Xtratime Community banner

1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
59,077 Posts
Discussion Starter #1
Nicked it from vi.nl but here it is, just as a jovial end to 2003:

'Iedereen praat over Van Hooijdonk, Chivu en Ibrahimovic, niemand over Van den Berg'
Martin Jol

'Met David Beckham zijn er nu twee mooie spelers. Hiervoor was ik de enige tussen alle lelijkerds'
Roberto Carlos

'Ik kan niet naar de supermarkt en groenten voor mijn familie kopen met aandelen'
Jaap Stam

'David Beckham is zó knap, hij lijkt wel een vrouw'
Diego Maradona

'Degradatievoetbal is ook best leuk, al heeft het niks met voetbal te maken'
Jean-Paul van Gastel

'Real Madrid is steeds minder een voetbalclub en wordt steeds meer een circus'
Uli Hoeness

'Hossam Ghali is het grootste talent van Egypte'
Coach Jo Bonfrère

'Niemand bij PSV mag iets negatiefs over Mateja Kezman zeggen want die draai ik zijn nek om'
Ronald Waterreus

'Er valt nauwelijks te werken met Egyptenaren. Altijd hebben ze excuses'
Jo Bonfrère na zijn vertrek bij Al-Ahly

'Europees voetbal? Ik zou niet weten waarom niet'
José Fortes Rodriguez

'Het enige dat mij bezighoudt, is dat mijn spelers niet slapen tijdens de wedstrijd'
Frank Rijkaard voor aanvang van het nachtduel Barcelona-Sevilla

'Ze passen hier met een snelheid waarmee men in Frankrijk op doel schiet'
Julien Escudé

'Ik heb de juiste keuze gemaakt. Ik hou van deze stad en voel de warmte van de fans.'
Rivaldo over AC Milan

'Dat was het beste optreden van een bondscoach, dat ik me kan herinneren'
Uli Hoeneß over de woede-uitbarsting van Rudi Völler

'Ze zijn gek'
Abgar Barsom over SC Heerenveen

'De punten zaten er aan te komen'
Peter Boeve na zijn ontslag

'Laten we met z'n tweeëntwintigen de video bekijken en ons een beetje schamen'
Ronald Waterreus na PSV-Ajax

'Dít Volendam heeft in de Eredivisie niets te zoeken'
Henk Wisman

'Die goal van Van der Vaart laten we niet zien in Tsjechië'
Tomás Galásek na Ajax-Feyenoord
Ones which tickled my lachspieren especially were Martin Jols one about Peter vd Berg :D and Uli Hoeness about Voller.

Abgar Barsom about the Friezen. That was just rediculous how Foppe got rid of him , also Denneboom! :eek:

·
Banned
1,806 Posts
The one that kinda went like this from Harry van Raaij- "Het duurt niet lang meer of Studio Sport word gepresenteerd door iemand in een Ajax-shirt"

I think Mr van Raaij hit it right on the spot. SS always give Ajax too much credit than they deserve and always downgrade PSV :yuck:
Let's hear them come May 2004 :cool:

·
Registered
59,077 Posts
Discussion Starter #3
yeah ras-ajacied Jack van Gelder :eek: Mart Smeets seems to be one too , though he probably is just a person who slims to sucessful teams or sporters.

At least we make it up with Hans Kraaij with his love for Feyenoord (and Utrecht):cool: but he;s only on rtl5

Who do PSV have then btw? Toine van Peperstraten?

·
Registered
12,740 Posts
Also Bonfrère's quotes about Egyptians are funny imo... and Hoeness about Voller ofcourse :D. (geen beter vermaak dan leedvermaak ;))

·
Registered
282 Posts
Kluivert said:
Bunch of Calimero's :tongue:

I like the quote I read this week:

"Mitea proberen te coachen is als zwaaien naar Stevie Wonder" :D
this one is actually true. the same can be said of sikora, soetaers, van damme, wamberto......:eek:

·
Registered
10,421 Posts
Bazman said:
The one that kinda went like this from Harry van Raaij- "Het duurt niet lang meer of Studio Sport word gepresenteerd door iemand in een Ajax-shirt"

I think Mr van Raaij hit it right on the spot. SS always give Ajax too much credit than they deserve and always downgrade PSV :yuck:
Let's hear them come May 2004 :cool:
In may? When Ajax is holding the 'schaal'. :D

Of course they make fun of PSV, who doesn't? :confused: ;)

·
Registered
23,835 Posts
Abominus said:
this one is actually true. the same can be said of sikora, soetaers, van damme, wamberto......:eek:
That's bull. Sikora, Soetaers and Van Damme all understand Dutch. That fact that they don't perform they way we like has nothing to do with coaching. Only about Wamberto they have something similar in the past.

·
Registered
282 Posts
i didn't get the initial point then, i didn't know it was bout language. didn't know mitea was that bad at learning dutch. wouldv'e though escude was gonna have the most problems with that :D

but no coach can make players such as sikora, soetaers and wamberto any better than the very average players that they are :eek: :howler:

1 - 9 of 9 Posts