Belgium vs Azerbaijan - Xtratime Community

LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 13 (permalink) Old October 5th, 2006, 20:19 Thread Starter
Azerbaijani Eagle
Legend

AzeriWolf's Avatar

Teams: Neftchi Baku
Belgium vs Azerbaijan

Does anybody knows which belgian channel will show the game?:rollani:

The bullet changes things in the brain, even if hit in the ass. © Al Capone
AzeriWolf is offline  
Sponsored Links
Advertisement

post #2 of 13 (permalink) Old October 5th, 2006, 20:52
Star Player

Kampfschwein's Avatar

Teams: Royal Antwerp FC, Manchester United, Belgium
Hehe, good question. IF there will be a channel broadcasting the game.
Apparantly it is still uncertain which belgian TV-channel will get rights.
Due to the low popularity of our national team the past year(s) the interests in the the TV-right has severly dropped. For the game again Kazachstan (?) the KBVB had to sell the rights for a new record low. After that the KBVB issued a warning that they wont do that again. They treatend that if they wont get a decent offer they would sell the rights to a dutch channel or dont sell them at all.

"I never knew my birth parents. There was a car accident. my birth mother was incinerated, and I only survived because her smoking carcass had formed a protective cocoon of slaughtered human effluence. A Belgian man and his fifteen year-old love slave were looting the accident scene, came across a blood soaked baby, moi, and they raised me to be evil."
Kampfschwein is offline  
post #3 of 13 (permalink) Old October 5th, 2006, 22:17 Thread Starter
Azerbaijani Eagle
Legend

AzeriWolf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kampfschwein
Hehe, good question. IF there will be a channel broadcasting the game.
Apparantly it is still uncertain which belgian TV-channel will get rights.
Due to the low popularity of our national team the past year(s) the interests in the the TV-right has severly dropped. For the game again Kazachstan (?) the KBVB had to sell the rights for a new record low. After that the KBVB issued a warning that they wont do that again. They treatend that if they wont get a decent offer they would sell the rights to a dutch channel or dont sell them at all.
If AZTV will show then I'll tell u...But AZTV have bad habit..they rare show Azerbaijani NT away games:thmbdown:It isn't about cause NT not good,it just a damned-government owned channel

AzeriWolf is offline  

post #4 of 13 (permalink) Old October 9th, 2006, 20:26 Thread Starter
Azerbaijani Eagle
Legend

AzeriWolf's Avatar

I learned AZTV will show the game 100%

AzeriWolf is offline  
post #5 of 13 (permalink) Old October 10th, 2006, 17:56
Star Player

Kampfschwein's Avatar

Teams: Royal Antwerp FC, Manchester United, Belgium
Also belgian TV-channel Kanaal 2 will broadcast the game.

"I never knew my birth parents. There was a car accident. my birth mother was incinerated, and I only survived because her smoking carcass had formed a protective cocoon of slaughtered human effluence. A Belgian man and his fifteen year-old love slave were looting the accident scene, came across a blood soaked baby, moi, and they raised me to be evil."
Kampfschwein is offline  
post #6 of 13 (permalink) Old October 10th, 2006, 18:37
BANNED!
Star Player

CocaineCowboy's Avatar

Teams: Team MutOofd
Hence turn off the sound of your tv and put sporzaradio on.
CocaineCowboy is offline  
post #7 of 13 (permalink) Old October 11th, 2006, 19:51 Thread Starter
Azerbaijani Eagle
Legend

AzeriWolf's Avatar

does anybody have live stream?

AzeriWolf is offline  
post #8 of 13 (permalink) Old October 11th, 2006, 20:21
Star Player

QATIH's Avatar

Teams: Internazionale Milano, Inter Baku and Neftci Baku
whos watching da match let us know wus going on over there yall
QATIH is offline  
post #9 of 13 (permalink) Old October 11th, 2006, 22:07
Rising Star

DribbleWizard's Avatar

How is Hoefkens playing for the National team?
DribbleWizard is offline  
post #10 of 13 (permalink) Old October 11th, 2006, 22:55
Rising Star

Teams: AC Milan, Anderlecht
We've had worse.

3-0, we did what we had to do. Terrible refereeing, and strange line-up by VDE as well. Léonard wtf?
Admiral is offline  
post #11 of 13 (permalink) Old October 12th, 2006, 11:22
Rising Star

Teams: MVV Maastricht, 1. FC Union Berlin
At least Belgium won a game again
Xanadu is offline  
post #12 of 13 (permalink) Old October 12th, 2006, 12:36
gOD
Legend

gOD's Avatar

Teams: RSC Anderlecht
Boring game and the technical mistakes by our national team really hurt the eyes. Only thing to remember is that Kevin Vandenbergh belongs in that team. The way he put his goal against the nets showed the class of the real striker.

We can bomb the world to pieces, but we can't bomb it into peace!

26.000 Faces :frownani:
gOD is offline  
post #13 of 13 (permalink) Old October 12th, 2006, 19:35
Premier Player

Korcari45's Avatar

Teams: KS Skenderbeu
Can you guys help me out what this article says about Saimir Ujkani that is the young goalie plays for Anderlecht. How do you guys view this kid as? He will be called up I believe next year by the Albanian NT.

Ujkani: "Anderlecht procure le meilleur football"
Le transfert de Schollen représentait un beau motif de confiance pour le talentueux Ujkani. Mais le gardien de but de 17 voit les choses autrement: "J'ai signé pour 3 ans, c'est que le club veut investir en moi".

"Lors de ces 3 saisons, je dois progresser beaucoup et saisir toutes les opportunités. Anderlecht à dû faire face aux critiques suite aux matches à Saint-Trond et au GBA, mais seuls les points comptent à la fin d'une saison. L'an dernier, Anderlecht était beaucoup critiqué, mais ils ont décroché le titre en fin de saison".

Le jeune gardien de 17 ans s'entraîne désormais avec le groupe A, sous l'oeil attentif de Munaron. "Quand vous l'entendez parler, vous sentez directement qu'il a évolué au plus haut niveau. Tout ce qu'il raconte est vrai".

Also what does this say just give me a brief Idea thank you.

Ujkani : "Als Anderlecht interesse heeft, twijfel je niet"
04-09-2006, 14:24

Iedereen kent de doelmannen van Anderlecht wel : Daniel Zitka, Silvio Proto, Davy Schollen en Jan Van Steenberghe. Maar tijdens de voorbereiding kwam nog een andere goalie in beeld : de jonge keeper van de elite, Samir Ujkani. Ujkani speelde zelfs geregeld tijdens de oefenpartijen in het tussenseizoen. Tijd voor een kennismaking met de 18-jarige beloftevolle keeper.

Samir Ujkani is geboren in Kosovo, maar woont intussen al 12 jaar in België, in het West-Vlaamse Tielt. "Mijn ouders zijn allebei afkomstig uit Kosovo. Eind 1994 zijn we verhuisd naar België." De 18-jarige doelman heeft nog een oudere broer Emir (21) en zus Ljiridona (23). "Mijn broer voetbalt ook, als verdediger of middenvelder. Op dit moment speelt hij bij KV Kortrijk. Ikzelf ben beginnen voetballen toen ik zeven was, bij FC Tielt."

Wonen in West-Vlaanderen en voetballen bij RSC Anderlecht, het lijkt niet meteen een evidente keuze. "Toen ik nog bij Sporting West Ingelmunster-Harelbeke speelde, kwam ik via mijn persoonlijke begeleider Andy De Smet in contact met Paars-Wit. Dankzij hem is Anderlecht mij komen scouten, mocht ik hier komen testen en hebben ze me uiteindelijk ook op huurbasis naar het Astridpark gehaald", vertelt hij. Anderlecht was niet de enige geïnteresseerde club, Ujkani kon ook rekenen op de interesse van onder andere Club Brugge. "Inderdaad en naast Club Brugge kon ik overigens ook naar Gent of Roeselare, maar als Anderlecht je wil, dan twijfel je niet. De keuze was dus eigenlijk vrij makkelijk voor me." Eind vorig seizoen nam Anderlecht Ujkani volledig over en tekende hij een contract voor drie jaar.

Het is niet van de poes, iedere dag het traject Tielt-Anderlecht. "Ach, die afstand is relatief. Als je graag voetbalt, dan heb je daar alles voor over", aldus Ujkani. "Maar soms kom ik ook mee met Yves Vanderhaeghe. Yves is een schitterende persoon, hij komt mij thuis aan mijn deur ophalen en zet mij daar na de training ook weer af. En intussen ben ik hier in Anderlecht ook op zoek naar een appartement."

Ujkani is Belg, maar gaat binnenkort waarschijnlijk toch voor de beloften van Albanië voetballen. "Ik heb zopas een oproep voor de nationale ploeg van Albanië -21 ontvangen. Ik had het er onlangs nog over met Jacky Munaron en ook hij vindt dat ik de kans moet grijpen", vertelt hij. "Ik ben nu Belg, maar ik kan zonder veel problemen de dubbele nationaliteit aanvragen." Twee keer kreeg de keeper ook al een oproep voor de Belgische jeugdploegen in de bus. "Het viel twee keer op een slecht moment. Eén keer zat ik met Anderlecht op het jeugdtoernooi in Viareggio waardoor ik onmogelijk kon gaan en de tweede keer gooide een blessure roet in het eten."

De topdoelmannen Dida, Casillas en Cech zijn de grote voorbeelden van Ujkani in het buitenland. "Maar ik heb met Daniel Zitka en Silvio Proto ook twee voorbeelden in mijn eigen ploeg", weet de jonge goalie. Ujkani stopte met studeren om alles op het voetbal te zetten. "Mijn ambitie ligt binnen deze sport, maar je weet natuurlijk nooit. Misschien begin ik later nog wel een studie in avondschool." Over de vraag wie tot nu toe al belangrijk geweest is in zijn carrière, moet hij niet lang nadenken. "Mijn familie is het belangrijkste", aldus Ujkani. "Aan Andy De Smet, mijn persoonlijke begeleider, John Dujardin, de keepertrainer van Ingelmunster-Harelbeke en Jacky Munaron heb ik ook heel veel. Maar het allerbelangrijkste zijn ongetwijfeld mijn ouders en familie. Van hen krijg ik altijd de steun die ik nodig heb", besluit hij.
Korcari45 is offline  
Reply

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Xtratime Community forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive. Try to avoid choosing short (like '1'), simple (like 'abcd') and easy to guess passwords (like a name of your favorite team, player, etc)! Complex and long enough passwords, that consists of random string of alphabet and numerical characters, are almost impossible to be stolen and misused.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies