Xtratime Community banner

1 - 4 of 4 Posts
G

·
Discussion Starter #1
Yeah YEah We know that Honduras is doing good,but we also know that Costa rICA IS BETTER.It's just that Honduras has more organization.Honduras is very dood to right now and will probaly go to the world cup.Anyway Costa Rica has been playing with half the team.As soon as we get back on track we're going to kick Honduras's ASS!!!!!

Mexico Costa Rica and Honduras to world cup 2002 !!

·
Registered
2,292 Posts
Conseisao, CR maybe better than Honduras, but We always get scare when we play against them, as for the "Anyway Costa Rica has been playing with half the team..."???? the only player that we don't have is Lopez and maybe Solis, but that's all.
Don't get me worng... I will love to see CR in the Word Cup, but we have a lot of work to do if we want to go.
By the way... USTED ES DE COSTA RICA...? DE QUE PARTE?

G

·
Discussion Starter #3
Que mae! soy de tibas.Si es una lastima ver como Costa Rica esta de mal,y ver a Honduras jugar tan bien,asi es como deberia de jugar la sele.pero bueno que se va a hacer,
hay que esperar un milagro otra vez...

Ud es de CR tambien??

·
Registered
2,292 Posts
Pura Vida!! Si soy de Costa Rica, de Sto Domingo, lo de la sele es solo falta de amor por la camiseta!! si algunos de nuestros jugadores le pusieran ganas nosotros estariamos mejor(o igual) a Honduras.
Si la sele le pone ganas ellos pueden( vea lo que paso con USA)!!!!
Posdata: Veo que te gusta el futbol Italiano y la Lazio...
Bueno a mi me gusta el futbol Italiano pero soy aficionado de la Juve!!... Cuestion de Gustos!!! Je, Je!

1 - 4 of 4 Posts