiu que a viatura em que seguia ser abanada. Então, saiu para se certificar quem foi o autor e foi atacado.

----------------------------------------

:thmbdown:
 

·
Registered
Joined
·
62,100 Posts
Really a shame as Pablito has always been one of the classier players.
 

·
Registered
Joined
·
4,637 Posts
Discussion Starter #11
Those people are just pieces of shit, this was a meaningless game, no one needs fans like that.

Pablito stated that it was only words though:
Fonte próxima de Aimar negou a A BOLA que o jogador argentino tenha sido alvo de qualquer agressão por parte de adeptos no final do jogo com o União de Leiria, ao contrário do que dizem algumas notícias hoje publicadas.

A mesma fonte confirmou que houve, de facto, uma troca de palavras mais acesa entre o médio argentino e um adepto, mas que não passou disso mesmo, não se tendo registado qualquer agressão.
http://www.abola.pt/nnh/ver.aspx?id=26343
 

·
Registered
Joined
·
62,100 Posts
Yeah, Pablito is just being the gentleman that he is.

Salvio's girlfriend confirmed it on her Twitter account.
 

·
Premier Player
Joined
·
2,656 Posts
If it was just words, it's a small step up from the days when they mugged Claudio Caniggia.
 
1 - 15 of 15 Posts
Top