Srecko Katanec - Xtratime Community

LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 07:00 Thread Starter
Rookie

Teams: Preston Makedonia, Melbourne Victory, Pelister
Srecko Katanec

Srecko came to Macedonia with good intentions and had a exceptionally good start as coach of NT. Things were looking good however nothing has eventuated since and he hasn’t done a better job then any of his predecessors. Is it time for Srecko to be sacked? Who would you like to see the next coach of Macedonia? Do you go for another foreigner or a home grown coach?
Sponsored Links
Advertisement

post #2 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 07:52
Xtratime Legend

https://www.xtratime.org/forum/showpo...&postcount=134

Katanec is staying until the end of the qualifying campaign and then its gonna be his choice if he decides to accept a new contract. When he first took over and after the first few games everyone here thought he was the perfect coach but after that first Russia game and especially the 2nd half of the Croatia game things started to crumble and the rest is history... personally i don't want to keep changing coaches every qualifying campaign cause its better to get used to a certain playing style and stick with it. If we keep changing things every couple years we will continue to be on this same roller coaster ride and we will never see any results. If Katanec decides to leave in November then i think its time to get back to a Maco coach and this time we need to give the guy time and not call for his head if we start losing games and things don't go our way. The most important thing for me is to get the right person that runs a system which fits our players and that will make the right call ups at the right time.

Last edited by Ambis; September 14th, 2007 at 08:00.
post #3 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 09:29
World Class Player

Teams: Inter Milan, Macedonia NT
I hope Katanec sorts things out with all of our players and we start fresh! Whatever is happend is history, so we can have atleast some stability in our team with our management and players.

post #4 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 12:26
Expecto patronum!
Legend

Teams: Macedonia, Inter, Rabotnichki
I dont believe that he will sort anything with anyone. I hope FFM wont sign a new contract with him, it will be a disaster! Katanec OUT!!
post #5 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 12:37
Rising Star

Teams: Macedonia & Crvena Zvezda
he should be fired as soon as possible, and then let the FFM get, Bosko djurovski or Cedomir Janevski. I think one of them will be a good option for coaching our NT.
post #6 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 13:41
Rising Star

Teams: Rabotnicki Kometal
Petrov will return sooner or later since its not personal problems involved just injury, when it comes to Nikoloski and Naumoski i dont know if there will be any possibility for an fresh start, maybe Nikoloski can forgive but Naumoski is a true sulky human(in Katanec class), i dout we will see him as long Katanec are left.

Its not any wild guess that nasty words have been exchanged.
post #7 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 13:45
Rising Star

1 thing is sure and that wos that players did seperate people in the dressing room that evening and if not the fight would have been a fact. It wos some dramatic moments.
post #8 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 14:05
Rising Star

Katanec are maybe not direcly responsible for Shumulikovski behaviour with that media man but maybe the poor atmosphere Katanec created have effected other players negative and they cant controle them selfs as in the Shumulikovski case.
post #9 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 14:07
Rising Star

So with all this facts on the table only 1 thing can be made to gett a fresh start and atmosphere back, and that is to fire Katanec and start all over with all player back, and player in mood.

Zoran Stratev
post #10 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 15:25
Premier Player

Teams: TOSE PROESKI RABOTNICKI MAKEDONIJA FC Bayern Münch
Quote:
Originally Posted by Harry Potter
I dont believe that he will sort anything with anyone. I hope FFM wont sign a new contract with him, it will be a disaster! Katanec OUT!!
bosko djurovski LEGENDA kakov katanec aj da go nema

Makedonija naviva za vas
Peat milioni kako eden glas
Makedonija saka pobeda
Milion srca-edna molitva

Javi se juzna,sever i zapad neka ne cujat kolku sme,crveno-zolta,toa e boja za koja zivot davame

Neka znae sega svetot za nas makedoncite,edno sonce na ALEKSANDAR nas ni sveti u gradite
post #11 of 21 (permalink) Old September 14th, 2007, 19:20
Xtratime Legend

Катанец: „Горд сум што ја тренирам македонската репрезентација„

Останувам до крај селектор во Македонија, изјави денеска за Веб-страницата на ФФМ, селекторот Сречко Катанец. Еве ја неговата изјава во целост:

-Што се однесува до натпреварот со Естонија во Скопје, како што реков и после натпреварот на прес конференцијата на фудбалерите може само да им честитам за храбрата и пожртвувана игра посебно во второто полувреме. Сигурно е дека направивме доста шанси но не реализиравме. Но тоа е фудбал и тоа е спорт, воедно затоа е играта (фудбалот) на крај и интересна и возбудлива. Но да напоменам дека од првиот натпревар во Естонија, ни фалеа дури 5 играчи . А што се однесува до пишувањето на дневниот спортски весник, „Македонски Спорт“, својот договор со ФФМ ќе го одработам до крај професионално како што сум работел и до сега,но морам да напоменам дека сум горд што ја тренирам македонската фудбалска репрезентација, за разлика од нивните пишувања и размислувања. Исто така морам да напоменам дека македонската репрезентација на сите натпревари беше конкурентна, освен на натпреварот со Русија во Скопје каде што бевме во подредена улога.-

http://www.ffm.com.mk/mak/vest.asp?id=1688
post #12 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 07:48 Thread Starter
Rookie

Teams: Preston Makedonia, Melbourne Victory, Pelister
Quote:
Originally Posted by Trendo
bosko djurovski LEGENDA kakov katanec aj da go nema
i jas mislam isto
post #13 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 15:19
Rookie

id rather have janevski than djurovski djurovski was at zvezda and what did he do nothing they threw his ass out. janevski is doing good in belguim janevski.
post #14 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 15:52
Premier Player

Quote:
Originally Posted by Resen1
id rather have janevski than djurovski djurovski was at zvezda and what did he do nothing they threw his ass out. janevski is doing good in belguim janevski.
da ama aj goni gi srbite u kurac posto za koj kur partizan go izbrkaa stojkov znaes?

Makedonija naviva za vas
Makedonija saka pobeda
Milion srca-edna molitva

Javi se juzna,sever i zapad neka ne cujat kolku sme,crveno-zolta,toa e boja za koja zivot davame

Neka znae sega svetot za nas makedoncite,edno sonce na ALEKSANDAR nas ni sveti u gradite
post #15 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 15:54
Premier Player

POSTO BIL MAKEDONEC

Makedonija naviva za vas
Makedonija saka pobeda
Milion srca-edna molitva

post #16 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 18:14
Rising Star

Teams: Macedonia NT
Само ќе го повторам она кое сум го пишувал и претходно.

Непобитен факт е дека по неговото доаѓање на селекторската функција, се случија интересни фудбалски промени во Македонија. Она што го доби Катанец од страна на ФФМ (за првпат, за разлика од она што го имаа останатите селектори) се максимални услови за работа со националниот тим. За првпат поминавме еден квалификациски циклус во кој немаше потреси во репрезентацијата, атмосферата беше на високо ниво, постоеше ред, дисциплина и единство во тимот, а воедно и поддршка и почит од сите фудбалери за селекторот. Катанец е првиот селектор чие име повеќекратно било скандирано на Градски.
Со доаѓањето на Катанец, фудбалската репрезентација како да стана поширок интерес на целокупната јавност, а не само на оние 2-3 илјади луѓе кои би дошле да гледаат фудбал на Градски дури и против Андора во јануари на -5 степени. Тоа се оние позитивни страни.

Според мене, доколку во нашата земја се доведуваат фудбалери или тренери, селектори од странство, тогаш тие мора да бидат подобри од домашниот кадар. Факт е дека Катанец е подобар од нашите тренери во сето она што беше напишано погоре, но на крајот, фудбалот се сведува на резултатите - а тие не се подобри. Среќко Катанец зема 10 пати поголема плата од кој било селектор досега, а не успеа да направи ниту 10% подобри резултати.
Сепак, факт е и дека не може да очекуваме премногу доколку знаеме дека имаме селектор што е надвор од Македонија преку цела година, а доаѓа тука само неколку денови пред натпревар. Но, за ова вината не треба да ја бараме кај Катанец (како што тоа го прават некои медиуми/новинари), туку во ФФМ, институцијата која му понуди таков договор што не го обврзува да биде во Македонија цело работно време. Во интервјуто кое го правев со Катанец пред неколку месеци, тој истакна дека токму тој дел од договорот е она кое било клучно да прифати работа во овој период од животот, бидејќи има потреба да биде блиску до фамилијата во Словенија.

Пресуда: Договорот на Катанец ќе заврши со крајот на овие квалификации во ноември, а потоа треба да се одлучува: да остане или да си оди? Под претпоставка дека тој сака да остане, а ние треба да решиме дали да му понудиме продолжување на договорот, доколку јас одлучувам, тогаш би се решил за следнава варијанта: Да се побара план и програма од селекторот за развој на репрезентацијата, подготовки во периодот пред стартот на следниот квалификациски циклус, одигрување доволен број пријателски натпревари на кои би биле повикани барем 30-40 фудбалери кои ќе добијат шанса да се докажат (меѓу кои и оние од младинската репрезентација) и понудување гаранција за резултат – ова последново значи дека Катанец би се обврзал финансискиот дел од договорот да зависи од резултатот што ќе го оствариме во следните квалификации.
post #17 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 18:43
Xtratime Legend

Хаџиевски: Катанец треба повеќе да го почитува мак-фудбалот

Поранешниот македонски фудбалски селектор Ѓоко Хаџиевски од неодамна е на печалба во Азербејџан. Во 5. коло, Хаџиевски како кормилар на Баку стартуваше со победа против Масали (2-1).

Хаџиевски паузата со репрезентативните настапи ја коментираше за бугарските медиуми, во кои се навраќа и за последните неуспеси на македонската репрезентација.

- Не го критикувам Катанец за тактиката и игрите. Со Словенија постигна успех, но со Македонија не направи ништо. Тој треба да има поголема почит кон македонскиот фудбал. Доаѓа во Македонија на два-три дена и по натпревар веднаш си заминува за Словенија. Не го интересира ништо. Не гледа натпревари од домашното првенство и не контактира со никого. Нема селектор со поголеми привилегии - вели Хаџиевски, кој додава дека Македонија има добри фудбалери кои настапуваат во силни лиги.

Хаџиевски, кој како тренер покрај во Македонија работеше во Србија, Грција, Бугарија, Египет и Јапонија, од новата дестинација Азербејџан пренесува податок дека во оваа земја водечките клубови располагаат со буџет од 15 милион долари.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=868B1F...272F3B366E535F
post #18 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 19:25
Rising Star

Teams: R.C Deportivo la Coruna. Chelsea.
Quote:
Originally Posted by zEk0
За првпат поминавме еден квалификациски циклус во кој немаше потреси во репрезентацијата, атмосферата беше на високо ниво, постоеше ред, дисциплина и единство во тимот, а воедно и поддршка и почит од сите фудбалери за селекторот.
Ako postoelo red i disciplina kaj se Naumoski i Nikolvski. Spored pogolem broj mediumi Naumoski mu prerekol nesto na poluvremeto so Izrael. Isto incidentot na Sumolikovski.

Quote:
Со доаѓањето на Катанец, фудбалската репрезентација како да стана поширок интерес на целокупната јавност, а не само на оние 2-3 илјади луѓе кои би дошле да гледаат фудбал на Градски дури и против Андора во јануари на -5 степени.
Ne bi rekol bas, mu se dade golema mediumska podrska poradi uspesite so Solovenija, i navicavite mu go skandiraa imeto samo na prvite nekolku natprevari, fakt deka nema nekoj pogolem interes e posetenosta na gradski so estonija, kako i na drugite natprevari, ja bar treba da znam na sekoj natprevar sum prisuten i nema nekoja razlika.

Quote:
имаме селектор што е надвор од Македонија преку цела година, а доаѓа тука само неколку денови пред натпревар. Но, за ова вината не треба да ја бараме кај Катанец (како што тоа го прават некои медиуми/новинари), туку во ФФМ.
Apsolutno FFM e kriva zatoa sto mu ponudi takov dogovor, ama i on treba da ima tri cisti pa da se zamisli malku. Gabe li go prakame nie tolku pari, moze da odi vo Rim od kojznae koja pricina da go gleda Pandev, kako on da ne e siguren za reprezentacija, a ne moze da dojde do Skopje, Prilep itn da vidi domasen natprevar. Santrac idese po Stip, Prilep, sto e tolku poseben Katanec, na kraj taa rabota se zavrsuva za eden den.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

All Glory To The Hypnotoad

--------------------------------------------------------------------------------------------------
post #19 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 20:24
Premier Player

Quote:
Originally Posted by NaMeK_Mk
Ako postoelo red i disciplina kaj se Naumoski i Nikolvski. Spored pogolem broj mediumi Naumoski mu prerekol nesto na poluvremeto so Izrael. Isto incidentot na Sumolikovski.

Ne bi rekol bas, mu se dade golema mediumska podrska poradi uspesite so Solovenija, i navicavite mu go skandiraa imeto samo na prvite nekolku natprevari, fakt deka nema nekoj pogolem interes e posetenosta na gradski so estonija, kako i na drugite natprevari, ja bar treba da znam na sekoj natprevar sum prisuten i nema nekoja razlika.

ma goni go

Apsolutno FFM e kriva zatoa sto mu ponudi takov dogovor, ama i on treba da ima tri cisti pa da se zamisli malku. Gabe li go prakame nie tolku pari, moze da odi vo Rim od kojznae koja pricina da go gleda Pandev, kako on da ne e siguren za reprezentacija, a ne moze da dojde do Skopje, Prilep itn da vidi domasen natprevar. Santrac idese po Stip, Prilep, sto e tolku poseben Katanec, na kraj taa rabota se zavrsuva za eden den.

Makedonija naviva za vas
Makedonija saka pobeda
Milion srca-edna molitva

post #20 of 21 (permalink) Old September 17th, 2007, 21:05
Expecto patronum!
Legend

Teams: Macedonia, Inter, Rabotnichki
Quote:
Пресуда: Договорот на Катанец ќе заврши со крајот на овие квалификации во ноември, а потоа треба да се одлучува: да остане или да си оди? Под претпоставка дека тој сака да остане, а ние треба да решиме дали да му понудиме продолжување на договорот, доколку јас одлучувам, тогаш би се решил за следнава варијанта: Да се побара план и програма од селекторот за развој на репрезентацијата, подготовки во периодот пред стартот на следниот квалификациски циклус, одигрување доволен број пријателски натпревари на кои би биле повикани барем 30-40 фудбалери кои ќе добијат шанса да се докажат (меѓу кои и оние од младинската репрезентација) и понудување гаранција за резултат – ова последново значи дека Катанец би се обврзал финансискиот дел од договорот да зависи од резултатот што ќе го оствариме во следните квалификации.

koga bi me prasuvale mene jas bi mu postavil uslov da pominuva poveke vreme vo Makedonija, toj da glea natprevari od nasata liga namesto Stanojkovik. Ednas Katanec rece "ma kakov Nedzipi, toj ne e nitu plejmejker!" a kolku pati Srecko go gleal Nedzipi? ili toa bese rasipan telefon ala Stanojkovik?

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Xtratime Community forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive. Try to avoid choosing short (like '1'), simple (like 'abcd') and easy to guess passwords (like a name of your favorite team, player, etc)! Complex and long enough passwords, that consists of random string of alphabet and numerical characters, are almost impossible to be stolen and misused.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in