Xtratime Community banner

1 - 20 of 58 Posts

·
Registered
739 Posts
Discussion Starter #1
Jaha det kunde inte bli bättre än sådär för oss svenskar !!!

Jag blir hemskt besviken om jag får höra att ni Interfans inte kommer att åka till Helsingborg den 8-9 augusti för att se hemma-matchen i CL-kvalet!!!!!

Det förstås om HIF spöar blåbärsgänget dom har före.....:)

Jag kan garantera att jag kommer att vara där !!!!

And for you that don´t understand swedish !!
I just said that I would be really disappointed at all the swedish Interfans here if they don´t go to Helsingborg and see the game Helsingborg IF - Inter in the CL-Qualify !!

I WILL BE THERE !!!!!

Damn I love this game !!!!!!!!!

FORZA INTER !!!!!

However my favourite team in Sweden is HIF, so that´s kind of a bad thing, but I hope that Inter will make it, cause they have a better chance to go far then HIF !!!

FORZA V32 !!!!

I wonder what players will come with Inter !!!!

·
Registered
429 Posts
YES!!!! I was hoping for this in a previous post ( a month ago) and someone upthere heard my prayers.

Swedish, to Leppo and others:

Självklart kommer jag. Jag tar ledigt ifrån jobbet om det behövs. Och det är inget skitsnack, hoppas bara att HIF slår det där B-gänget ifrån Vitryssland. Jag ska försöka få med så många fans som möjligt, och åka gemensamt härifrån
Stockholm. Mer om det efter Vitrysslandmatchen.
Bor du i Helsingborg Leppo?

In English: I'LL BE THERE!!!

·
Legend
12,328 Posts
Första jag gjorde när jag fick veta det var att ringa runt till folk och fråga om dem vill med.En nackdel är att jag bor i Hälsingland så det blir en jävla resa.

·
Registered
739 Posts
Discussion Starter #4
Nej jag bor i Gästrikland ( Sandviken ) så det kommer att bli en jävla resa kan jag lova, men man får väl dra över till Danmark och köpa lite sprit så ordnar det sig nog .......haha......men det blir tågresa skulle jag tro !!

Hur åker du Recoba ???
Ledigt från jobbet lär jag också ta !!!

FORZA INTER !!!!

·
Legend
12,328 Posts
Jag åker nog tåg ner med min farsa om så inte det finns några svenska Inter fans här som är intresserade.

·
Registered
647 Posts
Jag kommer gärna med just nu är jag i Karlstad ni får ge lite mer information så att det ska vara möjligt för mig och några vänner att träffas innan matchen.

·
Registered
104 Posts
Jeg kender også en del danske Inter fans, der vil tage til Helsingborg og se kampen heriblandt mig. Derfor til jer svenskere ved i hvordan man kan få billeter til kampen i Helsingborg.

FORZA INTER

D

·
Guest
0 Posts
I am back!

Jag bor i Malmo, det e inte longt fron helsingborg, jag ska var a der!!!! Jag skriver fron Kosovo so ni for ursakta skrivstilen!

hur mycket kostar det

M

·
Guest
0 Posts
Uddevalla?

Är det någon mer här som bor nära Uddevalla (och som ska åka ner till Helsingborg)?

Vore en dröm att få se Inter!
(Would be a dream to see Inter :))

·
Registered
5,550 Posts
i know that you are swedish but you speak english and swedish very well and i heard swedish people really dont like the english language wrong but you proved my friend wrong

·
Registered
17 Posts
In swedish: Jag ska lätt åka ner och se matchen om dom vinner över vitryssarna först. Det kostar ju bara 200kr att flyga för studenter. Är det någon som vet hur man får tag på biljetter, jag bor i stockholm.

In English: Of course I'm going if they win against the
???Belarusians???. It only costs 200 SKr to go by airplane for people that are between 0-25 years old. How do I get tickets, I live in Stockholm.

/biljo

·
Registered
739 Posts
Discussion Starter #15
I think that it would be a good thing if all of us Intersupporters that will go see the game could meet up on a bar or cafe and talk a little bullsh*t and preper before the game. Someone who lives nearby Helsingborg and know of any such place ??

And as soon as someone of us get some news on how to get tickets then be really sure to tell all of us here on the forum, cause we don´t want to miss this chance to see our great Inter !!! Would we ?

And another thing that would be great is if we bring our Inter scarfs so that it shows we are Inter - supporters !!

FORZA INTER !!!!

·
Registered
429 Posts
I was thinking ( this is the only thing I've been thinking of lately :) ) of buying a big Inter flag and write "Interfans in Sweden" on it or sumpthing. Any suggestions on wut to write and where you could buy an Interflag?

I'll be wearing the home jersey and I'll be bringing som fireworks!! ( bengaliska eldar).

FORZA HELSINGBORG ( AGAINST THE RUSSIANS OFCOURSE)!!!!!!

·
Registered
2,932 Posts
The first match should have been played:THe second on August 2;Does anyone know who won today::????

[Edited by cmdg3232 on 24-07-2000 at 21:42]

·
Registered
2,932 Posts
Correction to my last post>I got the dates confused..Helsinborg does not play until wednesday First leg:ANd then on August 2 for the second leg:

·
Registered
2,932 Posts
How is this Game going????

45' Helsingborg (Swe) 0 - 0 Bate Borisov (Blr)

Now 76 minute still 0-0

[Edited by cmdg3232 on 26-07-2000 at 20:41]

1 - 20 of 58 Posts