39,764 Posts
NEC just signed Vadocz together with their new striker Janssen 
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p=11&NieuwsID=406
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p=11&NieuwsID=406
So once again, great decision to transfer. I guess he gets paid enough that sitting is good enough for him. :thumbsup:Andor said:No shame in that there are currently better strikers at the club.
Vadócz plays excellent!vadocz speelt klasse!
Kristian Vadócz!CHRISTIAN VADOCZ!
Briljant.
Indeed, for example that pass on van Beukering, beautiful! He only has a contract for a year, so if I was NEC I would sit around the table with him soon.Inderdaad, bijv. dat paaje op Van beukering Prachtig!
Alleen hij heeft maar een contract voor 1 jaartje, dus ik zou maar eens gauw om de tafel gaan als ik NEC was!
NEC has an option to extend his contract with two years, but give him a four year contract!ne heeft een optie opgenomen om het contract met 2 jaar te verlengen van vadocz, meer geef hem maar een 4-jarig contract!
And indeed we should keep a watch on Kristian Vadócz. That guy is doing really good at the moment.En idd CHRISTIAN VADOCZ moeten we echt in de gaten houden. Die gast is goed bezig.
Give that Kristian Vadocz a contract for five years, he is good.leg die kristian vadocz voor 5 jaarb fast die is goed
They should sit down around the table soon with Vadocz..He really had beautifull passes and that assist on van Beukering.Met vadocz moeten ze zeker snel om de tafel.. die had echt prachtige passes en uiteraard de assist op van beukering
Geeh, how many guys were badtalking those Hungarians here? Now it's seems that one of them is very good.....Crazy huh? That he played in Scotland and France??GOh hoeveel gastjes waren hier niet die de hongaren aan het afzeiken waren. Nu blijkt er toch minimaal 1 hele goede tussen te zitten.......... Gek he dat hij al in schotland en frankrijk speelde?????
Everybody watch Vadocz, he's going to become a very good footballer. If I was NEC I would break open his contract and add three more years.Let allemaal op Vadocz, hij wordt een hele goede voetballer. Ik zou als ik NEC was meteen zijn contract open breken en er sowieso 3 jaar aan vastplakken.
Vadocz together with Davids are really strong on the midfield. Did anyone notice how much closing down these guys do? Even with heading the Hungarian was very strong.Vadocz samen met Davids staan erg sterk op het middenveld. Is het opgevallen hoeveel storend werk deze mannen verrichten? Ook koppend was de Hongaar erg sterk.
Christian Vadocz was the man of the match.CHRISTIAN VADOCZ was de man van de wedstrijd