Albanians abroad [Archive] - Page 9 - Xtratime Community

Albanians abroad

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Doc
August 7th, 2006, 18:45
Man...when is Berisha gonna play for the Nt? Fvcking passports, Hasi and Cana got theirs within a week!
well Duka is in a vacation he doesnt want to be disturbet same like the albanian president Alfred Mojsiu

Albion
August 7th, 2006, 18:46
well Duka is in a vacation he doesnt want to be disturbet same like the albanian president Alfred Mojsiu

:howler:

awsem what he did in Vlora :howler:

RedandBlack
August 7th, 2006, 18:48
Damn their lazy asses!

Albion
August 7th, 2006, 18:54
R&B

you probably didnt get this about the President Mojsiu :D or maybe you did ?

RedandBlack
August 7th, 2006, 18:58
R&B

you probably didnt get this about the President Mojsiu :D or maybe you did ?

no i didn't get it...explain please:)

Doc
August 8th, 2006, 17:36
Bekim Kastrati - I am very happy with my choice.

• Though I am generally optimistic I would like to be realistic and say that our group is difficult however not impossible.

AS: Bekim, this time around you sound much more optimistic than you did the last time we spoke to you.
B.K: To tell you the truth I feel very good and I have begun getting used to the new team and the new city. I am very happy with this choice thus far.
AS: We take it that the staff and the players at Eintracht Braunschweig have given you a warm reception.
B.K: Yes, I am very happy with the reception. Obviously there are some initial obstacles to overcome but things are falling into place.
A.S: Is it possible that these obstacles have affected the decision to play you as an attacking mid-fielder for the friendly matches?
B.K: That is part of the reason. The reason I was contacted by the club was to add some goal scoring power to this team which is what they had lacked. The staff also wants to test all the players to evaluate each player’s ability and adaptability.
A.S: Is that why you haven’t scored any goals?
B.K: (Laughs...) In the last two games I have scored 4 goals while playing as a striker.
A.S: Does this mean that your position on the team is certain?
B.K: The game we will play next week is the last one before the start of the season and in this game we will be able to tell what the starting lineup will look like.
A.S: Have you received an invitation from the National team for the game against San Marino?
B.K: I cannot wait to join the team in San Marino. There are many emotions tied to the performance of your club team but none of the compare with the feeling of playing for your National team. It’s a feeling that makes one very proud.
A.S: Do you think you will be part of the starting lineup?
B.K: That is up to coach Baric. I do believe though that if a player is going through a hot streak he should be called to join the team. Whether they play or not is up to the coaching staff. I do not believe that there should be players that have a certain spot on the team.
A.S: Are you optimistic about qualifying for the EURO or the World Cup?
B.K: Though I am generally optimistic I would like to be realistic and say that our group is difficult however not impossible.
A.S: We wish you a great start and we also hope that with your help Albania will qualify for EURO 2008.
B.K: Thank you. If we play as a team anything is possible.

RedandBlack
August 8th, 2006, 18:12
Bekim Kastrat is the man :thmbup:

Albion
August 10th, 2006, 16:52
Futbollisti kosovar, flokverdhi Xhevdet Llumnica nuk ndalet dot sė shėnuari. Ai te dielėn ka qenė progagonisti kryesor i fitores sė skuadres sė tij suedeze, Husqvarna FF, qė nė shtėpi ka shėnuar fitore ndaj skuadres Myresjoi If, me rezulatat 2:0. LLumnica si gjithmonė ka qenė realizator i golit tė parė nė minutėn e 27-tė, duke shėnuar njė eurogol. Me kėtė gol tė shėnuar LLumnica rrit kouten e gjashtė golave nė kėtė stinor. Me kėtė fitore skuadra Husqvarna FF, mban poziten e dytė nė tabelen e klasifikimit, dy mė pak se vendi i parė.Llumnica nėpėrmjet linjės elektronike ka deklaruar se ndeshja ishte mjaft e fortė dhe cilėsore, ku ishte njė fitore shumė e rėndėsishme pėr skuadren dhe e mundimshme.
“Ishte njė ndeshje shumė e fortė. Kemi pasur shumė raste, sikurse dhe ekipi mysafirė qė ėshtė treguar shumė i rrezikshėm dhe shumė lehtė kanė mundur qė tė fitojmė edhe takimin”, ka thėnė realizatori I golit tė parė. Llumnica pėr golin e tij tė gjashtė ėshtė shprehur mjaft i gėzuar duke premtuar se edhe nė ndeshjet e ardhsme do tė shėnon sėrish.
“ Tani kamė gjetur rrugėn e golit,tani po bėhem gjithnjė e mė i rrezikshėm jashtė zonės”, ka thėnė ai. Skuadra Husqvarna FF, nė javėn e ardhshme, tė dielėn do tė luan nė transfertė ndaj skuadres, Sherhamn IK.
Pėr kėtė takim, Llumnica ka thėnė se kundėrshtari ėshtė mjaft i fortė dhe i papėrshtatshėm. “Skuadra Sherhamn IK ėshtė mjaft e fortė, ne do tė pėrgatitemi mirė gjatė kėsaj jave. Ne nė kėtė kampionat po luajmė shumė mė mirė nė transfertė dhe besoj se nga ky takim do tė sjellim rezultat pozitiv, tri pikė, qė na dėrgojnė nė poziten e parė, natyrisht se unė do ta vazhdoj tė shėnoj gola”, ka thėnė nė fund Xhevdet Llumnica.

:thumbsup:

G-landKD
August 10th, 2006, 17:59
LLumnica a lun ligen e dyte Suedise? ky ka bo mjafte moshe sikur te kish ma i ri prej Kosove kish bo fame ma shume dhe sigurisht kish arrit me hi ne Kombetare...eshte lojtar shume i shpejte vetem se teknika iu ka mungu gje qe po duket ne Suedi u adobtu sa i perket teknikes...

Alban
August 10th, 2006, 18:10
UEFA-cup
Brann Bergen 2 - 0 Åtvidaberg
min 02 M.Memelli
min 24 M.Memelli

G-landKD
August 10th, 2006, 18:47
13' Young Boys Bern [0 - 0] Marseille
6' T. Taiwo (Red Card) for Marseille

krijohet nje veshtirsi e madhe per Marseillen e Canes me 10 lojtar tash

G-landKD
August 10th, 2006, 18:48
UEFA-cup
Brann Bergen 2 - 0 Åtvidaberg
min 02 M.Memelli
min 24 M.Memelli

wow great forme from Memelli :thumbsup:

Ilirian
August 10th, 2006, 18:52
well done Migen

Doc
August 10th, 2006, 19:26
Brann Bergen 3 - 2 Åtvidaberg
min 02 M.Memelli
min 24 M.Memelli
min 59 M.Memelli

Albion
August 10th, 2006, 19:27
:eek:

ja bre ? Hallall vlla.

Alban
August 10th, 2006, 19:46
Brann Bergen 3 - 2 Åtvidaberg
min 02 M.Memelli
min 24 M.Memelli
min 59 M.Memelli
Hatrick ! :proud: Po keq se u lėndu shumė :cry: e ka lshu lojėn tash po lujnė me 10 lojtarė, smujten as me zėvendsu masi i paten ba 3 zevendsime

Albion
August 10th, 2006, 20:11
Ma shume po bon golla n'Norvegji se sa qe ka bo n'Shqipni

Alban
August 11th, 2006, 23:31
Burghausen 0 - 4 Karlsruhe
23' [0 - 1] S. Freis
60' [0 - 2] B. Carnell
70' [0 - 3] E. Kapllani
83' [0 - 4] G. Federico

Alban
August 12th, 2006, 14:30
Germany - Regionalliga Sued
VfR Aalen 2 - 2 1860 Munchen II
min 28 [0 - 2] Alban Ramaj

Xhem Hasa
August 12th, 2006, 15:42
Na mbyten kto shipet naper europe ... a per kombetaren asnje ska HuH.

Madman
August 12th, 2006, 16:26
Besart Berisha came on in 78th minute, he hit the post. Hamburger draw 1-1 against Armenia.

RedandBlack
August 12th, 2006, 17:51
Germany - Regionalliga Sued
VfR Aalen 2 - 2 1860 Munchen II
min 28 [0 - 2] Alban Ramaj

Alban Ramaj has already played for the U21 team....He's not that good.

RedandBlack
August 12th, 2006, 22:53
And how about Edmond Kapllani, scoring in his first game of the season. Karlsruher thrased Wacker Burghausen 4-0 in Burghausen. I think Karlsruher will definitely get promoted.

Doctor
August 13th, 2006, 02:22
R&B did he play from the start or came on as a sub?

RedandBlack
August 13th, 2006, 02:28
R&B did he play from the start or came on as a sub?

he started...I believe he's cemented his position as a starter on that team. I'll be following Karslruher closely, they ended the season last year 3 pts or so from promotion. I believe they're top contenders this year.

RedandBlack
August 13th, 2006, 02:33
I also forgot to pt out, I saw some of Anderlecht-Panathinaikos...a friendly game 2 days ago. Saimir Ujkani came on in the 46th minute.

Alban
August 13th, 2006, 17:45
Viborg 2 - 3 Silkeborg
min 69 (2-1) Bajram Fetai

RedandBlack
August 13th, 2006, 17:50
i forgot about that kid...he failed at Rangers.

Madman
August 14th, 2006, 00:23
Surprised no one said anything about the Marseille 2-0 Rennes match, I watched the match, Cana did set up the first goal, he was class :thumbsup: he came from middfield won the ball but kind of lost it, but never gave up, chased the player, and the player(Hadji) stumbled Cana didn't let the ball go out, stopped it and gave the pass to Pagi for an ease but good finish. Also the English commentator was going on about how Cana never gave up all good things, I'm very proud of this boy.

RedandBlack
August 14th, 2006, 01:55
Yeah..but Cana always plays well...its not even worth mentioning lol.

Doctor
August 14th, 2006, 07:45
Yeah..but Cana always plays well...its not even worth mentioning lol.
You should see the play. It's worth it. Reminded me of how he almost scored the 3rd on greece 2 years ago :proud:

Albion
August 14th, 2006, 10:52
Ergotelis fitoi takimin e fundit miqėsor, pėrpara fillimit tė sezonit tė ri. Skuadra ishullore, mundi nė “DERBI” rivalėt e OFI-tė, falė golit tė shėnuar nga mesfushori shqiptar Altin Haxhi. Mėngjerashi I kombėtares shqiptare shėnoi nė minutėn e 26-tė, gol i cili ishte i mjaftueshėm pėr fitoren. Ndeshja u ndėrpre nė minutėn e 65-tė, pėr arsye tė mungesės sė dritave tėcilat nuk hapeshin.

RedandBlack
August 14th, 2006, 15:57
Kapllani got a 2 from Kicker...tying for second best striker of the week :thmbup:

RedandBlack
August 14th, 2006, 21:01
Emir Ujkani: "Punoj per tu veshur kuqezi"
Qysh ne moshen 16 vjeçare, Emir Ujkani eshte aktivizuar vazhdimisht me skuadra te ndrsyhme te liges se dyte Belge. Per here te pare per nje media, flet mbrojtesi Shqiptar rreth aktivitetit te tij futbollistik si dhe objektivave qe ai ka per te ardhmen me skuadren e tij te re, KV Kortrijk.

- Fillimisht mund te na thoni diçka per veten dhe karrieren tuaj ?

Quhem Emir Ujkani dhe jam i lindur me 17 gusht te vitit 1985 ne fshatin Resnik te Vushtrrise. Ne nentor te vitit 1994, bashke me familjen time, u detyruam ta leme Kosoven dhe te emigrojm drejt Belgjikes. Hapat e pare ne futboll i bera tek skuadra amatore e "FC Tieltit" ku qendrova 4 vite me rradhe. Paraqitjet e mia te mira me grupmoshat e kesaj skuadreje, rane ne sy te zbuluesve te anetares se liges se dyte Belge "KSV Ingelmunster". Qysh ne moshen 16 vjeçare fitova nje vend ne formacionin baze te Ingelmunsterit ne ligen e dyte Belge. Me pastaj kalova respektivisht tek "Sporting West Harelbeke" dhe "WS Lauwe". Nderkohe qe kete vere, firmosa nje kontrate me "KV Kortrijkin".

- Keto dite keni firmosur nje kontrate per KV Kortrijk (liga e dyte Belge). Cilet jane pershtypjet e para qe ju ka lene kjo skuader ?

Pershtypjet e mija te para per Kortrijkin jane shume pozitive. Madje, integrimi im ne kete skuader eshte lehtesuar pasi ketu kam gjetur edhe ish trajnerin tim te "Sporting West Harelbeke" dhe 'WS Lauwe", Hein Vanhaezebrouck. Faktikisht, eshte ky i fundit ai qe beri te pamunderen te me merrte bashke me te ne Kortrijk. Gjithsesi, Kotrijki eshte skuader me prentendime te medhaja pasi do te luftoje kete sezon per kreun e tabeles. Prandaj, shpresoj se do te arrijm te ngjitemi sa me shpejt ne Jupiler Leagen.

- Cilet jane objektivat e Emir Ujkanit per te ardhmen ?

Sapo kam firmosur nje kontrate me KV Kortrijkin dhe synoj te behem sa me shpejt i padiskutueshem me kete skuader. Gjithashtu, synoj te ngjitem sa me shpejt ne ligen e pare Belge dhe ti bashkohem vellaut tim, Samirit, qe luan me RSC Anderlechtin. Ndersa objektivi im kryesor eshte fanela kuqezi, kjo eshte edhe enderra ime.

- Emir, a e percjellni futbollin shqiptar ?

Megjithese nuk kam shume kohe te lire, futbollin Shqiptar e ndjeki vazhdimisht permes Intenetit, gazetave, dhe ekraneve televizive. Madje, bej te pamunderen per ti shikuar ndeshjet e Kombetares Shqiptare.

- Keni deshire te mbroni nje dite ngjyrat e Kombetares Shqiptare ?

Pa mase ! Per kete po punoj intensivisht çdo dite. Jam Shqiptare dhe identifikohem vetem me Shqiptarine. Prandaj, enderroj te veshi nje dite trikon kuqezi.

- Perndryshe, si e shikoni te ardhmen e Futbollit Shqiptar ?

Futbolli Shqiptar eshte duke perparuar dukshem. Aktualisht, posedojm nje rezervuar te gjere talentesh dhe nese punojm me vemendje me talentet, besoj se me nje te ardhme shume te afert, Kombetarja Shqiptare do te arrije te kualifikohet per ndonje kompeticion nderkombetare. Por mbi te gjithat, institucionet me te larta te futbollit Shqiptar duhet te punojn sa me shume ne evidentimin dhe afrimin e lojtareve cilesore ne Kombetaren Shqiptare.

- Tani mund te beni dhe nje pershendetje per te gjithe Shqiptaret ?

Se pari, Pershendes nga zemra gjithe adhuruesit e futbollit Shqiptar kudo qe ndodhen. Pastaj, ju pershendes juve qe treguat interesim per mua dhe qe me dhate mundesi per kete interviste. Ju faleminderit !

Is this guy related to Saimir Ujkani, the goalkeepr for Anderlecht? This guy's team will probably be promoted this season. I heard of this guy before...something with Bushati and the U21 team.

Albion
August 14th, 2006, 21:05
Never heard about him

Black-Eagle
August 14th, 2006, 21:07
Emir Ujkani eshte vellau i Samir Ujkanit !

Black-Eagle
August 14th, 2006, 21:07
Emir Ujkani eshte vellau i Samir Ujkanit !

Albion
August 14th, 2006, 21:09
As kto nuk e njoh :embarass:

RedandBlack
August 14th, 2006, 21:20
Both would make good candidates for the U21 team. As I said before, Saimir played in a friendly for Anderlecht against Panathinaikos. Emir Ujkani is on a good team too.

G-landKD
August 15th, 2006, 00:55
E Marte, 15 Gusht 2006

TORINO KEMBENGUL PER IGLI TAREN

Torino, vazhdon te kembengule per “pyken” e Lacios, shqiptarin Igli Tare. Lajmi publikohet nga gazeta me e madhe sportive italiane “Gazzetta dello Sport”.
“Xhani de Biasi e njeh shume mire Igli Tare (Lacio)” e ka ka patur ate te Breshia dhe qe te dy ndoshta shume shpejt do te jene se bashku ne Torino”, shkruan “Gazzetta dello Sport”.

Igli Tare, sot eshte grumbulluar me perfaqesuesen e Shqiperise, ku Kombetarja e drejtuar nga kroati Oto Bariç do te perballet diten e merkure ne nje miqesore me San Marion ne transferte. Torino interesohet edhe per Bogdanin, por vetem njeri prej dy shqiptareve mund te jete pjese e ekipit torinez, qe kete sezon do te luaje ne Serie A. Madje Torino eshte e gatshme qe perveç pageses per blerjen e Bogdanit, shifra nuk publikohet, te çoje te Siena, Stelonen.

Doc
August 17th, 2006, 09:34
Bogu hap kartat: Dua të luaj me Kievon

Erjon Bogdani ka dëshirë të luajë tek skuadra e Kievos. Futbollisti ka thënë se nëse do të largohej nga Siena, atëherë do të preferonte të transferohej në Veronë, por këtë radhë me fanelën e Kievos. "Nëse do të largohesha nga Siena do të preferoja të rikthehesha në Veronë, por këtë radhë tek skuadra e Kievos. Ajo është një skuadër vërtet solide dhe gjatë viteve të fundit ka ecur shumë mirë". Bomberi kuqezi konsiderohet si zëvëndësuesi ideal i Amaurit dhe nëse ky i fundit largohet atëherë "Bogu" do të veshë fanelën verdheblu.

Albion
August 17th, 2006, 14:25
Why not, he has a chance to play in CL this year with them. Id made that choise too :lala:

Black-Eagle
August 17th, 2006, 16:27
Armend Tërnava, nga emigranti 14-vjeçar, në Arsenal

Prishtinë, 17 gusht - Për dikë yjet, si: Xhon Terri, Frank Lampard, Mikael Esien, janë të paarritshëm, mirëpo jo edhe për 21-vjeçarin, Armend Tërnava, djaloshi i cili dita-ditës është duke iu afruar majave të futbollit botëror.

Armendi tashmë do të kalojë në radhët e kampionit të shumëfishtë të Anglisë, Arsenalit. Karriera e tij e bujshme i ka mundësuar këtij talenti të njohë shumë futbollistë të mëdhenj dhe të mësojë rrugën nëpër të cilat kalojnë futbollistët yje të botës, para se të arrijnë suksesin e tyre. “Për të arritur në majën e futbollit anglez, duhet të kalosh nëpër shumë periudha. Nëse unë tash flas për atë se çfarë kam bërë për të arritur deri këtu ku jam sot, do të marrë kohë me javë”, nis bisedën djaloshi tejet modest Armend Tërnava, i cili tash jeton në Askot, një qytet afër Londrës.

Gju më gju me Terrin, me Lampardin, me Esienin...

“Një kohë të gjatë kam pasur trajnerin tim personal, me të cilin më është dashur të punoj thuaja se nga zeroja. Përveç punës fizike dhe teknike, më është dashur të punoj edhe në konstruktin e trupit, pasi që për të qenë futbollist i suksesshëm në Angli duhet t’i kesh të gjitha predispozitat fizike”, vlerësoi Armendi, i cili tashmë me menaxherët e tij, Alen Gudman, Dejvid Armstrong dhe Glen Hodël, ka arritur marrëveshje me finalistin e Ligës së Kampionëve, Arsenalin, për të kaluar në këtë skuadër. “Derisa isha në Çelzi, në kategorinë U-21, kam luajtur të thuash me të gjitha skuadrat e Anglisë. Aty edhe kam pasur rastin të shoqërohem me yjet e kampionit anglez, Terry, Lampard, Essien etj., me të cilët tashmë jemi edhe shokë të mirë”, shpalos përjetimet e tij, perspektiva e futbollit botëror. “Futbollin gjithmonë e kam pasur në zemër dhe për herë të parë kur kam arritur në Angli, menjëherë kam shikuar si ta gjej rrugën e futbollit. Nuk ka qenë lehtë ta gjej këtë rrugë, por dëshira e madhe dhe besimi në veten time, se mund t’ia dal, më ka shtyrë që mos të ndalem dhe të vij deri këtu ku jam sot, edhe pse unë synoj që mos të mbetëm me kaq, por shumë shpejt të luaj në Arsenal”, u shpreh më pas Armend Tërnava. Në pyetjen tonë se kur ne mund ta shohim Armendin me fanellën e Arsenalit dhe sa është optimist se ai do të arrijë këtë gjë, ai përgjigjet i sigurt: “Jam i bindur se do të luaj, pasi që është Arsenali skuadra që me ka kërkuar mua. Arsenali është i vetmi klub që mbledh futbollistë nga akademia e futbollit dhe ky është klubi i vetëm që më së shumti u jep rast futbollistëve të rinj për t’i treguar aftësitë e tyre”. Armendi edhe sa ishte në Kosovë, ka luajtur futboll, ishte anëtar i skuadrës së 2 Korrikut, Fushë- Kosovës dhe në fund edhe i Prishtinës, mirëpo tash ai shumë pak ka njohuri për futbollin që zhvillohet në Kosovë.

Në Kosovë ka shumë punë për t’u bërë

“Isha në ndeshjen për Superkupën e Kosovës, ku luajtën Prishtina dhe Besa. Të them të drejtën nuk kam shumë njohuri për futbollin që zhvillohet këtu, mirëpo me atë që pashë, mund të them se këtu duhet bërë shumë punë për të arritur atje ku dëshirojmë ne”, vazhdoi Armendi.
Siç dihet, përveç Armendit, tashmë atmosferën e futbollit anglez e kanë përjetuar edhe vëllezërit Shefki e Njazi Kuqi. “Kam pasur kontakte si me Njaziun ashtu edhe me Shefkiun. Mendoj se Shefkiu është një futbollist shumë i fortë fizikisht dhe kjo i ka ndihmuar atij të jetë pjesë e futbollit anglez”.
Përveç konstruktit të trupit tejet të zhvilluar dhe punës së madhe që bën në futboll, është edhe modestia e tij që të bën të kuptosh se ky futbollist vërtet ka një të ardhme të ndritshme. “Në Angli, përveç punës, asgjë tjetër nuk të ndihmon të arrish sukses. Këtu në Kosovë është folur se nëse dëshiron të kesh sukses, duhet të kesh edhe mjete materiale, atje nuk qëndron kjo”, përfundoi Armendi, roli i të cilit në skuadër është mesfushor ofensiv.
Për të gjitha të arriturat e mia, nëpërmjet mediumit tuaj, do të dëshiroja ta falënderoja Luis Robertsin, i cili më ka ndihmuar shumë për vënie të kontakteve me skuadrat e tjera në Angli.

Lëndimet

Gjatë karrierës së tij Armendi nuk kishte pasur edhe aq shumë fat, pasi atë për një kohë të gjatë e kanë përcjellë lëndimet. Deri më tash ai 2 herë ka pasur intervenime kirurgjike në gju, ndërkohë që 3 herë e ka lënduar nyjën e shputës së këmbës.

Në Angli si 14-vjeçar
Armendin e ka përcjellë i njëjti fat si edhe shumë shqiptarë të tjerë, të cilët si shumë të rinj e patën marrë botën në sy. Si 14-vjeçar ai u përshëndet nga loja fëmijërore për të kaluar në Angli, ku u ballafaqua me sfida nga më të ndryshmet.

Dëshira

Si çdo futbollist shqiptar edhe Armendi ëndërron që një ditë të vesh fanellën e kombëtares shqiptare. Dëshira e tij është që sa më parë të vie në kontakt me drejtuesit e Federatës Shqiptare të Futbollit. "Ka kohë që kam dëshirë të vie në kontakt me FSHF, por deri tash nuk ia kam arritur këtij qëllimi. Shpresoj se në të ardhmen e afërt do të realizohet kjo dëshirë imja", ka thënë Armend Tërnava.

Emri: Armend

Mbiemri: Tërnava

Datëlindja: 16.12.1984

Gjatësia: 194 cm

Pesha: 78 kg

Pozita: Mesfushor ofensiv

Shënim:

Futbolli.com zotëron numrat kontaktues të Armend Tërnavës, prandaj në rast se FSHF e sheh të arsyeshme ta kontaktojë këtë futbollist mund të na shkruaj në email adresat e mëposhtme:

stafi@futbolli.com

bhalimi@futbolli.com

Doc
August 17th, 2006, 17:11
Sun po gjej sen per kete lojtar ne google :(

Black-eagle mos e din ne cilen ekip eshte tu lujt ky momentalisht

Madman
August 17th, 2006, 17:45
Edhe jetoj ne angli edhe here e pare qe po ndegjoj per kete djale, qka pom cudit ma se shumti osht qe pask lujt per Chelsean.

“Derisa isha nė Ēelzi, nė kategorinė U-21, kam luajtur tė thuash me tė gjitha skuadrat e Anglisė. Aty edhe kam pasur rastin tė shoqėrohem me yjet e kampionit anglez, Terry, Lampard, Essien

:eek:

Albion
August 17th, 2006, 17:55
Qysh vlla me lujt ne U21 Chelseat edhe na mos me ni per to ? Mos osht naj gabim.

Doc
August 17th, 2006, 18:11
Qysh vlla me lujt ne U21 Chelseat edhe na mos me ni per to ? Mos osht naj gabim.Cata po cuditna edhe une kur nje a se kum ni per kete person

Black-Eagle
August 17th, 2006, 19:18
Hej Shkupi nuk e di se per cilin ekip luan ky çuni ! E bera vetem nje copy-paste nga futbolli.com

Edhe une u çudita, te luaje per U21 e Chelseat dhe mos ta njohim ... Pastaj, kam kerkuar kudo ne internet dhe nuk e gjeta asnje faqe qe fliste per ta ...

Madman
August 17th, 2006, 20:04
Edhe une sa di, ketu ne angli ska keshtu under 21 po jon Reserves edhe osht Youth Academy, pra dmth nese sipas ketina u kon ne Under 21 ai u kon ne reserves, nese u kon ne reserves atehere ja kisha ni emrin, boll neper foruma te Chelsea hi.

FitaALBANIA
August 17th, 2006, 20:23
i hope is true !!!

RedandBlack
August 17th, 2006, 21:58
Holy shit...i haven't heard of this guy.

Talent comes out of nowhere..amazing...Granted he won't play for a team like Chelsea or Arsenal..but maybe he can play somewhere else in the premiere league or league championship.

But what to do now?!? Theres more players then there are spots on the NT.

Hetemaj...after Finland's Fiascos (5-0 loss to Hungary where he started and 2-1 loss at home to Northern Ireland) he may be wanting to come in.

Tosku...declared he want to play...he's probably telling the truth.

Valdet Rama...who knows

Emir Ujkani...Seems right

Saimir Ujkani...In 2 years he might replace Lika

This dude...if he plays in the premiere league or legue championship he gets a spot.

Enis Alushi

Vranina
August 17th, 2006, 23:13
Too optimistic guys, we've always had talents but look where they end up. Switzerland, Sweden, Finland etc. So will these guys :(

RedandBlack
August 18th, 2006, 03:03
Not really..most of these playres aren't good enough. For example..as of now, Albania is in better form then Finland, both the Senior NT and the U21s..so why would Hetemaj play for Finland? If we do better then Finland this qualification campaign..I assure you he will be joining us.

You think this Ternava fellow is gonna play for England? Cmon man.

Doctor
August 18th, 2006, 04:15
Too optimistic guys, we've always had talents but look where they end up. Switzerland, Sweden, Finland etc. So will these guys :(
Screw everyone of those, I have my hopes on all the guys who play in Germany. I think they eventually will follow into Berisha's footsteps. If Ternana turns out to be good then he will play for us for sure. Go Wenger turn him into the albanian Fabregas :D

R&B, the more talent we have the better. Bench has always been a problem for us. We barely have enough good players to fill the starting 11. The only way to turn into a competitive team is to have enough talent to fill up 2 or 3 NTs . Though 1 & half is good for us :D

Doctor
August 19th, 2006, 18:01
Berisha didn't play with Hamburg today, Doll opted for Lauth who sucked.

RedandBlack
August 19th, 2006, 19:29
FC Luzern in Switzerland has 5 Albanians on their team.

Besnik Zukaj, Goalkeeper, 25.6.1978, 190 cm

Martin Berisha, Defender, 19.6.1987, 192 cm

Genc Mehmeti...you all know...defender soon to be part of the Nt..also team captain

Ansi Agolli...you all know

Sokol Maliqi, forward, 24.12.1981, 181 cm

I wonder if that Martin Berisha fellow has been playing lately...seems like a good prospect.

Doctor
August 19th, 2006, 20:06
Are they swiss or albanian? :pp

RedandBlack
August 19th, 2006, 21:03
lol..Mehmeti and Agolli are Albanian..the rest are Swiss...in terms of papers

Doctor
August 19th, 2006, 21:10
Is Mehmeti a central defender?

Drenica
August 19th, 2006, 21:14
He is more of a defensive midfielder

RedandBlack
August 19th, 2006, 22:30
Those positiosn are interchangeable.

Albion
August 20th, 2006, 12:52
Shefki Kuqi linked to WestBrom :proud:

Doctor
August 20th, 2006, 17:10
Shefki Kuqi linked to WestBrom :proud:
The Fin?

Vranina
August 20th, 2006, 17:55
The Fin?

No, the Albanian who went to FSHF but was denied an Albanian passport

RedandBlack
August 20th, 2006, 17:55
The Finn who's nothing compared to Bogdani.

Which reminds me....hahahahaha..Albania is ranked higher then Finland by Fifa. Finland also lost 2-1 at home to Northern Ireland...and their U21 team lost 5-0 to world powers, Hungary.

Looks like Hetemaj has to make a switch.

Vranina
August 20th, 2006, 17:59
You guys are incredible, you are aware of the fact that Kuqi actually WANTED to play for Albania but was denied?

Also, how can you say Kuqi wouldn't do a thing in our NT? He would be way more useful than Igli..

RedandBlack
August 20th, 2006, 18:03
You guys are incredible, you are aware of the fact that Kuqi actually WANTED to play for Albania but was denied?

Also, how can you say Kuqi wouldn't do a thing in our NT? He would be way more useful than Igli..

I don't care about Kuqi much...I heard he wanted to play for Albania, though I'm not so sure..because at the time Finland was way better then us. But now the tables have turned I believe and its important for Hetemaj to make the right choice:thumbsup:

Our Nt and U21s both did better then Finland...

Vranina
August 20th, 2006, 18:05
Listen, I agree with you guys that some of our player abroad are traitors of the nation. But blaming someone totally innocent as Shefki Kuqi who EVEN WENT TO TIRANA to speak to the FSHF very early in his career is shameful.

Shefki has done a lot for the Albanian community in Finland and Great Britain.

RedandBlack
August 20th, 2006, 18:07
Ok Ok...Shefki is cool

As for Hetemaj...he shouldn't play for Finland, because Finland sucks

Vranina
August 20th, 2006, 18:14
Ok Ok...Shefki is cool

As for Hetemaj...he shouldn't play for Finland, because Finland sucks

I couldn't agree with you more, even if Finland would be the World Champions he shouldn't play with them. If it doesn't suit him then change your name to Rihilahti or something. But I'm sure he really wants to play for us. His favourite musician is Ilir Shaqiri :D

RedandBlack
August 20th, 2006, 18:49
lol..I'm not talking about his patriotism...I'm talking about some common sense...play for the better team :thmbup:

I heard that too..Ilir Shaqiri and Etno Engjujt :D

RedandBlack
August 20th, 2006, 20:29
Jahmir Hyka on the bench yet again for Rosenborg, Rosenborg beat Viking Stavanger 3-1...Hyka didn't play. Guess he's still too young.

FitaALBANIA
August 20th, 2006, 21:42
bogdaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Carpenedolo [1 - 2] Siena

48' [1 - 0] Galuppi

77' [1 - 1] D. Portanova

92' [1 - 2] E. Bogdani

FitaALBANIA
August 20th, 2006, 21:43
bogdaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Carpenedolo [1 - 2] Siena

48' [1 - 0] Galuppi

77' [1 - 1] D. Portanova

92' [1 - 2] E. Bogdani

Vranina
August 20th, 2006, 22:57
OOO TA HONGSHA LOQKEN ERJON, na knaqi bre!

E kthej ndeshjen :O

Doctor
August 20th, 2006, 23:42
Dard, I didnt know that bro. If that is true my hat off to him. Of course we all know FSHF are fuking hungry pigs. If I had the chance I would make kukurec out of them. If he becomes a good coach, may he get the chance to coach for us.

As far Bombdani, if Chievo qualifies on wednesday, he'll play in CL

RedandBlack
August 21st, 2006, 22:19
Kapllani gave Giovanni Frederico an assist..Karlsruher beat Kaiserslautern 2-0.

Karlsruher is top of the standings...with 6 goals scored and none allowed!

Doctor
August 23rd, 2006, 03:40
Telenovela “Skela” pėrfundon brenda nė Itali
Ervin Skela ėshtė gjithnjė e mė pranė skenės italiane tė futbollit. Mesfushori kuqezi ka pranuar se ėshtė nė tratativa me disa klube tė kampionatit italian dhe deri nė fund tė muajit gusht tė nėnshkruajė pėr njėrėn prej tyre. "Ka mundėsi qė tė transferohem nė kampionatin italian. Deri tani jemi nė fazėn e kontakteve dhe nėse bisedimet pėrfundojnė mirė, atėherė transferimi im nė Itali ėshtė mė se i mundshėm", - ka thėnė fantazisti pėr albaniasoccer.com. Pėr Skelėn kanė shfaqur interes Askoli, Mesina e Parma, dhe ka shumė gjasa qė sezonin e ardhshėm lojtari tė veshė fanellėn e njėrės prej kėtyre skuadrave. "Nuk dėshiroj tė pėrmend emra, sepse jemi nė bisedime e sipėr, - ėshtė shprehur futbollisti. - Do tė bėj gjithēka publike vetėm pasi tė kem nėnshkruar. Besoj se shumė shpejt do tė arrij marrėveshje me njė nga klubet qė jam nė tratativa". Numri 13 i kuqezinjve bėri njė paraqitje shumė tė mirė nė miqėsoren me San Marinon dhe kjo i shtoi mundėsitė atij pėr tė pasur mė tepėr oferta. Disa menaxherė tė klubeve tė ndryshme kanė qenė nė stadium nė atė mbrėmje dhe menjėherė pas saj kanė filluar kontaktet me lojtarin. Skela ka pranuar se ndeshja e tij kundėr san-marinezėve ishte njė plus mė shumė pėr tė duke thėnė: "Kundėr San Marinos bėra maksimumin pėr tė zbatuar udhėzimet e trajnerit dhe mendoj se e kreva mirė detyrėn. Them se luajta njė ndeshje tė mirė, por gjithsesi janė tė tjerėt ata qė i bėjnė vlerėsimet". Skela ka folur edhe pėr pėrshtypjet qė i kishte lėnė trajneri Bariē pas takimit tė grumbullimit tė parė. "Folėm shumė normalisht bashkė. Ai mė dha direktivat para ndeshjes dhe unė u pėrpoqa maksimalisht qė t'i zbatoja sa mė mirė. Bariē ėshtė njė njeri i aftė edhe nė tė komunikuar, sepse mjafton t'i hedhėsh njė sy karrierės sė tij dhe e kupton se ke tė bėsh me njė profesionist tė vėrtetė". Bomberi shqiptar ėshtė nė njė formė tė mirė fizike dhe kjo i ka pėlqyer sė tepėrmi trajnerit Bariē. Madje, nė bisedat qė ka zhvilluar me drejtuesit e FSHF-sė, trajneri kishte folur me superlativa pėr pėrgatitjen fizike tė Skelės. "Ėshtė normale qė njerėzit tė prisnin njė rėnie fizike tek mua, por unė jam stėrvitur rregullisht edhe pasi u largova nga K'Laurten. Jam stėrvitur tek amatorėt e FC Pirmasens dhe kjo mė ka ndihmuar qė unė tė ruaj formėn fizike.

Black-Eagle
August 23rd, 2006, 09:57
Hamdi Salihi braktis Tiranen per ODENSE BK ne Danimarke ... sipas sportit shqiptar ...

Vranina
August 23rd, 2006, 10:38
Odense BK :S

hmm, nuk po di. Ta shofim qka ndodhë, këtu ka gjasa ti tregon kualitetet dhe ndoshta të shkon pastaj në Gjermani si Besart Berisha :)

G-landKD
August 23rd, 2006, 18:58
2 lajme te mira...per Skelen dhe Salihin :)

Salihi moti kohe u desh me dal jashte...e meriton ky djale edhe potencialin si futbollist i rritet ndjeshem...

Vranina
August 23rd, 2006, 19:24
Btw, Erfan Zeneli. A player of HJK is now ready for the Finnish U21 since Albania hasn't shown interest in him, he is seen as one of the best players in the top team in Finland..

Black-Eagle
August 23rd, 2006, 20:37
Minuta 48' Triestina [1 - 1] Siena

4' [1 - 0] R. Allegretti (pen.)

28' [1 - 1] E. Bogdani

Vranina
August 23rd, 2006, 20:46
2 Goals in 2 games, a good start to the season ;)

Doctor
August 23rd, 2006, 21:33
Siena lost 2-1, ciao ciao coppa

Vranina
August 23rd, 2006, 21:56
Chievo is also out, Ciao ciao Chievo :(

Doctor
August 24th, 2006, 01:53
Well the way he is starting this season, he is better off with Siena

Albion
August 24th, 2006, 13:42
Also Parma intrested for Skela ?! hope he goes there :tongue:

RedandBlack
August 24th, 2006, 15:31
Also Parma intrested for Skela ?! hope he goes there :tongue:

Where'd u read that?

Doctor
August 24th, 2006, 15:48
Where'd u read that?
Read the article that I posted above, oh wait it's in albanian :D:D:D

RedandBlack
August 24th, 2006, 16:42
Read the article that I posted above, oh wait it's in albanian :D:D:D

Oh I see...I didn't see that. I don't care as long as Skela gets a club soon. Aliaj is also without a club:rollani:

Doctor
August 24th, 2006, 21:42
Brann is out and Marseille advances in the Uefa Cup

Ciao Ciao Migen

Doc
August 25th, 2006, 12:28
Brann is out and Marseille advances in the Uefa Cup

Ciao Ciao Migen
They will play againts Mlada Boleslav

Doc
August 26th, 2006, 17:11
Adrian Aliaj në Kroaci te Grad Solin

Mbrojtësi shqiptar Adrian Aliaj, duket se më në fund e ka zgjidhur enigmën e destinacionit të tij për sezonin e ri 2006-2007. Vlonjati 29-vjeçar, do të jetë pjesë e formacionit kroat të Kategorisë së Dytë, Grad Solin. Lajmi jepet nga siti zyrtar i klubit francez.

RedandBlack
August 26th, 2006, 17:15
WOW!!!!

And he's still called up for the NT....Jesus Christ Almighty!

Vranina
August 26th, 2006, 17:30
Katastrof! Veq ma zi e ma zi, ton tu shku në ligë të dyta..

Tony K.
August 26th, 2006, 17:32
Will Aliaj move to NK Solin Grada?

Doctor
August 26th, 2006, 17:33
Will Aliaj move to NK Solin Grada?
yeah seems like it

Doctor
August 26th, 2006, 21:17
Apparently, Berisha has said the he would only like to play for da RED&BLACK and he has turned everything in and is waiting for da passport. If true, those fukers better have it ready soon. He at least needs to be in the field against Romania. I'm having Sep 4, 2004 dreams again:proud:

Black-Eagle
August 26th, 2006, 21:32
Armend Dallku ka shenuar sot nje gol ne humbjen e Vorskllas ndaj FC Kharvivit ...

RedandBlack
August 27th, 2006, 04:56
Apparently, Berisha has said the he would only like to play for da RED&BLACK and he has turned everything in and is waiting for da passport. If true, those fukers better have it ready soon. He at least needs to be in the field against Romania. I'm having Sep 4, 2004 dreams again:proud:

Where'd you read that.

And we've forgotten about Redi Jupi too...I'd rather have him then Murati too.

Agolli and Jupi..two players that should get called up.

Doc
August 27th, 2006, 10:11
Dallku, gol dhe humbje

Visha Liga (Ukraine) Armend Dallku ka shenuar golin e tij te pare, per kete sezon me fanellen e Vorskla Poltaves. Ka qene minuta e 38 te dhe rezultati ishte fiksuar ne shifrat 1 0, per skuadren e Harkovit, ku Curri eshte penguar ne zone dhe ka marre nje penallti. Ka ekzekutuar Dallku, por heren e pare e ka devijuar portieri, ka tentuar te godase per te dyten here mbrojtesi kosovar, por pavaresisht devijimit tjeter, nga ana e ruajtesit te katerkendorit kundershtar, topi ka perfunduar ne rrjete, duke barazuar shifrat, ne 1 1. Gjithsesi, pavaresisht ketij episodi, apo edhe faktit qe si Dallku edhe Curri kane luajtur nga 90 minuta, perseri skuadra e tyre eshte mundur 3 2, nga ana e vendasve te Harkovit.

Bundesliga 1 dhe 2 (Gjermani) Nje tjeter humbje, e cila behet e treta gjate po kaq javeve, ka pesuar Hanoveri i Altin Lales, i cili eshte mundur ne “shtepi”, 0 3, nga ana e debutuesve te Alemania Ahen. Gjithsesi, kapiteni shqiptar i Hanoverit ka luajtur per plot 90 minutat e ndeshjes, duke marre edhe nje karton te verdhe.

Nderkohe, duke kalar ne Bundesligen 2, nje tjeter fitore ka arritur te marre Karlsruhe e Edmond Kapllanit, e cila ka mundur te premten, 1 0 ne transferte, Kikers Ofenbah. Sulmuesi durrsak ka luajtur 65 minuta. Gj.C.

Doc
August 28th, 2006, 01:17
Ne loje Cana dhe Memelli

France - Olimpiku i Marsejes ruajti vendin ne krye te kampionatit francez, pas fitores 2-0 kunder Le Mansit. Mesfushori Lorik Cana u rikthyer ne formacion pas mungeses ne javen e kaluar. Kosovari luajti 90 minuta, cka tregon se tashme e ka lene pas plotesisht demtimin e lehte ne gju qe mori ne miqesoren e Shqiperise ne San Marino.

Norvegji - Migen Memelli u rikthye ne fushen e lojes pas demtimit te pesuar me shume se dy jave me pare ne ndeshjen e Kupes UEFA, kunder Atvitabergut, ku shenoi tre gola. Sulmuesi pogradecar hyri ne minuten e 67-te te ndeshjes qe Bran Bergen fitoi 2-1 kunder Moldes. Skuadra e vendit te fundit kryesoi 1-0, por vendasit permbysen shifrat, edhe pse me shume veshtiresi.

Gjermani - Besart Berisha luajti vetem pak minuta ne ndeshjen e Hamburgut kunder Hertes se Berlinit. Sulmuesi kosovar hyri ne minuten e 88-te te ndeshjes qe perfundoi ne barazim, ku per skuadren vendase shenoi Sanogo, rivali kryesor i Berishes per nje vend ne formacion. Me grumbullimin e kombetares ne Hamburg, Berisha ka te planifikuar nje takim me trajnerin Oto Baric dhe nje tjeter me shefin e sektorit te ekipeve kombetare, Besnik Cela, per te diskutuar lidhur me marrjen e pasaportes shqiptare. Te dyja takimet pritet te zhvillohen sot.

Eintraht Braunshvajg eshte mundur 0-2 dje ne fushen e tij nga Koblenc, per javen e trete te liges se dyte gjermane. Sulmuesi i Shqiperise, Bekim Kastrati, ka luajtur gjate gjithe lojes, por pa shenuar, ashtu si ne dy javet e para. Kosovarit i duhet ende te gjeje golin me skuadren e tij te re, ku eshte transferuar nga Borusia Menshengladbah.

RedandBlack
August 28th, 2006, 14:49
Theres an Albanian on Panionios, Albi Kondi. Don't know anything about him.

RedandBlack
August 28th, 2006, 15:35
this Albi Kondi is 17 yrs old...and a starter on Panionios

Albion
August 28th, 2006, 15:41
He has a good name :)

Drenica
August 28th, 2006, 15:45
this Albi Kondi is 17 yrs old...and a starter on Panionios

WOW! not even Salihi was a starter at this club at times, seems like a bigger talent then the 'traitor' Kone. Only 17 years old, nisja grabite FSHF sa seshte vone...

Albion
August 28th, 2006, 15:46
..if he doesnt have other plans of course ;)

RedandBlack
August 28th, 2006, 15:54
..if he doesnt have other plans of course ;)

lol..with a name like Albi

Btw I checked..he has Albanian citizenship or at least he calls himself Albanian on the Panionios site..and wikipedia

The thing is, that a lot of Albanian players call themselves albanian without citizenship. For example...Mehmeti, Berisha etc...check the sites and it says Albanian.

Drenica
August 28th, 2006, 15:56
If the FSHF will act right those plans are worthless, atleast IMO. He seems to have an albanian passport aswell so this job wouldn't be so difficult...

http://en.wikipedia.org/wiki/Panionios
http://www.galanissportsdata.com/football/national/season2006_07/Teams/panionios.asp

This was the only info i found about him, where have you seen that he is a regular R & B?

RedandBlack
August 28th, 2006, 15:59
oops..my bad. I misread the article on albaniasoccer.com

He came in as a substitute in the 65th minute.

Një debutim mbresëlënës i shqiptarit Albi Kondi me ngjyrat e Panioniosit, por loja e tij e mirë nuk e shmang dot humbjen 0-3 nga kampionët e Olimpiakosit. Tekniku gjerman Evald Linen ka befasuar një pjesë të madhe të shtypit vendas me përdorimin e talentit shqiptar dhe pjesëmarrja e Kondit nuk ka kaluar pa u vënë re, nëpërmjet komenteve mjaft pozitive në adresë të tij. Ai hyri në lojë në minutën e 65-të si zëvendësues, kur rezultati ishte 0-2 për "bardhekuqtë".

Btw...Andrea Koliqi, U21 goalkeeper, was promoted to the Iraklis senior team. He holds number 99 :D

Doc
August 28th, 2006, 17:09
Shtypi francez: “Cana, një libero impresionues në mesfushë”

“Trofetë fitohen me mbrojtje”. Kjo thënie proverbiale e Fabio Kapelos, ish-trajnerit italian të Milanit, Romës, Juventusit,aktualisht te Reali i Madridit, duket se është përvetësuar në mënyrën më të mirë nga Albert Emon, trajneri i Olimpikut të Marsejës, ku aktivizohet edhe mesfushori i kombëtares shqiptare Lorik Cana. Në katër takime në kampionatin francez, Marseja nuk ka pësuar asnjë gol. Në kontribut i shumë lojtarëve, duke filluar nga portieri i ri Sedrik Karaso dhe deri te puna e çmuar në mesfushë e Lorik Canës, “një libero impresionues në mesfushë” shkruan siti francez, football.fr.

“Kampionati nuk ka përfunduar” - është shrehur Cana për sitin e klubit të tij, ashtu siç ka shtuar edhe ylli i ri Kommbëtares franceze, Frank Riberi: “Sezoni është ende i gjatë”.

“Përballë La Mansh ishte një ndeshje e vështirë”, - pohoi Cana, pas fitores 2-0. “Por grupi ia doli mbanë, duke treguar maturi, duke mos u dekurajuar nga vështirësitë e momentit. Me lojtarët cilësore që kemi , mund të bësh diferencën në çdo moment. I duhet hequr me nderim kapelja gjithë ekipit”.

Doc
August 28th, 2006, 17:09
Drei "Deutsche" für Albanien- Tre “gjermanë” për Shqipërinë

Me këtë titull pubikohej lajmi për Kombëtaren shqiptare në një nga sajtet më të mëdha sportive gjermane, sport1.de. “Trajneri i Kombëtares shqiptare Oto Bariç ka thirrur Altin Lalën e Hanover 96, lojtarin e Karlsruhes, Edmond Kapllani dhe Bekim Kastratin e Eintracht Braunschweig, që të tre lojtarë profesionistë në Gjermani, për ndërshjet kualifikuese të Euro 2008”, shkruhej në lajmin e publikuar në sajtin gjerman. “ Ex-Gladbacher Kastrati është thirur për herë të parë në ekipin shqiptar. Bariç ka thirrur edhe futbollstin profesionist me karrierë të gjatë në Bundeslihë, Ervin Skelën, që për momentin është pa ekip”.

Shqipëria do të takohet më 2 shtator me Bjellorusinë dhe më 6 shtator me Rumaninë.

-------------------------------------------------------------------

Drei "Deutsche" für Albanien
Der albanische Nationaltrainer Otto Baric hat mit Altin Lala von Hannover 96, dem Karlsruher Edmond Kapllani und Bekim Kastrati von Eintracht Braunschweig drei in Deutschland tätige Profis ins Aufgebot für die bevorstehenden EM-Qualifikationsspiele berufen.
Der Ex-Gladbacher Kastrati ist erstmals im albanischen Team dabei.
Baric nominierte auch den langjährigen Bundesliga-Profi Ervin Skela, der derzeit ohne Verein ist.
Albanien trifft am 2. September auf Weißrussland und am 6. September auf Rumänien.

http://www.sport1.de/de/apps/news/news-meldung/news_329411.html

Doc
August 28th, 2006, 17:42
Kastrati, shqiptari më i dobët i i Gjermanisë

Sulmuesi shqiptar Bekim Kastrati, që luan për skuadrën gjermane të Bundesligës 2, Eintracht Braunschweig dhe i thirrur nga trajneri kroat i përfaqësueses shqiptare, Oto Bariç, është vlerësuar nga “kicker” si lojtari më i dobët për skuadrën e tij, në ndeshjen e humbur 2-0 në shtëpi me skuadrën e porsangjituer TuS Koblenz.

Kastrati ka luajtur për 90 minuta dhe është vlerësuar më notën më të dobët që jepet në kampionatin gjerman, atë 5.5, notë që e kanë marrë edhe dy lojtarë të tjerë të Eintracht Braunschweig, Kuru dhe Fuks.

Eintracht Braunschëeig nuk ka mundur të shënojë asnjë gol në tri takime,çka flet edhe për krizën e sulmuesit kryesor të saj, shqiptarit

Edmond Kapllani, alternativa e tretë në sulmin shqiptar nuk ka qenë në një ditë të mirë në ndeshjen e fituar nga Karlsruhe me Kickers Ofenbah (1-0). Durrsaku ka luajtur për 65 minuta dhe është vlerësuar me notën 4,5 (më e dobëta e ekipit të tij), teksa ka humbur edhe një rast në minutën e 33-të të takimit.

Edhe ish-futbollisti i Kombëtares shqiptare, Mehmet Dragusha, as që u përdor në ndeshjen e humbur me Kaiserslauternin 2-0. Dragusha ka zhvilluar vetëm 1 ndeshje nga 3 të luajtura.

Për më tej në Bundesligën 2, edhe Skerdi Curri i Erzgebrige Aue ka lënë shumë për të dëshiruar, duke u vlerësuar me notën më të dobët të ekipit tij (5) në takimin e humbur 4-2 me MSV Duisburg.

Në Bundesligën 1 , kapiteni i Hanover 96, Altin Lala është vlerësuar me notën e dobët 4 në ndeshjen e humbur 3-0 me Alemania Aachen, që ishte dhe ndeshja e parë e tij në Bundesligë për këtë sezon që e nis nga minuta e parë.

Besart Berisha, që luajti vetëm 2 minuta në ndeshjen Hamburg-Herta (1-1) nuk është vlerësuar nga specialistët.

RedandBlack
August 29th, 2006, 16:49
Shkembi entered in the 67th minute for Metalurh Z.

RedandBlack
August 29th, 2006, 20:13
They really like Migen Memelli over in the Brann thread :D

Doc
August 29th, 2006, 20:15
They really like Migen Memelli over in the Brann thread :D
why in a hell Otto doesnt call him,he plays much better than Tare in the moment :scream:

Albion
August 29th, 2006, 20:18
I have no idea what happend with Memelli when he moved to Brann, but in Albanian league he was an avarage player, nothing more than: Skerdi Bejzade, Klodian Arbri or some others. Considering he didnt score often, that means he wasnt in Sinani's or Salihi's level.

RedandBlack
August 29th, 2006, 21:55
Memelli is nowhere near a national team call up. I just find it strange that an avg player from the Albanian league has made it ont he top team in Norway, and has a lot of support from the fans.

Once Berisha gets his passport, Kastrati shouldn't even get called up. He hasn't been doing well for Eintracht.

Bogdani, Berisha, Tare, Salihi, Kapllani....sweet offense

Alban
August 29th, 2006, 22:20
Austria Erste Liga
Parndorf 1 - 1 Schwanenstadt
min 49 (1-1) Mensur Kurtishi
nuk di a osht shqiptar veq i maqedonisė ish

Albion
August 29th, 2006, 22:30
Mentor Kurtishi's cusin :D

Doc
August 29th, 2006, 23:28
Austria Erste Liga
Parndorf 1 - 1 Schwanenstadt
min 49 (1-1) Mensur Kurtishi
nuk di a osht shqiptar veq i maqedonisė ishshqiptar 100 perqind kshyre mbiemrin cysh e ka :D

RedandBlack
August 30th, 2006, 03:53
3 goals in 3 games...he's from Macedonia though

Perfect for our U21s!

Doc
August 30th, 2006, 14:33
Zyrtare/ Florjan Myrtaj lojtar i Teramos
Florjan Myrtaj nga dita e sotme është blerja e re Teramos, skuadrës italiane të Serisë C1. Sulmuesi shqiptar rikthehet në këtë ekip pas pesë vjetësh, ku gjatë tri sezoneve (1999-2002) shënoi 47 gola.

Qendërsulmuesi vlonjat, është një ndër të adhuruarit e tifozerisë së Teramos.

31-vjeçari Myrtaj sezonin e kaluar veshi bluzën e Katanxaros (12 ndeshje) dhe Peruxhias (6 ndeshje).

Gjatë karrrierës së tij Myrtaj ka patur edhe eksperienca me Modenën, Reggiolo, Alzano Virescit, Cesena dhe Verona.

Doc
August 30th, 2006, 14:33
Eintraht Frankfurt: Nuk na intereson Ervin Skela

“Asnjë interesim për Ervin Skelën!”. Kështu është shprehur gjatë një interviste për shtypin gjerman, drejtori i përgithshëm i Entrahtit të Frankfurtit, Heribert Bruchhagen, pas zërave që për rikthim të mundshëm të fantazistit të Kombëtares shqiptare te Eintrachti, pas largimit të Francisko Kopados te skuadra e Regionalligës TSG Hoffenheim.

Kjo është dhe biseda e botuar në sitin zyrtar të Eintrhatit të Frankfurtit.

- Herr Bruchhagen, çfarë bëhet me "çështjen" Ervin Skela?

- Deri sa të mbyllet periudha e transferimeve është e natyrshme që të ekzitojnë edhe spekulimet. Për Skelën unë e lexova vetëm në gazeta. E vërteta është që, unë kam e kam parë dhe kam folur me të për herë të fundit para katër muajsh”.

- A keni ju interesa te ai?

- Ervini e di prej meje personalisht, që Eintracht Frankfurt nuk ka asnjë interes te ai. Ndërkohë që asgjë nuk ka ndrushuar.

- Por, atëherë përse flasin gazetat?

- Është e natyrshme dhe e lirshme që të gjesh histori të tilla deri në përfundim të periiudhës së merkatos.

RedandBlack
August 30th, 2006, 16:17
Holy shit..where is Skela gonna end up!

Vranina
August 30th, 2006, 16:39
Tirana!

lol

RedandBlack
August 30th, 2006, 16:39
Crap..I hope not..he still needs to stay abroad.

Albion
August 30th, 2006, 16:59
Its his fault. Just like Duro before, he will try here and there... finally he will have to return to Albania. 3 teams in 3 years isnt a good record.

RedandBlack
August 30th, 2006, 17:01
Well..it would be an amazing gain for Tirana...Duro, Muka, Skela in the midfield....there would be no hope for any other team in the league.

RedandBlack
August 30th, 2006, 17:04
And Ardian Gashi signed for Brann Bergent ill 2010.

Doc
August 31st, 2006, 01:20
Holy shit..where is Skela gonna end up!

UFFICIALE: Il nazionale italo albanese Skela č dell’Ascoli
31.08.2006 01.53

Importante operazione di mercato messa a segno dall’Ascoli Calcio. Da questa sera Ervin Skela č un giocatore bianconero dopo aver firmato un contratto che lo lega alla societą di corso Vittorio Emanuele per un anno pił l’opzione per l’anno prossimo. Il forte trequartista italo albanese, ha disputato l’intero campionato 2005/2006 tra le fila del Kaiserslautern . Il ventinovenne nazionale albanese, potrą raggiungere i nuovi compagni non prima del 7 settembre perché in ritiro con la propria nazionale.

http://www.tuttomercatoweb.com/index.php?action=read&id=38129

RedandBlack
August 31st, 2006, 04:09
for the first time ever...3 Albanians in Serie A

RedandBlack
August 31st, 2006, 22:27
På albansk med Memelli
Nykommeren fikk god kontakt med samtlige spillere på dagens trening, men mest med Migen Memelli fra Albania. For Gashi, som opprinnelig er kosovo-albaner, hadde ikke glemt sitt morsmål selv om han flyttet til Norge da han var åtte år. De to konverserte flittig på treningsfeltet, flirte og lo mens resten stod igjen som spørsmålstegn.

Something about Gashi and Memelli getting along and speaking Albanian

Doc
September 1st, 2006, 19:35
Tifozët e Hanover 96 duan Altin Lalën si trajnerin e ri

Tifozët e dëshpëruar të Hanover 96 kërkojnë që trajneri i ri i ekipit të jetë Altin Lala. Dhe këtë e kanë deklaruar në faqet forumit të sitit më prestigjioz sportiv gjerman “kicker.de”.

Hanover 96 ndodhet në një krizë të plotë besimi pas serisë së humbjeve dhe dorëheqjes së trajnerit Peter Neueurer. Kandidatët janë të shumtë, ndërkohë që tifozët e kanë bërë zgjedhjen e tyre: “Neuer Trainer wird Altin Lala”-Trajneri i ri do të jetë Altin Lala. Kapiteni i Hanoverit, shkruhet në sit mund të vendosë komandën. Me autoritetin e tij, “der kleine Lala” (172 cm)mund të japë shumë, ndërsa lojtarët vullnetarisht do t’u bindeshin urdhëave “die Befehle von Lala”. .

Albion
September 1st, 2006, 19:57
Kaq heret a :) le t'lun edhe pak... per trener ka vakt.

Doc
September 1st, 2006, 21:01
Kuqi surprised by move

Shefki Kuqi admits he was surprised Blackburn Rovers were prepared to sell him to Crystal Palace.

The powerful striker has dropped down to The Championship after signing a three-year contract at Selhurst Park prior to the close of the transfer window.

Kuqi has cost Palace £2.5 million and the Finland international concedes he was not expecting to be shipped out of Ewood Park.

"In one way, I was surprised when I heard Blackburn were allowing me to leave," said Kuqi.

"Palace had been chasing me for a long time, but Blackburn had said consistently that they didn't want to sell me, but then they changed their mind.

"But I never thought I had to leave when Blackburn signed Benni McCarthy. I never worry about who else is in the squad because I always believe in myself."

The 28-year-old had joined Rovers on a free transfer from Ipswich Town last summer and scored seven goals in 15 Premiership starts.

Though Kuqi failed to establish himself with Mark Hughes' side, he remains confident that he can cut it in the top flight.

He added: "The hardest decision for me was to leave The Premiership, but I think I did as well as I could there, given the number of starts I had.

"People continue to ask whether I can do the business at that level and my answer is 'Yes, I can'.

"I believe I will be back in The Championship for one season only. Palace have the strongest squad in the league and I'm quite sure we can get ourselves back into The Premiership this time."

Doc
September 1st, 2006, 21:06
Dzemaili leaves Switzerland on brink :mad:

Impressive opening
Any hopes Moldova had of building on their impressive 2-2 draw in England were shattered inside the opening 20 minutes as the Swiss raced into a 2-0 lead. Blerim Dzemaili fired Switzerland in front on 14 minutes from a free-kick and quickly doubled the advantage following a corner.

www.uefa.com

u 21
Moldova 1 - 3 Switzerland

14 B. Dzemaili 0:1

20 B. Dzemaili 0:2

29 J. Esteban 0:3

62 1 - 3

G-landKD
September 1st, 2006, 21:43
uff ky Xhemaili shume i mire osht, e kemi hup nje talent te forte shume...shpresojme te rikthehet te Kombetarja e Kosoves kur te pavarsohet

Me Lalen pom vjen cudi shume se kaq shume po e dojne tifozat kjo osht per me admiru :)

Drenica
September 1st, 2006, 22:12
uff ky Xhemaili shume i mire osht, e kemi hup nje talent te forte shume...shpresojme te rikthehet te Kombetarja e Kosoves kur te pavarsohet

Xhemajli seshte Kosovar, por prej Illirides.

G-landKD
September 1st, 2006, 22:24
E di shume mire qe osht i Ilirides :)...po per Kosoven ska me pas dallim a je i Ilirides apo i Presheves...jam i bindun qe krejt talentat e Ilirides qka jane kane mu integru ne Kosove...sikur tash shqiptaret e Kosoves qe po hijne ne Kombetaren e Shqipnise ashtu ka mu kon situata e njejte mes shqiptarve te Kosoves dhe Ilirides per Kombetaren e Kosoves :)

Dhe osht e arsyeshme perderisa vet qergashat (shkijet) nuk po i fusin ne Kombetare...

Drenica
September 1st, 2006, 23:02
E di shume mire qe osht i Ilirides :)...po per Kosoven ska me pas dallim a je i Ilirides apo i Presheves...jam i bindun qe krejt talentat e Ilirides qka jane kane mu integru ne Kosove...sikur tash shqiptaret e Kosoves qe po hijne ne Kombetaren e Shqipnise ashtu ka mu kon situata e njejte mes shqiptarve te Kosoves dhe Ilirides per Kombetaren e Kosoves :)

Dhe osht e arsyeshme perderisa vet qergashat (shkijet) nuk po i fusin ne Kombetare...

Nuk po kuptoj pse kta te Illirides me hi ne kombetaren e Kosoves, kur munden me hi ne kombetare te Shqiperisė. Kjo kerkon shume ma pak, dhe eventualisht me avytjen e talenteve nga te gjitha trojat shqiptare besoj dhe shpresoj qe do t'na vij edhe ndonje lojtar nga Illirida. Perndryshe une se perkrahi kombetaren e Kosoves, ne menyr politike PO! perndryshe JO!

1 KOMB, 1 KOMBETARE!

QiShkina
September 2nd, 2006, 01:42
Kosova Shqiperia Ilirida Cameria ... phaaaaa me eshte lodh kryja nga kto ... o vllazen kshu vetem mund ti bejme dem vetes. Njeher e pergjithmon duhet te quajme te gjith veten Shqiptar dhe te kemi nene vetem nje vend, SHQIPERINE.
Kto percarje nje dite do na cojne ne lufte ne mes veti si dy Korete.

RedandBlack
September 2nd, 2006, 16:07
Agim Ibrahimi signed for Red Bull Salzburg. Our offices will contact him and he'll play for us. Im sure of it.

QiShkina
September 2nd, 2006, 16:45
Agim Ibrahimi signed for Red Bull Salzburg. Our offices will contact him and he'll play for us. Im sure of it.

He is good for U-21 ... but still not that good for our NT.

RedandBlack
September 3rd, 2006, 01:14
Hannover fans have advocated for Lala to become the manager of Hannover 96!!

And here's an interview of Debatik Curri by a Ukrainian reporter.

Debatik Curri: Urrejtja që serbët kanë ndierë ndaj nesh

Pasi fitoi një vënd titullar me Vorskla-n, javën e kaluar Debatik Curri u ftua edhe në kombëtaren shqiptare, megjithëse shumicën e takimit mbrojtësi i klubit të Poltava-s ishte në stol. Më pas të dielën luajti një ndeshje të rëndësishme kundër Stal Alchevsk që i dha dhe fitoren e parë Vorskla-s pas katër takimeve.

“Përpara ndeshjes kundër Alchevsk kishim shumë besim ne vetvete, prandaj dhe fituam” - u shpreh Debatiku per SE. "Festuam fitoren e parë por është akoma herët. Kemi probleme me sulmin që shpresoj se do t'i zgjidhim. Mendoj se nëse gjithçka do të shkojë në rregull, atëherë kemi aftësitë për të kapur vëndin e gjashtë ose të shtatë. Por tani që është fillimi duhet të luajmë mirë në ndeshjen e rradhës kundër Kharkov. Ky është ekip përafërsisht i nivelit tonë”.

Edhe pse përpara takimit me Kharkov keni si qëllim që të mos humbni, me Dinamo Kievin dhe Metalurgun e Donetskit keni arritur rezultate dhe lojë të mirë.
Po, ashtu! Është stimuli. Është gjithmonë ajo ndjenjë dhe besim se suksesi në një ndeshje të rëndësishme nuk do lihet pa u vënë re; tërë vëndi do flasë për të. Kjo është kënaqësi për klubin dhe futbollistin.

Debatik, asnjëherë nuk je penduar për transferimin tënd në Poltava?
“E përse të pendohem? Trajneri më ka dhënë besim si titullar, gjë që e bëri Otto Bariç të më thërrasë për herë të parë në kombëtare. Klubi i Vorskla-s më paguan mirë dhe rregullisht, skuadra është e shkëlqyeshme, e re në moshë dhe me plot ambicie. Niveli i kampionatit ukrainas rritet vit pas viti.
Gjithashtu, dëshiroj të falenderoj edhe specialistët e menaxherët me të cilët kam punuar në Poltava gjatë kësaj kohe. Vladimir Muntyan, një lojtar i shkëlqyeshëm në të kaluarën, nga i cili kam mësuar shumë. Pastaj, Victor Nosov, një njeri shumë i mënçur: përvoja e tij në jetë dhe këshillat që më ka dhënë më kanë ndihmuar shumë. Mendoj se gjatë këtyre një vit e gjysmë jam përmisuar dukshëm si futbollist. Shpresoj që ky progres nuk do ndalet edhe për dy vitet e ardhshme që do të jem në Vorskla”.

Duke dëgjuar këtë bisedim duket se keni shpenzuar ca kohë për rusishten tuaj?
“Praktikisht kuptoj çdo gjë që thuhet. Megjithatë prap bëj pyetje në disa raste. Veçanërisht gjatë stërvitjeve ose ndeshjeve (qesh). Unë dhe Armend Dallku dëgjojmë me vëmëndje dhe trajneri na pyet nëse e kuptuam; në rast se jo, i themi "jo, nuk kuptuam" dhe e pyesim përsëri. Kjo është normale duke marrë parasysh se s'kemi shumë kohë që jetojmë në Poltava. Kur erdha në fillim s'dija asnjë fjalë rusisht. Tani gradualisht kam mësuar dhe e flas lirisht në jetë e përditshme dhe gjatë stërvitjeve”.

Po me futbollistët ukrainas, duket se jeni bërë miq shpejt?
“Do thoja se kemi lidhje normale por për tu bërë miq të mirë duhet të kaloj pengesat e gjuhës. Për mua është pak e vështirë ti kuptoj tek sa flasin dhe ndoshta ukrainasit nuk kanë aq durim sa të presin të mësoj (qesh). Prandaj do thoja se miku im është Dallku. Armendi tashmë është bërë një shok i ngushtë; luajmë në të njëjtin ekip, madje jemi bashkë edhe në kombëtare. Por kam marrëdhënie shumë të mira edhe me kroatin Sasha Dzuricic, me të cilin lëviza në të njëjtën periudhë këtu në Poltava”.

Debatik, po fakti se jeni një musliman në mes të krishterëve nuk ju sjell ca siklet?“Jam mësuar ngadalë. Në Poltava ka një xhami të vogël. Kur kam kohë të lirë shkoj e falem atje. Megjithatë, nuk i ndjek zakonet fetare në mënyrë të rreptë. Por kur ka festa të rëndesishme, si Ramazani, atëherë praktikoj rregullisht. Dhe, duke iu përgjigjur ndonjë pyetje të mundshme, kjo nuk ndikon në gjëndjen time fizike. Gjithashtu, për mua dhe Armendin kuzhinierët e Vorskla-s na e përgatisin ushqimin veçantë. Ne nuk hamë mish derri; në atë rast ata gatuajnë diçka tjetër. Disa ushqime ukrainase më pëlqejnë, sidomos ajo supa e kuqe”. (gazetari i thotë se supa quhet 'borsch' por Curri nuk arrin ta shqiptojë mirë)

Duket se jeni shumë i kënaqur këtu. Më tregoni, a ka ndonjë mundësi që ju të gjeni një nuse në Poltava e të jetoni në Ukrainë?
“Mendoj se kjo mundësi përjashtohet. Nuk besoj se gruaja ime do jetë ukrainase.
Të jem i sinqertë, nuk kam ndonjë njeri shumë të afërt këtu që të jetë nga Poltava. Prandaj dhe dal me Dallkun dhe ecim rreth e rrotull qytetit, flasim, dhe të them të drejtën Poltava nuk më impresionon. Shpirti im gjëndet në Shqipëri kështu që jeta ime në të ardhmen do të vazhdojë atje”.

Por ju keni lindur në Kosovë?
“Po. Kjo është edhe arsyeja që s'kam shumë kohë që jam bërë pjesë e kombëtares shqiptare. Mbasi mora pasaportën shqiptare të cilën e dëshiroja me padurim, Otto Baric më grumbulloi në kombëtare. Tani kam vetëm një qëllim; të bëhem titullar i qëndrueshëm”.

Lufta e Kosovës kaloi pa ndonjë tragjedi për ju dhe të afërmit tuaj?
“Fatmirësisht po. Në fillim ikëm në Maqedoni dhe më pas në Shqipëri. Urrejtja që serbët ndienin ndaj nesh ishte shumë e madhe dhe ashtu siç po shkonin punët në atë kohë u detyrova të largohesha. Shkurt, kur ka luftë nuk priten gjëra të mira.

Përveç Dallkut, a njihnit ndonjë lojtar tjetër të kombëtares shqiptare?
“Dy-tre veta i kisha takuar më parë por në përgjithësi javën e kaluar u njohëm tamam. Igli Tare është një kapiten i vërtetë. Edhe Besnik Hasi është një njeri i mirë dhe futbollist cilësor, si dhe 30 lojtarët e tjerë”.

Tani në ekipin shqiptarë ka futbollistë të mirë. Sipas jush, Shqipëria do të heqë përfundimisht nofkën e "të jashtëmit e futbollit evropian"?
“Kontigjenti ynë përbëhet nga futbollistë që luajnë në ligat më njohura të Evropës. Nëse do të luajmë të gjithë dhe të jemi në 100% të formës, atëherë do kemi shanse për të arritur Evropianin”.

Doc
September 10th, 2006, 11:27
TeBe Berlin [0 - 3] Karlsruhe
29' [0 - 1] B. Carnell
45' [0 - 2] E. Kapllani
65' [0 - 3] M. Eggimann

Albion
September 11th, 2006, 12:07
Hopefully he can keep the good form, in NT he fits better behind 2 strikers IMO.

Albion
September 11th, 2006, 13:34
Teramo [1 - 0] Juve Stabia

29' [1 - 0] Myrtaj

:lala:

RedandBlack
September 12th, 2006, 04:34
i think his team will be promoted

kapllani's team, karlsruher still haven't allowed a goal

Ilirian
September 12th, 2006, 07:47
who cares bout myrtaj. just dont mention him anymore here

Doctor
September 18th, 2006, 04:39
Kapllani scored his first goal of the season in Bundes2

RedandBlack
September 18th, 2006, 15:14
Kapllani scored his first goal of the season in Bundes2

Kapllani scored 2 in the Bundesliga 2 and one in the Pokal. Karlsruher is leading the standings...would be great to see Kapllani in the top flight.

tirona_star
September 19th, 2006, 04:02
Hannover fans have advocated for Lala to become the manager of Hannover 96!!

And here's an interview of Debatik Curri by a Ukrainian reporter.

Debatik Curri: Urrejtja qė serbėt kanė ndierė ndaj nesh

Pasi fitoi njė vėnd titullar me Vorskla-n, javėn e kaluar Debatik Curri u ftua edhe nė kombėtaren shqiptare, megjithėse shumicėn e takimit mbrojtėsi i klubit tė Poltava-s ishte nė stol. Mė pas tė dielėn luajti njė ndeshje tė rėndėsishme kundėr Stal Alchevsk qė i dha dhe fitoren e parė Vorskla-s pas katėr takimeve.

“Pėrpara ndeshjes kundėr Alchevsk kishim shumė besim ne vetvete, prandaj dhe fituam” - u shpreh Debatiku per SE. "Festuam fitoren e parė por ėshtė akoma herėt. Kemi probleme me sulmin qė shpresoj se do t'i zgjidhim. Mendoj se nėse gjithēka do tė shkojė nė rregull, atėherė kemi aftėsitė pėr tė kapur vėndin e gjashtė ose tė shtatė. Por tani qė ėshtė fillimi duhet tė luajmė mirė nė ndeshjen e rradhės kundėr Kharkov. Ky ėshtė ekip pėrafėrsisht i nivelit tonė”.

Edhe pse pėrpara takimit me Kharkov keni si qėllim qė tė mos humbni, me Dinamo Kievin dhe Metalurgun e Donetskit keni arritur rezultate dhe lojė tė mirė.
Po, ashtu! Ėshtė stimuli. Ėshtė gjithmonė ajo ndjenjė dhe besim se suksesi nė njė ndeshje tė rėndėsishme nuk do lihet pa u vėnė re; tėrė vėndi do flasė pėr tė. Kjo ėshtė kėnaqėsi pėr klubin dhe futbollistin.

Debatik, asnjėherė nuk je penduar pėr transferimin tėnd nė Poltava?
“E pėrse tė pendohem? Trajneri mė ka dhėnė besim si titullar, gjė qė e bėri Otto Bariē tė mė thėrrasė pėr herė tė parė nė kombėtare. Klubi i Vorskla-s mė paguan mirė dhe rregullisht, skuadra ėshtė e shkėlqyeshme, e re nė moshė dhe me plot ambicie. Niveli i kampionatit ukrainas rritet vit pas viti.
Gjithashtu, dėshiroj tė falenderoj edhe specialistėt e menaxherėt me tė cilėt kam punuar nė Poltava gjatė kėsaj kohe. Vladimir Muntyan, njė lojtar i shkėlqyeshėm nė tė kaluarėn, nga i cili kam mėsuar shumė. Pastaj, Victor Nosov, njė njeri shumė i mėnēur: pėrvoja e tij nė jetė dhe kėshillat qė mė ka dhėnė mė kanė ndihmuar shumė. Mendoj se gjatė kėtyre njė vit e gjysmė jam pėrmisuar dukshėm si futbollist. Shpresoj qė ky progres nuk do ndalet edhe pėr dy vitet e ardhshme qė do tė jem nė Vorskla”.

Duke dėgjuar kėtė bisedim duket se keni shpenzuar ca kohė pėr rusishten tuaj?
“Praktikisht kuptoj ēdo gjė qė thuhet. Megjithatė prap bėj pyetje nė disa raste. Veēanėrisht gjatė stėrvitjeve ose ndeshjeve (qesh). Unė dhe Armend Dallku dėgjojmė me vėmėndje dhe trajneri na pyet nėse e kuptuam; nė rast se jo, i themi "jo, nuk kuptuam" dhe e pyesim pėrsėri. Kjo ėshtė normale duke marrė parasysh se s'kemi shumė kohė qė jetojmė nė Poltava. Kur erdha nė fillim s'dija asnjė fjalė rusisht. Tani gradualisht kam mėsuar dhe e flas lirisht nė jetė e pėrditshme dhe gjatė stėrvitjeve”.

Po me futbollistėt ukrainas, duket se jeni bėrė miq shpejt?
“Do thoja se kemi lidhje normale por pėr tu bėrė miq tė mirė duhet tė kaloj pengesat e gjuhės. Pėr mua ėshtė pak e vėshtirė ti kuptoj tek sa flasin dhe ndoshta ukrainasit nuk kanė aq durim sa tė presin tė mėsoj (qesh). Prandaj do thoja se miku im ėshtė Dallku. Armendi tashmė ėshtė bėrė njė shok i ngushtė; luajmė nė tė njėjtin ekip, madje jemi bashkė edhe nė kombėtare. Por kam marrėdhėnie shumė tė mira edhe me kroatin Sasha Dzuricic, me tė cilin lėviza nė tė njėjtėn periudhė kėtu nė Poltava”.

Debatik, po fakti se jeni njė musliman nė mes tė krishterėve nuk ju sjell ca siklet?“Jam mėsuar ngadalė. Nė Poltava ka njė xhami tė vogėl. Kur kam kohė tė lirė shkoj e falem atje. Megjithatė, nuk i ndjek zakonet fetare nė mėnyrė tė rreptė. Por kur ka festa tė rėndesishme, si Ramazani, atėherė praktikoj rregullisht. Dhe, duke iu pėrgjigjur ndonjė pyetje tė mundshme, kjo nuk ndikon nė gjėndjen time fizike. Gjithashtu, pėr mua dhe Armendin kuzhinierėt e Vorskla-s na e pėrgatisin ushqimin veēantė. Ne nuk hamė mish derri; nė atė rast ata gatuajnė diēka tjetėr. Disa ushqime ukrainase mė pėlqejnė, sidomos ajo supa e kuqe”. (gazetari i thotė se supa quhet 'borsch' por Curri nuk arrin ta shqiptojė mirė)

Duket se jeni shumė i kėnaqur kėtu. Mė tregoni, a ka ndonjė mundėsi qė ju tė gjeni njė nuse nė Poltava e tė jetoni nė Ukrainė?
“Mendoj se kjo mundėsi pėrjashtohet. Nuk besoj se gruaja ime do jetė ukrainase.
Tė jem i sinqertė, nuk kam ndonjė njeri shumė tė afėrt kėtu qė tė jetė nga Poltava. Prandaj dhe dal me Dallkun dhe ecim rreth e rrotull qytetit, flasim, dhe tė them tė drejtėn Poltava nuk mė impresionon. Shpirti im gjėndet nė Shqipėri kėshtu qė jeta ime nė tė ardhmen do tė vazhdojė atje”.

Por ju keni lindur nė Kosovė?
“Po. Kjo ėshtė edhe arsyeja qė s'kam shumė kohė qė jam bėrė pjesė e kombėtares shqiptare. Mbasi mora pasaportėn shqiptare tė cilėn e dėshiroja me padurim, Otto Baric mė grumbulloi nė kombėtare. Tani kam vetėm njė qėllim; tė bėhem titullar i qėndrueshėm”.

Lufta e Kosovės kaloi pa ndonjė tragjedi pėr ju dhe tė afėrmit tuaj?
“Fatmirėsisht po. Nė fillim ikėm nė Maqedoni dhe mė pas nė Shqipėri. Urrejtja qė serbėt ndienin ndaj nesh ishte shumė e madhe dhe ashtu siē po shkonin punėt nė atė kohė u detyrova tė largohesha. Shkurt, kur ka luftė nuk priten gjėra tė mira.

Pėrveē Dallkut, a njihnit ndonjė lojtar tjetėr tė kombėtares shqiptare?
“Dy-tre veta i kisha takuar mė parė por nė pėrgjithėsi javėn e kaluar u njohėm tamam. Igli Tare ėshtė njė kapiten i vėrtetė. Edhe Besnik Hasi ėshtė njė njeri i mirė dhe futbollist cilėsor, si dhe 30 lojtarėt e tjerė”.

Tani nė ekipin shqiptarė ka futbollistė tė mirė. Sipas jush, Shqipėria do tė heqė pėrfundimisht nofkėn e "tė jashtėmit e futbollit evropian"?
“Kontigjenti ynė pėrbėhet nga futbollistė qė luajnė nė ligat mė njohura tė Evropės. Nėse do tė luajmė tė gjithė dhe tė jemi nė 100% tė formės, atėherė do kemi shanse pėr tė arritur Evropianin”.

very good guy. had the chance to talk to him. he is very patriotic and an amazing player overall. he is a lot like lorik cana

Doc
September 26th, 2006, 21:31
It has taken AEK just three minutes to draw level. After patient build-up play, Perparim Hetemaj's low long-range shot was intercepted by Júlio César on the edge of the penalty area and all alone with just the goalkeeper to beat he made no mistake.:D

Madman
September 26th, 2006, 21:45
Ky Hetemaj, per kond lun, po mendoj cilin shtet, apo osht pa shtet.

Minotti
September 26th, 2006, 21:54
hahah I had him in my manager game. Though I cheated abit and he became pretty good. Hope he turns like that in real life too, or at least half that good.

Black-Eagle
September 26th, 2006, 22:02
E pashe ndeshjen RSC Anderlecht - Aek Athen dhe ky Perparim Hetemaj me ka impresionuar shume!

Ne pjesen e pare kuajti si sulmues i dyte, nderkohe qe ne te dyten, luajti ne krahun e majte !

Prezantuesit Belg ishin te fasinuar nga loja e tij ! Ishte lojtar solid dhe i kudondodhur, luante me te majten dhe te djathten !! Sulmues energjik dhe polivalent !

Por ka luajtur me U21 te Finlandes ... keshtu qe Shqiperia mund ta harroje ... por Kosova neser mund ta kese ne rradhet e saja !!!!!!!!

Korcari45
September 28th, 2006, 00:04
Perparim Hetimaj has come out on an Interview and has stated that He wants to wear the Red and Black and there is nothing that can prevent him from doing so because he has not been activated with the NT of Finland. He said he wants an Albanian passport to see his dream come true.

Icarus
September 28th, 2006, 07:37
Hetemaj's shot for the goal (http://www.goal4replay.net/Video/Processed/CHLE07_AEK-ANDE_1-1_1-1.wmv)

http://www.sport24.gr/ast/cov/ph/photo19_2006_9_26_23_30_55_b.jpg
http://www.sport24.gr/ast/cov/ph/photo25_2006_9_26_23_47_34_b.jpg

Albion
September 28th, 2006, 07:48

If you could add few words about him id be glad to hear, I belive you get to see him often since your an AEK fan.

Drenica
September 28th, 2006, 10:58
I think it's his second official appearance with AEK, so it's quite hard to judge. But he has been playing alot of friendly-matches though...

RedandBlack
September 28th, 2006, 17:57
If Hetemaj comes onto the fold..then we've built a nt.

partizani
September 28th, 2006, 18:16
we need defenders

Korcari45
September 28th, 2006, 20:29
E pashe ndeshjen RSC Anderlecht - Aek Athen dhe ky Perparim Hetemaj me ka impresionuar shume!

Ne pjesen e pare kuajti si sulmues i dyte, nderkohe qe ne te dyten, luajti ne krahun e majte !

Prezantuesit Belg ishin te fasinuar nga loja e tij ! Ishte lojtar solid dhe i kudondodhur, luante me te majten dhe te djathten !! Sulmues energjik dhe polivalent !

Por ka luajtur me U21 te Finlandes ... keshtu qe Shqiperia mund ta harroje ... por Kosova neser mund ta kese ne rradhet e saja !!!!!!!!

He can play for Albania... There is nothing stopping him just FSHF needs to contact him he was just interviewed by Panorama and said his dream is to wear RED n BLACK. Now that he lives close to Albania our delegation can drive to Athens and meet with him.

Minotti
September 28th, 2006, 20:35
http://www.youtube.com/watch?v=i96x-UDQzQE

watch for Hetemaj, seems very good for us. We need a player like him alongside Cana :)

partizani
September 28th, 2006, 21:06
what position does he play?

Minotti
September 28th, 2006, 21:16
By the looks of it he is a playmaker and if I'm not mistaken he is the one who does some really nice through balls.

Black-Eagle
September 28th, 2006, 21:43
I saw the game on Tv and he played as "second forward" in first half ... and as a left winger in the second !!! He's very polyvalent ! He can play everywhere in the midfield ... that's what the speaker said !

plato-ny
September 29th, 2006, 00:19
Hetemaj "set-up" the tying goal against Anderlecht (1-1):

Cesar-AEK (http://www.goal4replay.net/Video/Processed/CHLE07_AEK-ANDE_1-1_1-1.wmv)

Minotti
September 29th, 2006, 00:23
Thanks for the link :). You got some tall midfielders, how tall is Hetemaj? And the others seem just as tall, very hard to tell who is who.

Icarus
September 29th, 2006, 08:35

If you could add few words about him id be glad to hear, I belive you get to see him often since your an AEK fan.

Well I haven't seen enough of the kid to really judge, but I am of the opinion like many AEK fans that he's shown enough vigor to warrant a starting spot.

I wanna see how he does on the right wing as our current options there are sketchy. I think he would have done better there as we have already a player who can play on the left side of midfield, and another (the best in Greece....Lyberopoulos) who can play as a support striker.

We've high hopes for him. I can tell you I was VERY impressed by his physical condition, especially because of his lack of playing time. He is a very strong young man with a very athletic build.

Albion
September 29th, 2006, 09:08
Well I haven't seen enough of the kid to really judge, but I am of the opinion like many AEK fans that he's shown enough vigor to warrant a starting spot.

I wanna see how he does on the right wing as our current options there are sketchy. I think he would have done better there as we have already a player who can play on the left side of midfield, and another (the best in Greece....Lyberopoulos) who can play as a support striker.

We've high hopes for him. I can tell you I was VERY impressed by his physical condition, especially because of his lack of playing time. He is a very strong young man with a very athletic build.

The truth is I was sceptic at first when he moved to AEK, I thought he will be just another talent wasted and also thought that in Finland he would have better possibility to develop as a player especially at this age because he would get more playing time, but so far im pleasantly suprised. I have seen in forums people describe him as a player with strong character, ambitious, and well...combined with skills, good coach, he's got a good future IMO :)

Thanks for the goal link aswell, it looks like he wanted to shot on goal.

partizani
September 29th, 2006, 14:04
i was checking the AEK website. I was surprised, they're doing really bad in Greece, in 10th spot right now. They're usually top 3

partizani
September 29th, 2006, 14:06
Perparim Hetemaj
Birthday: 12.12.1986
Height: 1.76 m
Weight: 68 kg

League
1 match - 9 mins

Champions League
1 match - 70 mins

Doc
September 29th, 2006, 14:08
e paska si ditlindjen teme 12.12 :D

Black-Eagle
October 1st, 2006, 18:21
Lorik Cana shenoj per Marsejn ....

Korcari45
October 1st, 2006, 20:13
ne minuten e 47 Loriku ju dha Marsejes avantazhin 2-0 ndeshja perfundoi 3-0 per marseijen

Madman
October 1st, 2006, 20:28
A ishte gol e mire. I'm so proud of this guy.

Korcari45
October 1st, 2006, 22:45
http://zograf.free.fr/omtoulouse3.wmv

Shikoheni golin e canes

Doctor
October 1st, 2006, 23:02
Gol i bukur, po atij tullacit i iku topi nga kemet dhe rastisi Loriku atje. Po te ishte per tullacin e mutit do i binte topit vet ne porte.

partizani
October 5th, 2006, 15:35
http://www.greeksoccer.com/forums/index.php?act=module&module=gallery&cmd=si&img=848

goli me rrafishat i Bushit

Korcari45
October 5th, 2006, 17:00
WOOOW with that Goal Bushi deserves to be called up on the NT.
Three players that should be candidates

Migen Memelli---Per te shenuar na duhet nje sulmues.

Ansi Agolli-----Cana qe mungon na duhet nje mesushor i duhur dhe i mire.

Alban Bushi----Po ja u qi nenen ter Grekeve ne Kampionatin Grek.

Korcari45
October 5th, 2006, 17:42
Zvicër/ Jurgen Gjasula dhe St.Gallen kryesojnë Axpo League

• Mesfushori shqiptar është udhëheqësi dhe motivuesi kryesor i skuadrës

Katër skuadrat kryesuese të Ligës profesionale Zvicerane, siç njihet ndryshe Axpo League, i zhvilluan takimet e javës së 10-të në mesjavë. St. Gallen, skuadër për të cilën debuton Jurgen Gjasula, luante në fushën e saj ndaj Schafhausse. Vendasit fituan 3-1, ku motori i skuadrës ishte mesfushori shqiptar. Sion dhe Grasshopers e mbyllën takimin e tyre në barazim 2-2. Kështu që në krye të klasifikimit mbetet e vetme pas 10 ndeshjes St. Gallen. Në vendin e dytë ngjitet kampionia FC Zurich që fitoi në fushën e saj 2-1 ndaj Lucernë. Për skuadrën vendase shënoi Blerim Xhemaili minutën e 26-të duke e ngritur rezultatin provizor në 2-1. Ansi Agolli hyri sekondat e fundit në lojë kurse shqiptari tjeter Sulejmani u aktivizua që nga minuta e 73-të në vend të shënuesit të golit të vetëm për Lucernë N’Tiamoah. Në minutën e 78-të ai u ndeshkua me karton të verdhë për veprime antisportive. Për vizitorët nuk u aktivizua as Sokol Maliqi, as Genc Mehmeti, që të dy të dëmtuar
Altin Ngjela

Ky lojtar duet thirur menjehere. Na i mori Zvicra dhe Austria ter ata Talente. 4 aktivizohen me ekipin U21 te Austrise qe kane mundur Italine 4-2 1 prej shqipetareve kane shenuar. Emrat iu jane Shpene FSHF,se kohe me pare dhe nuk kane reaguar. Njeri prej tyre lot me FC LIVERPOOL ne Angi me duket.

partizani
October 5th, 2006, 18:34
Agolli u thirr me duket

Korcari45
October 5th, 2006, 19:36
Jo thone qe eshte gati per te vajtur por shum njeres besojne qe do jete Alban Bushi. Por une dua Jurgen Gjasulen. Ansi Agolli do jete mire sepse jemi keq ne mesfushe pasi se Cana nuk luan kete ndeshje. Nuk e di sa mire e mbron topin por me mbrojtjen tone duhet te jete i mire ne mbrojtje te luaje ne mesfushe. Si duket me lojtaret qe ka zgjedhur Barici do ta vere shqiperine ne sulm ndaj Hollandes. Po e thiri Bushin domethene qe Shqiperia do ti sulmoje shum Hollandezet. Tare Bogdani Bushi Berisha Kapllani dhe Salihi. 6 sulmues

tirona_star
October 5th, 2006, 20:06
JURGEN GJASULA ME FLAMUR SHQIPTAR???!!!
http://albaniasoccer.com/al/upload/images/1160049501.pjpeg

se ky sikur nuk hiqet si patriot. Hajt mo ishalla na ndero Tironen lale. Mos u bo Berham!!!

Albion
October 5th, 2006, 21:15
Edhe Behrami dilke ne foto me flamur shqiptar... por...:D

tirona_star
October 5th, 2006, 21:52
Edhe Behrami dilke ne foto me flamur shqiptar... por...:D

ja ka fal bythen zvicerianve ai masanaj. :pp
shpresojm gjasula jo....po nuk do cuditem nqs e ben. :rollani:

Icarus
October 6th, 2006, 08:04
Hetemaj said on the Sport24.gr (http://www.sport24.gr/html/ent/336/ent.143336.asp) that he wanted to cry from joy of the chance to start in a CL game.

I love this kid more and more. What a great personality! He's got all the tools to become a great player, and the attitude to match.

Drenica
October 6th, 2006, 08:29
Hetemaj said on the Sport24.gr (http://www.sport24.gr/html/ent/336/ent.143336.asp) that he wanted to cry from joy of the chance to start in a CL game.

I love this kid more and more. What a great personality! He's got all the tools to become a great player, and the attitude to match.

Thanks for the news! allways appreciated.

Hope that he will take a step further now and develope into a great player at AEK. Hetemaj, Toszer and Kyrykiadis are a bright future of AEK :)

Doctor
October 6th, 2006, 23:02
ja ka fal bythen zvicerianve ai masanaj. :pp
shpresojm gjasula jo....po nuk do cuditem nqs e ben. :rollani:
Ka i far shprese se eshte me e veshtire te lush me gjermonin sesa me sviceriant

Korcari45
October 7th, 2006, 16:17
Dy kosovarë në kombëtaren e Finlandës U-21

Seleksionuesi i Kombetares U21 Finlandeze publikoi para ca ditesh listen e lojtareve te grumbulluar per takimin eliminator te 7 tetorit ndaj Sllovakise. Ne kete liste, bie ne sy prezenca e dy talenteve Shqiptar, Perparim Hetemaj dhe Erfan Zeneli. Si duket debutimi i shkelqyer i Hetemajt me skuadren Greke te AEK-ut ka bere jehone deri ne Finlanden e larget. Ndersa, Erfan Zeneli eshte ftuar perfundimisht pasi ka grumbulluar paraqitjtet e shkelqyera me skuadren e famshem te HJK-se ne eliten e futbollit Finlandez. Gjithsesi, kujtojm se edhe keto 2 talente jane sygjeruar nga Zyra e Zbulimit te Talenteve para ca muajve. Prandaj, FSHF-ja duhet te reagoje sa me shpejt per te mos i humbur keto dy lojtare me vlera.

Doc
October 7th, 2006, 18:59
Cana, në formacionin ideal të Ligës 1
Lorik Cana është propozuar si një nga 11-lojtarët e formacionit ideal të Ligës 1 franceze, kampionatit që konsiderohet si i pesti për nga rëndësia në Europë, pas atyre të Italisë, Spanjës, Anglisë dhe Gjermanisë. Paraqitja e mirë të Olimpikut të Lionit në Ligën e Kampioneve i ka bërë specialistët e futbollit të hedhin sytë te kampionati francez ku militojnë shumë lojtarë cilësorë. “Marsejezi Lorik Cana është një nga më të mirët në rolin e tij dhe me gjithë veprimet e tij zëmeruese, ai qëndron efikas në rikuperimin e topave dhe puna e tij për Olimpikun e Marsejës që nga fillimi i sezonit është e dallueshme”

Ja dhe lista e propozuar dhe e publikuar në sitin francez football.fr

Portier: Gregori Kupe

Mbrojtës: Kris, Mario Yepes, Mensah, Tafforeau,

Mesfushorë: Rio Mavuba, Benoit Cheyrou, Lorik Cana, Florent Malouda

Sulmues: Pauleta, Savidan.

Black-Eagle
October 15th, 2006, 18:12
Vorskla Poltava [2 - 1] Metalurg Zaporizhya

45' [1 - 0] Kondratyuk

70' [2 - 0] Dallku

75' [2 - 1] A. Godin

G-landKD
October 15th, 2006, 18:14
hahahahah bravo :D

si duket ajo shtylla e ka nxeh...ka marr zemer prej asaj loje qe te luj si mbrojtes ofanziv :D

Drenica
October 15th, 2006, 19:51
Dallku dhe Curri, ju garantoj qe mbrena ni kohe t'shkurte kan me lujt per ekipe ma t'mdhaja

Madman
October 15th, 2006, 23:02
Dallku dhe Curri, ju garantoj qe mbrena ni kohe t'shkurte kan me lujt per ekipe ma t'mdhaja

Ishalla

G-landKD
October 16th, 2006, 10:07

Edhe une ashtu mendoj sidomos Curri ka me dal shume shpejt...te dyte e kane nje te ardhme te gjate :thumbsup:

G-landKD
October 16th, 2006, 14:46
Blerim Xhemailin po e lypin Borrusia dhe Bajer Leverkusen ka gjasa te medhaja qe ne Janar te transferohet atje!

tirona_star
October 16th, 2006, 16:24
Blerim Xhemailin po e lypin Borrusia dhe Bajer Leverkusen ka gjasa te medhaja qe ne Janar te transferohet atje!

e kush ja qiu nonen atij kurve.

Vranina
October 16th, 2006, 16:43
e kush ja qiu nonen atij kurve.

Blerim Xhemajli kurrė nė jetėn e ti nuk ka marrė ftesė nga FSHF:ja. Kshtu qe... kurva jan vetem ata nė Tiranė.

tirona_star
October 16th, 2006, 17:02
Blerim Xhemajli kurrė nė jetėn e ti nuk ka marrė ftesė nga FSHF:ja. Kshtu qe... kurva jan vetem ata nė Tiranė.

ca roncie ka mori a smori ftes. mos kishte hik me zvicren fare nqs ishte burr sic e bon shum te tjer. po shkoj ne hapat e nje shumice tjeter. kurr skan me u qujt shqiptar bythqima si puna ktyne qe harrom i qoft buka qe hajn.

partizani
October 16th, 2006, 17:16
Dallku se besoj se mund te iki me ekip te madh se per mbrojtsat eshte shum e veshtire per te gjet skuadra te mira jasht shtetit. Curri po mund ta kete me te lehte

Vranina
October 16th, 2006, 18:56
ca roncie ka mori a smori ftes. mos kishte hik me zvicren fare nqs ishte burr sic e bon shum te tjer. po shkoj ne hapat e nje shumice tjeter. kurr skan me u qujt shqiptar bythqima si puna ktyne qe harrom i qoft buka qe hajn.

Ti nuk mundesh me kėrku prej lojtarėt qe ata vet ta kėrkojnė njė federatė nė nivel aq tė ulėt sa FSHF:ja. Edhe mos ta harrojmė se edhe kur jan shku njerzėt nė Tiranė ose i kan thėnė jo (Shefki Kuqi) ose NUK JAN GJENDUR FARE ATY (Haliti).

Si more mundem tė kėrkojmė nga lojtarėt qe ATA t'na lypin neve e jo ne ata...kėtu shihet sa jemi profesionista nė punen tanė..

tirona_star
October 16th, 2006, 18:58
Ti nuk mundesh me kėrku prej lojtarėt qe ata vet ta kėrkojnė njė federatė nė nivel aq tė ulėt sa FSHF:ja. Edhe mos ta harrojmė se edhe kur jan shku njerzėt nė Tiranė ose i kan thėnė jo (Shefki Kuqi) ose NUK JAN GJENDUR FARE ATY (Haliti).

Si more mundem tė kėrkojmė nga lojtarėt qe ATA t'na lypin neve e jo ne ata...kėtu shihet sa jemi profesionista nė punen tanė..

mduket se spo mer vesh ca po te them un. un spo mroj federaten. un po them lojtari duhet me bo maksimumin. kjo o federata qe kena skena ca ti bojm mo. lojtari ai qe ka gjak shqiptari nuk zgjedh ven tjeter edhe sikur mos luj kurr me komtaren. komtarja nuk te jep buke, komtarja te jep kenaqsi. pranej atit i jep kenaqsi zvicra pra nuk o shqiptar ska lidhje me fol per joshqiptaret ktu daje.

Vranina
October 16th, 2006, 21:56
mduket se spo mer vesh ca po te them un. un spo mroj federaten. un po them lojtari duhet me bo maksimumin. kjo o federata qe kena skena ca ti bojm mo. lojtari ai qe ka gjak shqiptari nuk zgjedh ven tjeter edhe sikur mos luj kurr me komtaren. komtarja nuk te jep buke, komtarja te jep kenaqsi. pranej atit i jep kenaqsi zvicra pra nuk o shqiptar ska lidhje me fol per joshqiptaret ktu daje.

Po kur nuk e thirrė kombėtarja e vet cka ka me bo i shkreti? Tjeter gjė ish kon me e thirr edhe me e zgjedh ai tani Zvicren. Me e fajėsu si tradhėtar tė Kombit ketė talent ėshtė turp mbi turpa. Kur Kombi i ti nuk mer konsideratė pėr djaloshin e vet, at her normal qe e kqyr karieren e vet.

tirona_star
October 16th, 2006, 22:00
Po kur nuk e thirrė kombėtarja e vet cka ka me bo i shkreti? Tjeter gjė ish kon me e thirr edhe me e zgjedh ai tani Zvicren. Me e fajėsu si tradhėtar tė Kombit ketė talent ėshtė turp mbi turpa. Kur Kombi i ti nuk mer konsideratė pėr djaloshin e vet, at her normal qe e kqyr karieren e vet.

o daj akoma spo e kupto ti. nuk esht kombi qe nuk ka konsiderat per ate. federata nuk kishte konsiderat dhe federata nuk o kombi. edhe nkohen e canes federata nuk kishte konsiderat per lorikun edhe shum mir mund ti ishte fut asaj udhe dhe loriku me francen me u-21 por sju fut. prap ti se kupto diferencen po ta them un 100 her qe xhamilit si rruhet kari per shqipni fare.

Vranina
October 16th, 2006, 22:20
o daj akoma spo e kupto ti. nuk esht kombi qe nuk ka konsiderat per ate. federata nuk kishte konsiderat dhe federata nuk o kombi. edhe nkohen e canes federata nuk kishte konsiderat per lorikun edhe shum mir mund ti ishte fut asaj udhe dhe loriku me francen me u-21 por sju fut. prap ti se kupto diferencen po ta them un 100 her qe xhamilit si rruhet kari per shqipni fare.

Unė mirė po e kuptojė po ti spom kupton mu. NUK MUNDESH ME PRIT PREJ NJERIT QE ME JEP SHPIRT AI PĖR ME MAR 1 SHANCĖ PĖR ME U INKUADRU NĖ KOMBĖTARE. Lorik Cana ėshtė trim mbi trima dhe hallall i koftė qe na zgjodhi neve por Loriku ėshtė unik, ti nuk mundesh me prit prej secilit tė jetė si Loriku se met vertetė s'besoj se shumė Kombėtare nė Evropė kan njerzė tė tillė.

Ėshtė punė e federates me e ftu lojtarin, nqofse nuk ftohet at her s'ke kurrėfar tė drejte me ja lon fajin lojtarit edhe nė qoft ai vet pidh mbi pidha. Cka thua ti pėr Labinot Halitin qe shkoj prej Australisė deri nė Tiranė pėr me u taku me federatė dhe ASKUSH NUK E PRITI!?

Alban
October 16th, 2006, 23:52
Bundesliga 2
FC Koln 1-1 Karlsruhe
76 min 0-1 Kapllani

tirona_star
October 17th, 2006, 03:43
Bundesliga 2
FC Koln 1-1 Karlsruhe
76 min 0-1 Kapllani

He's a good player. I hope he will start playing good with the NT also.

http://img166.imageshack.us/img166/6007/kapkg7.jpg

Drenica
October 17th, 2006, 10:16
Nje cast nga goli qe e shenoj pram.

http://www.ksc.de/uploads/pics/0607_st7_bild3.jpg

Vranina
October 17th, 2006, 11:36
Kqyre kon e paska kalu Edmondi qetu :D

Mppuuuuqqq shkavello

Drenica
October 17th, 2006, 12:09
:D

partizani
October 17th, 2006, 15:23
Unė mirė po e kuptojė po ti spom kupton mu. NUK MUNDESH ME PRIT PREJ NJERIT QE ME JEP SHPIRT AI PĖR ME MAR 1 SHANCĖ PĖR ME U INKUADRU NĖ KOMBĖTARE. Lorik Cana ėshtė trim mbi trima dhe hallall i koftė qe na zgjodhi neve por Loriku ėshtė unik, ti nuk mundesh me prit prej secilit tė jetė si Loriku se met vertetė s'besoj se shumė Kombėtare nė Evropė kan njerzė tė tillė.

Ėshtė punė e federates me e ftu lojtarin, nqofse nuk ftohet at her s'ke kurrėfar tė drejte me ja lon fajin lojtarit edhe nė qoft ai vet pidh mbi pidha. Cka thua ti pėr Labinot Halitin qe shkoj prej Australisė deri nė Tiranė pėr me u taku me federatė dhe ASKUSH NUK E PRITI!?

Haliti duhet te bej takim njer, jo t niset per ne Federat kur ti teket, se shte gjith ajo rrug. Organizohet takim se mund t jen dhe jasht shteti ata t federates.

Dhe kush jan ftu e kush nuk jan ftu nuk dihet mire. Se ka lojtar qe u jan ber ftesat nga 2 vjet me par si Berisha dhe me n fund tani e morri pasaporten. Kshuqe mos fol kot sikur u ke faktet ne dore te gjitha. Dhe per U-21 te shqiperise nuk vjen asnjeri, eshte fakt. Dhe Cana kur iu be ftesa per U-21 tha qe vij vetem per Kombtaren.

partizani
October 17th, 2006, 15:24
Bundesliga 2
FC Koln 1-1 Karlsruhe
76 min 0-1 Kapllani

how many goals he's got now? 3?

Drenica
October 17th, 2006, 15:33
how many goals he's got now? 3?

3 in the league, but 4 overall counting the one he scored in the cup.

partizani
October 17th, 2006, 15:59
yeah i just checked. He has scored 3 in 6 games. not bad

G-landKD
October 20th, 2006, 01:52
Dy agjentë të klubit austriak kanë vëzhguar dje në Durrës sulmuesin bardheblu

Austria thërret Hamdi Salihin

Rapidi i Vjenës është interesuar për sulmuesin shkodran të Tiranës

E.Yzeiri

Hamdi Salihi duket se ecën më shpejt se koha dhe hapi galopant i goleadorit shkodran këtë herë është shtrirë mjaft mirë. Pasi ka kapërcyer të gjitha limitet e mundshme si "goleador race" në futbollin shqiptar, sulmuesi 23-vjeçar, që luan prej dy sezonesh me bardheblutë e Tiranës është pranë shtegtimit drejt një aventure të re, që mund t‘ia rrisë edhe më shumë vlerat, e sigurisht t‘i japë autoritetin për të kërkuar edhe një vend në skuadrën Kombëtare.

Sirenat e fundit për bomberin më të mirë të kampionatit kombëtar, në dy sezonet e fundit, vijnë nga Austria dhe është pikërisht Rapidi i Vjenës, që është interesuar për shkodranin. Pas informacioneve që kanë marrë nëpërmjet agjentit të futbollistit, për paraqitjet e tij mjaft të mira sezonin e shkuar, por edhe me fillimin e edicionit të ri, drejtues të klubit austriak kanë mbërritur në Shqipëri për të parë më nga afër klasin dhe potencën e tij. Nga burime konfidenciale mësohet se dy agjentë të klubit të Rapidit kanë qenë të pranishëm dje në Durrës, ku kanë ndjekur takimin Teuta-Tirana, ndërsa pritet që ata të jenë të pranishëm edhe për takimin e së shtunës, që Tirana do të luaj me Luftëtarin. Në fakt, interesimi për Salihin ka nisur shumë kohë më parë dhe kontaktet e klubit vjenez janë bërë më të shpeshta javët e fundit, ku është kërkuar më shumë informacion për ecurinë e tij. Golat e shumtë në kampionat, por edhe paraqitja befasuese që bëri në ndeshjen miqësore në Holandë, i kanë shtyrë austriakët të thellohen dhe më shumë në kërkimet e tyre. Pasi ka shtënë në duar disa kaseta filmike me ndeshjet më të mira të Salihit, drejtuesit e klubit kanë kërkuar ta shohin më nga afër futbollistin. Për momentin, bisedimet për transferimin janë në fazën e parë të tyre, edhe pse për të thënë të vërtetën kjo do të ishte një mundësi mjaft e mirë edhe për Rapidin, që është duke kaluar një krizë në kampionat. Kjo dallohet qartë në rezultatet e skuadrës kryeqytetase, e cila pas 12 javësh ka vetëm 13 pikë dhe për më tepër ka realizuar vetëm 16 gola. Sipas informacioneve paraprake, klubi austriak është i interesuar që të realizojë sa më shpejt të jetë e mundur transferimin, megjithatë koha më e afërt është vetëm janari. Për sa i përket shkëputjes nga Tirana, kjo nuk do t‘i krijonte probleme, duke qenë se ekziston një klauzolë në kontratën që ka me bardheblutë, që e lë të lirë atë për të shtegtuar jashtë Shqipërisë.

Gjithsesi, kjo nuk është pista e vetme, mbi të cilën është duke tentuar "arratisjen" sulmuesi, pasi kontaktet janë të vazhdueshme edhe në shumë pista, që do t‘i lejojnë atij transferim drejt Perëndimit. Ofertat nga Greqia, Qipro, Ukraina dhe Norvegjia nuk kanë munguar asnjëherë, megjithatë ajo që i intereson më shumë shkodranit është transferimi në një klub, ku ai të ketë mundësinë e aktivizimit konstant.

Doctor
October 20th, 2006, 18:48
Kapllani scored another goal today.

As far as Salihi, if he's not abroad by the winter market, then he better retire rather than waste his talent.

partizani
October 20th, 2006, 19:05
Kapllani scored another goal today.

As far as Salihi, if he's not abroad by the winter market, then he better retire rather than waste his talent.

if Kapllani keeps scoring like this he will surely be the 3rd striker choice for for now and maybe take over Tare's spot in the starting line up soon. Especially if he'll be playing in Bundesliga 1 next season.

RedandBlack
October 20th, 2006, 19:33
if Kapllani keeps scoring like this he will surely be the 3rd striker choice for for now and maybe take over Tare's spot in the starting line up soon. Especially if he'll be playing in Bundesliga 1 next season.

this is so weird...if u recall a season or two ago...Kapllani was worthless. Now he's got 5 goals in 8 matches. 4 goals in 7 matches for Bundesliga 2 and 1 goal in the Pokal.

Salihi better sign in Austria if he wants a chance on the nt...He's got so much competition with Kapllani and Berisha for that third spot.

Tare, Bogdani, Berisha, Kapllani, and Salihi....our offense is quite powerful.

Korcari45
October 20th, 2006, 19:38
Bariç në stadium, Salihi e Mukaj ndiqen nga manaxheri i Rapidit

Takimi i fundit i Tiranës me Luftëtarin në “Selman Stërmasi” ka përfunduar me rezultatin 2-1, një ndeshje që i përket katër sezoneve më parë, 2001-2002. Me pikë të plota në shtëpi, 3 ndeshje-3 fitore, bardheblutë nuk mendojnë se do të jetë skuadra gjirokastrite ajo që do t’i prishë traditën, aq më tepër kur Luftëtari ka fituar për herë të fundit në Tiranë dhjetë vjetë më parë në edicionin 1986-1987, me rezultatin 2-1.

Tirana vjen në përballjen me gjirokastritët pas barazimit 1-1 me Teutën në transfertën e “Niko Dovanës”, ndërsa Luftëtari mbërrin për herë të dytë në kryeqytet pas fitores me Besën 1-0.

Në takimin Tirana-Luftëtari do të jetë i pranishëm edhe trajneri i Kombëtares sonë, kroati Oto Bariç që do të vëzhgojë nga afër shtatë lojtarë kuqezinj që militojnë në rradhët e bardhebluve: Klodian Duro, Hamdi Salihi, Devi Mukaj, Ervin Bulku, Nevil Dede, Arjan Pisha dhe Isli Hidi, ndëkohë që të pranishëm në “Selman Stërmasi” do të jenë edhe një menaxher austriak i skuadrës së famshme, Rapid i Vjenës. Në ndeshjen e fundit, golashënuesi më i mirë i sezonit Hamdi Salihi nuk shënoi golin e zakonshëm, ndërkohë që shkodrani i talentuar do të përpiqet të mos zhgënjejë ashtu siç bëri para syve të të dërguarëve të klubit gjerman të Bundesliga 2, SC Padeborn në ndeshjen e Kupës UEFA kundër turqëve të Kayserispor.

Në 24 takimet e fundit të zhvilluara në kryeqytet, Tirana ka fituar 17 herë, 5 ndeshje janë mbyllur në barazim dhe vetëm 3 fitore u përkasin bluzinjve: dy herë 1-0 dhe njëherë 2-1.

Tirana-Luftëtari do të gjykohet nga Aranit Lulaj (Vlorë), Fatmir Elezi (Durrës), Arben Pregja (Tiranë)

partizani
October 20th, 2006, 19:56
this is so weird...if u recall a season or two ago...Kapllani was worthless. Now he's got 5 goals in 8 matches. 4 goals in 7 matches for Bundesliga 2 and 1 goal in the Pokal.

Salihi better sign in Austria if he wants a chance on the nt...He's got so much competition with Kapllani and Berisha for that third spot.

i think he scored last season too, especially at the end

Drenica
October 20th, 2006, 20:03

Right now our attack is wonderful! Our midfield is solid and our defense is AWFUL!

partizani
October 20th, 2006, 20:07
Dallku has gotten way better compared to his first games in the NT. Dede was also good.

things are looking a little better

RedandBlack
October 20th, 2006, 22:03
The scout is also looking at Mukaj? Imo, Muka is good enough to play for Rapid...as a sub at least. Hopefully at least one of them manage to move there.

Drenica
October 21st, 2006, 03:53
http://www.ksc.de/uploads/pics/0607_st8_bild2.jpg
http://www.ksc.de/uploads/pics/0607_st8_bild3.jpg

Kapllani scoring his 4th goal in bundesliga.2 this season.

tirona_star
October 21st, 2006, 06:22
shifni golin e mondit
http://www.youtube.com/watch?v=UcLTBq5BG3o

gjujtje bukur. e vetmja arsye pse sulmusit ton sbojn gola me komtaren se kena lujt bloz ne mesfush. mesfushoret ton si nxjerin dot raste sulmusve pranej.

Madman
October 21st, 2006, 10:03
shifni golin e mondit
http://www.youtube.com/watch?v=UcLTBq5BG3o

gjujtje bukur. e vetmja arsye pse sulmusit ton sbojn gola me komtaren se kena lujt bloz ne mesfush. mesfushoret ton si nxjerin dot raste sulmusve pranej.

Bukur shum.

Doctor
October 21st, 2006, 16:58
vec Canes, te tere mesfushoret e tjere jane vari karit. Na duet ai brezi i rij qe luan jashte.

tirona_star
October 21st, 2006, 19:27
Greqi / Mario Gurma i rikthehet fushave me gol

http://www.albaniasoccer.com/al/upload/images/1161455122.pjpeg

Levadhiakos edhe Prodheftiki ka zhvilluar një takim miqësor, duke patur parasysh që kampionati i Kategorisë së dytë në Greqi është pushim kete fundjave. Për skuadren e Levadhiakos, vlen të përmendet aktivizimi i futbollistit shqiptar Mario Gurma, I cili siç dihet nuk u aktivizua gjatë ndeshjeve të fundit të Kampionatit të kaluar për shkak të trazirave që pati me drejtueesit e skuadres. Por pas bisedimeve midis palëve u arrit në konsensus që sulmuesi shqiptar të qëndrojë me ekipin. Në takimin e pare miqësor ai shënon golin e fitores në minutën e 84-rt. Levadhiakos eshte njera prej skuadrave pretendente për fitimin e titullit dhe ngjitjen në Kategorine Superiore.

RedandBlack
October 21st, 2006, 20:09
http://www.youtube.com/watch?v=IWe3juJgfQA

Fans shouting Kapllani....looks like hes becoming a fan favorite.

G-landKD
October 21st, 2006, 23:28
hej a mundeni dikush me i gjete gollashenuesit mat mire te Bundesliges II...ta kshyrmi Edmondi si i ka punet!

Doc
October 21st, 2006, 23:39
Patrick Helmes 1. FC Köln

Enrico Kern Hansa Rostock
Giovanni Federico Karlsruher SC

Noureddine Daham 1. FC Kaiserslautern
Matthias Scherz 1. FC Köln
Edmond Kapllani Karlsruher SC
Sebastian Freis Karlsruher SC
Suat Türker Kickers Offenbach
Youssef Mokhtari MSV Duisburg

Andrej Mijatovic SpVgg Greuther Fürth
Steffen Bohl 1. FC Kaiserslautern
Kevin Schlitte FC Carl Zeiss Jena
Sebastian Helbig FC Carl Zeiss Jena
Tomas Klinka FC Erzgebirge Aue
Bradley Carnell Karlsruher SC
Macchambes Younga-Mouhani Rot-Weiss Essen
Youssef Mohamad SC Freiburg
Danny Fuchs SpVgg Greuther Fürth
Thomas Kleine SpVgg Greuther Fürth
Anel Dzaka TuS Koblenz

G-landKD
October 21st, 2006, 23:46
Bravo Muze qe i gjete...hej nuk koka keq Kapllani i paska ra ne sy menaxherave per gollat e tij :)

Nashta Karslue hin Bundeslige me siguri osht ma mire me nejt ketu Kapllani

Doc
October 22nd, 2006, 03:07
Greqi / Altin Haxhi i jep fitoren Ergotelis

• Shënon golin e fitores dhe jep asistin në golin e barazimit

Altin Haxhi, ka qenë heroi i ndeshjes pasi ka shënuar golin e fitores për skuadrën e Ergotelis në ndeshjen që ekipi ishullor zhvilloi ndaj Iraklis në Kretë dhe ka qenë protagonist me asistin e dhënë në golin e barazimit minutën e 48-të, pas krosit në zonë për Kaklamanos i cli ndëshkon miqtë me golin e tij të parë në Superligë që pas Maj 1999. rezultati mbeti i pandryshuar deri në minutën e 88-të, kur shqiptari Altin Haxhi i ngul përfundimisht “thikën” ish skuadrës së tij e cila nuk e priste aspak një ndëshkim të tillë. Ishte një goditje dënimi ekzekutuar në mënyrë spektakolare nga mesfushori veteran i kombëtares shqiptare, gjuajtje të cilën shumë ‘yje” të futbollit botëror do ta kishin zili për nga mënyra e ekzekutimit

Doc
October 22nd, 2006, 13:49
Rudi Vata, manaxher i Litbarskit te Hibernian në Skoci

Rudi Vata, sërish në skenën e futbollit si një nga menaxherët me të fuqishëm shqiptarë. Kësaj radhe bëhet fjalë për rekomandimin e bërë nga ish-kapiteni i Kombëtares shqiptare për caktimin e ish-yllit të Gjermanisë, Pier Litbarskit në vendin vakant të trajnerit të klubit skocez Hibernian, apo Hibs siç thirren shkurt ata. Litbarski, që udhëhoqi klubin australian të Sidnej në fitimin e tre trofeve sezonin e kaluar dhe ishte një kandidatët për trajner të Kombëtares kuqezi, ka bërë tashmë aplikimin për postin e trajnerit të Hibs, që ndodhet në vendin e shtatë të kampionatit skocez me 12 pikë në 10 ndeshje.

46-vjeçari Litbarski, një ish-kampion bote me Gjermaninë, dhe që ka drejtuar gjatë karrierës së tij si trajner Sidnej në Australi, Yokohoma në Japoni dhe Duisburgun në Gjermani, si dhe ndihmës te Bajer Leverkuzen, përfaqësohet sipas medias skoceze nga ish-mbrojtësi i Sëlltikut, Rudi Vata. Vata, beson se Litbarski mund të jetë njeriu ideal për të zëvendësuar Moubrej që dha dorëheqjen një javë më parë nga drejtimi i Hibernians. “Pier ka patur oferta nga dy apo tre vende por puna te Hibs është një nga ato që atij intereson maksimalisht. Skocia është një vend ku familja e tij mund të sistemohet dhe Edinburgh është një qytet perfekt për të”, citohet Vata nga gazeta skoceze, “Scotland”. Vata pohon gjithashtu se Litbarski është një zgjedhje e shkëlqyer për të marrë drejtimin e Hibs dhe për ta çuar në një nivel më të lartë. Vata shton: “Pier mund të mbështetet te puna e mirë e Tony Moubrej. Lojtarët e Hibs janë të rinj dhe kanë nevojë të mësojnë rreth lojës së futbollit. Pier ka fituar Kupën e Botës duke punuar me legjenda të tilla si Franc Bekenbauer dhe Rinus Mishels. Ai ka një karrierë të sukseshme si trajner dhe mendon dhe kur ha dhe kur fle vetëm për futboll. Lojtarët mund të mësojnë shumë gjëra të mira prej tij. Piere është një manaxher modern dhe që ka plot ide. Ai është i thjeshtë si njeri dhe mund të udhëheqë me shembuj çdo ditë në trajnim. Unë mendoj se do të ishte një goditje e madhe për Hibs përzgjedhja e Litbarskit”, përfundon gazeta “Scotland” citimin e Vatës, të publikuar në faqen tribalfootball.com.

Albion
October 22nd, 2006, 14:09
West Bromi e ka marr menaxherin e Hibs, Tony Mowbray, edhe aty e ka lon ni ekip t're shume perspektive, pune interesante per Vaten

partizani
October 23rd, 2006, 13:56
http://www.greeksoccer.com/forums/index.php?act=module&module=gallery&cmd=si&img=947

amazinggggg goal by Haxhi. like 40 meters away, maybe more.

and the assist also.

Vranina
October 23rd, 2006, 16:38
KUKU QFAR GOLLE PO KY SKOKA NORMAL BRE

tirona_star
October 23rd, 2006, 16:39
bobo altin haxhiiiiiii
hes sick man. i just wish he was back to his young days. amazing goal

Madman
October 23rd, 2006, 17:31
http://www.greeksoccer.com/forums/index.php?act=module&module=gallery&cmd=si&img=947

amazinggggg goal by Haxhi. like 40 meters away, maybe more.

and the assist also.

:eek: :happy:

Doc
October 23rd, 2006, 18:42
Kapllani thyen gishtin e këmbës, mungon neser ne Kupe kunder Bohumit

Ka shënuar një nga katër golat e fitores 4-1 të Karlsruhes me Karl Zeis Jenën, por tani Edmond Kapllanit i duhet të mungojë në Kupën e Gjermanisë kundër Bohumit, takim që do të luhet ditën e martë në orën 19.30. Sipas medias gjermane, sulmuesi shqiptar ka thyer një nga gishtat e këmbës, duke i shkaktuar një dhimbje koke jo fort të kalueshme trajnerit të tij Edmund Beker, që duhet të mendojë tani edhe për vijën sulmuese. Bashkë me sulmuesin shqiptar do të mungojë edhe shefi i mbrojtjes së Karlsruhes, zviceriani Mario Egiman. “Është një ndeshje e vështirë, pasi dhe Bokumi pret shumë nga kjo ndeshje”, thotë Ede Beker. Kapllani ka shenuar nje gol në Kupën e Gjermanisë kundër Tennis Borussia Berlin, në fitoren 3-1 të Karlsruhes më 9 shtator 2006.

----------------------------------------------------------------------

Damn hope he will return quick :(

partizani
October 24th, 2006, 15:12
hopefully he gets at least 10 goals this season

partizani
October 24th, 2006, 15:20
Murati, mė i votuari nga tifozėt e Panserraikos

Edvin Murati ėshtė futbollisti i huaj mė i preferuar te ekipi grek i kategorisė sė dytė, Panserraikos, qė ka nė gjirin e tij plot tetė tė huaj. Ky ėshtė rezultati i njė anketimi on-line nė forumin e tifozėve tė kėtij klubi, serresports.gr, qė ėshtė ende i hapur. Mesfushori i Kombėtares shqiptare ka marrė 61.2 pėrqind tė votave (52 nga 85 votat e dhėna) tė njė votimi qė ka filluar qysh nga data 2 tetor 2006. I dyti nė listė ėshtė kroati 23-vjeēar mesfushorin Bozindar Tadiē me 20 pėrqind tė votave (17) dhe nė tė tretin ėshtė sulmuesi brazilain Emerson De Souza me 5.9 % tė votave (5).

Numri 7 i Panserraikos, Edvin Murati ka shėnuar 3 gola gjatė kėtij sezoni duke qenė nė krye tė listės sė goalshėnuesėve tė ekipit grek. Pas tij me 2 gola renditet Sakis Gogas (2) dhe Filipos Vasilidhis (1).

Murati ėshtė njė nga lojtarėt mė tė rendėsishėm tė klubit grek dhe aktivizimi i tij kundėr Holandės nė ndeshjen e 11 tetorit ėshtė pasqyruar me nota dashurie nė faqen e klubit tė tij. Edvinit i ėshtė kushtuar edhe njė faqe e terė nė lidhje me profilin e tij, pėr kėdo qė hap faqen zyrtare tė Panserraikos.

Panserraikos do tė pėrballet kėtė tė dielė nė transfertė me Haidarin, ndėrsa e pret njė ndeshje e bukur nė Kupėn e Greqisė me PAOK, mė 7 nėntor nė Serres.

:smileani: :) :smileani:

GICA
October 25th, 2006, 12:47
Riges Mehmeti, Albanian, 18 years old, striker, 1.90 m.

He´s currently on trials with Steaua. Does someone know something about him?

Drenica
October 25th, 2006, 14:07
Riges Mehmeti, Albanian, 18 years old, striker, 1.90 m.

He“s currently on trials with Steaua. Does someone know something about him?

Nothing at all except knowing the fact that these players borned -88 are without a doubt Albanias most talented players at the moment, if not ever. The majority of our u-19 team who won against Slovakia with 3-2 were with guys born -88.

He looks to be quite tall for such a young player :eek:

GICA
October 25th, 2006, 23:54
http://www.prosport.ro/articole/vin-gratis-la-steaua/11930

"I´d go gratis to Steaua. Money is not important for me, I´d like to stay here"

According to agent Stefan Kokonashi, he has great conditions. He plays in the Albanian U18 NT and Dinamo Tirana second team. He will train with Steaua during one month.

Drenica
October 26th, 2006, 09:57
http://www.prosport.ro/articole/vin-gratis-la-steaua/11930

"I“d go gratis to Steaua. Money is not important for me, I“d like to stay here"

According to agent Stefan Kokonashi, he has great conditions. He plays in the Albanian U18 NT and Dinamo Tirana second team. He will train with Steaua during one month.

Hope that he will impress on the trial :thumbsup: Dinamo Tirana sent over our hugest talent Jahmir Hyka to Rosenborg not so long ago, so they seem to have talented kids.