Xtratime Community banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Premier Player
3,328 Posts
65% of chance he makes the world Cup as a sub.
But Lemerre ought to choose Cisse Instead; Cisse already plays for the -21 squad and has never played with the A team, so they are few chances for Cisse doing the trip.
Anelka was a good player while he was playing for Arsenal, But money and arrogance have wasted his talent.

·
Registered
2,893 Posts
Hypno, you know Anelka plays good now with Liverpool too! ok his years with Arsenal was world class! but don´t count him out!!

his chances to make the WC 2002 seems like 50% - 50 % now that Lemerre seems to prefer Steve Marlet of Fulham.

G

·
I think as Maradona said before:

he is from the best 5 strikers in the world...and i like this player so much so i wish to see him in wc2002

·
Registered
8,197 Posts
Anelka seems to have taken Cisse's spot, I read an article reading that Djibrill has lost hope on the World Cup, sad to see such a young talent not going but he'll be dominate in the WC 2006, Let's look at the bright side. :nervous:;)

·
Premier Player
3,328 Posts
Lemerre keeps one eye on Cisse and Mexes for the world cup... he told that after he had announced the selection against Russia. If Anelka proves he worth it against Russia he might do the trip but if not...he might lose it for Cissé.
Moreover, Cissé did an incredible match against Sochaux: a marvellous goal and a decisive passing for Fadiga. His speed, as Anelka, is frightening!!! :eek:

G

·
i would like cissé!
do you imagine how that could be with a passeur like zidane?!
lemerre should make a try, i can't understand why he didn't yet!

·
Premier Player
3,328 Posts
lili said:
i would like cissé!
do you imagine how that could be with a passeur like zidane?!
lemerre should make a try, i can't understand why he didn't yet!
Because Cissé is already involved in the U21 team of Raymond Domenech; and the euro for the u21 is coming fast. It would be too many tournaments for Djibril.

Djibril is young: Il ne faut pas brûler les étapes...notre équipe s'est déjà suffisamment améliorée dans le secteur offensif depuis 98. Un Marlet vaut déjà 10 Guivarch'...Quant à Anelka, il faut absolument qu'il prouve qu'il a la Gnak!!

Il y a désormais peu de chances que Cissé aille en Corée mais il va briller avec les U21. Son heure viendra...

Cissé a les pieds sur terre et c'est déjà une bonne chose...Il pourrait aller à la Juv', Real' etc... mais préfère rester à Auxerre pour parfaire son jeu.

Certains ayant brûlé les étapes se sont aussi brûler les ailes...

G

·
oui mais tu sais, je le sens déjà plus que prêt!!
je suis persuadée que le succès des -21 est en partie dû à la prestation de cissé et de kapo.
t'as vu son dernier but?
et l'action du deuxième?

·
Premier Player
3,328 Posts
Sa reprise de volley est magnifique!!! La passe vers Fadiga est aussi très belle même si elle n'est pas aussi impressionnante.

je le sens prêt moi aussi...
Tout dépendra du match qu'effectuera Anelka contre la Russie. Si Anelka n'est pas performant, Cissé pourra peut être être appelé.

1 - 11 of 11 Posts