Xtratime Community banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
59,033 Posts
Discussion Starter #1
http://www.nu.nl/news/700357/21/Belgische_politie_arresteert_Feyenoord-aanhangers.html

What's this all about? what are our muppets doing getting themselves arrested and who did they fight with? according to this piece, they fought with local fans (Antwerp then) but that shouldn't be the case though as I thought Feyenoord and Antwerp fans were united. Either way what a load of muppets.

Who won btw? and how did the on loan Feyenoorders do like Masina and co.?

·
Fourth Place winner, January 2009 Photo Contest
2,465 Posts
gOD said:
Yes where is Kampfschwein?
Diejen eef stoempe gevange maat, iek zieg 't aa. Iek iem da van ore ziegge zenne, ma zoewe gast diej kik ken van baai oens pa eet maa gezaait dat den Kaamp mee zaan :ass: stoent te zwoaien diejen oavoend.

Blikt dat dor toen twieje van diej zwoere gaaste van den Fijnoerd oepgesproenge zin. Ah jaa, ge keent den Kaamp eeje, diejene proebirt em dar noeg te verdeedige doewer noeg wa miejer mé zin :ass: te begiene zwiejren, mo die pees adde da niej azoewe begrepe en emme em da mor in 't Schelt gewist gan ooie :googly: .

As em nie oep taait ies veur den predieksjenlieg dees wiekint gon uk toech is nor menne poa bellen oem 't oeweren zenne :stress: .

·
Registered
3,575 Posts
Jaja, rustig mannekes. Ni paniekere, gene stress. K'zen terug. K'hem ni in den amigo gezete gewoon een een paar weekskes oep men appartement in't t'stad gewest waar'k geen internet had. :D

En vor de rest een drukke periode gehad. Eergistere nor Brussel geweest voor sollicitatiegesprek en idd vorige week nor Antwerp-Mechelen gon zien en mijn eigen poepeloere zat gaan zuipen. :drunk: :thumbsup:

-> zal in het Nederlands verder gaan iets verstaanbaarder voor onze Hollandse vrienden ;) :
Was den eerste keer dat'k met de nieuwe tramlijn naar den Bosuil was gegaan (mercikes Van Den Bempt :) ). Aan de voorlaatste halte stonden er al zo'n 30-tal grelligaards - skins van pakweg 2 meter breed, enfin k'had niet den indruk dat die kwamen om voetbal te zien - ambras te zoeken met voorbijgangers. Volgens ne maat van mij had er zelf ene van nen 'Nunchuck' (ge weet zo'n Chinese gevecht stok-ketting) bij. Ik heb uiteindelijk daarna weinig van die Feyenoord-manne gemerkt totdat we een stadium verlieten en die gaste ruzie begonnen te maken met Antwerp-supporters. Van u vrienden moet ge het hebben zekker. :rolleyes:

Nee, serieus ik heb al geregeld gedurende het seizoen met enkele Feyenoorders in een vak gezeten. Er zitten echt wel sympathieke mannen bij met goeie bedoelingen en die gewoon een matchke komen zien, pintje drinken en wat verbroederen. Maar die manne van vorige week kunnen beter in Nederland blijven. :thmbdown:

Overigens goeie sfeer, maar niet zo'n goei match.
Ik vond persoonlijk aan de kant van Malinwa de zwarte spelers (neem aan de Feyenoord-huurlingen) nog de beste. Van Zundert, Dhont en Coppens zijn echt pottestampers, vuile spelers, die echt probeerde er alles aan te doen om een paar benen te breken. Lee Martin (trouwens weeral de best aan de Antwerp-kant), mocht zich gelukkig prijzen heelhuids het veld of te komen.

... Antwerp won trouwens de wedstrijd met 2-1. :D :cool: :thumbsup:

1 - 7 of 7 Posts