Players of Macedonian origin. - Xtratime Community

LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 84 (permalink) Old November 17th, 2005, 14:38 Thread Starter
Rising Star

Players of Macedonian origin.

so do you know some players who play for other country's but are of macedonian origin??

- Marek Jankulovski, he plays for the Czech national team and AC Milan, his father is Macedonian and his mother Czech.

- Spase dilevski, plays for the Australia under 23 team and for Tottenham Hotspur.

- Mile Sterjovski, playing for the Australia A team, and FC Basel
switzerland.

- Blagoja Celeski, playing for Australia under 21 and Perth Glory.

and of course the preston mak players, and there are many other macedonian origin players in australia.

do you know any more???

by the way: the uruguayan player Fabian Estoyanoff or Estoyanov, has a kind of macedonian name too, does anyone know if he has a link to macedonia? it could be bulgarian too or russia.
but stojanov is a very macedonian name.

Last edited by setareh; November 17th, 2005 at 14:45.
Sponsored Links
Advertisement

post #2 of 84 (permalink) Old November 17th, 2005, 15:27
Xtratime Legend

Quote:
Originally Posted by setareh
- Mile Sterjovski, playing for the Australia A team, and FC Basel
switzerland.
Is he related to Kire Sterjovski?

You can also add Jovan Kirovski (who played for Man United,Borrusia Dortmund etc.. now plays in the US) to this list cause i know his parents were born in Macedonia.
post #3 of 84 (permalink) Old November 17th, 2005, 15:42
Premier Player

Teams: Rabotnicki and Torino
Yksel Osmanovski.

post #4 of 84 (permalink) Old November 17th, 2005, 20:35
Premier Player

Saso Petrovski
post #5 of 84 (permalink) Old November 18th, 2005, 01:37
Expecto patronum!
Legend

Teams: Macedonia, Inter, Rabotnichki
Quote:
by the way: the uruguayan player Fabian Estoyanoff or Estoyanov, has a kind of macedonian name too, does anyone know if he has a link to macedonia? it could be bulgarian too or russia.

Estoyanoff is a spanish version of Stojanov, but I think he has bulgarian background
post #6 of 84 (permalink) Old November 19th, 2005, 05:28
World Class Player

Teams: Inter Milan, Macedonia NT
Spase Dilevski is playing for Queensland Roar in the A-League.
post #7 of 84 (permalink) Old November 19th, 2005, 12:10
Legend

Teams: Cementarnica 55 Skopje
Naum Sekulovski from Perth Glory ? I know he doesn't play in any NT but still Macedonian

Cementarnica in Vtora Liga 2009/2010
Cementarnica - Miravci 2:0 (Kostadinovski 40'-pen. Naumcevski 43')
Belasica - Cementarnica 1:2 (Markov 24' - Donev 9'-og Trajkovski 47')
Cementarnica - 11 Oktomvri 2:1 (Jakovlevski 15' 77' - Kostadinovski 26'-og)
Cementarnica - Belasica 4:1 (Braga 23' 38' Ristovski 43' Kostadinovski 63' - Jurcevski 88')
post #8 of 84 (permalink) Old November 19th, 2005, 12:52
World Class Player

Yeah he's born here but still hes Macedonian while Billy Celeski is born in Ohrid.
post #9 of 84 (permalink) Old January 8th, 2006, 15:04
Rising Star

Teams: Uruguay NT
Quote:
His grandfather had bulgarian background.

Build a man a fire and he'll be warm for a day, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
post #10 of 84 (permalink) Old January 8th, 2006, 16:05
Expecto patronum!
Legend

I told u he is bulgarian
post #11 of 84 (permalink) Old January 8th, 2006, 16:10
Premier Player

There is a warrant for his arrest in Uruaguay!
post #12 of 84 (permalink) Old January 9th, 2006, 15:15
BANNED!
Rising Star

Teams: Macedonia NT, FK Pobeda Prilep, Fc Bayern München,
I searched a bit in the Net because I was bored, and I found some Footballplayers withm Macedonian Names. I know some of they have realy Macedonian origin and I just can guess if the other have Macedonian origin

Zlatko Cajkovski (Trainer) In the Net I found that he is Croatian, on other pages the make him Ungarian, And I found that he has Macedonian Origin. His Stations:
FC Zürich 78 / 79
FC Bayern München 65 / 66

Ivan Bandalovski 19 years old, plays for the U-19 of Bulgaria and he is Bulgarian. His Stations:
FC Litex Lovetch
and now Feyenoord Rotterdam

Steven Bozinovski - 24 Years old - Australian
His Stations:
Marconi Stallions
Radnicki Nis
and now KV Oostende

Goran Lozanovski - 31 years old - Australian
I know he has Macedonia origin. His Stations:
South Melbourne
Alemannia Aachen
Adelaide United FC
FC Altona Magic Soccer Club

Goran Talevski - 23years old - Australian
Have played for Hajduk Split

Aleksandar Todorovski - 21years old - SCG
Playes for APOEL Nicosia

Goran Trpevski - 28 years old - Swedish
His Stations:
Malmö FF
and now GS Apollon Smyrni

Aleksandar Petreski - 19 years old - german
Plays for FSV Mainz II

Chris Zebroski - age?? - english
He is black and I think he hasn't any macedonian orign. But we can't be sure xD
He plays for Plymouth Argyle in the second english leauge

Igor Tasevski - 33 years old - SCG
His Station:
Sporting Gijón, Villarreal CF, Partizan Beograd, FK Rad Beograd
and now for Elche CF in the Spanish segunda devision

Goran Petkovski - 35 years old - SCG
His Stations:
Enosis Paralimni
APOEL Nicosia

Radoslav Mitrevski - 25 years old - Bulgarian
His Stations:
ZSKA Sofia
FC Marek Dupnitsa

Jovan Markoski - 25 years old - SCG - 4x NT
His Stations:
Mladost Lucani
Roter Stern Belgrad
Mladost Lucani
FK Vozdovac
FK Zeta Golubovac

Dime Jankulovski - 28 years old - swedish (Goalkeeper)
His Stations
GAIS Göteborg
IFK Norrköping
Start Kristiansand
Västra Frölunda IF AIK Solna
Lundby IF

Tihomir Ivanovski - 25 years old - swiss
His Stations:
FC Lausanne-Sport
Yverdon Sport
Vevey Sport
FC Baulmes

Jane Gavaloski - 25 years old - SCG
FK Rad Belgrad
PAS Giannena (on loan)
FK Rad Belgrad
FK Obilic
Universitatea Craiova

Richie Basoski - 18 years old - dutch
He plays for RBC Roosendaal and maybe he has Macedonian origin too...
post #13 of 84 (permalink) Old January 9th, 2006, 15:18
World Class Player

Wow quite a few, all the ones in Australia are from Macedonian origin.
post #14 of 84 (permalink) Old January 9th, 2006, 18:56
Premier Player

Teams: Macedonia, Lazio, Valencia
Terminator21 Great Great job. They do all seem to be Macedonian even the black guy could be because of his last name. He doesnt look pure black (LOL) he is a mix. I have friends that are both a mix and pure black (LOL) and he is a mix for sure. If anything maybe his dad is Macedonian and his mom black. I say that because his last name is Macedonian. Then again he may not be Macedonian.
But lots of players on there and some that could still play for us (hopefully).
post #15 of 84 (permalink) Old January 9th, 2006, 23:25
Xtratime Legend

Who was the guy that i saw this year in the FIFA Club Championships that played for Sydney FC? he had a Macedonian last name for sure.
post #16 of 84 (permalink) Old January 10th, 2006, 00:07
Expecto patronum!
Legend

great effort Terminator21!

I also found info on Ivan Bandalovski, but u were quecker than me but I know his birth place, its Sofia
post #17 of 84 (permalink) Old January 10th, 2006, 13:24
World Class Player

Quote:
Originally Posted by Ambis
Who was the guy that i saw this year in the FIFA Club Championships that played for Sydney FC? he had a Macedonian last name for sure.
Saso Petrovski think you also asked this in the Maco/Australia thread.
post #18 of 84 (permalink) Old January 15th, 2006, 16:41
Expecto patronum!
Legend

МИРСАД МИЈАДИНОСКИ, ФУДБАЛЕРОТ НА ШВАЈЦАРСКИОТ ТИМ СИОН, ИМА ГОЛЕМ МОТИВ КОЈ ГО ВОДИ НИЗ ФУДБАЛСКАТА КАРИЕРА

"Горам" за дресот на Македонија!!!

*Уверен сум дека за многу брзо време ќе добијам шанса за настап во дресот со државниот грб на мојата земја.

*Настапувам во тим кој за многу брзо време ќе "експлодира" во Швајцарија.

Малкумина знаат кој е Мирсад Мијадиноски. Ова момче се обидува преку Швајцарија да се пробие во фудбалската елита. Игра на левата бековска позиција и во тимот на Сион, познат клуб кој се обидува да ја врати старата шампионска слава. Мијадиноски има 24 години и летово за сума од околу 200.000 евра направи трансфер во Сион. Тој на 11 години со својата фамилија ја напуштил Македонија, а потекнува од струшкото село Октиси.

"Почнав како дете во Грасхоперс. Таму ги минав сите категории по што се преселив во екипата на Цирих за која дебитирав во најсилната лига на Швајцарија со 17 години. Вечно ќе го паметам тој меч со Сервет. Во Цирих не бев стандарден, а тимот постојано купуваше звучни имиња. Се одлучив да заминам во Баден каде го одработив тригодишниот договор", кажува Мијадиновски за своите почетоци кои се поврзани со "скакулците", кои се најпознат клуб во оваа земја.

"Играм на левата бековска позиција која бара многу физичка подготвеност, кондиција и издржливост. Во модерниот фудбал бековите се тие кои играат одбрана - напад и играчи кои се задолжени да го направат тој вишок на играч или центаршут во современата формација 3-5-2", појаснува робусниот фудбалер кој игра на позиција која е во тренд иако левоногите фудбалери се многу ретки. Мијадиновски има кошаркарска висина од 1,92 см и често знае да ја затресе противничката мрежа, за што го дава слениот коментар:

"Секоја сезона давам голови. Посебно во Баден имаше моменти кога се приклучував на нападот и често се запишував во листата на стрелците. Овие 6 месеци имам постигнато два гола за Сион".

Мијадиновски во летниот преоден рок реши да го облече дресот на Сион.

"Имав преговори со Дијарбакир, и со тим од Русија, но решив да останам во Швајцарија и во Сион. Понудата од оваа екипа беше одлична, а клубот има големи амбици. Јас сум од Цирих и со доаѓањето во Сион како да дојдов во друга држава. Од регион каде се зборува германски се преселив во француско говорно подрачје. Најважно е тоа што добро се вклопив и се изборив за стандардно место во првиот тим", открива детали Мијадиновски околу преодниот рок и моментот кога се одлучи да игра за Сион.

"Сион е фаворит број 1 за пласман во најдобрата лига на Швајцарија. Заедно со Лозана ќе ја водиме битката иако според многу нешта ние сме тие кои треба да бидеме први. Спонзор на клубот е еден од најбогатите луѓе во Швајцарија, а областа каде се наоѓа клубот нема тим во елитата. Сион по Базел е втор клуб по посетеност на натпреварите затоа што во просек н$ следат по 15.000 навивачи. За многу брзо време очекуваме да 'експлодираме'. Според буџетот на клубот, ние сме на речиси ист ранг со водечките Базел и Грасхоперс па така со враќањето во елитата очекуваме и атак на горниот дел од табелата", се зборовите на Мијадиновски околу случувањата и амбициите на неговиот клуб.

Сепак, овој фудбалер уште од самиот старт на неговата кариера има потцртано да игра за неговата држава, но барем засега таа желба не му е исполнета.

"Се надевам дека за брзо време ќе успеам да го свртам вниманието на луѓето кои работат со нашиот национален тим. Горам од желба да го облечам дресот на Македонија. Редовно ги следам настапите на нашиот национален тим на кој не му оди баш најдобро. Имаме доби фдбалери, но не и резултати. Шанса е квалификацискиот циклус кој следи за ЕП во Швајцарија и во Австрија. Можеби ќе бидам дел од генерацијата која ќе успее да направи историски подвиг. Мислам дека имам фудбалери како Пандев, Васоски, Новески, Митрески со кои може да се надеваме дека доаѓаат подобри денови за репрезентативниот фудбал", надополнува Мијадиноски, еден од нашите интернационалци во Швајцарија кој со успех настапува за својот клуб, со кој очекува уште поголеми успеси и дострели.

И. Д. Ивановски

Канатларвски прв се сети

-Пред околу 18 месеци можев да ја почувствувам атмосферата во ререзентацијата. Тоа беше за време на кампот во Охрид каде националниот тим се подготвуваше за тест дуелот со Естонија. Тогашниот селектор Драган Канатларовски дознал за мене, јас тогаш бев во Струга и ме повика да тренирам со репрезентативците. За мене тој настан беше голем момент. Сепак, с$ остана на тоа иако можам да кажам дека не разочарав. Тоа го кажа и Канатларовски за медиумите. Тој мој престој со репрезентацијата ќе се памети по оној мој судир глава со глава со Шумуликоски кога, за среќа, немаше посериозни повреди.

Клупски другар со Жоао Пинто и Кое

-Сион е тим во кој секојдневно се нудат многу познати играчи. Барем засега имаме одлична екипа, но имаме и имиња кои се мои клупски другари. Сигно дека сите го знаат Жоао Пинто, кој беше стандарден португалски репрезентативец, но и капитен на Бенфика, а настапувано има и за Порто и Спортинг Лисабон. Тој игра стандардно во екипата, за разлика од Беноа Кое, фудбалер кој порано беше член на калчолигашот Интер. Кое веќе е ветеран па некогаш е резерва, но има и моменти кога не е ниту меѓу оние 18 играчи кои се во комбинација.

Од домашните играчи најпознат е голманот Бабрис Борер, кој долги години беше на голот на Швајцарија.

Во тимот на Панчев и Најдоски

-Во Швајцарија сите знаат дека сум од Македонија, кога дојдов во Сион веднаш почна да ме прашуваат за Дарко Панчев и Илија Најдоски. Како што знаете, двајцата пред десетина години играа за оваа екипа. Во тоа време тие беа познати фудбалски имиња од кои многу се очекувало. Има различни коментари за нив. Некои велат дека биле добри, а други кажуваат дека не го одработиле она што се очекувало од нив. Мојот коментар е дека и Панчев и Најдоски се најголемите фудбалски имиња од Македонија и дека во клубовите каде што играа ги докажаа своите квалитети. Луѓето во Сион с$ уште ги паметат двајцата кои во оваа екипа играа на залезот од кариерата.

Мисајловски најголем талент во Ст. Гален

-Не сум единствениот Македонец во Швајцарија за кого во нашата земја немаат информации. Сите добо го знаат Александар Митрески, но има и други наши деца кои добро се пробиваат. Сепак, најголемиот талет е младиот голман Мисајловски, кој со 17 години е со првиот тим на Ст. Гален. Имам информации дека и стандардниот првотимец на Цирих, Џемаили е од Тетово. Треба луѓето кои работат во ФФМ малку повеќе внимание да им обрнат на нашите кои се пробиваат во другите земји, а тоа не е случај само со Швајцарија туку н$ има насекаде.
post #19 of 84 (permalink) Old January 16th, 2006, 20:59
Xtratime Legend

Jankulovski to me is a traitor that does not deserve to wear our jersey and after watching him play like shit for Milan over the past few matches i dont even care for him anymore he is nothing special.
post #20 of 84 (permalink) Old January 17th, 2006, 09:40
Premier Player

Bravos Ambis your right on with the comments. Jankulovski is a shmuck. An uneducated moron. And like I said in a previous post his parents should be ashamed of themselves!

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Xtratime Community forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive. Try to avoid choosing short (like '1'), simple (like 'abcd') and easy to guess passwords (like a name of your favorite team, player, etc)! Complex and long enough passwords, that consists of random string of alphabet and numerical characters, are almost impossible to be stolen and misused.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in