Xtratime Community banner

Gullit & Ramzan Kadyrov Chechnya thread

17K views 171 replies 23 participants last post by  Wally 
#1 ·
Apparently Gullit is in Edinburgh at the moment discussing with our CEO about taking over as manager at Heart of Midlothian.

Now, I've been reading your comments and I can't say I'm too happy, can anyone offer anything positive about him?

I also heard that he refered to us as a 'pub team' on Dutch TV, but maybe this is rubbish.

He seems to have a record for annoying everyone at virtually every club, I just hope that, if he's the man, he can FINALLY break the Old firm's dominance of Scottish Football.
 
#29 ·
and now Gullit hits back :D :strong:

'Derksen nare man, Borst poeperd'



Door STEFAN RAATGEVER
LOS ANGELES - Ruud Gullit vindt de harde kritiek die hij vorige week in het VARA-programma De wereld draait door van Johan Derksen en Hugo Borst kreeg ,,lachwekkend''. Dat zegt de trainer van LA Galaxy in AD Sportwereld Pro.
afbeelding vergroten Ruud Gullit in Los Angeles. FOTO ANP
afbeelding vergroten David Beckham en Ruud Gullit. FOTO REUTERS
vorige afbeelding 2 / 2 volgende
Derksen meende dat de trainer van de LA Galaxy geen enkel verstand van voetbal heeft. Gullit zou niet eens van het spel te houden. Verder had hij er volgens de hoofdredacteur van Voetbal International bij Feyenoord een puinhoop van gemaakt en waren zijn tv-analyses bij Talpa beneden alle niveau. Gullit zou liever naar golf kijken of praten met vrouwen in de bedrijfskantine dan zich te verdiepen in de eredivisiewedstrijden.

Borst stelde Gullits ambassadeursschap bij de Postcodeloterij ter discussie. Gullit laat zich volgens hem rijkelijk betalen om derdewereldlanden te bezoeken.

Gullit zag de uitzending. ,,Eerst was ik even verbaasd, maar al snel vond ik het lachwekkend. Ze maken zich volkomen belachelijk. Typisch journalisten. Ze vinden het heerlijk om anderen vanaf de zijlijn te bekritiseren, maar als ze zelf commentaar krijgen, gaan ze op tv tien minuten zitten janken en jammeren. Het toont hoe klein analytici eigenlijk zijn.''

De oud-Wereldvoetballer van het Jaar noemt Borst een ,,bange poeperd''. ,,Hugo maakte Marco (Van Basten, red.) voor van alles uit, maar toen Marco in de uitzending naast hem zat, durfde hij ineens niet meer. Gewoonweg een bange poeperd. Hij valt me tegen.''

Over Derksen: ,,Dat beschimpen is een trucje om zijn onwetendheid te maskeren. Daarom kan hij mij ook niet beledigen. Hoewel: één keer lukte het hem mij te raken. Toen hij, vlak na de dood van Rinus Michels, een verschrikkelijk stuk over hem schreef. Natrappen naar iemand die net is overleden, maakt je gewoonweg een slecht mens.''

Meer moddergooien tussen Gullit, Derksen en Borst? Lees morgen AD Sportwereld Pro voor een uitgebreid interview met Gullit in Los Angeles.
I'll be sure to buy it. Dil :proud:
 
#32 ·
Some things just never change :D

Xavier: 'Gullit prijst alleen zichzelf'
Door Jeroen de Laat
Dinsdag, 22 juli 2008, 11:26

Abel Xavier schopt flink na richting Ruud Gullit. De verdediger werd afgelopen week op straat gezet door LA Galaxy.

De 35-jarige Portugees speelde mede door blessures in een jaar tijd slechts twintig competitiewedstrijden. Zijn aflopende contract werd daarom vorige week niet verlengd. Trainer Ruud Gullit beschuldigde de oud-PSV'er van het faken van blessures. "Ik ben geen leugenaar, ik ben een eerlijk man", aldus Xavier tegen goal.com.

"Ik ken Gullit al uit zijn tijd in Europa", vertelt de oud-international. "Maar in de Verenigde Staten kent niemand hem. Hij was een legende en ik waardeerde hem als speler, maar dat doe ik niet als coach. Als we winnen prijst hij alleen zichzelf. Als we verliezen, hebben de spelers het gedaan. De selectie vecht niet voor hem en gelooft niet in hem."
:howler:
 
#37 ·
I guess this'll be Gullit's last job as a manager anywhere. Surely

As for Estelle, how can someone get homesick when living in LA?
 
#40 ·
#41 ·
Ruud Gullit wordt scout AC Milan

AC Milan heeft Ruud Gullit aangesteld als scout. De oud trainer van Feyenoord zal zich voor de Italianen gaan richten op spelers uit Noord-Europa. Eerder dit jaar werd de oud-aanvaller van onder meer Feyenoord nog ontslagen bij Los Angeles Galaxy.

Gullit is een goede vriend van Carlo Ancelotti, de coach van Milan. De twee speelden in de gouden jaren van de Italiaanse topclub ook samen.

Tussen 1987 en 1995 speelde Gullit voor AC Milan. Na zijn loopbaan als speler was hij trainer bij Chelsea, Newcastle United, Jong Oranje, Feyenoord en Los Angeles Galaxy.
Gibbs, Östlund, Basto...get yourselves ready :happy:
 
#44 ·
'Feyenoord wilde Ruud Gullit als technisch directeur'

Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 13-okt-2009 00:01

Als het aan Feyenoord had gelegen, was Ruud Gullit (foto) nooit trainer geworden van Feyenoord. De Amsterdammer werd in 2004 door de club gepolst voor de positie van technisch directeur, terwijl Mark Wotte de trainer moest worden, zo meldt Voetbal International.

Gullit gaf zelf echter direct aan dat hij nog op het veld wilde staan. Feyenoord besloot daarop de beoogde rollen van de oud-international en Wotte om te draaien. Achteraf gezien zouden de Rotterdammers spijt gehad hebben van deze beslissing, omdat Wotte niet de juiste man op de juiste plaats zou zijn geweest.
Wotte as trainer :howler: and as if Dil didn't have any influence in looking at players (his Christmas trip to Italy to look at Juventus and Milan reserves lol)
 
#46 ·
Well, the Gullit effect's already starting to be seen with his approval of Huntelaar.
 
#47 ·
Exclusief: Gullit als hoofdcoach aan de slag in Rusland

Ruud Gullit gaat in Rusland aan de slag als hoofdtrainer. De Zwarte Tulp wordt komend seizoen de nieuwe oefenmeester van Terek Grozny, zo melden diverse Russische bronnen.

Terek Grozny is een club uit de zuidelijke deelstaat Tsjetsjenië. De ploeg speelt haar thuiswedstrijden in de stad Pyatigorsk.
:howler::howler:

surely this has to be a hoax
 
#49 ·
Dil meets Ramzan Kadyrov :howler:





 
#50 ·
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top