Official FK Vardar Thread [Archive] - Page 3 - Xtratime Community

Official FK Vardar Thread

Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7

unnamed1
August 25th, 2005, 10:35
oki people! see you for the game today!!!! have to go.....

see you later alek mate!!!!

and don't forgett we have to belive in miracels of vardar

unnamed1
August 25th, 2005, 10:41
just one more thing before i do!!!!!

betandwin have not vardar-bukarest anymore as an object and the games is banned and you can figure out byyourself!!!!

look for yourself
https://www.betandwin.com/betsnew.aspx?SportID=4

so much for the miracel

TMRO
August 25th, 2005, 15:22
Naum brat, na koja frekvencija e romanskata tv za da ja gledam utakmicata vecer i na koj satelit???
Aj ve molam ako mozete pomognete mi

Pozdrav

Lupi
August 25th, 2005, 17:21
You might be able to watch the game here, but you need TVANTS http://www.tvmix.net/modules.php?op=modload&name=Calendario&file=index&type=view&eid=1999

unnamed1
August 25th, 2005, 17:31
Naum brat, na koja frekvencija e romanskata tv za da ja gledam utakmicata vecer i na koj satelit???
Aj ve molam ako mozete pomognete mi

Pozdrav

man you can see the game and Romanian TV at hotbird! is not hard to faind just look....

But anywhy why will you see the game? serious the game have been banned from internet online bet and do you know what that mean :eyepatch:

i don't give a **** about the game....

last day on the press all was saying yee we will go for win and bla bla bla and yet the game have been banned from betting.....

foking liers!!!!!!!!!!!!!!!!!!

unnamed1
August 25th, 2005, 17:39
**** you uprava!!!!!!!!!!!!!! ciric please come!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ambis
August 25th, 2005, 17:42
Vardar better not lose this game at home cause i've heard they will have a big crowd today.. plus there is still coef points they can win if they beat Rapid.

unnamed1
August 25th, 2005, 17:49
ambis what is that you don't get! the game have been banned from betting you have to understand why!!!!

they only chance is that bukarest players or man did bet against them self but that is not a huge chance if you compare rapid club situation with vardar's.....

CIRIC come man come and save the bigg club!!!!!!!!!

and to the people! i hope no one will visit gratski today and if they do i hope the beat the shit out of the uprava man and not only one of them like the last time but all

Ambis
August 25th, 2005, 18:08
Screw betting all games should be banned from betting it ruins the game...

All i know is Vardar better win or at least draw today cause its bad enough Baskimi embarrased us twice now we cant have Vardar do the same especially since Rapid are in shambles and have problems themself.

unnamed1
August 25th, 2005, 18:11
ye but bettings will stay for ever! will never go away but they shoul ban our teams until all our teams have strong sponsors.....

At this moment only Cementarnica and Ranotnicki should be on betting and soon vardar again but not this time....

we did make the 3 round two years in a row but this time it will end in the 2 round but i still hope for a win somehow!!!!

maybe braga have nothing to do with it and will take the ball and make all the romanians and score 4 goals by him Self-)))))))))))) NAPRET

unnamed1
August 25th, 2005, 18:18
oki people i have to go! i don't have romanian tv but a relative of my have and i will go ther and see the first 45 min and then i will com beck and listen the last 45 min on radio since romanian tv will show from two games in the 2 half.....

NAPRET I VERUVAME VO MIRAKEL

FastMako
August 25th, 2005, 18:42
You might be able to watch the game here, but you need TVANTS http://www.tvmix.net/modules.php?op=modload&name=Calendario&file=index&type=view&eid=1999

Any idea where i can get TVAnts?

unnamed1
August 25th, 2005, 19:46
Vardar-Rapid 1-0 HT

we playd well in the first 45 min and should have been 2-0 up!!!! we should have had a penalty too foking reff!!!!!!!!

Braga,deilson play good also sekulovski and gjorgievski play well! and non of them did play in the first games! cuz not payd money!

all i have to say is foking uprava like all people sing on the stadium like this!˝ cuz of that we will not play in the 3 round but is still not over!!!

one more goal before 75 min mark will stress the romanians!!!! but fok reff and uprava fok reff

Ambis
August 25th, 2005, 19:48
Vardar-Rapid 1-0 HT

we playd well in the first 45 min and should have been 2-0 up!!!! we should have had a penalty too foking reff!!!!!!!!

Braga,deilson play good also sekulovski and gjorgievski play well! and non of them did play in the first games! cuz not payd money!

all i have to say is foking uprava like all people sing on the stadium like this!˝ cuz of that we will not play in the 3 round but is still not over!!!

one more goal before 75 min mark will stress the romanians!!!! but fok reff and uprava fok reff
Yeah the ref has sucked so far he gave Vardar 2 yellows and one of the Rapid players had the same tackle on a Vardar player but he didnt get nothing. The problem with Vardar though is that they are way too small they need to get a big tall player cause they cant win any headers.

unnamed1
August 25th, 2005, 19:51
just think if Gligorov would have not hit the post in the first game and just think if gligorovski,braga,deilson and the rest would have playd in the first game!

talk about give a why a 3 round ticket like that! ****kkkkkkkkkkkk everything

FastMako
August 25th, 2005, 19:53
1st round, this is preround. But its pointless anyway, shit happend, we can at least clean it some by winning today.

unnamed1
August 25th, 2005, 19:57
com on heros!!!!!! one more begore the 75 min mark and the will piss the last 15 min

com on one more with 20 min left

Ambis
August 25th, 2005, 20:02
just think if Gligorov would have not hit the post in the first game.

I was saying the same thing and i remember that very well it was cm from going on but what can you do... Omonia just scored 2 goals in less then 5 minutes the first was an offside but the ref didnt see it then they scored another so you see with a bit of luck we can score 2 goals easily its still possible!!!!!!

FastMako
August 25th, 2005, 20:03
We must still score 3 goals, and they only need 1.

Ambis
August 25th, 2005, 20:11
Its now 1-1 Rapid scored :( all it matters now is that we at least win the game and get some coef points all else is lost...

unnamed1
August 25th, 2005, 20:11
1-1

play with 1 deffender is not good-)))))))))) we are out but we did blow it or our uprava in the first!!!!!

FastMako
August 25th, 2005, 20:14
Come on, they should at least bring us victory!

unnamed1
August 25th, 2005, 20:18
Come on, they should at least bring us victory!

playd good in this match but they needed to take risk in the 2 half did play with 3 or 2 deffenders and that is not good when you are hitt on break.....

well well i don't think they will give a jack shit now but i hope they will play like they did and at least win.... i hope they go beck to the 4-4-2 line up

well this match was pointless from the start, our uprava did fix us out allrady in the first by playing with a (B) team in bukarest....

unnamed1
August 25th, 2005, 20:52
Vardar-Rapid 1-1 FT

the terror against the fans go on! only one win on the last 7 games! and that was against a 2 liga team in the cup 0-1, we are till with out a win in the liga and no one in europ.....

I will not give any credit to the uprava but i will give creadit to the team for the first 45 min when they playd well and after the goal no team was really interested.....

also i will give 5 stars to Braga,Deilson and Gjorgievski who playd very good in the first 45 and also masev and naumov....

we did miss all this players in the first match simple as that!!!!!!!

Poland-Cement
August 25th, 2005, 21:02
Nah, Vardar saved honour :)

Harry Potter
August 25th, 2005, 21:07
imase prenos vo zivo na Kanal 5 i toa kraden prenos od romanskata tv!!! komentatorot duri ne ni bese na Gradski, sam si prizna deka komentira od studio koa rece deka nemozel da ga im gi vidi brojkite na romancite zaso bil vo studio.

inace Vardar igrase dobro, vodese, napagjase, ama i da ne bese Kmetovski ke izgubia. Mozda treba na Kmeto da mi se dae i sansa vo reprezentacija barem kako rezerma namesto neprovereniot Pacovski

unnamed1
August 25th, 2005, 21:24
imase prenos vo zivo na Kanal 5 i toa kraden prenos od romanskata tv!!! komentatorot duri ne ni bese na Gradski, sam si prizna deka komentira od studio koa rece deka nemozel da ga im gi vidi brojkite na romancite zaso bil vo studio.

inace Vardar igrase dobro, vodese, napagjase, ama i da ne bese Kmetovski ke izgubia. Mozda treba na Kmeto da mi se dae i sansa vo reprezentacija barem kako rezerma namesto neprovereniot Pacovski
abe kmetovski imashe edna super odbrana vo vtoriot del od koga shutna od volly rumunecot....

no inace igra doteran teknicki fudbal denes so dobro dodavanje ali lest gett realistic!!!! we don't have any goal scorer and over the last year and a half we lost

Vasovski (Frankfurt)
Gjosevski (Salzburg)
(Trajcev /Gent)
blessing (Gent)
grozdanovski (Omania)
Oliveira (not playing soccer any more and have playd for trabzonspor)
Wandair (Offenbash)
Tasevski (????)

that is many players who are very good with bigg international(Q) and we have not replace them.....

but still we have some good players(Not like them) but still we could have won and knock out bukarest if all playd in the first.....

TMRO
August 26th, 2005, 03:13
Narednata godina poveke sreka za nasiot sakan Vardar

Ambis
August 26th, 2005, 05:37
At least we made some coef. points even thought it probably wasnt much but a tie is much better then a loss and lets hope for a better draw next year.

unnamed1
August 26th, 2005, 08:54
Narednata godina poveke sreka za nasiot sakan Vardar

well at this moment i don't see how it will happen since w3e have lost to many players in the deffence,midd and attack and we have not replaced them...... at least we have a young and talented team and we have 5 U-21 players in the team + two more young players who don't play for the u-21 nt and they will develup like stanojkovic say but we can not keep them with this uprava(like tasevski in the days) and the future of the club depend on if we can get some good people to the club who can bring a new good organization......

we don't have any good attack player and we don't have any play maker in the team anymore and i think we can forgett about the liga this year and hope we can com beck better next year and Q for europ....

next game
POBEDA PRILEP-VARDAR

this will be one more game with out a vardar win with out doubt since it's hard to win in prilep and i don't remember the last time we did, after this game i hope we can get our first win for a very long time and it will be very importent to do that but the terror will go on for one more week as I can not se how we can beat pobeda away at this moment....

MacoBoy
August 26th, 2005, 10:46
Atleast Vardar didnt lose.

Poland-Cement
August 26th, 2005, 12:54
You have realy hard situation ... lost 0-1 to Vlazrimi, only draw against Cementarnica :happy: and now away match in Prilep

unnamed1
August 26th, 2005, 13:35
Remi za -> Cao evropa! -> Cao uprava?

http://www.sport.com.mk/WBStorage/Files/2219strana5.PDF

unnamed1
August 26th, 2005, 14:06

hahaha belive it or not but betandwin hold Vardar as an favourite against Pobeda in Prilep

12:00
Pobeda 3.10
X 3.00
Vardar 2.10

i think i have never bet against the team but if i do it sometime then now is the time, 3.10 on Pobeda hihi

Poland-Cement
August 26th, 2005, 14:08
I think Pobeda is a big favorite now,m they're playing in home against weak Vardar and THEY NEED 3 POINTS after losing to Stip

unnamed1
August 26th, 2005, 14:18
I think Pobeda is a big favorite now,m they're playing in home against weak Vardar and THEY NEED 3 POINTS after losing to Stip

I know! that's why the odds are odd! vardar have bigg problems everytime they play in prilep and will have even more this time...... the odds 3.10 is EXTRA and should be used......

Also this will be the first game ever for Pobeda on the new Prilep stadium and that should also motivate the players.....
http://ffm.com.mk/Images/uploaded/TN_IMG_5446.jpg
Also Djokic are beck for in prilep, vujuvic too and vardar just lost one more player (Tasevski.....

Predic
Pobeda-Vardar 2-1 or 3-1, i say 2-1

unnamed1
August 26th, 2005, 17:27
BTW! if vardar would have made the 3 round they would have not stand a chance to make the groups anyway (feels better) since Feyenoord would have been the team to play but on the other hand it would have been nice to have them on gratski.....

line ups last day!

1 Ljupco Kmetovski
2 Aguinaldo Braga
3 Vladimir Sekuloski
4 Zlatko Tanevski
6 Dejan Brankovıć
7 Ivica Gligorovski
16 Nikola Gligorov
9 Danio Masev
18 Deilson Da Silva
8 Ivan Trickovski
11 Riste Naumov

http://www.uefa.com/Competitions/UEFACup/FixturesResults/Round=2207/match=81528/index.html

Players who did not play in the first game where, Gligorovski,Braga,Deilson,Masev, and Sekulovski.....

Tasevski did leave the club and Serafimovski could not play last day cuz of a ban of two (Y) cards.....

also he have a 5 match ban in the liga....

well that summarize the problems we had against bukarest!!!!!!!!! speciell in the away game as you understand

Ambis
August 27th, 2005, 02:31

hahaha belive it or not but betandwin hold Vardar as an favourite against Pobeda in Prilep

12:00
Pobeda 3.10
X 3.00
Vardar 2.10

i think i have never bet against the team but if i do it sometime then now is the time, 3.10 on Pobeda hihi
Pobeda hasnt done much this year to be considered favorites i mean the only reason i would pick them is because they play at home otherwise Vardar has a better team and they will be on a high note because of the draw with Rapid.

TMRO
August 27th, 2005, 02:38
Pobeda only have 1 point like Vardar so they are not big favorites against Vardar.
Vardar will win for sure. They played a good game against Rapid as I heard.

I predict:

Pobeda - Vardar 1-2

Ambis
August 27th, 2005, 05:02
Pictures from Rapid-Vardar from Bucharest
http://www.komiti.com.mk/forum/viewtopic.php?t=111&start=15

unnamed1
August 27th, 2005, 10:34
Pobeda only have 1 point like Vardar so they are not big favorites against Vardar.
Vardar will win for sure. They played a good game against Rapid as I heard.

I predict:

Pobeda - Vardar 1-2

Pobeda have playd two very hard away games and vardar have not + Vardar have problems everytime they go to Prilep so this will be hard one more time in the new Prilep stadium.....

unnamed1
August 27th, 2005, 14:40
NERESHENO KAKO ODRAS NA SOSTOJBATA VO VARDAR
http://www.dnevnik.com.mk/?pBroj=2846&stID=61828

VARDAR KONECNO ODIGRA MAHSKI
http://www.vreme.com.mk/vest.aspx?id=29885&vid=477

VARDAR I NATAMU VO PLITOK NIVIO! 6 UTAKMICA BES POBEDA GODINAVA
http://217.16.70.245/?pBroj=1864&stID=42062&pR=5

POSLEDNA SANSA ZA STANOJKOVIC VO PRILEP?
http://www.vreme.com.mk/vest.aspx?id=29883&vid=477

VARDAR NEMA STA DA ZALI
http://www.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=15721

TASEVSKI GO NAPUSTE VARDAR
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=102966&idg=5&idb=1550&rubrika=Sport

TMRO
August 28th, 2005, 03:34
Utre Trickovski ke dade dva gola vo Prilep....

unnamed1
August 28th, 2005, 18:14
POBEDA PRILEP-VARDAR 0-1 (0-0) 0-1 Stjepanovic in the 81 min

It feels like we are beck on track again! we won the hard away game in Prilep and we deserved the win cuz we woas the better team and out playd pobeda in the 2 half and before the goal we did hit the poast and did miss some very good chances.....

The hero are Stjepanovic and he scord the goal ,his first for vardar.........

In the two last game we have playd well and lets go on now!!!! also in the last two games we have playd with the best so it's not strange !!!!! should be focking obvious for the uprava in the future!!!!EVER since the players gott ther salarys and money we have playd much better..........

NAPRET VARDAR U PICKU MATER UPRAVA

Ambis
August 28th, 2005, 18:37
Great win by Vardar especially to go in Prilep when they open up at home and beat them there with a shutout its very impressive and the Vardar deffense is very good they played good against Rapid only allowing 1 goal and the problem was really the midfield cause there are guys who can shoot the ball and score. btw did Trickovski play?

unnamed1
August 28th, 2005, 18:59
Great win by Vardar especially to go in Prilep when they open up at home and beat them there with a shutout its very impressive and the Vardar deffense is very good they played good against Rapid only allowing 1 goal and the problem was really the midfield cause there are guys who can shoot the ball and score. btw did Trickovski play?

Trickovski did play! he hit the post!

vardar did let in goal against bukarest in the 2 games only cuz vardar playd with 3 and some times 2 deffenders in the 2 half.....

but ther is a huge defferance with vardar when they play with the best and when the play with the reserve and that is prity obvious........

Ambis
August 28th, 2005, 19:36
vardar did let in goal against bukarest in the 2 games only cuz vardar playd with 3 and some times 2 deffenders in the 2 half.....

Yes but that goal Rapid scored was really good it wasnt anyone's mistake and the goalie couldnt do anything it just happen. But anyways this is good news for Vardar and congrats on this huge win jn Prilep :thumbsup:

Poland-Cement
August 28th, 2005, 22:00
Frankly I didn't expect Vardar to win, I thought that draw will be good result for them. But congratulations, I think Vardar crisis is over

Harry Potter
August 29th, 2005, 01:00
Vardar is back on the track!

TMRO
August 29th, 2005, 02:38
Come on Vardar.....

Naum I told you that we will win in Prilep....

unnamed1
August 30th, 2005, 13:45
Mettalurg will own vardar 240.000 Euros!!!!! good deal for the Tasevski sign.....

http://www.vreme.com.mk/vest.aspx?id=30007&vid=479

Вардар може да бара 240.000 евра за Тасевски

Вардар ќе се офајди од заминувањето на Дарко Тасевски во Металург Запорожје (Украина) поради правилниците на ФИФА и на УЕФА за трансфери на фудбалери до 23 години, според кои, и покрај статусот на слободен играч, новиот клуб мора да плати обесштетување. Ова го тврдат од Управата на скопскиот клуб.

- Според соодветните правилници за трансфери на играчи од 12 до 23 години, за секој трансфер на фудбалер од матичниот клуб мора да биде платено обесштетување - соопшти Атанас Костовски, портпарол на Вардар.

Според тоа, ако Тасевски и официјално потпише за Металург Запорожје, украинскиот клуб ќе мора да го контактира Вардар за обесштетувањето, бидејќи Тасевски (роден на 20 мај 1984 година) речиси полни осум години имал договор со Вардар. Во случајов постојат две опции за Металург до конечното официјализирање на трансферот. Првата со спогодба со Вардар да го договори обесштетувањето (на пример пари плус дел од следен трансфер), или, пак, да го плати целиот износ со помош на арбитражниот суд на ФИФА и на УЕФА ако не дојде до меѓусебен договор.

Според вардарци, клубот би се офајдил помеѓу 240.000 и 320.000 евра ако не биде најден заеднички јазик помеѓу двата клуба.

- Според категоризацијата, Украина е во втората категорија во Европа, па годишните 30-40.000 евра помножени по осумте сезони под договор на Тасевски ја даваат сумата. Таа би можела да биде и помала, во случај на заеднички договор - велат во клубот.

Тасевски пред натпреварот на Вардар со Рапид Букурешт тајно замина за Украина во обид во последен момент да најде ангажман во странство (преодниот рок истекува в среда на полноќ). Тасевски, според последните информации, веќе ја договорил соработката со претпоследниот клуб во Украина, и тоа на две години, со опција истата да биде продолжена на плус уште една.

Тренерот на Вардар Вујадин Станојковиќ, кој уште минатата недела беше видно разочаран од потегот на Тасевски, не сакаше премногу да коментира за „ослабениот“ Вардаров среден ред. Поради суспензија, покрај Тасевски, од првиот тим на уште четири меча ќе недостига и доскорашниот капитен Жарко Серафимовски.

- Првото име не сакам ниту да го споменам. За мене тој ќе остане само добар фудбалер и никаков човек. Вториот, пак, со својата недисциплина си го кажа своето - рече Станојковиќ.

Poland-Cement
August 30th, 2005, 13:47
Mettalurg will own vardar 240.000 Euros!!!!! good deal for the Tasevski sign.....

It'll go for next vacations of uprava :D

MacoBoy
August 30th, 2005, 13:49
Yeah! :howler: hahahaha!

unnamed1
August 30th, 2005, 14:00

we joke about it but that is what's going to happen, or something in that style....

every since Vardar payd the last salarys Vardar team have been a totaly stronger team and that should be a message for the uprava...

But however if the uprava want vardar do play in 2 liga then it's up to them....

Harry Potter
August 31st, 2005, 00:24

nest summer Braco, Boro & Uprava Co. in Sharm El-Sheik :dielaugh:

unnamed1
August 31st, 2005, 13:27
Will Maco legend in Germany Sasa Ciric take over vardar and invest bigg money and bring bigg sponsors?Report Utrinski!!!!! Sasa Ciric is interested :thumbsup:

http://217.16.70.245/izdanija/1867/28949.jpg
Sasa Ciric with Rabotnicki Direktor Tomovski at Gratski recently

http://217.16.70.245/?pBroj=1867&stID=42329&pR=11

На повидок освежување во сопственичката структура на црвено-црните
Саша Ќириќ се враќа во Вардар?
Нашиот најторофеен клуб има годишен буџет од 300.000 евра

Саша Ќириќ со директорот на Работнички Кометал, Драган Томовски

Емил Китановски
Саша Ќириќ некогашната фудбалска легенда на скопски Вардар и македонската репрезентација, кој во последните неколку години со голем успех настапува во германските лиги, се враќа во македонскиот фудбал, или поточно речено во Вардар, неофицијално дознава Утрински весник од кругови блиски на нашиот најтрофеен клуб.
Камбекот на Ќириќ во земјава, не е поврзан со неговото засилување на професионалниот погон на црвено-црните, туку со евентуалната промена на сопственичката структура во Вардар. Имено, според информациите на нашиот извор, Саша Ќириќ бил сериозно заинтересиран да влезе со финансиски средства во нашиот најпознат клуб, што луѓето блиски до овој тим го толкуваат како чин на завршна пресметка на актуелните челници на оваа екипа Слободан Вујчиќ и Борче Ристески, кои веќе подолго време функционираат со крајно влошени меѓусебни односи.
Сепак, од канцеларијата на црвено-црните вчера не добивме потврда на ваквата можност, спортскиот директор Аце Заковски ја демантираше оваа информација, и не извести дека прв пат слуша за ваквата можност.
Од друга страна, подпретседателот на клубот Ристески веќе подолго време наназад се обидува да изнајде начин како да ја поправи својата моментална положба во тимот, и последната шпекулација сврзана со евентуалниот враќање на Ќириќ во Скопје се поврзува толку со неговата желба барем донекаде да се израмнат односите во сопственичката структура, после неодамнешните најави од Вардар дека Вујчиќ и Ристевски во многу скоро време ќе мораат да си ги израмнат сметките. Евентуалното засилување на управата на црвено-црните со Саша Ќириќ барем засега не би значела иоткачувањееи на некој од двајцата главни финансиери во клубот, туку внесување на нови позитивни моменти, и се разбира финансиски средства во речиси празната каса на оваа екипа, во која е се поевидентно дека недостига движечка сила и нови и свежи идеи.
Инаку, според последните пресметки во клубот црвено-црните годинава имаат навистина редуциран буџет, односно целата сезона ќе ја чини управата на Вардар нешто помалку од 300.000 евра, што е многу далеку од сите големи европски клубови.
Колку за споредба, последниот противник на црвено-црните тимот на Рапид од Букурешт има годишен буџет од три милиони евра, а белградски Партизан кој пред две години успеа да се пласира во групите од Лигата на шампионите за потребите на својот професионален погон на годишно ниво издвојува скоро седум милиони евра.

Poland-Cement
August 31st, 2005, 13:30
So Vardar wil be back :)

What worry me that signing best players from Cementarnica will probably start again :mad:

unnamed1
August 31st, 2005, 22:03
The 29 year and former Partizan,NEC, and english Premiere Liga player with Barnsley Gjorgi Hristov will sign with Vardar the next week?????

http://www.vreme.com.mk/vest.aspx?id=30077&vid=480

Ако ги исплатат фудбалерите, ќе играм без пари за Вардар

Ѓорѓи Христов (29), македонскиот фудбалски интернационалец, е на праг да го засили Вардар ако за една недела не најде ангажман во странство.

- Не сакам да играм во странство само за да сум во странство. Имам своја цена и ќе заминам да играм во клубот што ќе ја плати. Сепак, најблиску сум до Вардар. Знам дека во македонската лига има финансиски и многу други проблеми, но сепак... Ќе дојдам да играм и без пари за Вардар, само за плата и за премии, ако пред мојот потпис Управата на клубот ги исплати сите долгови кон сегашните играчи на Вардар. Попусто би било ако мене ми дадат пари, а другите фудбалери останат куси - најавува најдобриот македонски репрезентативен стрелец.

Христов во последниве години мака мачеше со повреди и со операции на коленото. Тој поникна во Пелистер, а оттаму, уште како тинејџер, замина во Партизан (Србија и Црна Гора, од каде што, пак, го направи првиот голем трансфер, вкупно вреден тогашни шест милиони марки, потпишувајќи за англискиот премиерлигаш Барнсли. Тоа и денес е најскапиот трансфер на Барнсли во неговата историја.

Подоцна ги скина лигаментите на коленото, па по заздравувањето замина во холандски НЕЦ Најмехен. И таму остави печат, со тоа што го надмина постигнувањето на познатиот Руд ван Нистелрој, кој тогаш замина во Манчестер јунајтед, со тоа што постигна два хет-трика (двапати по три гола за четири дена, во две кола во почетокот на сезоната.

По НЕЦ играше и за Зволе од истата лига, а во минатата сезона беше член на шкотски Данфермлајн. Пред неколку години Христов изјави дека кога ќе ја завршува кариерата ќе дојде да игра во Македонија, и тоа во Вардар.

- Вардар беше тој што ми се најде кога бев повреден во минатата година, а и сега. Затоа, ред е сега да му се оддолжам. Вардар има потенцијал и, едноставно, Вардар е Вардар. Бодовниот заостаток ќе ми биде само дополнителен мотив - вели Христов.

Harry Potter
September 1st, 2005, 00:28
- Не сакам да играм во странство само за да сум во странство. Имам своја цена и ќе заминам да играм во клубот што ќе ја плати. Сепак, најблиску сум до Вардар. Знам дека во македонската лига има финансиски и многу други проблеми, но сепак... Ќе дојдам да играм и без пари за Вардар, само за плата и за премии, ако пред мојот потпис Управата на клубот ги исплати сите долгови кон сегашните играчи на Вардар. Попусто би било ако мене ми дадат пари, а другите фудбалери останат куси - најавува најдобриот македонски репрезентативен стрелец.

Goce is a great man! Goce The Great! :D

unnamed1
September 1st, 2005, 07:55
yes Goce Hristov is a great man!!!! yes we have to undesrtand that he is not even 50% of what he was since the bad knee injurys and he will never be again but still he can at least learn the young vardar players( a lot of them) some tactic and other stuff since he have been all over europ in the strogest ligi.....

we have many u-21 players left but sad that Tasevski did leave for mattalurg since hristov could learn him many things witch he could have use for in his international days.....

and also like i told he is not the same and we can not expect that he will score 4 goals in every game but I think that only that Hristov is in the team will give all the young players a motivation since all should have respect for him!

Poland-Cement
September 1st, 2005, 14:04
In next round Vardar will play against Bregalnica in Stip. Hard match

In 5th Vardar will play on Gradski against Belasica. Belasica is weak this year, they are candidate to relegation, so Vardar will have easy job.

FastMako
September 1st, 2005, 16:26
Доколку Брацо Вујчиќ го преземе Управувачкиот пакет во нашиот најтрофеен клуб
Дарко Панчев претседател на Вардар
Се враќаат старите асови во клубот.-Критериум за играчите кои може да играат

МИОДРАГ МИЦКОВИЌ
Најдобриот фудбалер на Вардар на сите времиња, легендат на македонскиот фудбал, Дарко Панчев, по неколкугодишна пауза, кога беше директор, одново се враќа во Вардар. Тој прексиноќа, по заедничкиот состанок со главниот спонзор на клубот, Брацо Вујчиќ, ја прифати неговата понуда да биде нов претседател на Вардар, откако Вујчиќ наскоро ќе го преземе управувачкиот пакет во нашиот најтрофеен клуб.
Деновиве се вршат последните подготовки, се срамнуваат сметките во Вардар околу досегашната соработка и партнерството меѓу Вујчиќ и потпретседателот на клубот, Борче Ристевски, кој имаше најмногу акции во клубот, околу преземањето на целосниот Управувачки пакет од страна на Брацо Вујчиќ. Тој во последните четири години и најмногу вложуваше во клубот, речиси 90 отсто од сите средства, но главниот збор досега, околу ангажирањето на играчите, тренерите и за сите работи во Вардар го имаше Борче Ристевски.
Иако, навидум соработката меѓу двајцата, да речеме челните луѓе во Вардар Вујчиќ и Ристевски, беше коректна, сепак, на површина излегоа многу недоразбирања така што дојде до нивни заеднички договор сметките да се расчистат и Вујчиќ да ја преземе целосната контрола околу Вардар. Договорот деновиве треба да биде реализиран, и потоа да се свика Вонредно собрание на Вардар на кој ќе бидат избрани нови 30 делегати и Управен одбор од пет члена. Претседателот на Управниот одбор треба да биде и нов претседател на клубот. Тоа, доколку деновиве сў заврши во најдобар ред треба да биде Дарко Панчев, на предлог на Брацо Вујчиќ.
-Долго размислував дали да ја прифатам понудата да се вратам одново во мојот матичен клуб и да помогнам конечно да застане на цврсти нозе бидејќи сегашната состојба и сў она што се случува во Вардар не личи на ништо. Не може во еден клуб да има две струи во управувањето, мора да има коректен однос меѓу партнерите, треба да се знае дека оној кој дава пари треба и да командува. Мислам дека договорот што постоеше меѓу Вујчиќ и Ристевски треба да се испочитува до крај, да се види кој колку вложил и што дал, а потоа сў до почна речиси од нула, да почне да функционира клубот како што треба и како што заслужува според рејтингот што го има, ни рече вчера Дарко Панчев.
-Јас дадов согласност да ја преземам една од челните функции во клубот доколку Брацо Вујчиќ го преземе целосно управувачкиот пакет бидејќи сметам дека тој е најголема гаранција за успешното финансирање и понатамошната работа на Вардар. Сў друго, ако продолжи по овој терк, ќе биде трагедија.
-Свесен сум дека ќе имам макотрпна работа, потребен е голем ангажман за да се средат состојбите, од најмладите селекции па сў до првиот тим, во кој, за жал, не постојат критериумите кои играчи можат да играат и да бидат ангажирани. Затоа и резултатите се такви. Јас ќе ги повикам и старите асови да се вратат и да помогнат, да бидат дел од Вардар, а не како досега да се чувствуваат непожелни.

http://www.utrinskivesnik.com.mk/

Where is Naum, how come he didnt see this? Pancev as new president of Vardar, that would be great. but i woulf prefer him in FFM more. Since FFM needs more help now.

Ambis
September 1st, 2005, 16:29
Pancev as new president of Vardar, that would be great. but i woulf prefer him in FFM more. Since FFM needs more help now.
I agree i want him as president of FFM and Sasa should take over Vardar.

Ambis
September 1st, 2005, 20:12
Nov brazilski napagjac Tiago Rodrigues vo Vardar
Naum have you heard anything about this guy?

unnamed1
September 2nd, 2005, 12:34
Naum have you heard anything about this guy?

yes I have! he is in Skopje at this moment and test with vardar and we will see if he will gett un contract...he is 24 years old, he was in athen and should have sign with AEK but they did not like him and Vardar gott a hint of it and did contact him so he was in Athen just a week ago....

BTW
Vardar will gett 160.000 SUI Franki from uefa soon for the uefa cup play and that is about 115.000 euros

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=103339&idg=6&idb=1556&rubrika=Sport

"Црвено-црните" предвреме ги подигнаа парите од УЕФА
Вардар се збогати за 160.000 франци

Нашиот претставник во Купот на УЕФА, скопскиот прволигаш Вардар, вчера на име на кредит, подигнат од една наша банка, инкасираше 160.000 швајцарски франци, односно околу 110.000 евра. Овие средства обично на крајот на меѓународната сезона, во јуни, ги исплаќа Европската фудбалска федерација на име на учество во двете квалификациски кола од Купот на УЕФА, но "црвено-црните" сакаа да се опарат предвреме, па така како гарант на подигнатиот кредит застана Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ). Всушност, сумата што ќе ја инкасира Вардар ќе биде нешто помала, бидејќи околу 10.000 швајцарски франци ќе и бидат исплатени на банката на име на камати и на останати побарувања. Вардарци во првото коло го елиминираа албанскиот Елбасан, додека во второто беа сопрени од романскиот претставник Рапид од Букурешт.
Што се однесува до останатите наши учесници во европските купови, Работнички Кометал, Башкими, Победа и Силекс, до денеска ниеден од нив не испратил барање до ФФМ за подигнување кредит со што предвреме би ги инкасирале парите што им следуваат од УЕФА. Така според постигнатите резултати, Работнички за победата над Сконто треба да добие околу 380.000 швајцарски франци, сума во која што влегуваат и 200.000 "швајцарци" што му следуваат на име на учество во Лигата на шампионите. Во Купот на УЕФА, Башкими, како и Вардар, со елиминирањето на Жепче, ќе се збогати за 160.000 франци. Што се однесува до двата наши претставника во Интертото купот, Победа и Силекс, тие ќе добијат 100.000, односно 50.000 "швајцарци". Првиот, во првото коло го елиминираше Смедерево, а потоа беше на двапати поразен од германскиот Хамбургер, додека кратовци уште на стартот беа елиминирани од израелскиот Беитар. (Т. З.)

FastMako
September 2nd, 2005, 13:07
Naum, what about Pancev, Ciric, any news?

unnamed1
September 2nd, 2005, 13:12
no it will be know more about pancev,Ciric and this Tiago on monday! l look for info about him at this moment from ASek

however don't go more to the albanian forum!

unnamed1
September 2nd, 2005, 13:37
Finaly good news about this bullshipt uprava

http://www.vreme.com.mk/vest.aspx?id=30236&vid=482

Вардарци наскоро ќе си ги добијат парите

Најтрофејниот македонски фудбалски клуб, конечно, ќе може да ги намири сите долгови кон фудбалерите и кон стручниот штаб откако деновиве ќе ги добие парите од годинешниов настап во Европа. Вардар за учеството во двете квалификациски кола во најмасовното клупско натпреварување, Купот на УЕФА, заработи 160.000 швајцарски франци (за секое коло по 80.000) и со помош на Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ), парите што треба да ги добијат подоцна ќе ги земат на база на кредит.

Исплаќањето на играчите, стручниот штаб и на вработените, вардарци ќе го остварат така што со гаранцијата од Фудбалската федерација на Македонија, во банка ќе подигнат поголем дел од парите (околу 130.000 ШФ), а преостанатите ќе ги искористат за да ја вратат каматата, до моментот додека не стигнат парите од УЕФА за настапот, во јуни в година.

Вардарци веќе од следната недела ќе треба да ги исполнат заостанатите обврски кон тимот, со што би го оствариле првото од трите најавени ветувања за подобрување на атмосферата во клубот, по кавгата на финансиерот Слободан Вујчиќ и потпретседателот Борче Ристевски, пред мечот со Рапид Букурешт во Романија. Покрај ова ветување, по затоплувањето на односите, двајцата влијателни управители најавија дека, конечно, ќе ги средат сметките за клубот и за зградата во некогашниот Кампинг, по што клубот ќе го раководи само еден од нив.

Годинава македонските фудбалски клубови инкасираа 780.000 евра од настапите во Европа, а најмногу се офајди шампионот Работнички Кометал со настапот во квалификациите за ЛШ - 310.000 ШФ (150.000 обесштетување за испаѓањето и 160.000 за двете кола). Вардар и Башкими за учеството во двете кола добија по 160.000 евра, Победа за двете рунди во Купот Интертото - 100.000, а Силекс за едното коло - 50.000 евра.

Н.Б.

some good vardar news over the last days! seems like the bukarest uprava fiasko before the game was to much for some of the old players!!! and they act :cool:

unnamed1
September 5th, 2005, 14:42
Test game

Metalurg-Vardar 0-4 (0-1)
0-1 Serafimovski 6 min, 0-2 Kostovski 78 min, 0-3 Kostovski 86 min, 0-4 Stjepanovic 90 min.

Players who playd for vardar are,
Kmetovski,Mishkovski,Braga,Demiri,Sekulovski,Gligo rovski,Rodrigo,Deilson,Nihu,Serafimovski,Rodriques

also in the 2 half: Zdravkovic,Kostovski,Spasevski,Serginio,Medic,Blaz evski,Petrov,Dimitrovski,Stjepanovski!

Masev,Gligorov and Tanevski could not play in this game.....

this was the team we could hardly beat 3 weeks ago and now we destroyd them,

thanks uprava for giving away the 3 round in europ.....

the Brazilians, Serginio,Rodrigo and Rodrigues did all test play in this game and two of the will be signed! it seems like Rodrigues and Rodrigo will gett signed , Rodrigus was the man who did not sign with AEK Athen last week.... I don't think Serginio will gett contract

Braga,Deilson allrady play with Vardar so this two will be Brazilians number 3 and 4 + Wandair still belong with Vardar since he is on loan with kickers

Is to much if you ask me

http://www.sport.com.mk/WBStorage/Files/2227strana5.pdf

Poland-Cement
September 5th, 2005, 14:44
So we will have Brazilian samba on Gradski :shades:

unnamed1
September 5th, 2005, 14:47
So we will have Brazilian samba on Gradski :shades:

at least we can say :cap: don't forgett that the help coach is brazilian! the one who come with Rodrigues last year is still left :thmbup: Rodrigus who have been all over the would is not left !

TMRO
September 7th, 2005, 03:32
До петок ќе се знае за Христов и за Бразилците

Најтрофејниот македонски фудбалски клуб Вардар, до крајот на оваа работна недела, ќе ги разреши дилемите околу тоа дали ќе го ангажира македонскиот интернационалец Ѓорѓи Христов, како и тројцата Бразилци, кои веќе десетина дена се на проба.

- Уште од пред пет месеци постоеја разговори со Христов и со Игор Митрески за ангажман во Вардар, но само под услов ако не најдат клуб во странство. За негова среќа, Игор веќе направи трансфер, а со Христов и понатаму се разговара. Тој не се наметнува, туку заемна е желбата за соработка. Деновиве се ќе се знае. Христов е фудбалско име не само во државата туку и подалеку и секој клуб би сакал да го има во своите редови - рече Вујадин Станојковиќ, тренерот на „црвено-црните“.

Христов минатата недела изјави дека е блиску да го засили шесткратниот државен првак бидејќи не сака да игра во странство само колку да биде таму.

- Ќе дојдам да играм и за без пари, само за плата и за премии, но само ако управата на клубот ги исплати долговите кон сегашните фудбалери. Попусто е ако мене ми дадат пари, а другите останат куси - изјави тогаш Христов, кој мака мачеше со повредите на коленото. - Вардар беше тој што ми се најде кога бев повреден и сега е ред да му се оддолжам - додаде тој.

Судбината и на тројцата бразилски фудбалери, кои се на проба веќе десетина дена, исто така ќе биде решена најдоцна за 48 часа. Вардар завчера играше пријателски меч со Металург (4-0), по што тренерот Станојковиќ создаде „вистинска слика“ за нив, пред да го повлече клучниот потег за нивно (не)ангажирање. Во Скопје на проба се Лопез Пачеко Родриго, Тијаго Родригез и Сержио Руиз Лопес Монтеиро.

- Мислењето засега ќе го задржам за себе и за ден-два ќе решам што со нив. Сепак, најдобро е прво тие да го слушнат моето мислење - рече Станојковиќ.

Станојковиќ не ја отфрли можноста во Вардар да се вратат и други поранешни фудбалери на најтрофејниот наш клуб. Во моментов со „црвено-црните“ тренира и Славчо Георгиевски (лани во Клуж, Романија) и Влатко Гошев (Јанина, Грција). Од друга страна, Вардар веќе скаутира одредени фудбалери, особено од соседството, кои треба да го засилат тимот во зимскиот преоден рок. Така дефанзивецот Дејан Бранковиќ, заедно со помошникот Пепи Георгиевски и потпретседателот Борче Ристевски, веќе биле со Србија и Црна Гора на „службено патување“ и следеле еден тамошен фудбалер.

Н.Б.

НАУМОВ Е НА ПЛАНИНАРЕЊЕ
Ристе Наумов, центарфорот на Вардар, доби поштеда во следните три дена од тренерот Вујадин Станојковиќ, бидејќи во Битола тој ќе полага завршен испит на Факултетот за физичка култура од областа на планинарењето. Покрај Наумов, поради повреда е поштеден и Никола Глигоров, кој има проблеми со мускул во стомакот, како и Дејан Ристовски поради семејни проблеми. Сепак, двајцата требаше да се вратат на синоќешниот тренинг. Од првиот тим очекувано недостасуваат и репрезентативците, особено од младинскиот погон, кои се наоѓаат во Финска.

unnamed1
September 9th, 2005, 16:27
TMRO! we can forgett Hristov! today he signed with debrecen
http://www.dvsc.hu/dvsc/pages/fejmenu/news.aspx?art_type=1&lang=angol&art_id=5407&block=1

it's sad that we could not see him with Vardar this year but also i'm not suprised but it was close that we could have had him at vardar but in the last moment he did faind a clubb!

unnamed1
September 10th, 2005, 13:03
Vardar History

Records

Most goals scored : ANDON DONCEVSKI (217 goals)

Best efficiency average : DARKO PANCEV 207 matches/132 goals (0,65 goals per match)

Most championship goals scored : VASIL RINGOV (97 goals)

Most championship goals scored in the 1.MFL : SASA CIRIC 1992/93 (36 goals)

Most European competitions goals scored : DOS SANTOS WANDAIR 2003/05 (12 goals)

Most matches played : KOCO DIMITROVSKI 845 (416 championship)
METODIJA SPASOVSKI 647 (375 championship)
GJORE JOVANOVSKI 486 (271 championship)
DRAGAN MUTIBARIC 461 (256 championship)
ATANAS MECKAROV 435 (231 championship)

Most successful coach : GJOKO HADZIEVSKI (5 championship titles and 2 national cups)

Highest attendance : VARDAR - RED STAR Cup 1985/86 (30,000 spectators)

Macedonian football club with most appearances in the European Cups : 46 matches (1961 - 2005)

--------------------------------------------------------------------------------

Famous players

KIRIL SIMONOVSKI - DZINA, DARKO PANCEV, ILIJA NAJDOSKI, ANDON DONCEVSKI, SLAVKO DACEVSKI, CASLAV BOZINOVSKI, PETAR SULINCEVSKI, DRAGI SETINOV, GJORE JOVANOVSKI, VANCO TRPEVSKI, VANCO BALEVSKI - ZMIJA, DRAGAN MUTIBARIC, TONI SAVEVSKI, DRAGAN KANATLAROVSKI, CEDOMIR JANEVSKI, JOVCE DZIPUNOV, SLOBODAN GORACINOV, VUJADIN STANOJKOVIC, SASA CIRIC, TOMCE TRAJANOVSKI, DR. RADE CAPAREVSKI, DR. MILOS VUCIDOLOV, TODE GEORGIEVSKI, PETAR GEORGIEVSKI, VENCISLAV SIMONOVSKI, MILKO SIMOVSKI, KOCO DIMITROVSKI, METODIJA SPASOVSKI, VANCO SPASOVSKI, SOKRAT MOJSOV, SASO MILOSEVSKI, MOMCILO GROSEV, KIRIL DOJCINOVSKI, IGOR SASA NIKOLOVSKI, ZARKO ODZAKOV, MIRKO SPASESKI, ARTIM SAKIRI, DZEVDET SAINOVSKI, LJUBOMIR RAJCEVSKI, BORCE MICEVSKI, VLADO NIKOLOVSKI, JOSIF SREBROV...

-----------------------------------------------------------------------------

Famous coaches

ANDON DONCEVSKI, GJOKO HADZIEVSKI, STJEPAN BOBEK, VUKASIN VISNJEVAC, KIRIL DOJCINOVSKI, ILIJA DIMOSKI, VANCO TRPEVSKI, GJORE JOVANOVSKI, ANTON LIKA, ILES SPIC VUJADIN STANOJKOVIC, GILDO RODRIQUEZ

unnamed1
September 10th, 2005, 14:48
two very impotent games coming up! on sunday we will travel to Stip and play the hard away game and on Wednesday we will play div3 team Kozuf Gevgelija in the Macedonian cup....

unnamed1
September 10th, 2005, 15:57
Prva Liga

http://www.european-football-statistics.co.uk/logo/zzz/mac/mac-bregalnica-stip.gif http://www.european-football-statistics.co.uk/logo/zzz/mac/mac-vardar-skopje.gif

2005-09-11 Bregalnica Stip-Vardar Skopje start 16.00

Macedonian cup

http://www.european-football-statistics.co.uk/logo/zzz/mac/mac-vardar-skopje.gif http://www.european-football-statistics.co.uk/logo/zzz/mac/mac-kozuv-vinojug-gevgelija.GIF

2005-09-14 Vardar Skopje- Kozuv Gevgelija(Div3) start 16.00

Poland-Cement
September 10th, 2005, 16:19
Stip - Vardar 1-1
Vardar - Kozuf 3-0
my predictions :)

Harry Potter
September 11th, 2005, 01:04
http://www.european-football-statistics.co.uk/logo/zzz/mac/mac-kozuv-vinojug-gevgelija.GIF

where did u get this logo? r there any bigger?

unnamed1
September 11th, 2005, 08:17
brat beshe na ova strana
http://www.european-football-statistics.co.uk/

Imashe makedonska all time tabela i so logo na sekoj tim i na drugi zemji ali sega ja nema da rabota na stranata, steta.... usvari ja ima stranata ali ne je cela kako lani, sega 11 tima ima i lani 30 tima.....

Poland-Cement
September 11th, 2005, 14:42
brat beshe na ova strana
http://www.european-football-statistics.co.uk/

Imashe makedonska all time tabela i so logo na sekoj tim i na drugi zemji ali sega ja nema da rabota na stranata, steta.... usvari ja ima stranata ali ne je cela kako lani, sega 11 tima ima i lani 30 tima.....
Yes, this is best webpage with football logos. www.hqfl.dk is either good

Harry Potter
September 12th, 2005, 01:51
Yes, this is best webpage with football logos. www.hqfl.dk is either good

I know that page, I work for them. My job is to find and send them Macedonian logos. Its too hard, I cant find anywhere. Ive sent them only 1

TMRO
September 12th, 2005, 01:54
Bravo Vardar.....

Sega odime na titula.

unnamed1
September 12th, 2005, 02:11
Bravo Vardar.....

Sega odime na titula.
zadovolen sum ako bidime vtori i ako go osvojike kupot! Rabotnicki vragot ne go mrda

TMRO
September 12th, 2005, 02:26
zadovolen sum ako bidime vtori i ako go osvojike kupot! Rabotnicki vragot ne go mrda

Nie ke go mrdneme brat. Vardar e gordost Makedonska....

Poland-Cement
September 12th, 2005, 09:45
I know that page, I work for them. My job is to find and send them Macedonian logos. Its too hard, I cant find anywhere. Ive sent them only 1
You really do ? :eek:

Harry Potter
September 13th, 2005, 03:03
You really do ? :eek:

yes, yesterday I made Bregalnica Delcevo logo and I sent them, I hope theyll put it soon (if its good)

unnamed1
September 13th, 2005, 13:48
http://www.vecer.com.mk/content_images/7608468222005912184254.jpg

http://www.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=16527

БРЕГАЛНИЦА К. ДОЖИВЕА ТЕЖОК ПОРАЗ НА СВОЈ ТЕРЕН

Вардарци заминаа од Штип со три бода и по 4.000 евра

ЗА РАЗЛИКА ОД "ЦРВЕНО-ЦРНИТЕ", КОИ СО ПОБЕДАТА ЈА ОСВОИЈА И ВИСОКАТА ПРЕМИЈА, "СИНИТЕ" ОСТАНАА СО ПРАЗНИ РАЦЕ

ШТИП.- Фудбалерите на Брегалница Краун беа убедени дека ќе го совладаат Вардар. Но, не само што не успеаја, туку доживеаја и тежок пораз. Ни најголемите песимисти не очекуваа дека мрежата на "сините" трипати ќе биде начната. А штипјаните фудбалери имаа идеални услови за игра и поддршка од 5.000 љубители на фудбалот.
За поразот нема никакви оправдувања. Вардар играше мотивирано. Можеби за тоа причина е, како што вели потпретседателот на Брегалница Ванчо Димов, што потпретседателот на Вардар Борче Ристевски им ветил на своите фудбалери награда од 4.000 евра, што ги носел со себе и по средбата им ги поделил на фудбалерите.
- Но, и нашите фудбалери имаа високи премии, вели Димов. - Не знам што им стана. Играа под голем психолошки притисок. Вардар како да беше домаќин, а ние гости. Им честитам на вардарците на заслужената победа. Нашите грешки треба да ги анализираме за истите да не ни се повторуваат.
Од средбата со Вардар треба да се истакне убавата атмосфера, иако некои слогани од Комитетот упатени на адреса на штијпани не би требало да се оправдуваат. Впрочем, против двајца членови на навивачката група Комити, штипската полиција покрена прекршочна пријава за нарушување на јавниот ред и мир.
И уште еден момент се споменува од оваа средба. Тоа се случи во 40 минута, кога на теренот влезе лекарот на Вардар, по што настана една мачна ситуација. Едно е јасно: лекарот на Вардар влезе на теренот без да биде повикан од судијата, а повредениот фудбалер на Вардар беше надвор од теренот. Не може со ништо да се оправда и подоцнежната реакција на комесарот за безбедност на штипскиот прволигаш, кој почна да го турка лекарот. Цела среќа е што фудбалерите во таа прилика беа смирени и не дозволија поголем екцес. (М.К.)
Веста е прочитана 65 пати.

Вардар Борче Ристевски им ветил на своите фудбалери награда од 4.000 евра, што ги носел со себе и по средбата им ги поделил на фудбалерите
as you seee everything was about money and where was this money before the Bukarest game CCCCC they even give them 4000 bonus for this game who they gott after the game and all playd like stars+ the best play now....

Nice that the Uprava give away a game with Feyenoord Rotterdam just like that majku mu

http://www.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=16529

ВАРДАР РЕЗУЛТАТСКИ ЛЕСНО ГО МИНА ШТИП

Настрада само клупскиот доктор

поднаслов: ШЕФОТ НА СТРУЧНИОТ ШТАБ НА "ЦРВЕНО-ЦРНИТЕ", ВУЈАДИН СТАНОЈКОВИЌ ЗАДОВОЛЕН ОД ИГРАТА, НО ОСТАВА ПРОСТОР ЗА НАДГРАДБА. ТОЈ СE` УШТЕ Е ВО ДИЛЕМА ДАЛИ ДА ГИ АНГАЖИРА БРАЗИЛЦИТЕ РОДРИГО И СЕРЖИЊО

Најинтересно на вчерашната прес-конференција во Вардар беше прегледување на снимката на која можеше да се види како Комесарот за безбедност на Брегалница, Тони Георгиев физички го нападна докторот на "црвено-црните", Зоран Димовски. Целиот настан е забележан и од главниот судија, кој инцидентот го наведе во записникот и се очекува да реагира и Комесарот за безбедност на ФФМ, Зејди Салиу. Иако на некои терени во Македонија е како на Дивиот Запад, шефот на стручниот штаб на Вардар, Вујадин Станојковиќ го изрази задоволството од спортскиот аспект на гостувањето во Штип.
- Радуваат резултатите од гостувањата. Играта на Вардар е се подобра и посигурна. Фудбалерите покажуваат концентрација во одбрана, креативност и конкретност во нападот. Успех е да се победи во Штип, особено кога на домаќинот нема да му се дозволи да развие своја игра. Сепак, не треба да се "занесуваме" дека играме во врвна форма, бидејќи има простор за наградба. Капацитетот на играчите е поголем од она што во моментов го покажуваат, вели Станојковиќ.
Популарниот Вујо се осврна и на Бразилците кои се на проба во Вардар (Родриго и Сержњо), но со половина уста го кажа мислењето за квалитетот на "кариоките":
- Одлуката за тоа дали ќе потпишеме или не, ќе ја донесам во наредните денови. Треба да им дадеме време да се адаптираат на новите услови и да покажат што знаат, бидејќи за да ангажираме нови играчи тие треба да поседуваат квалитет. (С.Д.)
Веста е прочитана 49 пати.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=103902&idg=6&idb=1564&rubrika=Sport

Брифинг на ФК Вардар
Бразилската "тројка" на листа на чекање

Иако веќе десетина дена се во Скопје и тренираат со фудбалерите на Вардар сеуште не е сигурно дали тројцата бразилци ќе бидат нови членови на скопскиот прволигаш. Имено, за натамошната судбина на бразилската "тројка": Хозе де Сантос Кутињо, Лопез Пачеко Родриго и Монтиеро Луис Лопез Серѓо ќе одлучи Управниот одбор на клубот на својата следна седница, која ќе се одржи во текот на наредната недела. Најблиску до вардаровиот дрес сепак е напаѓачот Родриго.
На вчерашниот брифинг, шефот на стручниот штаб на "црвено-црните" Вујадин Станојковиќ, искажа задоволство за она што неговите фудбалери го прикажаа во Штип, на мечот против Брегалница, а што се однесува околу ангажирањето на Бразилците, тој има интересно мислење.
- Ќе ги ангажираме Бразилците само ако според квалитетот што го поседуваат се на ниво на Тричковски и останати фудбалери - речи Станојковиќ, кој истовремено најави дека утре на "Градски" Вардар ќе одигра пријателски натпревар против Кожуф.
(Т. З.)

http://www.dnevnik.com.mk/?pBroj=2859&stID=62853

ВАРДАР
Станојковиќ ги приземјува играчите

Вардар забележа две победи во низа на "жешките" гостувања во Прилеп против Победа (1-0) и Штип со Брегалница (3-0), но шефот на стручниот штаб на "црвено-црните" Вујадин Станојковиќ ги предупредува фудбалерите да не "летаат" во облаци.

- Не треба сега да се занесуваме со успесите, туку да продолжиме со почнатата работа и да го стабилизираме клубот и играта. Против Брегалница одигравме концентрирано во одбраната, дисциплинирано во средниот ред и конкретно во нападот што беше клучно за успехот. Сега следи Кожув во националниот куп, а сето останато е минато - вели Станојковиќ. Тој остана воздржан околу евентуалниот ангажман на тројцата Бразилци кои се на проба во Вардар, напоменувајќи дека има свое мислење за нивните квалитети, но и дека ќе им даде шанса да се наметнат.

- И јас сум бил странец и знам како е кога ќе дојдеш во нова средина. Потребно е време за аклиматизација - изјави Станојковиќ, додавајќи дека своето мислење за евентуалниот ангажман на Бразилците ќе го каже на Управен одбор за неколку дена.

Вардар утре во 15, 30 часот на домашен терен го пречекува нисколигашот Кожув во првиот меч од осмина-финалето на македонскиот национален куп, а потоа во недела игра со Беласица повторно на "Градскиот стадион" во Скопје во меч од 5. коло од македонското првенство.

(З.П.)

Poland-Cement
September 13th, 2005, 15:56
yes, yesterday I made Bregalnica Delcevo logo and I sent them, I hope theyll put it soon (if its good)
Great job :thmbup:

Ambis
September 14th, 2005, 15:30
ФУДБАЛ - АРБИТРАЖЕН СУД НА ФФМ
ФИФА ќе го открива трансферот на Васоски
http://dnevnik.com.mk/?pBroj=2860&stID=62901

Harry Potter
September 15th, 2005, 01:03
ФУДБАЛ - АРБИТРАЖЕН СУД НА ФФМ
ФИФА ќе го открива трансферот на Васоски
http://dnevnik.com.mk/?pBroj=2860&stID=62901

osekam kako Eintracht ke go okrka zaradi spletkite na Vardar :D

Ambis
September 15th, 2005, 19:23
"Црвено-црните" бараат договор од Цементарница
http://dnevnik.com.mk/?pBroj=2861&stID=63012

TMRO
September 16th, 2005, 03:16
Citam nesto vo Makedonski Sport deka Brankovic ke odel vo Eintracht Frankfurt....tolku e dobar toj???

unnamed1
September 16th, 2005, 03:18
Citam nesto vo Makedonski Sport deka Brankovic ke odel vo Eintracht Frankfurt....tolku e dobar toj???

where did you read that? yes branko is a good deffender but we need him, daj link

unnamed1
September 16th, 2005, 03:30
Yes i read on MS now! Dejan Brankovic is linked with Kickers Offenbach and A. Frankfurt

Btw he have maco passport or?

no we lose to much good players to be seen as a serious clubb

TMRO
September 16th, 2005, 03:41
No he has no maco pasport

Ambis
September 16th, 2005, 05:34
Did you guys see Rapid they tied 1-1 with Feyenoord in Holland, thats good it shows that Vardar is tough they got a 1-1 tie in the last game against them in Skopje.

unnamed1
September 16th, 2005, 09:00
No he has no maco pasport

epa nishto togash-)ima igrano dosta godini za vardar pa zato prashuvam. nie nemame strategija nie za da napravime evro tim ednostavno, ne ostana nitu eden igrac od onaj sostav sto igrashe vo CL (2003/2004)

I sepak nemame pari se veli i cel tim e podaden CCCCC i sega pak im fali pari pa uste eden super igrac za eftina para ke go prodavat vo germanija....

So vakva uprava so licni interesi nema evropa ili barem 3 kolo vishe....

unnamed1
September 18th, 2005, 18:17
Vardar-Belasica 2-1

Very poor game by Vardar today but since playd with out our midd today (Gligorov,Serafimovski,Braga,Masev and the attack player Trickovski) I'm just happy with the points today...

Next game against Renova !

Poland-Cement
September 18th, 2005, 21:01
I expected much higher win by Vardar today, cos Belasica was playing very bad in last matches (0-3 against Cementarnica and 2-5 against Pobeda). But 3 points are still 3 points.
Against Renova it can be veeeery hard match. Hopefully Spirkovski won't ba a refree :D

unnamed1
September 18th, 2005, 22:55
I did not expect more then 1 or 2 goals win today since is hard to play with out a midd but I hope all will be beck for the next game! it was not like we did miss one midd player today so i i'm more then happy with win....

I have to say that I start to have good feelings about vardar this year and maybe i say just maybe we can bring beck the championchip where it belongs after one year in Pobeda and one in Rabotnicki! -)

Harry Potter
September 19th, 2005, 01:05
I predicted 5:0 in the prediction league, ja zaebav :D

unnamed1
September 19th, 2005, 02:22
5-0! so store bre :)

Harry Potter
September 19th, 2005, 02:36
pa mislev kako so e slaba Belasica, Vardar ke ja rasturi, ama se izlazav, mozese i remi da bide :D

unnamed1
September 19th, 2005, 02:47
pa mislev kako so e slaba Belasica, Vardar ke ja rasturi, ama se izlazav, mozese i remi da bide :D

ami sa mozese no decata na vane ne bile tolku losi :) cela kadetska ekipa donese denes voskopje! Sasko Pandev e eden od najstarite I naj iskusnite vo ekipata so ogromnite 19 godini :D usvari nemat 19 napolnato pa 18 i pol e

Harry Potter
September 19th, 2005, 02:54
Sasko im e kapiten? :D

unnamed1
September 19th, 2005, 02:56
Sasko im e kapiten? :D

pa da staro dedo e sprema drugite sega so ovije 18 godini :D

inaku 4 ili 5 gola dade detevo za 5 utakmice i to e ogromno da dajsh vo slaba ekipa sto ne napajga mnogu za tie godini

Harry Potter
September 19th, 2005, 03:04
se U-16 se drugite a :D, pa bagi e postar, vreme mu e za transfer :D

TMRO
September 20th, 2005, 03:13
I predicted 5:0 in the prediction league, ja zaebav :D

I jas se zaebav kako tebe so 5-0

Harry Potter
September 20th, 2005, 04:01
I jas se zaebav kako tebe so 5-0

hehe, Im not the only one :D ;)

unnamed1
September 25th, 2005, 17:53
Renova-Vardar 0-1
http://www.finalfootball.com/forums/images/smilies/rock_band.gif http://www.finalfootball.com/forums/images/smilies/party048.gif

If it was not for the economic chaos in the clubb during the first two game we would have been leeders.... Now one the economy is fixed we are a totaly defferat team since the players play with motivation now...

Here is the games during the problems
Elbasan-Vardar 1-1
Vardar-Elbasan 0-0
Vlazrimi-Vardar 0-1
Rapid Bukarest-Vardar 3-0
Matalurg-Vardar 0-1
Cementarnica-Vardar 1-1

since the economy are fixed
Pobeda-Vardar 0-1
Vardar-Bukaresti 1-1 ( We should have won)
Mettalurg-Vardar 0-4
Stip-Vardar 0-3
Vardar-Belasica 2-1
Renova-Vardar 0-1

it's obvious what the problem was

Against Baskimi in the next game I expect 3 more point with out doubt also Zarko Serafimovski(OLD NT player) and Gligorov (U21 NT player) will be beck next week....

We will still be with out Trickovski for about 4 weeks

Ambis
September 26th, 2005, 00:08
If it was not for the economic chaos in the clubb during the first two game we would have been leeders.... Now one the economy is fixed we are a totaly defferat team since the players play with motivation now...

Well most Vardar fans at least on the Komiti forum still say that the team is in trouble and that they dont believe they can hang with Rabotnicki this year. What Vardar needs is a new uprava and people that love the team to run it not some guys who want to fill there own pockets.

unnamed1
September 26th, 2005, 00:13
It's many on that forum who have no idea what they talk about! I did leave that forum cuz of people like Plugger who are the biggest Internet joke on this planet.... Also Komiti is not any tru vardar fans so that Forum or group should not be associate with vardar Soccer and handball team this year!

Ambis
September 26th, 2005, 00:48
It's many on that forum who have no idea what they talk about! I did leave that forum cuz of people like Plugger who are the biggest Internet joke on this planet.... Also Komiti is not any tru vardar fans so that Forum or group should not be associate with vardar Soccer and handball team this year!
I do agree with you on Plugger the guy acts like he knows everything about Vardar and talks about handball when in all reality he has no clue when it comes to handball.

unnamed1
September 26th, 2005, 01:00
I do agree with you on Plugger the guy acts like he knows everything about Vardar and talks about handball when in all reality he has no clue when it comes to handball.

man he have no clue about anything!!! have you not noticed yet? but however they are a group of kurvi who should not be associate with name Vardar! ther is only one real vardar Fan group and that is Loyal Fans and I understand why they did separate with Komiti some years ago....

Romanticar
September 26th, 2005, 01:27
Plugger

:howler:

MacoBoy
September 26th, 2005, 09:22
Love the name. :D

unnamed1
October 1st, 2005, 07:54
http://217.16.70.245/?pBroj=1892&stID=44301&pR=11

Вардар одржал и второ собрание на клубот за кое јавноста воопшто не беше запозната
Измени во Статутот за преземање на Вардар
Новиот претседател Ристески и натаму продолжува со тајни собранија

Фановите на нашиот најтрофеен клуб (на мечот против Рапид во Букурешт не знаат кој им е претседател, а кој спонзор

Миодраг МицковиЌ
Чудни работи се случуваа во нашиот најтрофеен фудбалски клуб во последниве месеци. За многу од нив, мошне битни, јавноста воопшто не беше запозната, сў со цел да се сокријат некои матни работи околу битката целосно да се преземе клубот. Зарем е можно еден клуб со таков рејтинг, не само во Македонија, да одржи две собранија, а на нив да не бидат повикани новинарите, навивачите, па дури и главниот спонзор на клубот Брацо Вујчиќ, кој во период од неполни 2,5 години во Вардар вложил 3,5 милиони евра.
Од февруари, кога беше одржано првото тајно собрание на Вардар, клубот има нов претседател, Борче Ристески и повторно, јавноста не беше запозната со оваа измена. Сў беше направено речиси преку ноќ. Не е објавено ниту кои се членови на новиот Управен одбор, потпретседатели, до ова собрание ги имаше двајца, ако воопшто се и избрани, кои се новите 29 членови на собранието.
Но, новиот претседател Борче Ристески, потпомогнат од членовите на неговоото семејство, продолжува и натаму со тајни собранија, сў со единствена цел, целосно да го преземе Вардар, за да измени некои членови од Статутот на клубот кои му пречеа во реализацијата на планот.
На 20 април годинава Вардар одржа и второ таинствено собрание, повторно во просториите на клубот со почеток во 19.30 часот!
И нова фарса, идентична на првото собрание. На предлог на претседателот на клубот Борче Ристески, беше избрано тричлено работно претседателство на чело со Борче Ристески. Другите двајца беа Златко Милетиќ, сопственик на ресторанот во кампинг, каде се и просториите на клубот и Сребрен Харитоновски, кој се наоѓа под истрага поради аферата пирамида за затајување данок.
Повторно на предлог на претседавачот на работното претседателство Борче Ристески беа избрани: записничар - Сузана Мирчевска, секретарка во Вардар и на Борче Ристески, покрај долгогодишната Ленче Сакламаева, и двајца оверувачи на записникот: Лидија Утковска, сопственичка на менувачницата до кино “Вардар°, блиска соработничка на Ристески и Никола Ристески, неговиот татко.
И на крајот, функцијата на претседател на верификационата комисија ја доби братот на Борче, Зоран Ристески, адвокатот Златко Угриновски и сопругата на Зоран Ристески, Лакица Ристеска.
Со тоа таинственото собрание можеше да почне. Од 29 членови на собранието беа присутни 26. Никаде не е објавено кои членови присуствуваа.
На Собранието беше донесена одлука за некои измени во Статутот на клубот и одлука за прием на нови колективни членови на Собранието на Вардар.
Донесена е одлуката за прием на фирмата РИКОМ ДОО за колективен член со 23 свои делегати во Собранието.
Втората одлука се однесуваше за прием на фирмата ФК Вардар спорт ДОО, исто така за колективен член на Собранието со три делегати.
Наедно, беше усвоена писмената согласност на фирмата МЏ Риком интернационал за прием на нови колективни членови на собранието, но наедно и нејзин престанок како колективен член на истото собрание.
Сите одлуки се донесени со просто мнозинство од присутните 26 члена. И да потсетиме, управител, така е потпишан на фирмата МЏ Риком интернационал, е Борче Ристески, фирмата која со Брацо Вујчиќ и неговата фирма С.В.-РСА од Хамбург во текот на 2003 година потпиша договор за спонзорирање и соработка со Вардар.
Сега, по ова фантом собрание, Брацо Вујчиќ повеќе нема никаков поголем удел во управувачкиот пакет во Вардар, сў е во рацете на Борче Ристески и неговото потесно семејство кој е практично газда на клубот и тој сега одлучува за сў.
Како сето ова ќе заврши, веројатно со судска разврска, бидејќи Брацо Вујчиќ има вложено многу средства во Вардар за така лесно да се откаже од најтрофејниот клуб во нашата држава.

Poland-Cement
October 1st, 2005, 14:01
Cementarnica-Vardar 1-1

Vardar - Cementarnica 1-1 ;)

unnamed1
October 1st, 2005, 17:38
Aj sto pravish so vakvi lujge???? Vujcic covekot vlozil 3.5 milioni evra vo Vardar za 2 godini a sega go brkat I aj sto ke pravish sega?

http://217.16.70.245/?pBroj=1893&stID=44418&pR=11

По двете тајни собранија, Ристески целосно ја презеде контролата на клубот
Зошто е сменет членот 13 од Статутот?

Борче Ристески (десмо

Миодраг МицковиЌ
На второто тајно собрание на ФК Вардар, одржано на 20 април годинава беше донесена одлука за вклучување на две нови фирми како колективни членови на Собранието. Тоа се “Риком ДОО° со 26 свои членови - делегати и °ФК Вардар спорт° ДОО со три члена, така што Собранието на Вардар повторно има 29 членови, но сега се апсолутно мнозинство во корист на фирмите на Борче Ристески, новиот претседател на клубот, избран на првото тајно собрание на 20 февруари.
На последното невалидно собрание беше усвоено писменото известување дека досегашниот колективен член “МЏ Риком Интернационален° се повлекува, но се согласува да отстапи својот дел на трети лица. Тоа, како што се гледа беше сторено.
Но, што е уште поинтересно, прелистувајќи ги документите, судски заверени во Основниот суд И од двете одржани собранија, што ни ги има доставено главниот спонзор на клубот Брацо Вујчиќ, стои и договорот склучен меѓу фирмата С.В.-Р.С.А. од Хамбург, претставувана од Брацо Вујчиќ и “МЏ Риком интернационал°, чиј директор е Борче Ристески, а во кој во членот 7 јасно пишува:
“МЏ Риком интернационал° не смее без согласност на С.В.-Р.С.А., мнозинскиот колективен член, да го отуѓува својот дел на трети лица.
Таква согласност никој од С.В.-Р.С.А. не дал, токму и затоа на тоа второто фантом собрание на Вардар, кога “МЏ Риком интернационал° се откажал од својот дел во корист на трети лица, на “Риком ДОО° и “ФК Вардар спорт ДОО°, тие не можеле да станат мнозинскиот колективен член на собранието со вкупно 29 делегати, со што добиле целосна контрола на клубот.
Затоа и не е чудно зошто Брацо Вујчиќ или некои други претставници на фирмата С.В.-Р.С.А не бле повикани на собранието на 20 април во Скопје, одржано во вечерните часови без присуство на новинарите, навивачите и симпатизерите на клубот.
На ова собрание се извршени и некои измени на статутот, најмногу на членот 13, кој дотогаш имаше небитни точки:
- Права и обврските и одговорности на членовите на клубот
- Членот на клубот има право да учествува во активностите на клубот, да бира свои претставници во собранието на клубот.
- Активно да придонесува во остварувањето и целите на клубот.
- Да ги почитува актите на клубот.
Меѓутоа, сега тој член од статутот е проширен, јасно, во корист на новите, практично сопственици на клубот на чело со претседателот Борче Ристески.
Еве што е уфрлено во тој член:
- Колективните членови, поединечно, без разлика колку членови има собранието треба да дадат писмена согласност за:
- Промена на Статутот на клубот
- Избор на претседателот на клубот
- Избор на Извршниот одбор на клубот
- Избор на директор на клубот
- Избор на шеф на стручниот штаб
- Трансфер на фудбалери
- Прием на нови колективни членови на клубот.
По сето ова, спонзорот Брацо Вујчиќ, кој има вложено во Вардар околу 3,5 милиони евра, веќе нема мнозински пакет, нема свои делегати во Собранието, за сў сега ќе одлучуваат делегатите на “Риком ДОО° и “ФК Вардар спорт доо°.
Меѓутоа, ова сигиурно нема така да заврши, договорот меѓу “МЏ Риком интернационал° и С.В.-Р.С.А. е заверен кај нотар, на второто тајно Собрание сега новите колективни членови, кои имаат апсолутно мнозинство на своите делегати, јасно и гласно од 29, сите 29, не ќе можат да одлучуваат бидејќи сето тоа е невалидно бидејќи не се колективни членови. Ја немаат согалсноста на фирмата С.В.-Р.С.А.

unnamed1
October 2nd, 2005, 17:56
Macedonian first soccer Liga

Vardar-Baskimi 3-1
1-0 Masev 1-1 Da Silva 2-1 Stjepanovic 3-1 Naumov....

Just a day at the office and Baskimi was not really a match for us... Players like Da Silva,Gjorgiev and Micerdovski at baskimi tryd from time to time but they are to weak... Vardar should have scord at least 2 more goals as Naumov had 4-5 super chances but had bad finishing today.....

Stjepanovic is a very interesting young serb at vardar and he develup just more and more!!!!!!!

Next game in the operation win the league-) is against Makedonija away and this will be one very interesting game witch I think we will win 1-2 away....

FORZA VARDAR!!!! koj e shampion? Vardar e vardar e!!!!!!!! koj e shampion Vardar e Vardar e!!!!!!!!!
Ale Vardar liga i cup shampion

Handball Mobimak Super liga
Mettalurg-Vardar 34-26

Very poor game by Vardar but things will gett better so i'm not worried at all, all call us dream team and we are but with 7-8 new players in the team it's very hard before they learn to play together and it taks time but no problem.. Metalurg is a good team fur sure but they will not stand a chance at the and anyway!!!! Players like Manaskov and two more Russians did not play last day but the new Russian Kovalenko from the Russian champs did play well and did show talent also the Serb GK from partizan playd well...

I still think we will win maco liga, maco cup and the europ C-cup this year but the new vardar coach the legend Zivkovic needs some time with the team first....

Ale Vardar shampion evropa!!!!!!!!

FastMako
October 2nd, 2005, 18:25
FORZA VARDAR!!!! koj e shampion? Vardar e vardar e!!!!!!!! koj e shampion Vardar e Vardar e!!!!!!!!!
Ale Vardar liga i cup shampion

I have a feeling, no matter who will win, either Vardar or Rabotnicki, CL is very close for us. Next year i predict 3rd qualifying round and perhaps even CL!

Vardar Sampioneeee

Ambis
October 2nd, 2005, 18:30
Abe poleka malce ebago tepavte so Baskimi ne so Chelsea :howler: ima uste cela sezona da se igra...

MacoBoy
October 2nd, 2005, 18:34
Tocno :thumbsup:

FastMako
October 2nd, 2005, 18:43
Pa ke vidime kouku stvarno vredi Vardar, sega protiv Makedonija GP, i posle direktno Vardar i Rabotnicki megu sebe :sweeteye:

unnamed1
October 2nd, 2005, 18:55
Pa ke vidime kouku stvarno vredi Vardar, sega protiv Makedonija GP, i posle direktno Vardar i Rabotnicki megu sebe :sweeteye:

ostaj nemat da se pokazat edna nedela na forumot!!!!http://www.finalfootball.com/forums/images/smilies/bigok.gif

unnamed1
October 2nd, 2005, 22:49
I have a feeling, no matter who will win, either Vardar or Rabotnicki, CL is very close for us. Next year i predict 3rd qualifying round and perhaps even CL!

Vardar Sampioneeee

Tesko toa no sepak sve e mozno! Vardar go eleminira CSKA 2003 godina a Rabotnicki samo go deleshe eden penal za da go eleminira Lokomotiv ova godina bidejki ke igra bunker posle toa 15 min...

No sepak ne moze covek stalno da se nadeva na toa bidejki sekoja godina ni pajga ekipi od Rusija ili Ukraina mise cini....

Nie(Rabotnicki Ili Vardar) trebat da imame malku strejka vo zdrebot barem ednash!!! sve e mozno kako sto velam no 80% sepak zavisi so koja ekipa ke igrash vo 2 kolo i zato tesko e da planirash 8 meseci unapret poradi zdrebot sto e lotarija a nie namame strejka vo nim....

Imat barem edno 5 ekipi od 12 kade sto ke imame dosta golemi sansi za uspek no treba da padni nekoja od nim barem ednash....

Drugo e da igrash so Debracin,Valerenga,Hajduk,Partizan ILI so Moskva,S Donesk, Fenerbache, Anderlecht... No kako sto kazav za toa tesko mozit da se planirat unapred I samo strejkata na krajot sepak odlucova barem golem del od rabotata

TMRO
October 3rd, 2005, 01:05
Abe poleka malce ebago tepavte so Baskimi ne so Chelsea :howler: ima uste cela sezona da se igra...

Abe nie barem ekipi od prva liga pobeduvame, a vie???

TMRO
October 3rd, 2005, 01:06
Od slednite dva meca protiv Makedonija i Rabotnicki ocekuvam najmalce 4 boda.
Inace i jas mislam deka ovoj crnogorecov Scepanovic e dobar igrac. Znae nekoj kolku god ima? Dobra investicija e.

unnamed1
October 3rd, 2005, 01:36
Da Stjepanovic na vistina gi tresit mrezite I se uste mozit napredok da pravi bidejki mlad e.... Mislam deka ima 20 Godini.....

Jas ucekuvam 6 boda od narednite dve stredbi :)

MPG-Vardar 1-2
Vardar-Rabotnicki 3-1

eventualno moze neresheno da bide vo Gjorce Petrov ali Rabotnicki ke padne na kolena pred nas-)

Isto Taka ke ima Direkten prenos Izmejgu Vardar-Rabotnicki na MKTVsat sto ke bide interesno :thumbsup:

Harry Potter
October 3rd, 2005, 01:52

ostaj gi pa ti na sedmo nebo se sea :D ke gi spusti Rabotnicki so edno 3:0 :D

unnamed1
October 3rd, 2005, 01:59
tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak vremeto si odi a romanticarite neka uzivat uste tro bidejki posle natprevarot vardar-Rabotnicki nie sme na celo ! :)

MacoBoy
October 3rd, 2005, 06:36
Ce e 3-1 za Rabotnicki.

TMRO
October 3rd, 2005, 06:37
Ova ke e sigurna pobeda za Vardar....
2-0

MacoBoy
October 3rd, 2005, 06:39
Haha :D

Ambis
October 3rd, 2005, 19:18
ostaj gi pa ti na sedmo nebo se sea :D ke gi spusti Rabotnicki so edno 3:0 :D
Abe tie vo Gjorce ke izgubat utre :howler:

Harry Potter
October 4th, 2005, 00:37
Abe tie vo Gjorce ke izgubat utre :howler:

e da so vikas, ama moze barem gol da daat :howler:

unnamed1
October 4th, 2005, 13:28
http://www.dnevnik.com.mk/?pBroj=2877&stID=64319

ВО СЕНКА НА УСПЕШНАТА СЕРИЈА
Ристевски носи Украинци во Вардар?

Иднината на Вардар ќе ја кројат луѓе од Запорожје, Украина, барем според неофицијалните најави што не ги потврдува никој од таборот на "црвено-црните". Струјата што ја предводи потпретседателот на клубот Борче Ристевски, ги покани гостите од Украина да го следат натпреварот меѓу Вардар и Башкими. Според челникот на скопјани, тие биле дојдени за да ги следат игрите на дел од вардаровите играчи.

- Дојдоа да ја следат играта на Дени Масев, Дејан Бранковиќ и дел од другите играчи - ни изјави Ристевски, воопшто не спомнувајќи евентуален договор за влез на украински капитал во Вардар.

Чаршијата најавува дека Ристевски преку Украинците сака да го потисне од клубот Слободан Вујчиќ-Брацо, својот партнер во клубот, сега лут противник околу операцијата "преземање на Вардар". Тие двајцата најавија мирна разрешница на проблемите околу досегашното финансирање на клубот, според договорот склучен меѓу С.В. - РСА (фирмата на Вујчиќ и МГ "Риком" на Ристевски, но очигледно нема се да оди мазно. По расправиите во Букурешт пред натпреварот од УЕФА-купот со Рапид, од двете страни беше најавено скоро расчистување на сметките, но во меѓувреме двајцата челници кројат сопствени планови за иднината на клубот, ветуваат влез на нови фирми што ќе помагаат во финансирањето на клубот, а Ристевски срамежливо споменува и нов договор меѓу нив.

Сопственичко-управувачката криза во Вардар умешно ја затскриваат добрите резултати под палката на Вујадин Станојковиќ. Стратегот на Вардар успешно ги избегнува сите можни притисоци, има серија од 5 победи и посакува таа да продолжи и во следните два дерби-натпревара со Македонија ЃП, задутре на гости, и против Работнички К. на Градскиот стадион, на 16 октомври. Според него, 4 бода од двете средби ќе ги задоволат апетитите на Вардар, но "црвено-црните" нема однапред да калкулираат.

- Најголема опасност се добрите резултати. Нема да дозволам играчите сега да глумат ѕвезди. Дел од нив против Башкими на моменти играа за себе, заборавајќи на колективната игра. Можам да им порачам да се префрлат на индивидуални спортови, бидејќи нема да толерирам такво однесување - беше неочекувано строг Станојковиќ. (З.П.

unnamed1
October 4th, 2005, 16:34
The owner and very rich sponsor of Metalurg in Ukraina want to buy Vardar Skopje

http://www.vreme.com.mk/vest.aspx?id=31954&vid=508

Украински магнат, кој е генерален спонзор на екипата Металург од Запорожје, ќе стане главен финансиер на најтрофејниот македонски фудбалски клуб Вардар, дознава „Време“. Ова откако минатиот викенд во Скопје престојуваа едни од главните луѓе во украинскиот клуб за да ги разгледаат капацитетите на Вардар, играчкиот и стручниот погон, како и инфраструктурните можности.

Информацијата за влез на украински капитал во Вардар доаѓа по веста од минатата недела дека на тајно одржано собрание на клубот, потпретседателот Борче Ристески речиси го приватизирал „македонскиот бисер“, што му овозможува да ја има целосната контрола врз сите структури. Дознаваме дека главните преговори со Украинците ги вршел Златко Тодоровски, близок пријател на Ристески и човек што ги има врските со источните земји, и каде што неодамна успеа да го продаде Дарко Тасевски, еден од најталентираните млади македонски играчи.

Досегашниот спонзор на Вардар, фирмата СВРСА, и нејзиниот претставник Слободан Вујчиќ веројатно ќе излезат како најголеми губитници, зашто никој не им гарантира враќање на капиталот што го вложуваа во клубот цели пет години.

Со исфрлањето на СВРСА од раководните структури на клубот може да се случат промени во играчкиот, но и во тренерскиот кадар, ако се знае дека актуелниот шеф на стручниот штаб Вујадин Станојковиќ не е баш омилен од Ристески.

Harry Potter
October 5th, 2005, 01:51
The owner and very rich sponsor of Metalurg in Ukraina want to buy Vardar Skopje

http://www.vreme.com.mk/vest.aspx?id=31954&vid=508

Украински магнат, кој е генерален спонзор на екипата Металург од Запорожје, ќе стане главен финансиер на најтрофејниот македонски фудбалски клуб Вардар, дознава „Време“. Ова откако минатиот викенд во Скопје престојуваа едни од главните луѓе во украинскиот клуб за да ги разгледаат капацитетите на Вардар, играчкиот и стручниот погон, како и инфраструктурните можности.

Информацијата за влез на украински капитал во Вардар доаѓа по веста од минатата недела дека на тајно одржано собрание на клубот, потпретседателот Борче Ристески речиси го приватизирал „македонскиот бисер“, што му овозможува да ја има целосната контрола врз сите структури. Дознаваме дека главните преговори со Украинците ги вршел Златко Тодоровски, близок пријател на Ристески и човек што ги има врските со источните земји, и каде што неодамна успеа да го продаде Дарко Тасевски, еден од најталентираните млади македонски играчи.

Досегашниот спонзор на Вардар, фирмата СВРСА, и нејзиниот претставник Слободан Вујчиќ веројатно ќе излезат како најголеми губитници, зашто никој не им гарантира враќање на капиталот што го вложуваа во клубот цели пет години.

Со исфрлањето на СВРСА од раководните структури на клубот може да се случат промени во играчкиот, но и во тренерскиот кадар, ако се знае дека актуелниот шеф на стручниот штаб Вујадин Станојковиќ не е баш омилен од Ристески.

super e ova, aj neka ima so poveke stabilni klubovi vo mk, i pointeresno prvenstvo i pogolem kvalitet :thumbsup:

unnamed1
October 5th, 2005, 14:56
http://217.16.70.245/?pBroj=1896&stID=44611&pR=11

По одржаните две тајни собранија на фудбалскиот клуб Вардар, продолжуваат превирањата
Трансферот на играчи останува табу тема во Вардар
Кога конечно му тргна на тимот, се јави проблемот во комуникацијата меѓу двајцата долгогодишни пријатели и соработници, потпретседателот на Вардар, Борче Ристески и главниот спонзор на клубот, Слободан Вујчиќ

Борче Ристески

Миодраг МицковиЌ
Многу работи во нашиот најтрофеен клуб Вардар сў уште не се јасни и не се расчистени. Останува и логичното прашање, кој практично денес раководи со Вардар? Главниот финансиер, фирмата С.В. - Р.С.А од Хамбург, чиј претседател е Брацо Вујчиќ или новиот претседател Борче Ристески со своето блиско семејство, кој се инсталира на таа позиција по двете тајни собранија на клубот.
Што практично сака да докаже со своето писмо до “Утирнски весник° Борче Ристески? кој сака да ја сокрие вистината за сў она што последниве две-три години се случува во клубот, "Утрински весник" сигурно не.
Ако ја консултираме хронологијата таа вели: Со двете тајни собранија на Вардар, Борче Ристески стигна до претседателската фотелја. Зошто сега, со своите соопштенија лиферувани до медиумите Борче Ристески се претставува дека тој е в.д. претседател, со времен карактер, бидејќи, како што тврди Ристески, така ќе биде во престојниот период кога треба да се расчистат одредени работи со спонзорот Брацо Вујчиќ, најверојатно по завршувањето на есенската сезона!
Борче Ристески за оваа состојба ги информира пишаните медиуми во првото писмо, кое не стигна на адресата на “Утрински весник°.
Да потсетиме: Борче Ристески со додавката в.д. ја измамува јавноста бидејќи на одлуката донесена на првото тајно собрание на ФК Вардар јасно пишува:
“Донесена е одлука со која за нов претседател на собранието е избран Борче Ристески°. Никаде не пишува дека е в.д.
И на тие одлуки стојат потписи на Борче Ристески, не како в.д., туку како претседател.
На второто тајно собрание на ФК Вардар, одржано во вечерните часови, на 20 април во просториите на клубот, во официјалниот документ јасно стои: На предлог на претседателот на клубот, Борче Ристески, беше избрано тричлено работно претседателство кое ќе раководи со Собранието.
И одново на крајот, по сите донесени одлуки, за пристап на новите колективни членови на собранието, повторно јасно стои потписот на Борче Ристески како претседател, без додавката в.д.
Точно е дека во договорот меѓу С.В.-Р.С.А од Хамбург и “МЏ Риком интернационал° постои членот 1 во кој се вели дека по три неисплатени рати од договорот, тој се раскинува на штета и по вина на главниот финансиер. Тоа не е спорно.
Меѓутоа, во тој член 1 стојат уште две битни клаузули.
Колективниот член е должен, во овој случај “МЏ Риком Интернационал°, писмено да го извести главниот финансиер дека поради непочитувањето на обврските, договорот се раскинува, доколку вендаш по приемот на писменото известување не се исплати износот од долгот.
Дури по приемот на писменото известување за раскинот на договорот ако главниот финансиер не го исплати износот што го должи, Колективниот член има право да склучи договор со трета заинтересирана страна.
И она што е најважно, во овој договор, кој новиот претседател Борче Ристески го заборавил, е последниот пасус од тој член 1 во кој пишува:
- Доколку дојде до прилив на средства по основ на трансфери или некој друг основ, главниот финансиер (С.В. - Р.С.А) е согласен да се исплатат средствата предвреме и да се компензира како рати од овој член.
Е, тука е тој камен на сопнување, кој не му одговара на Борче Ристески, кој и покрај официјалното барање на Брацо Вујчиќ од клубот, да му се достави финансискиот извештај за сите досегашни трансфери, чија уплата одеше преку девизната сметка во Комерцијалната банка, чиј единствен потписник и можност за увид во тие пари, е Борче Ристески, до денес не му е доставен.
Интересно е дека главниот спонзор воопшто не е запознат колку средства се пристигнати во Вардар од трансферите на Васовски, Гроздановски, Начевски, Брага (на двапати), Ѓошевски, Оливеира, Георгиевски, Трајчев, Захариевски, Блесинг, Грнчаров, Кировски, младиот Грошев...
Тоа е табу тема во Вардар. Колку пари од овие трансфери се префрлени на девизната сметка на клубот, знае единствено Борче Ристески.
Единствено Брацо Вујчиќ ја знае сумата за трансферот на Вандаир во Германија, кој изнесува 50.000 евра (сега е само позајмен играч). Од таа сума Вујчиќ побара 20.000 евра да се префлат на клубот, како дел од ратите. Од сумата во износ од 150.000 швајцарски франци за три кола во Интер тото купот, требаше 30.000 евра да се префлрат на сметката на Вардар за три рати, потоа сума од 26.000 евра како две рати од ТВ права. Сите овие дополнителни средства (дел од нив) му припаѓаат на спонзорот.
Според тоа, не постојат причините договорот да биде раскинат бидејќи којзнае уште колку рати останаа неисплатени, а требаше од приливот на средствата добиени од трансферите на играчите. Колкава е таа сума, само господ знае, а покрај него и Борче Ристески, бидејќи сите договори околу трансферот одеа преку него. Единствено за Вандаир, како што напишавме, преку Брацо Вујчиќ.
Вчера од Хамбург го добивме по факс и следното објаснување од Брацо Вујчиќ, по тврдењето дека договорот меѓу “МЏ Риком интернационал° и неговата фирма е раскинат:
- До ден денес го немам добиено писменото известување за раскин на договорот меѓу С.В.-Р.С.А и “МЏ Риком интернационал°.
- Исто така до денешен ден го немам добиено извештајот од Борче Ристески колку пари има влезено на девизната сметка на ФК Вардар во готово од претходниот период на нашиот договор по основ на приходи од ТВ права, приходи од УЕФА, трансфер на играчите.
И на крајот во добиени факс по наше барање, Брацо Вујчиќ пишува:
Адвокатот на Борче Ристески, Златко Угриновски во присуство на шест лица, кога бев последен пат во Скопје, ми вети дека најдоцна до понеделник (3 октомври) по телекс ќе ми испрати предлог околу преземањето на раководењето и одлучувањето во ФК Вардар, според договорот од октомври 2003 година. Борче Ристески добро знае дека јас сите мои обврски од договорот ги имам исполнето и дека е сега ред тој да ги исполни своите.
На крајот, телефонски разговаравме со Брацо Вујчиќ околу сето ова што се случува во Вардар тој јасно ни кажа:
Сакам да ја известам фудбалската јавност во Македонија и во Скопје дека мене ме интересира само клубот, печатот, и ново, но легално собрание на кое ќе се избере новото раководство. Мене не ме интересира комплексот кампинг, кој не е сопственост на Вардар.
И како заклучок кој се наметнува со едно прашање на кое не добивме одговор од Борче Ристески:
- Зошто, кога како што тој тврди, договорот со спонзорот од Хамбург е раскинат за тоа не беше известена јавноста и зошто беше потребен оној циркус со две нелгитимни собранија на Вардар.

http://217.16.70.245/?pBroj=1896&stID=44654&pR=11

Писмо од в.д претседателот на ФК Вардар, Борче Ристески
Зошто не е цитиран членот 1 од договорот со С.В.-Р.С.А

Како еден од најценетите медиуми во РМ Ви се обраќам со цел да ја пренесете “вистината° без притоа да се зазема било каква страна каква што во моментот има направено новинарот М. Мицковиќ.
Точно е дека новинарот цитира член 7 од договорот со С.В. - Р.С.А од Хамбург со “МЏ Риком интернатионал° од 2.10.2003 година. Овој член од договорот го претставува онака како што на него му одговара. Од овој ист договор Ви го цитирам членот 1 кој вели:
- Доколку дојде до неплаќање на три едноподруго рати, договорот се смета за раскинат по вина и на штета на “главниот финансиер° С.В. - Р.С.А од Хамбург.
Ве известувам дека договорот што го цитира ценетиот новинар Мицковиќ е раскинат, а тој се повикува токму на него. Бидејќи Вардар е сериозна институција, а ние се трудиме да го известиме Мицковиќ дека со своето погрешно пренесување на фактите и доказите ни прави штета со тоа што има заземено “страна° во своето известување.

Siroki
October 5th, 2005, 16:34
What happened to the Brazilians that were testing at Vardar a couple of weeks ago.

unnamed1
October 5th, 2005, 18:16
What happened to the Brazilians that were testing at Vardar a couple of weeks ago.

HI! they are still in Macedonia and with Vardar but none have been contracted yet and Vardar told recently that the Brazilians will stay in vardar until the winter break and then Vardar will decide...

Most likely Vardar will lose 2-3 players during the winter break and that's why the still keep the brazilians.... One of then did not gett a contract with AEK Athen but will most likely with Vardar!

Makedonija-Vardar 1-0

MPG deserved to win and not much more need to be told :mad: Credit to Makedonija and they are a strong team

Harry Potter
October 6th, 2005, 01:07
Makedonija GP - Rabotnicki 0:3
Makedonija GP - Vardar 1:0 :howler:

unnamed1
October 6th, 2005, 02:13
Makedonija GP - Rabotnicki 0:3
Makedonija GP - Vardar 1:0 :howler:

Ovaj e glabok muabet! nivoto od 5 godishen covek :)

http://www.a1.com.mk/vesti/ispisi.asp?VestID=52283

Македонија ја запре серијата на Вардар од 5 натпревари во кои црвено-црните освоија максимални 15 бода и со оглед дека по 3 години се врати во елитата можеби неочекувано ја забележа 6-тата победа во оваа фаза од шампионатот, 5-та во 6-те последни средби во кои нема пораз.

Директниот дуел на ривалите за водечките позиции мина без калкулации од двете страни и со отврена игра на трите бода.

Борбено и квалитетно беше на стадионот во Ѓорче Петров и со шанси на двете страни откако противниците го одработија внимателно воведниот дел од мечот. Сепак двата клучни момента се случија во последната четвртина од натпреварот.

Најпрво во 69-тата минута Глигоровски се обиде да изнуди пенал во шеснаесетникот на голманот на Македонија Ѓорче Петров - Симев, но судијата Спиркоски му покажа жолт картон за симулација, со тоа и автоматки црвен на вардаровиот фудбалер кој предходно беше санкциониран за остар старт.

4 минути подоцна Македонија ја материјализираше играчката предност во водство. Откако неколку пати најави дека е побрз од одбрамбената линија на Вардар, најефикасноит шпиц на ѓорчепетровци-Ивановски им побегна на гостинските дефанзивци и го совлада Кметовски за 1:0 со својот 5-ти гол во првенството.

Во продолжение Вардар се закани преку Наумов, но не ја измами најдобрата одбрана во лигата досега, па со пораз ќе влезе во уште едно дерби-она со Работнички Кометал на 16-ти октомври.

Наредниот предизвик за Македонија ќе биде беласица во Струмица.Македонија Ѓорче Петров е осамена на врвот со 19 бода.

unnamed1
October 6th, 2005, 15:26
Two more bigg companys are interested to buy Vardar... One of the company is from Italy and the City Napoli and the other are from Manchester in England...

http://www.sport.com.mk/WBStorage/Files/2253strana2.pdf

http://www.dnevnik.com.mk/?pBroj=2879&stID=64491

This is maybe the best news and the best thing who have happen in the Vardar history as a club and vardar will become one of the wealthy if not the most wealthy club in balkan or ex Yugoslavia over a night....

So at this moment we have very ritch people from Ukraine,Italy and England who want to buy the club and a lot of negotiation will come now....

from some source they say that the english company want to contract vardar over a 4 years time and invest 30-40 million(10 million euros every year) euros in the club over this time... they want to make vardar a stabel europ team with this money!!!!!!!!!

Ambis
October 6th, 2005, 16:51
Until it actually happens i wont believe it i mean what ever happen to those Sasa Ciric rumors??

Poland-Cement
October 6th, 2005, 16:55
Two more bigg companys are interested to buy Vardar... One of the company is from Italy and the City Napoli and the other are from Manchester in England...

http://www.sport.com.mk/WBStorage/Files/2253strana2.pdf

http://www.dnevnik.com.mk/?pBroj=2879&stID=64491

This is maybe the best news and the best thing who have happen in the Vardar history as a club and vardar will become one of the wealthy if not the most wealthy club in balkan or ex Yugoslavia over a night....

So at this moment we have very ritch people from Ukraine,Italy and England who want to buy the club and a lot of negotiation will come now....

from some source they say that the english company want to contract vardar over a 4 years time and invest 30-40 million(10 million euros every year) euros in the club over this time... they want to make vardar a stabel europ team with this money!!!!!!!!!
:eekani: Fantastic news for Vardar, maybe you will rebuild giant Vardar from time when Vardar played against CSKA and Sparta ...

unnamed1
October 6th, 2005, 17:41
Ye this is good news but negotiation will be made and only god know what will come out from IT PC!!!!! ther is so many people involved in this and that's why it will take time.... But I think that all understand in the club that is not time to harm the club now and I the best agreement will be made and a chance like this can not slip away....

Ambis
October 7th, 2005, 18:33
http://www.vecer.com.mk/naslovni/nasl379.jpg

Приказната за Вардар се вжештува. Полека, но сигурно протекуваат информации за новиот сопственик на најуспешниот македонски фудбалски клуб. Тоа бил човек од Англија (онаа фудбалска сила на ФИФА на која се алудираше во минатиот "Спец"). Наводно, велат инсајдерски извори, дека во целата зделка посредува еден познат македонски бизнисмен, кој веќе подолго време го нема во Македонија, а кој имаше и се уште има блиски врски со спортот. Тој, наводно, неделава е службено отсутен во странство, поточно во Хонг Конг, каде е можно дури со Англичанецот да потпише преддоговор за продажбата на ФК Вардар. Сепак, тврдат истите извори, конечниот договор ќе се потпише во Скопје и тоа на големи ѕвона, со прес и потребната помпа.

unnamed1
October 7th, 2005, 23:48
http://www.vecer.com.mk/naslovni/nasl379.jpg

Приказната за Вардар се вжештува. Полека, но сигурно протекуваат информации за новиот сопственик на најуспешниот македонски фудбалски клуб. Тоа бил човек од Англија (онаа фудбалска сила на ФИФА на која се алудираше во минатиот "Спец"). Наводно, велат инсајдерски извори, дека во целата зделка посредува еден познат македонски бизнисмен, кој веќе подолго време го нема во Македонија, а кој имаше и се уште има блиски врски со спортот. Тој, наводно, неделава е службено отсутен во странство, поточно во Хонг Конг, каде е можно дури со Англичанецот да потпише преддоговор за продажбата на ФК Вардар. Сепак, тврдат истите извори, конечниот договор ќе се потпише во Скопје и тоа на големи ѕвона, со прес и потребната помпа.

http://www.free-phpbb.info/forums/images/smiles/sampioni.gif

unnamed1
October 8th, 2005, 23:59
Vardar-Makedonija 0-0

http://www.a1.com.mk/vesti/sport.asp?VestID=52388

Бабунски одигра 0:0 со Вардар
Тони Стојановски

Македонската фудбалска репрезентација вечерва не е дел од квалификациската понуда од 21 натпревар на европска почва, но со дуел против Вардар на Градски го реализираше денешниот план за подготовките за престојниот дуел со Холандија в среда во Амсердам.

Нашата А-репрезентација одигра нерешено 0:0 против Вардар во единствениот подготвителен меч пред гостувањето во Холандија.

Ве-де селекторот Бабунски им даде шанса за настап на сите 21 фудбалер колку што му беа на располагање, со напомена дека само Дарко Тасевски ја одигра целата средба.

Поради повреди Шакири и Попов не беа ниту на клупата па неизвесно е дали воопшто ќе патуваат на пресметката со холанѓаните.

Бабунски ја тестираше формацијата 4-4-2, во првиот дел со Пандев и Наумовски како напаѓачи, а во 2-от со Христов и со Стојков во форот.

Македонската селекција не импресионираше и покрај тоа што имаше повеќе шанси за гол од противникот, но промашуваа најчесто шпиц-играчите.

unnamed1
October 8th, 2005, 23:59
http://www.ffm.com.mk/mak/vest.asp?id=1035

Контролката без голови

Во рамките на подготовките за претстојниот квалификациски дуел со Холандија, репрезентацијата на Македонија денеска закажа контролен дуел со повеќекратниот македонски шампион Вардар.
По 90 минути игра немаше голови а тимовите играа во следните состави:

МАКЕДОНИЈА: Милошевски, И.Митревски, Васовски, Трајчов, А.Митревски, Масев, Тасевски, Крстев, Пандев, Наумовски и Новевски.

ФК ВАРДАР: Здравковиќ, Секуловски, Таневски, А.Нухии, Демири, Глигоровски ,Серафимовски, Шчепановиќ, Наумов, Деилсон и Марковски.

Судија: Мечкаровски (Скопје. Гледачи 300
Во второто полувреме селекторот Бабунски им даде шанса на сите здрави играчи. Сите 90 минути единствено ги одигра Тасевски. Во комбинација поради повреда не беа Шакири и Р. Попов.

unnamed1
October 12th, 2005, 13:42
Vlatko Goshev is beck with vardar witch is OKI if you ask me, he is a good midd player.... Dejan Brankovic is beck in action witch is also good cuz he and Sekulovski are the onece who keep the Vardar deffence together.....

Some cool news!

Macedonian Jonior cup!

Vardar-Pelister 1-1 (Vardar won 9-8 on penaltys)
But the most amazing with this game wos that more then 2.000 people show up for the game!!! news from MS today!!!! this only show that the real macedonian derby is Vardar-Pelister! if 2.500 show up for the joniors what will it be when the seniors play next year? it will be like the good days 15.000 at gratski and 10.000 in bitola-))))!!!!!!!!!!!!

Vardar-Rabotnicki is a city derby but Vardar-Pelister is the Nation derby and the biggest derby!!!!!! like Hajduk-Zagreb, Real-Barca..............

I think all know understand how importent it is for the First Liga and Macedonian soccer to have Pelister beck in the first liga so i'm happy that they will make it :)

Ambis
October 13th, 2005, 17:15
Олд Трафорд во Скопје?

"Олд Трафорд", фирма од Манчестер со идентично име како и т.н. "Театар на соништата", стадионот на англискиот гигант Манчестер јунајтед, е сериозен кандидат за вложување во фудбалскиот клуб Вардар. Главен бизнис на фирмата, која има претставништво и во Лондон, е автобускиот градски превоз, а контактите со нив ( наводно е склучен преддоговор со Вардар ) ги води една од спротивставените страни во клубот, предводена од в.д. претседателот Борче Ристевски.

"Се ќе се знае по завршувањето на есенскиот дел од првенството. Прво треба да се расчистат работите со досегашниот спонзор" вели Ристевски. Пред неколку дена Ристевски најави дека и италијанска фирма, преку претставникот Небојша Давидовски, е заинтересирана за вложување во клубот. Понуда за преземање на комплетното финансирање на клубот стаса и од Запорожје Украина, а доброинформираните кругови велат дека Ристевски со тоа веќе ја почна битката за потиснување на сегашниот спонзор во Вардар, Слободан Вујчиќ-Брацо. Двајцата преку своите фирми имаат договор за начинот на кој треба да функционира клубот, но одамна работите не одат во посакуваната насока. Договореното различно се толкува, па веројатно работата ќе заврши на суд.

За претстојното дерби со Работнички К., Вардар ќе може да смета и на Влатко Гошев, кој деновиве му пристапи на клубот.

unnamed1
October 13th, 2005, 20:27
Nice to see that one more english company in manchester are interested to sonsor Vardar :thumbsup: ... This Vujcic should take his stuff and leave the club immediately!!!!!!!! this is super importent for the club!

TMRO
October 23rd, 2005, 03:01
ВАРДАР
Кадетски голман на СЦГ пред потпис?

Талентираниот кадетски репрезентативец на СЦГ, голманот Ненад Вучиниќ (16), се наоѓа на проба во Вардар. Вучиниќ доаѓа од редовите на црногорскиот нисколигаш Орјен од Херцег Нови, а во Вардар велат дека се задоволни од неговите голмански квалитети.

- Вучиниќ тренираше со нас во последните 10-тина дена. Јас сум задоволен од него, но ќе почекаме 4-5 дена за да ги договориме условите за неговото доаѓање. Треба да се надмине и евентуалниот проблем со неговото школување во Скопје - ни изјави Вујадин Станојковиќ, тренерот на "црвено-црните". Ако ги договори условите со Вардар, Вучиниќ ќе настапува за кадетската екипа. (З.П.)

TMRO
October 24th, 2005, 00:42
Sileks - Vardar 0-2 (Naumov, Demiri)

Odime na titula....Napred Sampioni

Poland-Cement
October 24th, 2005, 14:07
Honestly I didn't expect Vardar winning so easy in Kratovo. I thought it'll be though match with not many goals and here we have 2-0 for Vardar.
What's with Ristovski BTW ?

unnamed1
October 30th, 2005, 15:48
Skendija 79 have never ever scord one singel goal against FK Vardar in the History :D

1996/1997
Skendija-Vardar 0-1

Vardar-Skendija 4-0

2000/2001
Vardar-Skendija 2-0

Skendija-Vardar 0-2

2004/2005
Vardar-Skendija 1-0

Skendija-Vardar 0-0

Vardar-Skendija 3-0

2005/2006
Vardar-Skendija 1-0

:tongue: keep it up Skendija, maybe you will at least score one singel goal against us someday !

TMRO
November 1st, 2005, 16:18
ВУЈАДИН СТАНОЈКОВИЌ НЕМА МНОГУ ВРЕМЕ ЗА МАТЕМАТИКА И АНАЛИЗИ, ГИ БРОИ САМО ПОБЕДИТЕ

Еден или пет гола, исто е - три бода

Многу поважно ми е како фудбалерите ќе се однесуваат на теренот, дисциплината, залагањето, борбеноста и трчањето.

Воопшто не е роб на математичките показатели, статистиките или анализите на парче хартија, напротив, тој многу повеќе сака сето свое внимание да го посвети на работата со екипата, на отстранување на слабостите, на градење на играта за следниот натпревар. Шефот на струката во Вардар, Вујадин Станојковиќ, со ваков став ја почна вчерашната прес - конференција оставајќи му ја статистиката на портпаролот Атанас Костовски, истакнувајќи дека победите се единственото она што е важно на долгото првенствено патување, Шкендија 79 е мината успешно, а веќе утре претстои ново искушение, куп - дуелот со Брегалница К.

"Јас размислувам малку поинаку од луѓето во клубот, малку пореално, и искрено немам многу време за статистики бидејќи распоредот е набиен и веќе утре н$ очекува нов натпревар во Купот против Брегалница К. Успешно ја минавме Шкендија 79 на Градски, тоа е особено важна победа за нас пред с$ на психолошки план, а како и што очекував беше тоа навистина тежок и неизвесен натпревар. Тетовци се претставија како многу цврст противник, извонредно организиран во одбраната. Тешко го пробивме нивниот бедем, но, сепак, мислам дека имавме повеќе од играта, создадовме неколку шанси и заслужено стигнавме до триумф. Мора да истакнам дека одигравме мудро, стрпливо, решително, дисциплинирано и тоа го даде очекуваниот ефект. Можеби не беше премногу допадлива нашата игра за око, меѓутоа фудбалот се игра за резултат. Да се постигнат еден или пет гола, тоа е сосема исто, ако на крајот се освојат трите бода. Сепак, победата е најважна, а мене пред с$ ми е важно како фудбалерите ќе се однесуваат на теренот, со дисциплината, залагањето, борбеноста и трчањето", вели Станојковиќ.

Веќе утре "вардарците" ги очекува првиот натпревар од 1/4 финалето на националниот Куп.

"Тоа е двомеч кој трае 180 минути во кој треба да се надигра противникот. Подеднакво важни се двата натпревари, Берегалница К. е квалитетен тим кој заслужува респект и е навистина непредвидлив, не знаете кога може да изненади и да одигра во висок стил", дополнува тренерот на Вардар.

Н.Ѓуровски

Младинскиот погон се сели на Алумина

Младинскиот погон на "црвено-црните" на одредено време се сели на теренот на Алумина каде ќе ги извршува редовните тренинзи. Со ова клубот сака да го заштити и обнови помошното игралиште, со оглед дека новоизградениот објект за тренинг с$ уште не е во состојба на него да се тренира. До крајот на зимската полусезона сениорската екипа и петлињата ќе тренираат крај Градски, а сите останати категории од школата се префрлуваат на теренот на Алумина.

Немаме вистински организатор

"На Вардар му недостига вистински организатор на играта, тоа не е тајна и е воочливо. Сепак, во моментов тука не може многу да се делува, нема играч кој може добро да се замени Дарко Тасевски, и токму затоа јас инсистирав тој да остане во клубот. Меѓутоа, тоа е веќе завршена работа, и во претстојниот зимски преоден рок ќе мора да се побара решение за оваа позиција. Деилсон и Демири се одлични фудбалери, но тие многу повеќе делуваат како разбивачи на противничката игра отколку како "плејмејкери". Во младинскиот погон го имаме талентираниот Оливер Пеев, кој може да стаса во иднина како организатор на играта, но моментно е повреден, а потребно му е и неопходното искуство", истакнува Станојковиќ.

Незаслужени порази од Македонија ЃП и Работнички К.

"Ќе беше многу поинаку ако не загубевме од Македонија ЃП и од Работнички К, но тоа е веќе дискусија 'што би било кога би било'. Мое мислење дека тие порази според прикажаната игра не ги заслуживме, да не заборавиме дека и на двата меча имавме исклучени фудбалери токму во клучните моменти кога се решаваше победникот. Делумно за тоа се виновни фудбалерите на Вардар, но уште повеќе некои други 'сили' за кои немам коментар", дополнува тренерот на "црвено-црните

Ambis
November 3rd, 2005, 06:02
Брегалница Краун го растури Вардар на Градски
http://a1.com.mk/vesti/ispisi.asp?VestID=53582

Ambis
November 4th, 2005, 23:50
Go prodavate nasiot najtrofeen klub, nasiot biser, FK Vardar. Uprava ova e za vas. Dosta ni e od vasite postapki i lagi, poradi koi FK Vardar tone. Krajno vreme e da se smeni nesto! Ili podignete go na nivo koe mu dolikuva na eden klub so takvo renome, ili odete si !!!!!!

-simpatizeri na FK Vardar

Sprema REDWARRIOR na Romanticari forumot ova bilo napisano na parce hartija(a4 format) i zalepeno na stubot kaj Paleta. Izgleda ke pocni i bojkot od strana na Komiti i LF sprema upravata na FK Vardar.

TMRO
November 5th, 2005, 15:51
Slika od Vardar - Roma

TMRO
November 5th, 2005, 15:51
Eve uste edna

TMRO
November 5th, 2005, 15:52
I uste edna slika za kraj

unnamed1
November 5th, 2005, 18:57
Men's European Cup, Challenge Cup

Uztel SC Ploiesti(ROM)-Vardar PRO 30-34 (15-17)

Ucekuvana pobeda I marshot kon evropskata titula pocnuva,-) !

unnamed1
November 6th, 2005, 13:24
Vardar-Vlazrimi 1-0

25 min

Naumov dade gol vo 19 min,Risto Naumov isto beshe sam so Ljubco Kolev golmanot na Vlazrimi vo 3 min pa trebashe do sega dva gola da imashe dadeno

Inaku Stjepanovic ne igra denes I ova mu e posledna od onie 5 stredni kazna a Gligorov I Trickovski se uste se povredeni dolgo vreme... Na Danco Masev mu se izmere pregolem pritisok 10 min pred utakmicata pa i toj ispadna...

Ima problemi so pritisokot od vreme na vreme...

Poland-Cement
November 6th, 2005, 13:44
Vardar-Vlazrimi 1-0

25 min

Naumov dade gol vo 19 min,Risto Naumov isto beshe sam so Ljubco Kolev golmanot na Vlazrimi vo 3 min pa trebashe do sega dva gola da imashe dadeno

Inaku Stjepanovic ne igra denes I ova mu e posledna od onie 5 stredni kazna a Gligorov I Trickovski se uste se povredeni dolgo vreme... Na Danco Masev mu se izmere pregolem pritisok 10 min pred utakmicata pa i toj ispadna...

Ima problemi so pritisokot od vreme na vreme...
Good :thmbup:

Any news about other matches ? :)

unnamed1
November 6th, 2005, 13:47
Vardar-Vlazrimi 2-0 HT

Naumov I Arben

Poland-Cement
November 6th, 2005, 13:47
:) Good job :thmbup:

unnamed1
November 6th, 2005, 13:49
Good :thmbup:

Any news about other matches ? :)

Ye but this is a Vardar topic! But Pobeda-Cementarnica 2-0,Renova-Sileks 1-0,Stip-MPG 0-1 ,Baskimi-Rabotnicki 1-0, Belasica-Skendija 1-0 HT

Poland-Cement
November 6th, 2005, 13:50
Ye but this is a Vardar topic! But Pobeda-Cementarnica 2-0
F*ck when it'll end ?????????????????????? :frustrat: :frustrat: :frustrat:

unnamed1
November 6th, 2005, 15:07
Sigurna pobeda na vardar i ubavo sto ke ima edno dve nedeli pauza sega! Bidejki mislam deka toa ke bide dovolno vreme da se sanirat povredite na Trickovski I Gligorov (mu pomina vremeto sto beshe najaveno na MS za vreme na lecenje od prilike 6 nedeli... Masev sigurno ke se vrati a Stjepanovic nema povejke kazna....

Braga se uste ne e 100% fit e ke mu bide dobro so pauza!!! toj ni e mnogu biten! mnogu dobro ni izgleda idninata bidejki igraci kako Masev,Braga,Stjepanovic se mnogu kvalitetni, Osobeno Braga

poslednite tri 4 nedeli imafme golemi problemi so povredi i kazi na igraci a vazno beshe sto ne ni izbega MPG I Rabotnicki!!!!! Sega Vardar ke se pojaci se vrajkanjeto na site igraci I tesko MPG I Rabotnicki sega

Mi merisa Titula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FastMako
November 6th, 2005, 15:15
Vardareee Vardareee :cool:

unnamed1
November 6th, 2005, 16:51
Vardareee Vardareee :cool:

http://www.free-phpbb.info/forums/images/smiles/sampioni.gif

Ne samo sto ke se vratat eden po eden sega, I imame mnogu dobar raspored na utakmici pa mislam deka od poslednite 6 utakmici pred zimskot period ke dobijame 18 bodovi.... Resporedot ni e lesen I mozam da kazam so garancia deka vleguvame vo zimskot period kako lider....

Vednash posle zimskot period imame stredba doma so Makedonija GP I posle toa so Rabotnicki, na dvete ke im vratime i posle toa nema da ima dilemi koj ke bide shampion...

evego rasporedot :)

http://www.ffm.com.mk/mak/tim.asp?tim=36&godina=

TMRO
November 6th, 2005, 18:33
Titulata e nasa...

unnamed1
November 15th, 2005, 15:25
Men's European Cup, Challenge Cup

S. Conversano 2003: HC Vardar PRO - Skopje

Vo Slednoto kolo Vardar ke igra so S. Conversano 2003 od Italia a site ocekuvame povejke od siguren i lesen plasman vo cetvartfinaleto.....

Bitrebalo dvete stredbi ubedlivo da gi dobijame :)

unnamed1
November 17th, 2005, 16:41
Cementarnica-Vardar 0-1

Zadovolen sum od pobedata!!! stalno imame problemi so nim no sega konecno pobeda na Kisela Voda...

Ima dobro custvo okolu ova godina i znam deka ke bidime shampion!!! naj kvaliteten sostav imame....

Pobeda na gratski e sledna utakmica i se nadevam na uste 3 novi bodovi i mislam deka prilepcani nemat sto da barat na gratski i nikogsh u historiata ne sme izgubile na gratski od nim....

TABLE
team play. win tie lost + - points
1.Rabotnichki Kometal 13 8 4 1 29 11 28
2.Makedonija Gj.P. 13 9 1 3 20 10 28
3.Vardar 13 9 1 3 17 7 28
4.Pobeda 13 7 3 3 26 17 24

tri tima so 28 bodovi i sledniot konkurent ke go izbrishime vo sledniot natprevar....

unnamed1
November 19th, 2005, 06:23
http://www.a1.com.mk/vesti/sport.asp?VestID=54408

Вардар и Победа ќе играат во вторник
Драган Николовски

Од македонскиот фудбал. Дербито на 14-тото коло во прволигашката конкуренција меѓу Вардар и Победа ќе биде одиграно во вторник во 13 часот, наместо во редовниот термин в недела.

Во согласност со комесарот за натпревари при ФФМ, договорот за промената го постигнаа клубовите, кои претходно не издејствуваа поместување на вчерашното 13.коло, поради доцнењето на репрезентативната експедиција од Иран.

Poland-Cement
November 19th, 2005, 11:51
Cementarnica-Vardar 0-1

Zadovolen sum od pobedata!!! stalno imame problemi so nim no sega konecno pobeda na Kisela Voda...

Ima dobro custvo okolu ova godina i znam deka ke bidime shampion!!! naj kvaliteten sostav imame....

Pobeda na gratski e sledna utakmica i se nadevam na uste 3 novi bodovi i mislam deka prilepcani nemat sto da barat na gratski i nikogsh u historiata ne sme izgubile na gratski od nim....

TABLE
team play. win tie lost + - points
1.Rabotnichki Kometal 13 8 4 1 29 11 28
2.Makedonija Gj.P. 13 9 1 3 20 10 28
3.Vardar 13 9 1 3 17 7 28
4.Pobeda 13 7 3 3 26 17 24

tri tima so 28 bodovi i sledniot konkurent ke go izbrishime vo sledniot natprevar....
Goal was scored by Nuhiji in 74th min.

TMRO
November 21st, 2005, 00:23
Jas veke pocnav da ja proslavuvam titulata....

Harry Potter
November 21st, 2005, 00:45
i jas :D

TMRO
November 21st, 2005, 02:14
Begaj ti....ne sakame nie Romanticari da ja slavat titulata sto Vardar ke ja osvoi :thumbsup: :cool: :howler:

MacoBoy
November 21st, 2005, 09:25
:D

Romanticar
November 21st, 2005, 10:51
Ќе видиме, ќе видиме... ;)

Harry Potter
November 21st, 2005, 12:49
Begaj ti....ne sakame nie Romanticari da ja slavat titulata sto Vardar ke ja osvoi :thumbsup: :cool: :howler:

pa koj rece deka ke slavime vasa titula? Rabotnicki ke osvoi i ke si ja slavime nasata titula

unnamed1
November 21st, 2005, 15:29

3Way
Tuesday, November 22, 2005
1st Division, FYR Macedonia

1:00 PM
Vardar 1.40
X 3.70
Pobeda 6.90

Vardar are huge favourite by betandwin in the game against Pobeda

unnamed1
November 21st, 2005, 22:05
http://www.a1.com.mk/vesti/sport.asp?VestID=54527

Вардар и Победа пред меѓусебен дерби натпревар
Драган Николовски

Содржински скромниот спортски понеделник кај нас го пополнија фудбалските прволигаши Вардар и Победа. На заедничка прес-конференција тие го промовираа дербито на 14 коло од македонскиот шампионат, нивниот дуел што ќе биде одигран утре на градскиот стадион во Скопје.

Во меѓусебен договор, двата клуба самите им доделија 48 часа повеќе одмор на нивните фудбалски професионалци, кои биле преморени по репрезентативните активности уште предминатиот викенд.

На Вардар му требаат трите бода за да го одржи чекорот со водечката двојка Македонија, Работнички, а на Победа за и натаму да остане во најтесна конкуренција за висок пласман.

„Според мене ова е стварно дерби натпревар, мислејќи на изминатите години што изминаа каде што Вардар и Победа одиграле квалитетна доминантна улога во првенството, со тоа што секој натпревар бил дерби и изобилувал со квалитетна и добра игра каде што се надевам и на утрешниот натпревар ќе пружиме една таква игра па кој е подобар нека победи“, изјави тренерот на ФК Победа Николче Здравески.

„Ќе биде фудбалско, ќе биде витешко и ќе биде нешто посебно. Сепак имаме пред себе еден квалитетен противник и пред услов утре на градски биде една изворедна фудбаска престава. Се надевам дека моите фудбалери ќе бидат барем за еден гол поуспешни и ќе ја продолжиме серијата на успешни настапи, односно да се приклучиме на водечките Македонија Ѓ.П. и Работнички Кометал“, изјави тренерот на ФК Вардар Вујадин Стојановиќ.

„Ќе играме сигурно на победа, нема што да се изгуби. Вардар е квалитетна екипа, ние имаме врзано пет по ред победи и очекувам да го наставиме тој ритам“, изјави фудбалерот на ФК ПобедаТони Мегленски.

„И двете екипи се наоѓаат во наводна фаза на играта, имаат добро бодовно салдо, мислам дека ќе биде право вистинско дерби, борбено, пожртвувано кој е подобар нека победи“, изјави фудбалерот на ФК Вардар Љубпо Кметовски.

http://www.a1.com.mk/vesti/sport.asp?VestID=54527

Poland-Cement
November 22nd, 2005, 15:40
Vardar - Pobeda 1-1 it's not exactly what Vardar was looking forward ...

MacoBoy
November 22nd, 2005, 15:46
:D

unnamed1
November 22nd, 2005, 16:27
Vardar-Pobeda 1-1 (0-0)

First of all I have to say that the referee in this games wos OKi apart from one thing that I will come back too...

We can only blame our self for this game, we totaly out playd Pobeda in the first 45 min and should have at least scord 3 goals only in the first 45 min :irritate: Masev did score the first goal of the game and it wos a nice one, "eurogoal" as we say, 1-0 Vardar.... Vardar wos the bettsr team in the 2 half as well but Masev (Yung talented senior NT Player) gott a nasty injury after the goal and it wos deliberately by a Pobeda player, if not that is red card then what is?????? the man wos taken to hospital :mad:

Vardar continue to play well and the points wos ours but in the last sec of the 3 min added time Pobeda scord in the 93 min... we wos attaking for the 2 and that is idiotic when it,s only sec left of the game (great Stanojkovic :thmbdown: )

We where closer to 5-0 then pobeda 1-1 but they scord somehow...

I also want to say that it is more then obvious that someone don,t like us and don,t want us to win the liga :wth: we have not been complete the whole year cuz of injurys our players receive from other teams, next in the Vardar hospital is Masev and that is most likely long time injurys as well... Yeee if you can not beat us then kill our players :frustrat:

Not only that!!! it seem like our players can not even touch other players with out receive red cards :mad: meanwhile our players one after another gett long time injurys and no one gett punishment

Our players and FC Vardar are treaten as dogs :sigh: gett red cards and long time injurys :eekani: :thmbdown: :mad:

Harry Potter
November 22nd, 2005, 20:27
First of all I have to say that the referee in this games wos OKi apart from one thing that I will come back too...

y am I surprised?

Mr_Makedonija
November 23rd, 2005, 15:27
For the pasr to years I;ve waiting for the Official website of Vardar tp be designed, and each time I visite its still getting constructed. Rome was bulit quicker then then Vardars officail website!

http://www.fkvardar.com.mk/

unnamed1
November 23rd, 2005, 15:48
For the pasr to years I;ve waiting for the Official website of Vardar tp be designed, and each time I visite its still getting constructed. Rome was bulit quicker then then Vardars officail website!

http://www.fkvardar.com.mk/

I wonder what they do :howler: Izgleda ke bide grom koga ke go pusta online 2010 :tongue:

kosarkata ima kvaliteten sait a fudbalot ne :rolleyes:

Poland-Cement
November 23rd, 2005, 21:38
y am I surprised?
Yep when I saw the result I was sure there will be suggestions about fixed game and unfair refree :D

unnamed1
November 24th, 2005, 17:00
ČINI se da nakon Saške Pandeva u maksimirski klub dolazi još jedan nogometaš s makedonskom putovnicom. Kako pišu Sportske novosti riječ je o 21-godišnjem Danči Masevu (u prosincu će napuniti 22 godine), igraču skopskog Vardara.

Član Dinamove Uprave Siniša Jagodić rekao je za Index da stručno vodstvo kluba ovih dana vodi intenzivne pregovore na nekoliko strana, pa se tako i trener Kuže kod makedonskog izbornika Bobana Babunskog raspitivao za Maseva.

Jagodić, što je bilo i očekivano, nije želio govoriti o imenima, ali je potvrdio da Dinamo intenzivno traži barem jednog igrača za poziciju lijevog veznjaka ili lijevog beka.

Moguće je da će klub nabaviti i jednog stopera koji bi bio pomoć postojećoj zadnjoj liniji, pojasnio je Jagodić te dodao da će konačnu riječ dati struka, odnosno Kuže i Cvetković.

Što se tiče angažmana Maseva, Jagodić kaže da je prerano govoriti o potvrdi informacije jer su pregovori i snimanje većeg broja igrača u tijeku. Otkrio je da Dinamo priprema značajna pojačanja kojima želi postići veliki rezultat, a zbog čega je put Brazila otputovao sportski direktor kluba Zvjezdan Cvetković.

U Maksimirskoj 128 o imenima i eventualnom broju igrača koji će doći tj. otići za sada mudro šute, pa nam ne preostaje drugo nego pričekati zimsku stanku kada bi trebao biti vidljiv rasplet situacije oko nabavke igrača.

Ako je ova vistina stvarno pa onda neka si ebat mater site lujge okolu vardar !!!!!!!!!! podobro ic da nemame klub ili liga tokolku vaka prodolzuvat nashite ekipi i osobednoa vardar! za eftina para da prodavat vistinski talenti a posle drugi tima gi zemat parite´golemi....

E so vaka nema resultati vo evropa.... ne mozi da se vodi seriozen tim so vakvo eftino mislenje!! ednash befme seriozni i ne prodvafme igraci i togash za malku vlegofme vo CL pred dve godini....

kako ne mu dojt um na pederite vo upravata barem ednash! kade se onije pederi od anglia??? sto ne se makni kopileto Vujcic????? sto saka? da ja isprodade cela ekipa i da gi vrati onije 4 miljoni evra sto investira za 3 godini i da ne ostavi so gol kur???????????

pa neka se makni sto podobro i neka mu ostavi anglicanite da si vlezat vo klubot!!! DA SI VIDISH BELA SEGA, PEDEROT NEJKI SAM DA GO NAPUSTI KLUBOT A IMA PROBLEMI SO FINANCITE OD VREME NA VREME I PAK NE NAPUSTA..... + znae deka imat lujge sto se poseriozni od nego i pak ni pravi bela so sud i ne znam sto....

Harry Potter
November 25th, 2005, 01:14
ČINI se da nakon Saške Pandeva u maksimirski klub dolazi još jedan nogometaš s makedonskom putovnicom. Kako pišu Sportske novosti riječ je o 21-godišnjem Danči Masevu (u prosincu će napuniti 22 godine), igraču skopskog Vardara.

this croats r unbelieveble! :howler:

Sasko Pandev in croatian: Saske Pandeva
Danco Masev in croatian: Danci Masevu (looks more like a romanian)

:howler::howler::howler::howler::howler::howler:

MacoBoy
November 25th, 2005, 08:34
:howler:

Romanticar
November 25th, 2005, 17:57
this croats r unbelieveble! :howler:

Sasko Pandev in croatian: Saske Pandeva
Danco Masev in croatian: Danci Masevu (looks more like a romanian)

:howler::howler::howler::howler::howler::howler:

Си чул некогаш за падежи? ;)

Harry Potter
November 25th, 2005, 20:06
Си чул некогаш за падежи? ;)

oscaurse Ive heard! we were learning Deutsch together, do u remmember? Activ, Dativ.... ;)

TMRO
November 26th, 2005, 00:25
Poveke bi sakal Masev da odi vo PAOK, no dokolku bi otisol vo Dinamo navistina ke imaat dobra ofanziva so Pandev i Masev, odlicni fudbaleri od skoloto na Bate Vane...

unnamed1
November 26th, 2005, 01:20
Morame da najdime seriozen sponsor ako sakame pak da igrame vo 3 evropsko kolo barem!!!! Tasevski I Masev ni beja playmakers I bes dvajcata ostanafme... Se nadevam deka ke bidimi lideri posle 18 kola sto e realno so rasporedot no posle zimskiot period morat Vujcic da se spakuva i da si zamini bidejki imat pozeriozni lujge od nego sto cukat na vrata...

Mislam deka i bes masev ke gi pobedime Belasica,Stip,Renova I Baskimi no posle toa ke mora da se bara zamena za masev ako sakame da igrame kvalifikaci za CL...

TMRO
November 26th, 2005, 01:22
Morame da najdime seriozen sponsor ako sakame pak da igrame vo 3 evropsko kolo barem!!!! Tasevski I Masev ni beja playmakers I bes dvajcata ostanafme... Se nadevam deka ke bidimi lideri posle 18 kola sto e realno so rasporedot no posle zimskiot period morat Vujcic da se spakuva i da si zamini bidejki imat pozeriozni lujge od nego sto cukat na vrata...

Mislam deka i bes masev ke gi pobedime Belasica,Stip,Renova I Baskimi no posle toa ke mora da se bara zamena za masev ako sakame da igrame kvalifikaci za CL...

Vo pravo si 100%

Romanticar
November 27th, 2005, 19:56
oscaurse Ive heard! we were learning Deutsch together, do u remmember? Activ, Dativ.... ;)

Good old days... ;)

unnamed1
November 28th, 2005, 14:02
Nishto od anglicanite i vinivnik e kako sto velat anglicanite officialno neseriozniot Ristovski....

nisto nemame lujge pokraj klubot!! kakva sansa imame propusteno!!!!!!! mislam deka ne mu e se uste jasno na site kakva sansa ova beshe NE SAMO ZA VARDAR TUKU ZA MAKEDONSKIOT FUDBAL... I nikoj ne ni e kriv samite sme!

Spored mene ova e resultat poradi katasrofalnoto vodenje na klubot Vojcic I Ristovski!!! jas mislam deka Ristovski im obejke na anglicanite deka magareto Vujcic ke go napusti klubot no Vujcic nejki a anglicanite si barat novo kare sega.... Jas sumlam deka anglicanite ko smetat Ristovski takov poradi sto ne uspea da se otarasi od Vujcic....

So ovije dvajca osobeno Vujcic vo dupka klubot ke go odnesat! usvari vejke toa e napraveno... Namesto najdobra finansiska sostojba vo klubot vo historiata narednite 4 godini ke bide bruka! paradi sto? poradi dve idioti!!!!!! namesto igri vo evropa najmalku do dekembar ke idime vo vtora liga so ovije dvajca...

NA ZDRAVJE

mamicata vasha na dvajcata! dvete se krivi! toj se zaebavat so svoj licni interesi a za klubot go boli kurot!!!! sto misleshe Ristevski deka ovije anglicanite se ofcari od balkan so balkanska kultura i ke go trpat nego?????? se zaebavat so licni sumi....

http://217.16.70.245/?pBroj=1941&stID=57297&pR=11

Англичаните се повлекуваат од трката за Вардар
Ништо од големиот проект на Ристески

Добро чуваната тајна на потпретседателот на Вардар Борче Ристески околу името на новиот спонзор кој е сериозно заинтересиран за влез во овој тим во текот на вчерашниот ден доживеа јавна промоција откако Компанијата "Олд Трафорд" од Англија упати јавно соопштение до медиумите.
"Чувствуваме обврска да ве известиме дека, и покрај нашата желба за прием во нашето друштво на фудбалскиот клуб Вардар, и обезбедување финансиски надомест за г-дин Боро Ристески и неговата компанија "М.Џ. Риком" и обезбедување банкарска гаранција за четири годишно слободно финансирање во буџетот на клубот, принудени сме да се воздржиме од овој, за нас, многу значаен и сериозен проект" се вели во почетокот од соопштението на компанијата "Олд Трафорд".
Во натамошниот дел од соопштението децидно се наведуваат три главни причини поради кои Англичаните се повлекуваат од намерите за купување на нашиот најтрофеен клуб Вардар, а тоа се:
1. Неодговорност и незаинтересираност на Ристески за време на преговорите, пропратени со често менување на цената за неговото заминување од ФК Вардар како и менување на условите и термините што наметна сомневања за нашата одлука. Тој тврдоглаво одбиваше да ги објасни документите на клубот и компанијата, договори кои можеби ги има со други клиенти, што се однесува на финансирањето на клубот за купување и изнајмување деловни терени и објекти.
2. Фактот дека направи прекршок, непочитувајќи го законот - илегален градежен објект веднаш до националниот стадион, што во нашите први преговори беше презентирано како делумна сопственост на ФК Вардар.
3. Неможност да се одблокира банкарската сметка на ФК Вардар.

NA ZDRAVJE! mameto tvoje Risteski I Vujcic :mad:

Ambis
November 28th, 2005, 16:18
NA ZDRAVJE! mameto tvoje Risteski I Vujcic :mad:
Dobro od kaj majkamu Vardar da e nivni tim? zar babamu na Ristevski i Vujcic go kupila timot? stvarno ne svakam jas mislev deka kaj nas klubot e na gradot i deka ovje se samo uprava e ne gazdi na klubot :confused:

unnamed1
November 28th, 2005, 17:50
Dobro od kaj majkamu Vardar da e nivni tim? zar babamu na Ristevski i Vujcic go kupila timot? stvarno ne svakam jas mislev deka kaj nas klubot e na gradot i deka ovje se samo uprava e ne gazdi na klubot :confused:

Ambis denes vo svetot ne postoi prvoligash vo nikoja zemja, site elit tima se privatizirana.... ZA ZAL

sega vo Vardar ima luge sto edinstveno mislat za svoj interesi i nishto drugo(isto kako onije vo FFM) da misleja na Vardar kako klub ke go napustija klubot i ke im go dadea na anglicanite....

badiala da prvime muebaet sega za ova! fakt e deka sansata e propustena i me nervira koga mislam za ova pa zato nejkum da zborvam povejke za ova..

Ambis
November 28th, 2005, 18:05
Ambis denes vo svetot ne postoi prvoligash vo nikoja zemja, site elit tima se privatizirana.... ZA ZAL

sega vo Vardar ima luge sto edinstveno mislat za svoj interesi i nishto drugo(isto kako onije vo FFM) da misleja na Vardar kako klub ke go napustija klubot i ke im go dadea na anglicanite....

badiala da prvime muebaet sega za ova! fakt e deka sansata e propustena i me nervira koga mislam za ova pa zato nejkum da zborvam povejke za ova..
Da ama koga go kupile ovje dvajcata Vardar? od grado go kupile ili so e rabotata? stvarno ne svakam kako mozi da kupat tim i da go privatizirat od gradot? koj gi dobil tie pari zitelite na gradot ili gradonacalnikot vdzep si gi klal kaj nego? Kako saka neka e kaj nas capitalism ne raboti oti samo mafijasi i kostapleri koristat poarno socijalizm uste da drzevme oti vaka cela drzava ke ja prodajme a kamoli ni fudbalskite timovi. :thmbdown:

Harry Potter
November 28th, 2005, 20:17
steta za Vardar :(.... se dodeka ne se izbrkaat tie gadovi Vujcic i Risteski klubot nema da prosperira

Ambis
November 28th, 2005, 20:19
steta za Vardar :(.... se dodeka ne se izbrkaat tie gadovi Vujcic i Risteski klubot nema da prosperira
Pa sto zalis ti ova e dobro za Rabotnicki :tongue:

Harry Potter
November 28th, 2005, 20:40

fala bogu, ali loso za mak fudbalot :)

Harry Potter
November 28th, 2005, 20:40

Ambis
November 28th, 2005, 20:46
Ne bas tolku loso za mak fudbalot posto sega nemat ni sponzor nitu nisto i pak se drzat gore na tabela... ako imat jak sponzor ili luge so ke znat da go vodat klubot togas ke vidis nema nikogas drug tim da osvoj titula pa ako si Vardar fan ke bide super ama ako ne si togas ke zalis ;)

FastMako
November 29th, 2005, 11:17
Steta, steta :doh:

Romanticar
November 29th, 2005, 12:45
Зарем навистина мислевте дека некој странец ќе го купи Вардар? :howler: Па луѓе, исти такви лажги со опашки слушаме веќе 10 години. :D

unnamed1
November 29th, 2005, 14:21
Зарем навистина мислевте дека некој странец ќе го купи Вардар? :howler: Па луѓе, исти такви лажги со опашки слушаме веќе 10 години. :D
:finger:

Pa lujgeto od anglia bea seriozno interesirani i spustija vo makedonski pres deka taka bilo no ne mozat da se razberat so stoka narod kako sto sme nie....

Imeto Vardar moze da donese stranec pa duri stvari interes vo anglia no problemot e deka makedonskiot narod (kako ristevski na primer) ne e sposoben da donesi stranec od zapad....

unnamed1
November 29th, 2005, 14:28
Good news!

Best foreigner ever in the Macedonian liga is beck with Vardar! Rogerio Oliveira :) experience from Trabzonspor,Belgium and also wos one of Vardar,s best player in CL 2003/2004....

Rogerio playd in Greece over the last year and a half...

Vardar have also sign Marijan Andonov from Hajduk Split... Marijan is 20 years old...

Ther is also talk with Wandair dos Santos to bring him beck to Vardar during the winter break... He have not impress with Kickers but he is more then welcome to Vardar :cool:

Danco Masev will travel to Solun and sign with Paok in a day or two.....

http://www.sport.com.mk/?ItemID=CA0E14B4F4015B41A66577C175739F5E

"ЦРВЕНО-ЦРНИТЕ" ОД ДЕНЕСКА СО НОВ НАПАЃАЧКИ ТАНДЕМ

Оливеира и Андонов го засилија Вардар!

* 20-годишниот Марјан Андонов, еден од најталентираните македонски фудбалери, досегашен член на сплитски Хајдук, вчера и официјално го стави потписот за "црвено-црните", додека истото деновиве се очекува да го направи и Бразилецот со македонски пасош, Оливеира.

* Станојковиќ до управата на клубот има доставено список со уште неколку желби меѓу кои и Бразилецот Вандаир, кој моментално е отстапен на Офенбах.

Еден од најдобрите странци кои воопшто играле во македонската Прва лига, Бразилецот со македонски пасош Рожерио Да Силва Оливеира и еден од најталентираните македонски фудбалери, 20-годишниот Марјан Андонов, довчерашен член на сплитски Хајдук се најновите засилувања во редовите на најтрофејниот македонски клуб, Вардар.

Андонов, како што дознава "Македонски спорт", вчера и официјално го стави потписот за својот нов клуб при што веднаш ќе може да биде ставен на располагање на тренерот Вујадин Станојковиќ, додека разговорите се завршени и со Оливеира па останува во наредниве денови единствено да се завршат формалностите околу неговиот трансфер на "Градски".

Оливеира се враќа меѓу "вардарците" од грчкиот третолигаш Јанина. Претходно во македонскиот шампионат играше за Победа и Работнички, а беше дел и од шампионскиот состав на Вардар во 2003 година. Со оглед на тоа што има македонски пасош, па доаѓа како повратник во домашното првенство, и тој ќе може веднаш да настапува во домашниот шампионат.

Ако се знае дека нападот според последните дуели е една од најболните позициони точки на "црвено-црните", со овие две засилувања Станојковиќ очигледно ќе реши еден голем проблем во своите редови. Меѓутоа, со Андонов и Оливеира не се завршува списокот на желби кои тренерот на Вардар сака да ги има во своите редови, а кои ќе помогнат на патот кон шампионската титула.

"На Вардар му се потребни квалитетни фудбалери кои ќе ја зголемат конкуренцијата во нашите редови. Доставив список до управата на клубот. Од нивна страна ми беше потврдно одговорено околу ангажманот и на нови фудбалери и сега тие се на ред да ги исполнат своите обврски. Од фудбалерите кои би ни користеле, ете сигурно добредојден би ни бил и Вандаир, но не верувам дека тој би се вратил од Германија", вели Станојковиќ.

Шефот на стручниот штаб на Вардар дополнува и дека не смее постојано да се одолговлекува со доведувањето на нови засилувања.

"Сигурно дека нема да чекам до бескрај, па така ако постојано се одолговлекува тогаш ќе мора некои работи да ги преземам во свои раце", вели Станојковиќ, најавувајќи дека ако е потребно и самиот ќе контактира со одредени фудбалери но само да се прекине со досегашната практика во Вардар да се носат непроверени, неквалитетни фудбалери од странство.

В.Булатовиќ

Вардар не се откажува од Купот

По првенствениот триумф над Брегалница К веќе утре Вардар го очекува уште една средба со Брегалница К, но овој пат далеку потешка во 1/4-финалето од Купот на Македонија. Потежок дуел затоа што во Штип "црвено-црните" ќе мора да ја бркаат негативата од 1:3 од првиот натпревар кој се одигра на Градски.

"Ќе биде тешко, но, сепак, не се откажуваме така лесно од Куп натпреварите. Ако во Скопје можевме да примиме три гола зошто, пак, во Штип не би постигнале исто толку. Во првенствениот дуел во Штип ја победивме Брегалница со 3:0, но овој пат ќе биде сосема поразличен натпревар", вели Станојковиќ.

Масев се враќа на терените

Дени Масев, по повредата на дуелот со Победа, почна со полесни тренинзи. Лекарскиот тим на Вардар е во постојани обиди да го оспособи за настап на утрешната средба во Купот против Брегалница К во Штип. Масев тренира со Вардар, но мислите му се насочени кон Солун. Тој за ден-два заминува во Грција каде очекува потпис на договор и трансфер во тимот на ПАОК.

Ambis
November 29th, 2005, 16:44
Vardar will look scary with these two new signings especially if they can also get Wandair back in the winter break.

unnamed1
November 29th, 2005, 16:50
we don,t need attack players! we need midd players since Tasevski and Masev have leave us.... But Oliveira can be used as midd player as well just in 2003/2004 as we used him on midd as well... I have no idea about Marjan tell you the tru.... He is a joker for me since i don,t have info about hime, just that he is talented...

http://217.16.70.245/?pBroj=1942&stID=57438&pR=11

Друштвото на пријателите на Македонија од Судан со конкретна покана до ФФМ
Суданците го повикуваат Вардар на гости

Друштвото на пријателите на Македонија од Судан (во кое како што дознаваме членуваат некогашните студенти на Универзитетот "Кирил и Методиј" од Скопје, пред неколку дена со официјален допис од фудбалската федерација на оваа африканска земја, преку фудбалската федерација на Македонија (ФФМ, го поканува на петнаесетдневна турнеја во оваа земја нашиот најтрофеен клуб Вардар.
Според намерата на организаторот на оваа турнеја, црвено-црните би гостувале на африканскиот континент некаде кон средината на февруари и за нешто повеќе од две недели, пулените на тренерот Вујадин Станојковиќ на црниот континент би одиграле три пријателски мечеви. Како што дознаваме, Вардар би ги одмерил силите со двете најквалитетни екипи од националното првенство на Судан, а еден меч би бил резервиран и за репрезентацијата на оваа земја инаку редовен учесник на завршните турнири од африканскиот Куп.
"Поканата е интересна и заслужува внимание. Сепак, засега е прерано да се даваат некакви коментари околу прашањето дали ќе се прифати поканата на Африканците," ни изјави спортскиот директор на црвено-црните Аце Заковски.
Инаку, во професионалниот погон на вардарци од пред неколку дена се наоѓа и Марјан Андонов поранешниот фудбалер на гевгелискиот тим Кожув, кој како голема перспектива на македонскиот фудал замина во редовите на сплитски Хајдук и не се прослави. (Е.К.)

Ambis
November 29th, 2005, 16:55
I have no idea about Marjan tell you the tru.... He is a joker for me since i don,t have info about hime, just that he is talented...

Did he even play for Hajduk at all? cause i never saw him on the team when i've watched some of there games.

unnamed1
November 29th, 2005, 17:01
Did he even play for Hajduk at all? cause i never saw him on the team when i've watched some of there games.

he have been a part of the youth team! still is....

he have scord many many goals in ther youth team BUT
Is one thing to play youth soccer something else senior soccer! we just have to see what this boy is made by....

Romanticar
November 29th, 2005, 18:18
:finger:

Вистината боли, а? :D

AMOROSO!
November 29th, 2005, 20:06
Danco Masev will travel to Solun and sign with Paok in a day or two.....

:eek:

There hasn't been any rumors about it here, but sometimes my club likes to act surprisingly.

So, who is this guy? How old is he? Is he good? What position does he play?

And if you could translate the bit on the article about that player and PAOK I'd greatly appreciate it!

Poland-Cement
November 29th, 2005, 20:10

There hasn't been any rumors about it here, but sometimes my club likes to act surprisingly.

And if you could translate the bit on the article about that player and PAOK I'd greatly appreciate it!
Danco Masev is striker of Vardar Skopje, in this season he scored 2 goals for Vardar, in season 2004/2005 he scored 3 goals. He played also 6 matches for Macedonian NT but sometimes he played as a midfielder. I heard also about some scandal with him but I don't remember details ...

:)

AMOROSO!
November 29th, 2005, 20:16
2 goals? 3 goals? :irritate:

He doesn't score much for a striker... How old is he? Do you rate him? Is he among the best players in the league?

Poland-Cement
November 29th, 2005, 20:21
2 goals? 3 goals? :irritate:

He doesn't score much for a striker... How old is he? Do you rate him? Is he among the best players in the league?
he will end 22 years on 16th December. This signing surprised me very much, Vardar has much better strikers like Naumov or Ristovski.
In last season Masev played in 27 matches but scored only 3 goals. Naumov for example would be much better signing.

Romanticar
November 29th, 2005, 20:27
Masev is a left winger.

unnamed1
November 29th, 2005, 21:25

Sorry AMOROSO I have been busy ! Masev will be a great sign for Paok... he is a midd player not attack plyer! he assist more goals then he score.....

He playd for Macedonia NT in the last games against Holland and Liechstenstain for.. He is very young and will develup more....

In the articel and other articels he say that he is very happy to sign with Paok, he say that it will be a pleasure to play with a bigg team like Paok and a strong liga like greece witch will help him out.... Dinamo Zagreb wanted him as well but Masev personally wanted greece...

AMOROSO!
November 29th, 2005, 21:39
That must be really surprising news because NOTHING has been mentioned in Greece. In fact, I might be the first person to know about that - the miracles of XT.

Thing is, we really don't need a left winger.

But thanks for the info anyway, looking forward to see confirmation. :)

unnamed1
November 29th, 2005, 21:46
That must be really surprising news because NOTHING has been mentioned in Greece. In fact, I might be the first person to know about that - the miracles of XT.

Thing is, we really don't need a left winger.

But thanks for the info anyway, looking forward to see confirmation. :)

send him beck to us then!!! we need him anyway :) oki see you in 2-3 days cao

Harry Potter
November 29th, 2005, 21:49
who said that Masev is an attacker? man oh man, dont tell lies to our greek friend ;)

Poland-Cement
November 29th, 2005, 21:55
who said that Masev is an attacker? man oh man, dont tell lies to our greek friend ;)
Most of webpages say so ;)

unnamed1
November 29th, 2005, 23:47
Enough is enough.

Ambis
November 30th, 2005, 16:59
ПАОК плаќа 60.000 евра за Масев!
http://www.sport.com.mk/?ItemID=E0CED79030F69E4490375ADBB0B5B708

PAOK is offering 60,000 euros for Masev :eekani:

"Наредниве денови треба да ја донесам конечната одлука околу тоа каде ќе ја продолжам мојата кариера. Во понеделник треба и официјално да потпишам со еден од овие два клуба, па ќе видиме...", ни изјави Масев.
The transfer should happen within the next few days.

AMOROSO!
November 30th, 2005, 17:05
Translation?

Only 60,000 euros... bleh... cheap again.

By the way, our club's vice president said that the whole Masev story is a fabrication and PAOK is not interested in the player. :googly:

Ambis
November 30th, 2005, 17:22
Basically it says that he has to decide between Dinamo Zagreb or PAOK and that PAOK is offering 60,000 euros but it doesn say what Dinamo is offering although i doubt it would be that much. Dinamo has show much interest in the guy and have talked with the Vardar people about getting him but according to PAOK's people they are close to signing him. Masev himself is saying that he will decide on monday where he will go.

http://www.sport.com.mk/WBStorage/Articles/9C38B3AE84BEB343A05BE50CC98D3E68.jpg
picture of him.

By the way, our club's vice president said that the whole Masev story is a fabrication and PAOK is not interested in the player.
It could be i wouldnt trust any of our papers until the deal is official.

Ambis
November 30th, 2005, 19:56
Vardar drew 1-1 with Bregalnica in the cup match today but there are some serious problems with the club as the players are on strike cause of financial problems and not getting paid, also in todays match in Stip they played with there youth team and the coach Stanojkovic has been fired by the team.

Ambis
December 1st, 2005, 06:52
Отпуштен целиот стручен штаб на Вардар
http://a1.com.mk/vesti/ispisi.asp?VestID=54932

Ambis
December 1st, 2005, 16:58
http://www.sport.com.mk/WBStorage/Articles/B0ED20CEF8E8E54EAE19797DC6AE8A2A.jpg

Станојковиќ доби отказ!!!

Вујадин Станојковиќ од вчера не е шеф на стручниот штаб на нашиот најтрофеен клуб, а екипата во наредниов период до изборот на нов тренер ќе ја води досегашниот негов помошник, Петар Георгиевски. Дел од фудбалерите солидарисувајќи се со Станојковиќ не отпатуваа на вчерашниот реванш натпревар од Купот на Македонија против Брегалница К во Штип.

http://www.sport.com.mk/?ItemID=BC8C47960FD2CB41A5114610D315545C

Damn too bad Naum is not here for all this, cause this is big news for Vardar it looks like the team is in total turmoil.

Terminator21
December 3rd, 2005, 18:03
Kako se vikase Kubot sto igrase sega Oliveira?

TMRO
December 4th, 2005, 00:25
Kako se vikase Kubot sto igrase sega Oliveira?

Mislam deka bese Janina. Igraat vo vtora liga

Terminator21
December 4th, 2005, 02:02
a sega mi tekna igrase vo PAS Giannina
eve edna silka
oliveira so broj 19
http://www.geocities.com/pagouromania/pas0405en.jpg

Poland-Cement
December 4th, 2005, 16:22
Belasica - Vardar 0-2
expected result, Vardar keeps second position in the table. Next week easy match in home against Renova.

HajdukSplit
December 4th, 2005, 23:29
Hajduk Split are interested in Bojan Markovski. Also, Zoran Vulic is linked with the Vardar job according to Vecernji

TMRO
December 5th, 2005, 00:58
Hajduk Split are interested in Bojan Markovski. Also, Zoran Vulic is linked with the Vardar job according to Vecernji

Do you have a link???

HajdukSplit
December 5th, 2005, 01:03
Vulic to Vardar?
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/432372/index.do

Markovski to Hajduk, last paragraph
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/432330/index.do

TMRO
December 5th, 2005, 01:40
Vulic to Vardar?
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/432372/index.do

Markovski to Hajduk, last paragraph
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/432330/index.do

Thank you...

Harry Potter
December 5th, 2005, 13:13
БРАЦО МУ ОСТАВА ДОВОЛНО ПРОСТОР НА ПЕПИ ГЕОРГИЕВСКИ ДА СЕ ДОКАЖЕ НА КЛУПАТА НА ВАРДАР

Георгиевски добива вистинска шанса

"Секое појавување на кое било име како можен тренер на Вардар до крајот на есенскиот дел ќе биде чиста шпекулација. Ние во моментов имаме тренер и тој добива вистинска, а не фиктивна шанса на клупата на Вардар.", вели Слободан Брацо Вујчиќ.

Актуелниот предводник на "црвено-црните", Петар Георгиевски, ќе добие вистинска шанса да ги докаже своите тренерски квалитети на клупата на нашиот најтрофеен клуб. Најповиканиот за именувањето на нов кормилар, главниот финансиер на Вардар, Слободан Брацо Вујчиќ, како што потврди за "Македонски спорт", му оставил доволно простор на Георгиевски, а тоа го истакнал и во меѓусебните разговори преку неколкуте кола до крајот на есенскиот дел да обезбеди за себе место на клупата на "вардарци" и во пролетниот дел.

"По заминувањето на Станојковиќ, Георгиевски доби вистинска, а не фиктивна шанса да го предводи нашиот клуб. Што значи, ние во моментов имаме тренер и ви тврдам дека ниту сме разговарале ниту до крајот на есенскиот дел ќе разговараме со кој било тренер. По завршувањето на есенскиот дел заедно со управата ќе ја разгледаме ситуацијата во клубот и доколку е потребно ќе се почнат разговори за ангажирање нов тренер", вели Вујчиќ.

Околу постојаното чаршиско "провејување" на некои имиња, меѓу кои и оние на Ѓоко Хаџиевски и Драган Канатларовски - Цапар како можни наследници на Станојковиќ, Вујчиќ недвосмислено:

"Тоа нема врска. Сакам да истакнам дека секое појавување на кое било име како можен тренер на Вардар до крајот на есенскиот дел ќе биде чиста шпекулација. Да кажам и тоа дека не се работи за Канатларовски или, пак, евентуално други докажани тренерски имиња, туку нашата политика е таква што до крајот на есента воопшто нема да разговараме околу тренерската позиција. А потоа ќе видиме..."

Harry Potter
December 5th, 2005, 13:15
Masev today on Maximir

Масев денеска на Максимир

Дени Масев денеска, во 9 часот, на Максимир треба да се сретне со челните луѓе на Динамо Загреб за конечно да ги заокружат преговорите околу евентуалниот трансфер на вардаровиот фудбалер во најтрофејниот хрватски клуб. Претходно Масев речиси имаше завршена работа со грчки ПАОК, но во последен момент работите се сменија откако Динамо З влета со нова, далеку подобра понуда.

"Саботата ја добив конечната официјална понуда од грчките менаџери при што ми беше оставен простор да одговорам најдоцна до утре. Меѓутоа Динамо Загреб доцна вечерта во саботата дополнително се јави со нова, подобра понуда до мене притоа плаќајќи ми и авионски билет до Загреб за утре (н.з разговорот го водевме вчера попладне) директно на Максимир да се договориме околу евентуалниот трансфер. Утре многу работи ќе бидат појасни", ни изјави Масев пред неговото денешно заминување за Загреб.

Konta
December 5th, 2005, 21:05
Zdravo

Kakov Vulic? :) Nie neame 300 evra za igracite kamoli za eden Vulic