Kosovar Football Thread

Pages : 1 2 [3] 4 5

jonny63
October 13th, 2009, 16:13
Any upcoming friendlies for NT ?

kosova-fener
December 29th, 2009, 20:32
Any upcoming friendlies for NT ?

The FFK(Kosovo football federation) has apointed a new coach for the nt(Albert Bunjaku). Bunjaku is former coach of Kalmar FF(former allsvenskan champions)

so far Bunjaku has held 2, 3 day training camps with the national team in 2 months. he has called up fresh new young players just from kosovo raiffeisen super leage. he wants to try out any home grown talent that might have the ability to play in the international stage. in january 4th, he will have another 3 day camp with the players and also other players that werent called up in the previous camps. this time some kosovar players in diaspora might be called up also.
for more information you can visit this site, idk if it is in english also.
www.ffk-kosova.com

i think that in 2010 kosovo will be a member of FIFA

bosnianfan000
December 29th, 2009, 20:58
Does Kosovo have any good players playing anywhere in Europe ?

Deo
December 29th, 2009, 22:19
Behrami and Cana in the premier league...

kosova-fener
December 31st, 2009, 20:25
Does Kosovo have any good players playing anywhere in Europe ?

lorik cana-sunderland(captain)
valon behrami-west ham utd
faton toski-einracht frankfurt
mergim mavraj-bochum
valdet rama-hannover 96
bajram sadrijaj-broussia dortmund
albert bunjaku-nuremburg
perparim hetemaj-aek
samir ujkani-palermo
migjen basha-rimini(atalanta)
blerim dzmaili-parma
besart berisha-arminia bielefeld
orhan mustafi-basel

and many more but i cant think of right now

LedZep
December 31st, 2009, 20:30
Shkodran Mustafi(Everton)
Fanol Perdedaj(Hertha Berlin)

Both 17 year olds who already debuted for their senior club teams!

More of these youngsters are popping out every year. Switzerland, Germany, and Sweden are producing crazy amount of talented Kosovo Albanians.

bosnianfan000
January 1st, 2010, 17:00
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

To be totally honest, I hope all these players end up playing for Albania... because I'd rather see a strong Albania than two countries Kosovo & Albania half and half in talent.

kosova-fener
January 1st, 2010, 20:55

To be totally honest, I hope all these players end up playing for Albania... because I'd rather see a strong Albania than two countries Kosovo & Albania half and half in talent.

me too man but that wont happen untill kosova gets accepted into fifa and these players come to play for kosova first. some of these players hate the albanian FA, i can understan why, they are all corrupted and a bunch of mafiosos.
anyways i really do hope we unite our NT's and our league. the league would be so much stronger, more competative and more interesting to watch.
we are one people, one nation, one language, one flag and one national team.

RROFT SHQIPERIA ETNIKE!!!!
PROUD TO BE ALBANIAN!

kosova-fener
January 1st, 2010, 20:57

btw where are you from, croatia?

bosnianfan000
January 1st, 2010, 21:45
Nah.. Bosnia. But I'm 25% Croat from my mom's side anyways.. and she's from Split. Good guess.

kosova-fener
January 1st, 2010, 22:16
Nah.. Bosnia. But I'm 25% Croat from my mom's side anyways.. and she's from Split. Good guess.

oh ok even better:)
i would like to see kosova play a friendly with bosnia soon and than i would like us to be placed in a group with serbia:smileani:

bosnianfan000
January 1st, 2010, 22:42
Cool :) I hope success for Kosovo and Albania :thumbsup:

LedZep
January 2nd, 2010, 02:49
me too man but that wont happen untill kosova gets accepted into fifa and these players come to play for kosova first. some of these players hate the albanian FA, i can understan why, they are all corrupted and a bunch of mafiosos.
anyways i really do hope we unite our NT's and our league. the league would be so much stronger, more competative and more interesting to watch.
we are one people, one nation, one language, one flag and one national team.

RROFT SHQIPERIA ETNIKE!!!!
PROUD TO BE ALBANIAN!

We still have a united NT right now. Whether you or some players have a problem with the FA, that's another case.

Serb
January 2nd, 2010, 21:00
oh ok even better:)
i would like to see kosova play a friendly with bosnia soon and than i would like us to be placed in a group with serbia:smileani:

why?

Deo
January 2nd, 2010, 22:44
Imagine a group including, Serbia, Croatia, Bosnia and Kosovo... that would be fun :D

LedZep
January 2nd, 2010, 23:40
why?

Easy 3 points for Kosovo I'm guessing?? :D

kosova-fener
January 3rd, 2010, 19:50
why?

cuz it will be the most intense football match in football history, the whole country will be on fire(hypothetically) and the whole country will turn out to the stadium, outside and inside. if the game isnt stopped because of so many serbs being burned alive or too many red cards than it will be easy 3 points for kosova like ledzep said. but this all deppends if the serbs even show up :smileani:

kosova-fener
January 3rd, 2010, 19:53
Imagine a group including, Serbia, Croatia, Bosnia and Kosovo... that would be fun :D

imagine this group lol i think the players and fans will start killing eachother before the game even begins:howler:

turkey
greece
fyrom
kosova
serbia
bosnia
croatia

milos
January 5th, 2010, 00:14
cuz it will be the most intense football match in football history, the whole country will be on fire(hypothetically) and the whole country will turn out to the stadium, outside and inside. if the game isnt stopped because of so many serbs being burned alive or too many red cards than it will be easy 3 points for kosova like ledzep said. but this all deppends if the serbs even show up :smileani:

And than you wake up.

HarjukSplurt
January 5th, 2010, 00:22
A player named Gjergj Bushaj (George Bush? :pp ) is on trial at Dinamo Zagreb. He is an 18 year old and has played for the "A" national team.

kartoch
January 5th, 2010, 00:46
Go Kosovo, I wish you the best, I've sympathy for your NT for Cana had played for Marseille ! :)

LedZep
January 5th, 2010, 13:04
A player named Gjergj Bushaj (George Bush? :pp ) is on trial at Dinamo Zagreb. He is an 18 year old and has played for the "A" national team.

That's the future Kosova captain right there :D

Imagine Kosova facing the Serbia NT with the Albanian George Bush as captain and best player :proud:

Serb
January 5th, 2010, 17:08

now I hope it happens.

kosova-fener
January 6th, 2010, 18:20
And than you wake up.

we will see my cetnik friend we will see:smileani:

Serb
January 7th, 2010, 17:14
Serbia is a much more talented team than anything Kosovo could muster up, and that's just being realistic. Could Kosovo beat Serbia? Yes, anything can happen, and if Azerbaidjan and Kazakhstan could do it so could Kosovo, but it is not very likely.

Icarus
January 7th, 2010, 20:40
lorik cana-sunderland(captain)

perparim hetemaj-aek

and many more but i cant think of right now

Hetemaj did not crack the lineup at AEK and was loaned to Apollon Kalamaria after which he left for Twente I believe. I don't think he's seen much playing time and AFAIK he is a Finish U-21 player.

LedZep
January 8th, 2010, 01:07
To be realistic here, that list Kosova-Fener posted is messed up. Half of those players switched clubs and the other half get 0 play time.

With the exception of Behrami, the best Kosovo-Albanian players right now play for Albania. There are tons of young promising Kosovar players out there but they still have a lot to prove. I'm not mentioning Blerim Dzemaili because he's a FYROM Albanian.

kosova-fener
January 10th, 2010, 15:45
According to Sunday Express, Manchester United are interested in signing West Ham's £10m-rated Swiss midfielder Valon Behrami. Juventus, Arsenal and Manchester City have also shown interest in the former Lazio star.

Styg
January 11th, 2010, 07:25
shit cleared up, thread is nice and clean again, everybody be friends now :)

HarjukSplurt
January 11th, 2010, 16:55
Bushaj doesn't sign for Dinamo but he stays in Croatia and will sign for NK Istra 1961

LedZep
January 11th, 2010, 17:54
Bushaj doesn't sign for Dinamo but he stays in Croatia and will sign for NK Istra 1961

What do you think of Arijan Ademi?? He's another Albanian teenager in Croatia.

HarjukSplurt
January 11th, 2010, 18:00
he already captained Sibenik a few times and is a standard player for them at the age of 18. He plays for the Croatia U19 team. He had interest from Portuguese side Braga in the summer but he decided to stay in Sibenik

A defensive mid who can play at center back as well, certainly a player to look out for, but my philosophy of the Croatian league its really hard to judge on how good a player is unless he plays regularly in European matches, and only Dinamo Zagreb offer that

kosova-fener
January 12th, 2010, 01:27
What do you think of Arijan Ademi?? He's another Albanian teenager in Croatia.

where is he from?

kosova-fener
January 12th, 2010, 19:19
Sulmuesi pejan Fatos Beqiraj ėshtė njė nga futbollistėt qė kėto ditė tė merkatos sė janarit gjendet nė “radar” tė skuadrave tė mėdha evropiane. Beqiraj, qė karrierėn e futbollit e nisi nė tokėn pejane, por qė famėn e njė lojtari evropian e arriti nė Buduēnost tė Malit tė Zi, ėshtė shumė afėr ta nisė aventurėn e parė ndėrkombėtare.

Gjigantet e Portugalisė, Benfika dhe Braga, por edhe ata spanjollė, Sevilla e Atletico Madrid, kėrkojnė shėrbimet e Beqirajt, futbollistit tė cilit qė nė paraqitjen e parė nė radhėt e Buduēnostit i kishte duartrokitur legjenda e futbollit malazez, Dejan Saviēeviē.

Ish-sulmuesi i Besės sė Pejės, Fatos Beqiraj, ka thėnė se fundjava do tė jetė pėrcaktuese pėr tė ardhmen.

“Gjerat po ecin mirė. Fundjava qė vjen do tė jetė pėrcaktuese pėr tė ardhmen time”, ka thėnė Beqiraj, i cili ka shtuar se “tė mėrkurėn do tė rikthehet nė skuadrėn e Buduēnostit”.

“Menaxheri im vazhdimisht ėshtė nė kontakte me skuadrat qė kėrkojnė shėrbimet e mia. Bėhet fjalė pėr skuadrat e mėdha si Benfika, Braga, Sevilla e Atletiko Madrid”, ka theksuar Beqiraj, duke shtuar ndėrkohė se “Transferimi im i mundshėm nė njėrėn nga kėto skuadra tė mėdha do ta realizonte ėndrrėn time pėr t’i prekur fuqitė e mėdha tė futbollit evropian”.

I gatshėm pėr Kosovėn

Beqiraj, qė mė parė ka marrė nėnshtetėsinė e Malit tė Zi dhe se ka luajtur disa takime me pėrfaqėsuesen e kėtij shteti fqinj, thotė se ėshtė i gatshėm t’i pėrgjigjet pėrfaqėsueses sė Kosovės.

“Nė kohėn kur Kosova pranohet nė FIFA, unė jam i gatshėm ta ndihmoj vendin tim. Asnjė ftesė tė pėrfaqėsueses sė Kosovės nuk do ta refuzoj”, ka theksuar Beqiraj, i cili ka shtuar se, qysh kur ka nisur hapat e parė nė futboll ka pasur qėllim qė njė ditė tė bėhet lojtar i madh.

“Qysh si fėmijė, por edhe nė kohėn sa kam qenė nė Besėn e Pejės, kam dėshiruar qė njė ditė tė arrijmė lart nė futboll. Fama ime u arrit nė Buduēnost, por edhe nė kohėn sa kam qenė nė Besė, kam pasur paraqitje tė mira. Tė gjitha kėto i kam arritur vetėm me punė. Puna ėshtė ēelėsi i suksesit tim”, ka pėrfunduar sulmuesi nga Kosova, Fatos Beqiraj

http://albaniasoccer.com/categoryblog/936.html

i will translate this quote by Fatos Beqiraj.
"when kosovo gets accepted into FIFA, i am ready to help my nation. I will never refuse any calls ups by kosovo" :thumbsup::thumbsup::smileani:

in your FACEEEEEEE!!:ass:

SerbianPatriot
January 13th, 2010, 04:40
Lets discuss the best player to ever come from Kosovo

http://www.blic.rs/_customfiles/Image/slike/2008/12_decembar/21/sport/krasic-ver.jpg

http://www.alrodwan.net/vb/imgcache/2010.imgcache.jpg

Early years
After starting out with the hometown side Rudar Kosovska Mitrovica, Krasić's extraordinary talent was noticed by FK Vojvodina in 1999 and he made a switch northwards at still only 14 years of age. He spent the next 4 and a half seasons in Novi Sad where he further raised his level and became the team captain.

http://www.youtube.com/watch?v=GTKKgbERdOM

Hes prob our best midfielder (for Serbia) and if not the top player at Moscow, then one of the top.

kosova-fener
January 13th, 2010, 17:47
the best players to come out of Kosova

http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01524/lorik_cana_1524597c.jpg
http://www.theoffside.com/files/2009/04/cana-300x224.jpg

Lorik Cana(age 26), born and raised in gjilan, Kosova
captain of sunderland and former captain of olympique marsielle.
arsenal have sent their interest to buy him in the summer and so have many other big clubs

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/dec2008/5/8/39E0B36D-BE24-0939-55A7EF78FC8F3410.jpg
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2008-w33/img.312921_t.jpg
thats him vs the Greeks

Valon Behrami(age 24), born and raised in Mitrovica, Kosova
plays for west ham united and is a former player of lazio
manchester united have just revealed that they are interested in him

there are many more like Samir Ujkani from vushtrri kosova(palermo), Fatos Beciraj from peja, kosova(soon to be in benfica), Valdet Rama from mitrovica, kosova(hannover96) and ect.

HarjukSplurt
January 13th, 2010, 18:21
that guy is Greek in the 4th pic?

looks Egyptian/African :howler:

I'm sure you all know by now, but a member of the 98' Croatia team was from Kosovo, but he didn't play in a match in that tournament...Ardian Kozniku

Alekso
January 13th, 2010, 19:36
Lets discuss the best player to ever come from Kosovo

http://www.blic.rs/_customfiles/Image/slike/2008/12_decembar/21/sport/krasic-ver.jpg

http://www.alrodwan.net/vb/imgcache/2010.imgcache.jpg

Early years
After starting out with the hometown side Rudar Kosovska Mitrovica, Krasić's extraordinary talent was noticed by FK Vojvodina in 1999 and he made a switch northwards at still only 14 years of age. He spent the next 4 and a half seasons in Novi Sad where he further raised his level and became the team captain.

http://www.youtube.com/watch?v=GTKKgbERdOM

Hes prob our best midfielder (for Serbia) and if not the top player at Moscow, then one of the top.

:thumbsup::thumbsup:

I think no one can top him right now. definitely the best. :thumbsup:

LedZep
January 13th, 2010, 19:53
If we're counting players from average leagues then Debatik Curri is by far the best player to come out of Kosovo. This guy can play in every position on the field but in the NT he's being wasted as a CB unfortunately.
I rate him much higher than Cana.

kosova-fener
January 13th, 2010, 20:24

I'm sure you all know by now, but a member of the 98' Croatia team was from Kosovo, but he didn't play in a match in that tournament...Ardian Kozniku
i didnt know about kozniku, good for him. im not surprised he played for croatia. we albos always were on croatia's side.
alot of kosovar albanians were in croatian military. most famous one is Agim Ceku

kosova-fener
January 13th, 2010, 20:28
actually i forgot the legend
Fadil Vokrri

http://www.albsport.com/hyrja/attachment.php?attachmentid=597

Madman
January 13th, 2010, 22:17

Every one that knows something about football, knows about kozniku. In a recent article he said that he is trying hard to make sure that Croatia play a friendly with kosova when FIFA approve the right to play frendlies. There have been some meeting between our fa and FIFA.

Ps. Kosova-fener, I believe you want to do something good and update the thread, and may you continue, but keep the insults out. Hopefully you understand.

SerbianPatriot
January 13th, 2010, 23:31
Aside from Krasic, have any of these other players participated in Champions league? or Europa Cup?

HarjukSplurt
January 13th, 2010, 23:48
Lorik Cana captained Marseille, I know for sure in the UEFA Cup but I believe they played in the CL as well

last season FC Basel played in the Champions League, and although not high profile players Beg Ferati played in some games. There are a ton in the Swiss league, FC Zurich made it to the CL this season there might be 1-2 there

K5-Hitman
January 14th, 2010, 00:56
Aside from Krasic, have any of these other players participated in Champions league? or Europa Cup?

Your not very smart, are you?

srb
January 14th, 2010, 01:29

lets be honest beside Cana (who i rate) most of these guys are not very good so i can understand why he would ask the question. Don't be so defensive son:)

Anyway here are Krasic's aka "the best player to ever come out of Kosovo" 09/10 CL goals. Hopefully he can add to his total in the knock out stage.

dl65SEZKe48
mSXawOvH7aE
2(great build up to the goal)
tbNPfBoyTbk
XVGjNgtIVZw

And here's one of him representing his birth place:proud:
ou38GgZYnKg

:)

LedZep
January 14th, 2010, 01:53
^ Poor man's Dirk Kuyt??

EDIT: The 2nd goal is funny. He was so close to messing that up! :D

srb
January 14th, 2010, 02:24
:D

bosnianfan000
January 14th, 2010, 04:19
After looking at the talents that came from Kosovo... I must say I'm surprised... compared to the poor state of Kosovo, poor infrastructure, and the low population of 1.8 million. I really feel sorry for the Kosovars (both Serb and Albanian) who have to go through nationalism, hate crimes, nasty politics, etc.

Madman
January 14th, 2010, 12:08
Lorik Cana captained Marseille, I know for sure in the UEFA Cup but I believe they played in the CL as well

CL aswell. He managed to score against Liverpool. :D

SerbianPatriot
January 14th, 2010, 15:50

:howler: why? Because I dont know much about Albanian participants in CL and the Europa cup?

Ante
January 14th, 2010, 18:02
i didnt know about kozniku, good for him. im not surprised he played for croatia. we albos always were on croatia's side.
alot of kosovar albanians were in croatian military. most famous one is Agim Ceku

:thumbsup:

milos
January 14th, 2010, 18:06
^ Poor man's Dirk Kuyt??

:howler:

C'mon man!

Alekso
January 14th, 2010, 19:03
Maybe we should make this our official Milos Krasic thread. :proud: Apart from him and maybe on a lower level Cana who is there really to be discussing or reporting about from the region and nobody really cares for unknown low league players.

K5-Hitman
January 14th, 2010, 19:40
:howler: why? Because I dont know much about Albanian participants in CL and the Europa cup?

Not knowing about it is one thing, trying to be a funny smart ass is another and looking like a idiot is another .

Deo
January 14th, 2010, 22:38
Maybe we should make this our official Milos Krasic thread. :proud: Apart from him and maybe on a lower level Cana who is there really to be discussing or reporting about from the region and nobody really cares for unknown low league players.

Why can't you guys for once STFU... always making a mess of everything...

bosnianfan000
January 14th, 2010, 22:41
Serbs are so obsessed with this thread. As if Kosovo is Serbian or sum shit... even though 96% of the population is Albanian.

Krle
January 14th, 2010, 22:51
At 1.3% per year, ethnic Albanians in Kosovo have the fastest rate of growth in population in Europe.[163] Over an 82-year period (1921–2003) the population of Kosovo grew to 460% of its original size.

Now you understand why they are all cousins. :D

Madman
January 14th, 2010, 23:01
How dumb can you get?

Krle
January 14th, 2010, 23:01
You tell me?

I hear you guys are reaching serious depths over there. :D

Madman
January 14th, 2010, 23:03
You tell me?

I hear you guys are reaching serious depths over there. :D

:rollani:

kosova-fener
January 14th, 2010, 23:52
valdet Rama(hannover 96)
22 years old from mitrovica, has accepted to play for albania.
same thing for Mergim Mavraj(vfl bochum) 23 years old also from kosova, he is also going to play for albania.

knlzo2L-9e8

SerbianPatriot
January 14th, 2010, 23:57
Not knowing about it is one thing, trying to be a funny smart ass is another and looking like a idiot is another .

:) , being funny wasnt my intention. I seriously dont know much about this region and thought no one aside from Krasic was participating in CL, and clearly he is the only one now :thumbsup:. No need to create problems, discuss soccer instead.

SerbianPatriot
January 14th, 2010, 23:59
Also I agree, we should make this our Krasic appreciation sect and there is nothing wrong with that.

Here is a goal of his (second of this particular match out of his hattrick), good aim indeed:

http://www.youtube.com/watch?v=MskSIgsgoMk

Krle
January 15th, 2010, 00:39
We don't care about Russian league players though. :D

Only players from the top 6 leagues should be posted here. :smileani:

UEFA Country Ranking 2010

Last update: Fri, 18 Dec 2009 18:40:41 CET > 2011 (http://www.xs4all.nl/%7Ekassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2011.html)
# country 05/06 06/07 07/08 08/09 09/10 ranking teams
1 England 14.428 16.625 17.875 15.000 12.214 76.142 6/ 7
2 Spain 15.642 19.000 13.875 13.312 12.928 74.757 7/ 7
3 Italy 15.357 11.928 10.250 11.375 12.285 61.195 5/ 7
4 Germany 10.437 9.500 13.500 12.687 12.250 58.374 6/ 6
5 France 10.812 10.000 6.928 11.000 11.000 49.740 4/ 6
6 Russia 10.000 6.625 11.250 9.750 4.833 42.458

Stick to making babies bud.

srb
January 15th, 2010, 00:48
Owned! Ledzep stop hating son, maybe one day you will get a player of Krasic's quality and when you do i'll be the first to congratulate you :D

Anyway to continue the appreciation of Kosovo's finest Milos Krasic heres another goal.

4a5JQL-7YDA

Opposite foot as well :proud:

Krle
January 15th, 2010, 00:59
Nice!

Next big star to come out of Kosovo. Milan Milanovic, born in Kosovska Mitrovica. :)

http://www.uefa.com/multimediafiles/photo/competitions/under19/85/82/51/858251_mediumsquare.jpg

Plays for Lokomotiv Moscow and the Serbian U21's. Star in the making from a top 6 league. :D

SerbianPatriot
January 15th, 2010, 01:01
Owned! Ledzep stop hating son, maybe one day you will get a player of Krasic's quality and when you do i'll be the first to congratulate you :D

Anyway to continue the appreciation of Kosovo's finest Milos Krasic heres another goal.

4a5JQL-7YDA

Opposite foot as well :proud:

lmfaoooooo, I bet hes wishing he said 5 haha. Good goal, keep them comming. :)

SerbianPatriot
January 15th, 2010, 01:04
Disagree with much of that ranking but maybe I was being too nice with top 6 :howler:

Top 4 is more like it. The big boy leagues! :thumbsup:

lol who is your ideal 6 and Krasic is linked with several clubs after CSKA's CL run.

SerbianPatriot
January 15th, 2010, 01:05
Nice!

Next big star to come out of Kosovo. Milan Milanovic, born in Kosovska Mitrovica. :)

http://www.uefa.com/multimediafiles/photo/competitions/under19/85/82/51/858251_mediumsquare.jpg

Plays for Lokomotiv Moscow and the Serbian U21's. Star in the making from a top 6 league. :D

Good stuff, whats his position? (im not to keen on our youngsters)

srb
January 15th, 2010, 01:10
Nice!

Yes how could we forget. I believe he scored two goals in one game representing his birth place at youth level not too long ago :proud:

srb
January 15th, 2010, 01:12
Milanovic is a central defender SerbianPatriot

Krle
January 15th, 2010, 01:13
Central defence. He was part of the U19 generation that got to the semi finals of the U19 EC last year. One of the key players alongside Ljajic, Stevanovic and Aleksic. Interesting fact is that they beat Albania U19 5-0 in the opening qualifying round. :D

He made the step up to the U21's and has been a regular at the age of 18. Scored the winner in injury time in Norway in a crucial game and he also scored one of our goals against Cyprus.

Very highly rated defender, tall, strong and reads the game well. Kosovo can be proud. :)

SerbianPatriot
January 15th, 2010, 01:18
Very intersting Krle, Good we found a proper place to discuss this upcomming legend.

Can you find a video of this Albania match? (for football purposes, not to make fun) Id like to see Milanovic in action. :)

Krle
January 15th, 2010, 01:20
Next player.

Marko Perovic, Basel, from Pristina. A solid Serbian player, which makes him one of the best ever in Kosovo. :D

http://cache.daylife.com/imageserve/09dT1eeaYH99K/340x.jpg

Played for Red Star in the past. Never made it to the senior NT, but had 19 U21 caps for us, scoring 3 goals.

Another player from Kosovo. :)

LedZep
January 15th, 2010, 01:20
Oh boy now you're spamming the thread with amateurs?? Talk about desperation. :D

srb
January 15th, 2010, 01:27
Perovic is a good solid player. I'm sure if he played for a country like Malta, Samoa, albania etc who would be a god in those country's.

Krle
January 15th, 2010, 01:31
lol, you have guys playing in 2. Bundesliga, Turkish second division and Azerbeijan in your NT. :D

It's pretty safe to say Perovic would be a top player for you. We're just not as desperate. ;)

LedZep
January 15th, 2010, 01:33
Guys, no matter what you write and how you handle your frustration in a random internet forum it wont make a difference! It still wont change the fact that Kosovo is now Albania and that you're a dying breed :D:pp

Krle
January 15th, 2010, 01:33
I forgot to mention, you have guys from the Albanian league in your NT :howler:

Perovic would probably get about a 100 women and a shower with warm water, much like the president. :D

srb
January 15th, 2010, 01:38
Guys, no matter what you write and how you handle your frustration in a random internet forum it wont make a difference! It still wont change the fact that Kosovo is now Albania and that you're a dying breed :D:pp

Its a football forum, if you can't take the pressure and start talking politics on the net i suggest you stop posting here.

And yes Krle Perovic would be getting all that and then some :D

Krle
January 15th, 2010, 01:43
Seriously ledzep man? It's all in good fun.

We're just happy we finally found this place to share info about Kosovo's best players. I'm sure you'll get used to us soon enough, we're friendly folk. :smileani:

LedZep
January 15th, 2010, 01:59
Fair enough son. :thumbsup:

We were discussing top league players and you popped out posting about Russian and Swiss league amateurs so obviously I thought you were just taking the piss. ;)

Anyway, I'm glad Mavraj and Rama have decided to represent their homeland Kosovo. Looking forward to seeing them play! :)

Krle
January 15th, 2010, 02:02
their homeland Kosovo

And in turn, good to see you've dropped the whole A thing. Fair play buddy! :thumbsup:

See, we're getting somewhere already. :)

LedZep
January 15th, 2010, 02:05
And in turn, good to see you've dropped the whole A thing. Fair play buddy! :thumbsup:

See, we're getting somewhere already. :)

Well, we're talking in English here and that's the name of the country so....?

Krle
January 15th, 2010, 02:10
It's the Serbian spelling, which the English use since it's always been that way.

We both know we could switch it to Serbian and you'd still understand. You'd probably just add a few unnecessary lj's though. But don't worry about it, we're happy you can communicate as it is. :D

Good night buddy. :)

LedZep
January 15th, 2010, 02:15
It's the Serbian spelling, which the English use since it's always been that way.

We both know we could switch it to Serbian and you'd still understand. You'd probably just add a few unnecessary lj's though. But don't worry about it, we're happy you can communicate as it is. :D

Good night buddy. :)

Well buddy, if it was up to Albanians the name wouldn't even be KosovA but Dardania as it was originally(;)). Anyway with the name "Kosovo" countries are recognizing it so don't really care. The important thing is that it remains Albanian.

Good night to you too. :thumbsup:

kosova-fener
January 15th, 2010, 03:17
whats up with all these cockroaches spaming the thread.
the #1 rule of this thread is, no cockroaches allowed.

anyways getting back to the thing that are important for kosova.

http://www.ffk-kosova.com/images/stories/Kombetarja/dscn0902_thumb.jpg
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/kryesore/testi.bmp

Mė datėn 7 janar 2010 Pėrfaqėsuesja A e Kosovės nė futboll kishte bėrė grumbullimin e lojtarėve vendor pėr tė bėrė testimet fizike tė cilat ishin nėn pėrkujdesjen e kėshilltarit tė Pėrfaqėsueses “A” Dr Marcus Svensson dhe trajnerit tė fizikės tė Pėrfaqėsueses “A” magjistėr Malėsor Gjonbalaj. Njė pjesė e testimeve tė cilat ishin nė plan janė shtyrė pėr mė vonė pėr shkak tė mungesės ( sė arsyeshme ) tė disa lojtarėve siē janė ata tė KF Prishtinės qė do tė udhėtonin pėr Zvicėr si dhe disa lėndimeve dhe gjendjes jo 100% mjekėsore tė lojtarėve.

TESTIMET
Testimet e planifikuara ishin:
• Agility test, Speed test 5m, 10m, 20m, 30m, dhe 40m,Gripen.,Squat Jump,Counter Movement Jump (CMJ),Counter Movement Jump (CMJa) dhe Yo-Yo Intermittent Recovery Test (Level 2)

PĖRGJITHĖSIA DHE PĖRVOJA
Me qellim qė testimet tė jenė sa mė profesionale ishin siguruar edhe mjetet moderne IVAR pėr matjen digjitale tė shpejtėsisė, shkėputjes por njėkohėsisht edhe vet prezenca e z. Dr Marcus Svensson Doctor of Philosoph, Masters of Research- Sport Science (Distinction) ,Bachelor of Science (Hons) in Science & Football si dhe pėrvoja praktike nga Federata Angleze, Suedeze Liga Championship/Premier League etj. Tregon e siguron validitetin dhe profesionalizmin e testimeve. Pra z Svensson ėshtė ekspert superior si nga pjesa edukative Univerziteti Liverpol John Moore ku dhe doktoroi nė drejtimin e testimeve fizike por edhe nga pjesa praktike me pėrvojė tė gjerė nga liga dhe Federatat e elitės evropiane.

SEMINAR EDUKIMI
Po ashtu duke ditur pėrvojėn dhe edukimin superior evropian qė z Svensson posedon u organizua njė edukim i shpejt pėr trajnerėt e futbollit tė Kosovės dhe ku temė e diskutimeve ishin:
• Ushtrimet e fuqisė Fizike pėr futbollistė
• Testimet Fizike nė futboll
• Intensiviteti nė ushtrime dhe lojė

REZULTATET E TESTIMEVE
Rezultatet e testimeve nga 26 lojtarė potencial tė Pėrfaqėsueses “A” tani gjenden nė Angli pėr analiza tė gjera nga z Svensson dhe tė cilat sė shpejti do tė dorėzohen tek shtabi teknik i Pėrfaqėsueses “A”.

TESTIMET E ARDHSHME
Po ashtu mė 31 janar nga ora 10.00-13.00 do tė mbahen edhe testimet pėr lojtarėt tė cilėt munguan ( me arsye) nė tubimin e parė tė 7 janarit 2010 .

Albert Bunjaki
Pėrzgjedhės i Pėrfaqėsueses sė Kosovės

SerbianPatriot
January 15th, 2010, 06:53
Ledzep who are you calling amateurs? These players are more than decent, and will probably see a worldcup/eurocup or two, while the same cant be said for your players.

Plus who are these 'amazing' players with Albanian backgrounds? Aside from Cana who plays on a shit english side I dont see any superstars being mentioned.

Krasic is easily the best from the region. Perovic plays for Basel (a quality side that participates in Europa matches) and Milanovic is on a top u21 side (that beat Albania 5-0 in the group stages). There is nothing wrong with us discussing these players, afterall they are part of Kosovo, you should be proud if anything :).

bosnianfan000
January 15th, 2010, 17:02
At 1.3% per year, ethnic Albanians in Kosovo have the fastest rate of growth in population in Europe.[163] Over an 82-year period (1921–2003) the population of Kosovo grew to 460% of its original size.

Now you understand why they are all cousins. :D

lol it's not their fault you guys have trouble mating in Kosovo :rollani:

Krasic is easily the best from the region

How can you compare Cana and Krasic... two totally different players? And Cana was actually a captain at a big side (Marseille).

Yashimi Nakitu
January 15th, 2010, 17:33
lol it's not their fault you guys have trouble mating in Kosovo :rollani:

That's actually a good one NB :D

bosnianfan000
January 15th, 2010, 21:52
Ibra has seen a WC b4, none of these kosovars will ever see one

And just for the record, that was an example. I can name really good players who have never seen the World Cup.

LedZep
January 15th, 2010, 23:17
Kosovo will play Northern Ireland in a friendly on March 3. :thumbsup:

K5-Hitman
January 15th, 2010, 23:33
You should be happy were posting here, otherwise this topic would be like

"drug dealers must move for practise to take place"

"Kosovo players complain that they dont get clean water during practice"

"Kosovo player and father of 12 has difficulties attending practice"

Luckily you have us guys, to talk about up and comming talent, so you should be proud :), as for your nt comment, I think it would be difficult without UN recognition, plus even if you got a team it would be horrid and make the Albanian team worse bc they would split apart players...

:wallbang: may god be with you.

K5-Hitman
January 15th, 2010, 23:35

Where did you hear this?

kosova-fener
January 16th, 2010, 06:20

nice, only a matter of time before FIFA recognise us :)

here is some more info on the testing thats going on.

Mė 31 janar vazhdojnė testimet pėr futbollistėt

Meqenėse njė numėr i madhi futbollistėve pėrfaqėsues me arsye nuk kishte mundur tė kryej testimet mė 7 janar, Pėrzgjedhėsi i Pėrfaqėsueses ka para parė qė mė datėn 31 janar duke filluar nė ora 10.00-13.00 nė Kolegjin “Eurosport” nė Bardhosh tė vazhdojė me testimin e futbollistėve tjerė. Testimet janė tė obligueshme pėr tė gjithė lojtaret potencial tė pėrfaqėsueses.
Testimet janė tė hapura pėr tė gjithė ata qė dėshirojnė tė vijojnė kėto testime. Ato do tė mbahen nė tė njėjtėn ditė, vend dhe orė ta caktuar si mė lartė.

kosova-fener
January 16th, 2010, 15:37

gabim e ki, shqiperia do te luaj nje miqesore me irlanden veriore, jo kosova.

Ne date 3 mars ekipi kombetar Shqiptar do te zhvilloje miqesoren e rradhes ndaj skuadres perfaqsuese te Irlandes se Veriut.

Kjo ndeshje do te zhvillohet ne Tirane sipas akordit te arritur ndermjet dy federatave.

Kombetarja e Irlandes se Veriut per momentin ndodhet ne vendin e 40-te ne renditjen e FIFA-s . Miqesorja e 3 marsit eshte e para per ekipin kombetar per vitin 2010.

SerbianPatriot
January 17th, 2010, 20:00
Krasić Disregards Man City’s Advances
by Andrew Skomra

Man City snubbed by Miloš Krasić
We’ve read of his predilection for the English Premier League before. But now Miloš Krasić has decided to be discerning.

The Daily Mail has offered its readers an interesting bit of gossip. The CSKA Moskva winger is said to have turned down the advances of Manchester City’s coach Roberto Mancini.

At the time of Mancini taking over for Mark Hughes at City there were already rumors of his interest in Krasić. The Citizens seem to have finally got around to placing the offer–reportedly making them the first club to make a serious inquiry–only to be promptly denied.

Not only did Krasić reject the Citizens offer, he did so with the claim—ventriloquized through his agent–that he’d rather play for Manchester United or Arsenal. Going even further, the reason given for the discrimination is that Krasić only wishes to play for what he considers a top EPL club. No word yet on whether Mancini is personally offended.

We certainly know of his success at Old Trafford, pirouetting in a goal in CSKA’s 3-3 thriller in Champions League play last November. It is with such a performance in mind that has led Manchester United into considering a move for the 25-year-old. But Alex Ferguson is considered to be weighing other options. Aresnal have also admitted of fleeting interest, but suggest the transfer fee is too high.

The paper reported that the Russian club is looking to gain £15 million from Krasić’s transfer.

The 25-year-old’s contract is set to expire in December of 2010, a move that will be made most likely this summer. Indeed, coach Leonid Slutsky has earlier stated that the midfielder will stay in the Russian capital through the World Cup.

http://www.russianfootballnow.com/2010/01/16/krasic-denies-man-citys-advances/#more-2089

bosnianfan000
January 17th, 2010, 20:13
He wouldn't even start for Man. City... that's his real reason for not wanting to move.

Krle
January 17th, 2010, 20:53
:howler: @ Cana

Little boy versus Chelsea.

Krasic would rip him to shreds. :smileani:

srb
January 17th, 2010, 21:03
lol Seriously theres just no competition for Krasic.

I would love for Krasic to go to Arsenal

LedZep
January 17th, 2010, 21:21
:howler: @ Cana

Little boy versus Chelsea.

I saw that. Awful performance. Worst performance I've ever seen by Cana. He's been out of form the last 3 weeks or so.

Players like Cana and Krasic would be benchwarmers at top clubs but would be important players at teams like CSKA, Olympiakos, Fenerbache, Marseille, etc. :)

srb
January 17th, 2010, 21:27
I saw that. Awful performance. Worst performance I've ever seen by Cana. He's been out of form the last 3 weeks or so.

Players like Cana and Krasic would be benchwarmers at top clubs but would be important players at teams like CSKA, Olympiakos, Fenerbache, Marseille, etc. :)

I disagree about Krasic mate :):thumbsup: I remember you saying the same thing about Ivanovic and we know how that turned out for you. :smileani:

LedZep
January 17th, 2010, 21:32
I remember you saying the same thing about Ivanovic and we know how that turned out for you. :smileani:

:confused:

Don't think I ever wrote anything about Ivanovic or any serb players for that matter.

srb
January 17th, 2010, 21:42

Don't think I ever wrote anything about Ivanovic or any serb players for that matter.

lol wtf yeh buddy :rollani:

srb
January 17th, 2010, 21:50

Exposed yet again son. http://www.xtratime.org/forum/showpost.php?p=7420104&postcount=106

:shades:

LedZep
January 17th, 2010, 21:58

Kid, I'm worried about you going through someone's post history like that. :D Don't see what's wrong with that post though?? I'm sure he was a benchwarmer at that time and huge chances are he will move there again once Bosingwa is back.

srb
January 17th, 2010, 22:07

Kid, I'm worried about you going through someone's post history like that. :D Don't see what's wrong with that post though?? I'm sure he was a benchwarmer at that time and huge chances are he will move there again once Bosingwa is back.

No son he was a starter when you wrote that. And why would it be a 'huge chance' he will move there once Bosningwa is back? You do Know there sitting first atm and Ivanovic has been one of there best players all season:proud:. But you can keep hoping things change buddy :D

PS nice edit job son. :cool:

Serb
January 17th, 2010, 22:47
shit cleared up, thread is nice and clean again, everybody be friends now :)

how was it cleared up, you have this kid talking about burning people alive and insulting forum members and that's cleaned up?

srb
January 17th, 2010, 22:53
how was it cleared up, you have this kid talking about burning people alive and insulting forum members and that's cleaned up?

when was this? and which little siptar said all this?

Serb
January 17th, 2010, 23:00
I believe Ljubinko Drulovic is the best Serbian Kosovo player of all time. Krasic has potential to be #1 though. And I don't understand why it's so wrong to discuss Serbian players in a Kosovo thread, as long as those players are from Kosovo.

edit: I thought he was from Kosovo but he's from the Zlatibor region.

Serb
January 17th, 2010, 23:01

page 26 or 27 and it was the wannabe Turk who said it.

bosnianfan000
January 17th, 2010, 23:02

raaaacist..

srb
January 17th, 2010, 23:06
raaaacist..

how?

bosnianfan000
January 17th, 2010, 23:07
Eat yourselves alive :)

SerbianPatriot
January 18th, 2010, 05:29
Hope Krasic goes to Milan :D

bari91
January 18th, 2010, 09:25
Cant believe no one has mentioned FK Pristina , Red Star and Celta Vigo legend Goran Djorovic? One of the beest defenders to ever come out of Kosovo.

Harry Potter
January 18th, 2010, 20:03
Anyway, I'm glad Mavraj and Rama have decided to represent their homeland Kosovo. Looking forward to seeing them play! :)

still that makes them available for other countries since Kosovo is not part of FIFA ;) its like Puyol playin for both Spain and Catalunya

LedZep
January 18th, 2010, 23:00
^ They have chosen to play for Albania. That's what I was referring to.

Green Beret
January 18th, 2010, 23:02
will Kosovo have a FIFA registered national football team by the start of the EURO 2012 Qualifiyers?

LedZep
January 18th, 2010, 23:07
No. It has to be in the U.N to be accepted by UEFA and play in qualifiers.

SerbianPatriot
January 19th, 2010, 03:14
So given Russia and Chinas veto power, it will never be in?

Deo
January 19th, 2010, 03:26
Nah, if two thirds of the UN members recognize us, no one can veto Kosovo.

kosova-fener
January 19th, 2010, 18:03
will Kosovo have a FIFA registered national football team by the start of the EURO 2012 Qualifiyers?

most likely.
for kosova to join FIFA they dont need to be a member of UN but to be a member of UEFA they do. But with kosovas increasing recognitions and like torres said, we only need so many UN countries to recognize us and russias veto is no use. If FIFA recognize us soon, UEFA has no choice as FIFA is much stronger and they can lobby for us. FFK(kosovo football federation) has held a number of meeting with sep blatter and other FIFA officials, so i am confident kosova will be a member a member of FIFA really soon.
here are some photos to show some of the stuff thats being going on, meetings with FIFA officials and NT meetings.

http://www.ffk-kosova.com/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=91

HarjukSplurt
January 19th, 2010, 19:53
yeah very unlikely they will be in the EC 2012 draw as its only about 3 weeks away

I am certain (here's some confidence from me) that they will be in the 2014 WC draw.

And sombody in the last few pages said that no Kosovar will play in the World Cup, or something along those lines. Of course there is Behrami, and one even has a bronze medal, something which will never be achieved again by any team from this region

bosnianfan000
January 19th, 2010, 20:53
Yeah I also have my doubts for them to be in 2012 draw... maybe not even in 2014 draw... it'll take some time for Kosovo to be recognized by majority of UN. I'll take a wild guess and say they will be in the EU 2016 draw though. Kosovo's population is pretty darn small... but alot of players like Cana, Behrami, etc. came from this country, :thumbsup:. All they need is recognition, infrastructure, and better league organization and creating talents... and they're pretty much going to be somewhat like Albania.

LedZep
January 19th, 2010, 23:30
Yeah I also have my doubts for them to be in 2012 draw... maybe not even in 2014 draw... it'll take some time for Kosovo to be recognized by majority of UN. I'll take a wild guess and say they will be in the EU 2016 draw though. Kosovo's population is pretty darn small... but alot of players like Cana, Behrami, etc. came from this country, :thumbsup:. All they need is recognition, infrastructure, and better league organization and creating talents... and they're pretty much going to be somewhat like Albania.

Albania has no infrastructure, organization, youth projects, etc. Most Albanians players(the better ones at least) like Cana and Behrami learned and developed their trade abroad.

I doubt Kosovo would be like Albania if they care about sports. They should take advice from Switzerland on how to produce Albanian players. :D

Deo
January 20th, 2010, 22:15
Guys, this has really gone to far now.

Styg
January 20th, 2010, 22:30
More posts deleted. Next step is blocking people from this forum so please behave :)

Suho
January 21st, 2010, 05:56
Does Kosovė have its own domestic league? Has it played any unrecognised internationals?

Suho
January 21st, 2010, 06:01
I believe Ljubinko Drulovic is the best Serbian Kosovo player of all time. Krasic has potential to be #1 though. And I don't understand why it's so wrong to discuss Serbian players in a Kosovo thread, as long as those players are from Kosovo.

edit: I thought he was from Kosovo but he's from the Zlatibor region.

Krasić isn't an ethnic Kosovar and will most likely not be playing for Kosovė so what's the point of talking about him?

SerbianPatriot
January 21st, 2010, 06:33
Krasic was born there, so thats good enough.

srb
January 21st, 2010, 07:26
Krasić isn't an ethnic Kosovar and will most likely not be playing for Kosovė so what's the point of talking about him?

He's an ethnic Serb footballer from Kosovo thats why were talking about him :)
My question to you is why are you putting your two cents in a thread that you have no connection with what so ever?

Man you have a serous fetish with ethnicity especially serb ethnicity so i suggest you disscuss football a bit more on this forum then peoples ethnicity cause after all this is a football forum. :smileani:

Anyway it seems to be certain that Krasic will make a big money move after the WC since CSKA will be hoping his price tag will go up even further if he has a good WC.

K5-Hitman
January 21st, 2010, 11:57
He's an ethnic Serb footballer from Kosovo thats why were talking about him :)
My question to you is why are you putting your two cents in a thread that you have no connection with what so ever?

Man you have a serous fetish with ethnicity especially serb ethnicity so i suggest you disscuss football a bit more on this forum then peoples ethnicity cause after all this is a football forum. :smileani:

Anyway it seems to be certain that Krasic will make a big money move after the WC since CSKA will be hoping his price tag will go up even further if he has a good WC.

Krasic was born there, so thats good enough.

Everybody knows what use (serbs) are trying to do and use have failed miserably so far (just like use failed with Kosova). Just give it a rest, use can try to provoke as much as use want but nobody gives a flying fvck.

K5-Hitman
January 21st, 2010, 12:02
Does Kosovė have its own domestic league? Has it played any unrecognised internationals?

Kosova has had a domestic league since 1945.
http://www.ffk-kosova.com/index.php?option=com_content&task=view&id=334&Itemid=130.

Kosova has played 10 friendlies so far, you can fine the results here. http://en.wikipedia.org/wiki/Kosovo_national_football_team

Krle
January 21st, 2010, 12:15

So in Croatia you're only allowed to speak of Croats? :wallbang:

Mitar buddy, calm down, let go of the racism and enjoy the thread.

I for one love reading about minnow leagues and what not. The info K6 here is bringing is very welcome. I always figured football was the last thing on their mind, considering they've never had any success in it. :thumbsup:

Ante
January 21st, 2010, 12:37
Everybody knows what use (serbs) are trying to do and use have failed miserably so far (just like use failed with Kosova). Just give it a rest, use can try to provoke as much as use want but nobody gives a flying fvck.

Well said. A bunch of these little s.hit disturbers have been banned from the Croatian board already for constant provoking. Its time they get banned from here as well so that we can discuss all things related to Kosova and its football :thumbsup:

Good luck with your future NT.:thumbsup:

PS Anyone know what Ardian Kozniku is up to now adays?

Krle
January 21st, 2010, 12:47
It's cool to see Canadian dudes like you, Anthony, take interest in our region. :thumbsup:

It must be hard with the language issues and the fact you've never been there, but still well done buddy, simply for caring.

You're welcome in our thread. :smileani:

srb
January 21st, 2010, 12:57
Well said. A bunch of these little s.hit disturbers have been banned from the Croatian board already for constant provoking. Its time they get banned from here as well so that we can discuss all things related to Kosova and its football :thumbsup:

Good luck with your future NT.:thumbsup:

PS Anyone know what Ardian Kozniku is up to now adays?

Thanks Anthony hopefully we can get a good result in this years world cup Germany will be a big test but with Kosovo's own Milos krasic in the team i think a win is possible. Not sure what Ardian Kozniku is up to now days.

Ignore "s.hit disturbers" like NB and Suho they have a fetish with us serbs but atleast your not like them ey:smileani:.

Krle
January 21st, 2010, 13:04
Well fair play to you Srb for acknowledging that. :thumbsup:

I for one think we haven't stressed it enough. I mean Anthony here, no links whatsoever to the region (well at least the last couple of generations) spends all of his free time researching Serbia. Reading all of our posts, keeping up with all of the results, all the EC and WC titles we took over the years. All the glory, but keep in mind as the melancholic fellow he is, he also keeps track of the negative bits.

God bless him though. :smileani:

Ante
January 21st, 2010, 13:35
Hey Suho-are you still "always welcome" to serv board? :howler:

As for the Kosovar posters here, don't let the servs bug you. Krme is well known for all the times he has been banned. He'll no doubt be banned again soon enough for some hate filled comment. His last banning resulted when he tried to hack into a FM's account and got caught. :howler:

And when they start mocking your team...just remind them that they are without a doubt the only ex-Yugo team to have lost to Azerbijan and Kazakstan. Oops...corrrection. Make that the only team in the world.:howler:

Krle
January 21st, 2010, 13:37
^-^
but keep in mind as the melancholic fellow he is, he also keeps track of the negative bits.

God bless him though. :smileani:

:smileani:

Ante
January 21st, 2010, 13:42

Krle
January 21st, 2010, 14:06
Back to the topic at hand.

Euro pots have been made public today and still no sign of Kosovo in them. Shame guys, but you can always cheer for Serbia, as you see even Canadian youngsters are taking an interest these days. :smileani:

Seeding pots
Pot 1: Spain (holders), Germany, Netherlands, Italy, England, Croatia, Portugal, France, Russia
Pot 2: Greece, Czech Republic, Sweden, Switzerland, Serbia, Turkey, Denmark, Slovakia, Romania
Pot 3: Israel, Bulgaria, Finland, Norway, Republic of Ireland, Scotland, Northern Ireland, Austria, Bosnia-Herzegovina
Pot 4: Slovenia, Latvia, Hungary, Lithuania, Belarus, Belgium, Wales, FYR Macedonia, Cyprus
Pot 5: Montenegro, Albania, Estonia, Georgia, Moldova, Iceland, Armenia, Kazakhstan, Liechtenstein
Pot 6: Azerbaijan, Luxembourg, Malta, Faroe Islands, Andorra, San Marino

K5-Hitman
January 21st, 2010, 15:24
Nobody was expecting Kosova to be in it.

LedZep
January 21st, 2010, 16:27
More posts deleted. Next step is blocking people from this forum so please behave :)

Well, it doesn't take a genius to figure out who's trying to provoke here. On the other hand if you ban the serb posters they will e-riot and create e-drama like they always do. :D

kosova-fener
January 21st, 2010, 17:03

this are the teams and table of kosova's superlig, or shall i say Raiffeisen Superliga, as it is sponsored by Raiffeisen Bank.

Nr Skuadra Nd Pikė
1. Trepēa 17 32
2. Hysi 17 30
3. Flamurtari 17 27
4. KEK-u 17 26
5. Liria 17 25
6. Besa 17 25
7. Ferizaj 17 25
8. Prishtina 17 23
9. Drenica 17 21
10. Gjilani 17 17
11. Vėllaznimi 17 14
12. Kosova V 17 14

this is the official website of FFK(kosova's football federation)
http://ffk-kosova.com/

kosova-fener
January 21st, 2010, 17:15
as for the teams playing urecognized international friendlies, well KF Prishtina has played many friendlies with german bundesligga II teams, and with swiss top division teams. prishtina also won fusball turnaments in switzerland. Trepca 89 was suppose to play dinamo zagreb last year on the annivarsery of kosova's independence but the serbs started crying and complained to fifa as they did many other times, so the game was unulled. instead prishtina(at the time champions of kosova) play dinamo tirana(champions of albania) on the annivarsary as a brotherhood friendly.
kosova national team was also suppose to play brazil but yet again sserbs started crying, although the game wasnt cancelled because of that, but because swiss federation took too long to respond(as the game was suppose to be played in switzerland).

Wally
January 21st, 2010, 20:47
Got some complaints in my mailbox about this thread. Please stick to the topic in hand. Don't hate.

Manijak
January 21st, 2010, 21:36
It's cool to see Canadian dudes like you, Anthony, take interest in our region. :thumbsup:

It must be hard with the language issues and the fact you've never been there, but still well done buddy, simply for caring.

You're welcome in our thread. :smileani:

kosova-fener
January 22nd, 2010, 18:57
http://www.partizani.net/files/images/news/Logo_Trepca.gif

Drejtori i klubit tė futbollit Trepēa nga Mitrovica, Eroll Vitaku, ka thėnė se do tė investohet sa mė shumė qė tė bėjnė njė skuadėr sa mė moderne dhe qė tė ia kanė lakmi edhe shtetet nga rajoni. Sipas Vitakut Trepēa ka traditė dhe me investimet qė po bėhen do tė jetė njėra nga skuadrat qė nė edicionin pranveror edhe adhuruesve do t’i dhurojė futboll tė bukur.

“Synimi jonė qė tė bėjmė atmosferė impozante dhe rinia tė kėnaqet me artin e futbollit”, tha nė fillim Vitaku. Trepēa ka investuar mjaft shumė qė se ka nisur kampionati i ri. “Kemi investuar 190 mijė euro prej se ka filluar kampionati i ri. Mė njė fjalė mesatarja nė muaji i vjen 25-26 mijė euro. Investimet nuk do tė ndalen, por do tė investojmė sa mė shumė pėr arsye qė tė bėjmė njė skuadėr tė fortė dhe tė modelit evropian”, tha Vitaku.

Kjo skuadėr nė radhėt e veta deri mė tash ka sjellė disa futbollist tė dėshmuar, si Nuriman Ismajlin nga skuadra La Paz e Bolivisė, pastaj edhe Berat Hysenin nga Teuta e Durrėsit, Patrik Doēin nga Liria e Prizrenit, Arbėr Malajn nga Flamurtari i Vlotės si dhe nė negociata janė edhe mė njė futbollist tė dėshmuar nė repartin e sulmit nga Maqedonia.

“Mė duket se i kemi plotėsuar tė gjitha repartet me futbollist dhe nuk kemi nevojė tė sjellim edhe pėrforcime tė tjera. Punojmė pėr shtigje tė gjata dhe kjo mė sė miri e dėshmon edhe kontrata qė kemi njė vit e gjysmė e mė shumė me 5-6 futbollist. Realisht ēdo klub lufton pėr rezultate dhe trofe, por skuadra jonė do tė ndėrtojė lojė pėr t’i kėnaqur adhuruesit e futbollit sidomos ‘Torcida” qė janė adhuruesit mė tė mrekullueshėm”, tha Vitaku.

KF Trepēa, eshte kampione vjeshtore me 32 pikė te mbledhura ose dy mė shumė se ndjekesi i saj, KF Hysi. Mitrovicasit nga e hėna e ardhshme do t’i vazhdojnė pėrgatitjet nė Shqipėri. “Pritet t’i zhvillojmė disa ndeshje miqėsore nė Shqipėri, me gjasė me skuadrėn e Teutės sė Durrėsit, Besėn e Kavajės, Apoloninė e Fierit, por nuk pėrjashtohet mundėsia edhe me Partizanin e Tiranės. Nė Kosovė kur tė kthehemi pritet tė luajmė miqėsore me Shkėndijėn e Tetovės. Me 20 shkurt na pret ndeshja pėr kupėn e Republikės sė Kosovės pėrballė skuadrės sė Gjilanit. Trepēa ka synime qė tė pėrgatitet nė tė gjitha pikėpamje qė tė jemi tė gatshėm pėr ēdo sfidė dhe si kam deklaruar edhe mė herėt qė ta kthejmė titullin pas 17 vjetėve nė Mitrovicė”, nėnvizoi Vitaku.

Drejtori tė skuadrės me traditė i vjen keq qė nuk e kanė edhe shkollėn e fuqishme tė futbollit dhe kjo nuk po ndodh pėr shkak tė mungesės sė fushės ndihmėse. Ai tha se nė marrėveshje me strukturat komunale ėshtė projekti qė fusha ndihmėse tė ndėrtohet nė krahun e djathtė tė stadiumit nė mes tė lumit Ibėr. “Shumė shpejtė do tė rregullohet edhe fusha ndihmėse, qė do tė jetė njė kapital i madh pėr skuadrėn”, tha Vitaku. Drejtuesit e Trepēės parėsore kanė tė rikthejnė shkėlqimin e dikurshme tė kėsaj skuadre, qė dikur i tėrė qyteti ka jetuar me rezultatet e sa

kosova-fener
January 22nd, 2010, 18:59

Mesfushori kosovar, Bardhyl Kaēiu, ėshtė duke u provuar tek klubi gjerman, Alemannia Aachen. Futbollisti i Trepēės i ėshtė bashkuar klubit nga Bundesliga 2 gjermane tė shtunėn.

Kėtė e ka bėrė tė ditur vet futbollisti kosovar tė dielėn mbrėma. “Jam duke u provuar tek njė klub gjerman, quhet Aachen. Tė shtunėn e pata stėrvitjen e parė me kėtė klub, e cila shkoi mirė”, ka thėnė fillimisht Kaēiu pėr Express.

Ish lojtari i Prishtinės ndihet nė formė tė mirė dhe i pėrgatitur sa duhet pėr ta kaluar provėn e rėndėsishme tė quajtur Aachen.

“Shpresoj qė tė mbetem kėtu, pasi kushtet janė mjaft tė mira. Do tė kemi sėrish stėrvitje, tė shohim se si do tė shkojė. Unė jam i pėrgatitur sa duhet dhe jam optimist. Kėtu do tė jem nė prova edhe disa ditė, kur edhe do tė dihet pėrfundimisht se a do tė mbetem apo jo tek ky klub”, vazhdoi pėrfaqėsuesi kosovar.

Ditė mė parė spekulohej se Kaēiu ishte nė prova edhe tek klubi tjetėr gjerman, Tus Koblenz, por mesfushori kosovar e ka mohuar njė gjė tė tillė. Pėrpos Aachenit, para se tė nisej pėr nė Gjermani, ai kishte njė alternativė tjetėr – Duisburgun.

Nėse dėshtojnė kėto mundėsi, atėherė ai me siguri se do tė rikthehet tek Trepēa, ku e kaloi sezonin vjeshtor. Ai me “xehetarėt” u bė kampion i vjeshtės.

Pas 18 xhirosh tė zhvilluara, Aachen gjendet nė pozitėn e tetė nė Bundesliga 2 gjermane me 26 pikė tė tubuara, 5 mė pak se pozita e tretė (Augsburg), e cila garanton inkuadrimin nė Bundesliga 1

kosova-fener
January 22nd, 2010, 19:00
http://www.partizani.net/files/images/news/Nushi_Kristian.jpg

Reprezentuesi i kombėtares sė Kosovės, Kristian Nushi, luajti nė 45 minutat e pjesės sė dytė pėr skuadrėn e St. Gallenit, e cila pėsoi humbje me rezultat 1:2 nė ndeshjen miqėsore nga skuadra e Terekut nga Grozni i Ēeēenisė, por qė garon nė ligėn e futbollit rus.

Nushi luajti gjate gjithe pjeses se dyte dhe pati paraqitje jashtėzakonisht tė mirė. Skuadra e St. Gallenit megjithėse ishte nė epėrsi nė pjesėn e parė tė ndeshjes, kėtė nuk arriti tė ruajė nė pjesėn e dytė. Ne pjesen e pare St. Gallen kishte kaluar ne avantazh me Frick. Por ne pjesen e dyte te ndeshjes Terek shenon dy here me Katsaev ne minuten e 64-t dhe 80-te duke fituar keshtu me rezultatin 2-1.

St. Galleni sprovoi forcat e veta nė prag tė fillimit tė stinorit pranveror, qė pritet tė nis mė 6 shkurt. Nushi qė llogaritet si njėri nga futbollist kyc tė skuadrės, beri nje lojė tė mirė nė repartin sulmues.

kosova-fener
January 22nd, 2010, 19:01
http://www.partizani.net/files/images/news/Xhaka_Granit.jpg

Mesfushori i ri kosovar, Granit Xhaka, ka shėnuar gol pėr Baselin nė ndeshjen miqėsore kundėr ekipit maqedonas Pelister (5:1). Xhaka ėshtė inkuadruar nė pjesen e dyte te ndeshjes, ne minutėn e 66-tė. Atij i kane mjaftuar vetem 9 minuta loje per te gjetur golin

Nė kėtė ndeshje nga minuta e 46-tė ka luajtur edhe vėllai i madh i Granitit, Taulanti.

Shqiptari tjeter Xherdan Shaqiri ishte titullar. Ai luajti deri ne minuten e 70' kur u zevendesua nga nje tjeter shqiptar, Beg Ferati.

Vėllezėrit Xhaka, ekipit tė parė tė Baselit, i janė bashkuar nė fillim tė kėtij viti, keshtu nese vazhdojne te bejne paraqitje te mira gjate fazes pergatitore, ata mund te arrijne ta bindin trajnerin Thorsten Fink, qė ti fuse ata ne formacionin titullar.

kosova-fener
January 22nd, 2010, 19:06
http://www.partizani.net/files/images/news/Logo_Vllaznimi.gif

Zyrtarėt e Vėllaznimit po bėjnė pėrpjekje tė mėdha qė ta transferojnė nė Gjakovė golashėnuesin mė efikas tė Superligės, sulmuesin e Hysit, Enis Zabėrxhėn.

Transferimi ka gjasa reale edhe tė realizohet, pasi krerėt e tė dy klubeve veē janė pajtuar qė tė bėhet ky transferim i sulmuesit tė shkathėt.

Lajmin e kanė konfirmuar pėr Express kryetari i Vėllaznimit, Agim Koci dhe ai i Hysit, Hysen Sadiku.

“Kemi biseduar me pronarin e Hysit rreth transferimit tė Enis Zabėrxhės nė Vėllaznim. Pronari i Hysit, ka shprehur gatishmėrinė ta pranojė kėrkesėn tonė, qė ta lirojnė Zabėrxhėn tė vijė nė Gjakovė. Kėtė gjė, zyrtarėt e Hysit dhe ne jemi duke e bėrė nė formė kompensimi pėr Fisnik Papuqin dhe Drilon Dragushėn, tė cilėt gjatė dimrit kaluan nga Vėllaznimi nė Hys”, deklaroi Koci pėr Express.

Ndėrsa, pronari i Hysit, Hysen Sadiku tha se e ka pranuar kėrkesėn e zyrtarėve tė Vėllaznimit pėr ta transferuar Zabėrxhėn nė Gjakovė. Sipas tij, ka mbetur qė vetė futbollisti tė vendos se a dėshiron apo jo tė vishet kuq e zi.

“Po, unė jam takuar me zyrtarėt e Vėllaznimit. Ata janė treguar korrekt me ne, dhe njėjtė duam tė veprojmė edhe ne me ta, pėr t’i mbajtur kėshtu raportet e mira. Ata e kanė kėrkuar Zabėrxhėn. Unė u kam thėnė vetėm arrini marrėveshje me lojtarė dhe ne do ta lirojmė”, deklaroi Sadiku pėr Express.

Madje, Hysen Sadiku ėshtė treguar shumė zemėrgjerė me gjakovarėt, duke ia ofruar Vėllaznimit edhe dy lojtarė tė tjerė tė Hysit. Bėhet fjalė pėr Agron Cacajn dhe Erdogan Brandon.

“Unė zyrtarėve tė Vėllaznimit u kamė thėnė ta transferojnė edhe Cacajn e Brandon nga klub im. Po ashtu, unė ju kom propozuar atyre qė ta transferojnė cilin duan lojtar tonin, pėr tė cilėt aktualisht ne nuk kemi nevojė”, shtoi Sadiku.

Kontrata e Enis Zabėrxhės me Hysin skadon nė vitin 2015, por ajo me gjasė do tė shkėputet shumė mė herėt. Zabėrxha disa herė ka deklaruar se nuk dėshiron tė luajė mė me Hysin, pasi qė nuk ėshtė zgjedhur edhe pėr stinorin pranveror kapiten i ekipit bardh e zi. Madje, ai i ka ndėrprerė tash e disa ditė pėrgatitjet me Hysin dhe po stėrvitet i vetmuar nė qytetin e tij tė lindjes, nė Vushtrri.

kosova-fener
January 22nd, 2010, 20:48
http://www.footballpress.net/storage/img_art/thumb/a58cdd84eb2f7e8199e72730931f229e-1264174231.jpg

Continue the market of Manchester City of Roberto Mancini. Citizens would have offered to West Ham almost 16 million euros for Valon Behrami (24).

SerbianPatriot
January 23rd, 2010, 20:48
CSKA Moscow Star Milos Krasic Favours Italy & Spain Over England
The midfielder has not spurned Manchester City, but his future might lie in Serie A or La Liga.
By Vince Masiello
Jan 17, 2010 11:08:00 AM

The representative of CSKA Moscow winger Milos Krasic has dismissed press reports that his client has rejected a bid from Premier League side Manchester City.

“It’s not true, but I can confirm that Milos would prefer moving to either Italy or Spain,” agent Dejan Joksimovic told Calciomercato.it.

“Then again, it’s clear that if an important offer came in from a big club such as City, we certainly couldn't say no like that.

“We have not received any offers, although [Manchester City boss Roberto] Mancini holds the player in high esteem, as he followed him during his time at Inter.”

Krasic has also been linked with a move to Milan, but Joksimovic has ruled out a January exit from CSKA and admitted that Inter might join the race next summer.

“The President of CSKA has decided that the lad won’t leave in January,” explained the agent.

“Milos won’t be going anywhere until June. And I guess that Inter and Milan are the only sides in Italy who could compete with other top European sides for his signature next summer.”

Id love to see him at Milan :thumbsup:

K5-Hitman
January 23rd, 2010, 20:55
CSKA Moscow Star Milos Krasic Favours Italy & Spain Over England
The midfielder has not spurned Manchester City, but his future might lie in Serie A or La Liga.
By Vince Masiello
Jan 17, 2010 11:08:00 AM

The representative of CSKA Moscow winger Milos Krasic has dismissed press reports that his client has rejected a bid from Premier League side Manchester City.

“It’s not true, but I can confirm that Milos would prefer moving to either Italy or Spain,” agent Dejan Joksimovic told Calciomercato.it.

“Then again, it’s clear that if an important offer came in from a big club such as City, we certainly couldn't say no like that.

“We have not received any offers, although [Manchester City boss Roberto] Mancini holds the player in high esteem, as he followed him during his time at Inter.”

Krasic has also been linked with a move to Milan, but Joksimovic has ruled out a January exit from CSKA and admitted that Inter might join the race next summer.

“The President of CSKA has decided that the lad won’t leave in January,” explained the agent.

“Milos won’t be going anywhere until June. And I guess that Inter and Milan are the only sides in Italy who could compete with other top European sides for his signature next summer.”

Id love to see him at Milan :thumbsup:

decent player, would like to have him at Liverpool.

SerbianPatriot
January 23rd, 2010, 21:31
decent player, would like to have him at Liverpool.

I think hed do well there too. Plus with their difficulities this season, it would be easier to get a starting role.

:thumbsup:

Deo
January 23rd, 2010, 23:25
Aha, Last time I checked discussing Krasic was not against the rules, and no moderator has said so. :thumbsup: So I think I will continue, he is afterall a great player and representing your territory in the WC. Is he the first player born in Kosovo to be at the WC? he might be.... :happy:

Although Krasic was born in Kosovo, he is a Serbian who is representing Serbia and has nothing to do with Kosovar football, and if you want to discuss about him, do it so freely in the Serbian forum.

And don't pretend to be some little good kid playing by the rules, people are not stupid to see that all you're doing here is provocation people for obvious reasons, or better translated, you're asking for a ban. Now it's up to you if you really want it or not.

Deo
January 23rd, 2010, 23:32
There is nothing wrong wtih posting Krasic material, its not like im insulting albs.

You guys should all be proud :happy:

I think I made my point clear. You can continue if you want, but I'm pretty sure you know where it will lead too.

kosova-fener
January 23rd, 2010, 23:47
thank you for clearing out the forum torres, hopefully the next step will also be taken

kosova-fener
January 25th, 2010, 15:27
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/kryesore/u-15.jpg

2010-01-25
Nė Kosovė kanė filluar tė vendosen themelet e ardhmėrisė sė futbollit. Projekti madhor gjendet nė pėrfundim tė fazės sė dytė ku tė gjitha 7 rajonet kanė filluar aktivitetin e tyre (nė nėntor 2009) me futbollistė tė grup-moshės 14-vjeēe nė tė gjitha rajonet e tyre.
Mė datėn 15 shkurt 2010 pritet qė tė gjitha rajonet tė krijojnė edhe listėn e parė me nga 18 lojtarė qė do jetė pėrfaqėsuesja rajonale dhe ku do tė fillojnė aktivitetet garuese ndėrmjet 7 rajoneve. Mė datė 17-20 qershor 2010 do tė mbahet kampi Kombėtar edukativ U-15 nė Prishtinė nė tė cilin do tė tubohen 144 lojtarė dhe 24 liderė nga tė gjitha rajonet ku dhe do tė zhvillohen gjithsej 8 lojė dhe finalja e madhe (direkt nė TV). Kėshtu qė nė fund do tė zgjidhet pėrfaqėsuesja e parė U-15 e Kosovės. Nė seleksionimin e lojtarėve pėrveē trajnerėve rajonal do tė marrin pjesė edhe trajnerėt e elitės, trajnerėt e Pėrfaqėsueses “A” dhe instruktorė nga Federata suedeze. Kampi Kombėtar edukativ do tė shfrytėzohet edhe pėr edukim tė lojtarėve, gjyqtarėve te rinj, trajnerėve, mjekėsisė sportive. Ky tubim kombėtar po ashtu do tė pėrkrahet me instruktorė dhe ligjėrues edhe nga Federata Suedeze dhe projekti Suedez "Sport for All".

kosova-fener
January 25th, 2010, 15:32
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/kryesore/3kampi2.jpg

2010-01-25
Pėrzgjedhėsi i Pėrfaqėsues “A” tė Kosovės, Albert Bunjaki do tė qėndrojė gjatė fundjavės nė Kosovė ku nė program ka njė sėrė aktivitetesh shumė tė rėndėsishme pėr zhvillimin e futbollit tė Kosovės, nė veēanti nė zhvillimin dhe formėsimin thelbėsor tė skuadrės Pėrfaqėsuese.

E premte 29 janar 2010

17.00-19.00 Takim pune me trajnerėt rajonal dhe grupin profesional pėr kampin Kombėtar edukativ U-15 qė do tė mbahet prej datės 17-20 qershor. Takimi do tė mbahet nė Shtėpinė e Sporteve nė sallėn e konferencave kati i 4-t.
19.00-21.00 Takim pune me Kėshillin Profesional. Takimi do tė mbahet nė Shtėpinė e Sporteve nė sallėn kati 4-t.
21.00-23.00 Darkė pune me profesor Lars Erik Unesthål.

E shtunė 30 janar 2010

13.00-14.00 Promovimi i librit Integrimi i trajnimit mental ne sport, projekt i financuar nga Ministria e Kulturės, Rinisė dhe Sportit dhe FFK-ja.
14.00-18.00 Seminari sportiv me Prof dr Lars Erik Unesthål dhe Albert Bunjaki nė "sallėn e kuqe". Tema e seminarit do tė jetė:
Parapėrgatitja mentale pėr pėrformancė maksimale.
Pėrvoja botėrore e prof. Unesthål me Kombėtaret e elitės botėrore.
Mbrojtja nga stresi
Si tė rritet motivimi, vetėbesimi, vetėimazhi, qėndrimi pozitiv dhe realizimi i objektivave.
Seminari ėshtė organizuar nga projekti “Sport for all” nga SISU dhe tė ftuar do tė jenė 500 pjesėmarrės, tė cilėt janė nga Federatat sportive, klubet, komunat dhe tė tjerė. Nė kėtė seminar po ashtu do t’u dhurohen tė gjitha federatave sportive nga 2 libra me programe praktike “INTEGRIMI I TRAJNIMIT MENTAL NĖ SPORT”. Po ashtu libra do t’u dhurohen edhe KOK-ut, Bibliotekės Kombėtare nė Prishtinė dhe Fakultetit tė Kultutės Fizike dhe sportive Prishtinė
19.00-20.00 Takim pune me pėrzgjedhėsit e sporteve nė Kosovė( Akademia e trajnerėve). Takimi do tė mbahet nė Shtėpinė e Sporteve.
20.00-22.00 Darkė e pėrbashkėt me prof. Unesthål dhe grupin qė do tė organizojė seminarin.

E diel 31 janar 2010

10.00-13.00 Testimet e futbollistėve nė kolegjin Eurosport nė Bardhosh.
13.00-15.00 Seminar edukim i shpejte me trajnerėt e elitės. Tema e seminarit do tė jetė:
Rezultatet nga testimet e lojtarėve tė Pėrfaqėsueses.
Plan-programi individual pėr lojtarėt e Pėrfaqėsueses nga Dr Marcus Svensson dhe Malsor Gjonbala, “Terminologjia e futbollit”

kosova-fener
January 26th, 2010, 15:55
http://www.partizani.net/files/images/news/Skeraj_Agron.jpg

Agron Skeraj mund ta vazhdojė karrierėn jashtė Kosovės. Futbollisti prizrenas po provohet tek FSV Frankfurt. Futbollisti kosovar i ėshtė bashkuar klubit nga Bundesliga 2 gjermane tė hėnėn, ku e ka zhvilluar edhe stėrvitjen e parė me klubin e ri.

21 vjeēari do tė qėndrojė nė prova tri ditė, kur edhe do tė dihet pėrfundimisht nėse do tė mbetet apo jo tek Frankfurt. Skeraj ėshtė optimist se mund ta kalojė testin tek klubi gjerman. “Jam i pėrgatitur sa duhet dhe jam shumė optimist se mund tė kryej punė me Frankfurtin”, tha ish futbollisti i Lirisė.

Nė rast se dėshton transferimi tek FSV Frankfurt, Skeraj do tė rikthehet pėr tė luajtur tek Prishtina, tė paktėn deri nė fund tė sezonit.

“Nėse dėshtoj pėr tė mbetur tek ky klub, ėshtė kohė e shkurtėr qė tė provohem edhe diku tjetėr, sepse afati kalimtar pėrfundon me 31 janar. Kėshtu qė mund tė kthehem nė Prishtinė pėr 6 muaj, ndėrsa gjatė verės do tė vi sėrish nė Gjermani, ku synoj ta vazhdoj karrierėn”, vazhdoi mesfushori i majtė kosovar.

FSV Frankfurt ka pėsuar humbje tė thellė nga Greuther Furth me rezultat 5:0, nė xhiron e fundit tė Bundesliga 2. Udhėheqėsit e Frankfurt janė tė frustruar me kėtė rezultat, andaj kanė paralajmėruar ndryshime nė ekip, para pėrfundimit tė afatit kalimtar tė janarit, me 31 janar.

Kėshtu, nė provė tek ky klub po qėndrojnė tre futbollistė: Agron Skeraj nga FC Prishtina, braziliani Valmir (Palmeiras) dhe Kristjan Kulcar, nga klubi sllovak ND Mura.

Duhet cekur se tek FSV Frankfurt luan futbollisti tjetėr shqiptar, Jurgen Gjasula. Pas xhiros sė 19-tė nė Bundesliga 2 gjermane, FSV Frankfurt zė pozitėn e parafundit nė tabelė me 13 pikė tė tubuara, sa ka edhe Tus Koblenz i “kolonisė shqiptarė”, qė gjendet nė vendin e 16-tė.

Ndėrkohė, nė futbollin gjerman po provohet edhe njė futbollist tjetėr kosovar. Bėhet fjalė pėr mesfushorin e Trepēės, Bardhyl Kaēiu, qė ėshtė duke u testuar tek Alemannia Aachen.

boban
January 27th, 2010, 02:10
What happened to all the resourceful krasic posts?:confused:

Who are the no-name's in all the pics?:confused:

LedZep
January 27th, 2010, 02:31
Serbs FAIL to even take over a Kosovo thread in a forum, never mind about the real world stuff. :D

Seriously guys, it's pretty sad and you're embarrassing a lot of people. It'd be better if you walked and we'll pretend this never happened.

boban
January 27th, 2010, 02:35

Those krasic posts were really good and added a lot to xtratime.org as a footballing resource.

Now all that is left are pics of some no-talents?:confused:

HarjukSplurt
January 27th, 2010, 03:11
nobody cares about Krasic....you know my opinion on the Russian league (or at least you should by now) :D

Deo
January 27th, 2010, 05:04

If you want to talk about Krasic, you have your own Forum in this site about it, this is not the place, end of it.

SerbianPatriot
January 27th, 2010, 06:18

No worries FM, when more news comes up with transfers or CL it shall be posted, trust me :thumbsup:

Deo
January 27th, 2010, 11:45
No worries FM, when more news comes up with transfers or CL it shall be posted, trust me :thumbsup:

I am warning you though, you know the consequences of that.

Krle
January 27th, 2010, 11:49
Consequences of posting stuff about Kosovo's best player?

Don't get yourself stripped now. :smileani:

Deo
January 27th, 2010, 11:54
Same applies for you, especially you ;)

Krle
January 27th, 2010, 12:03
:heart:

Thanks for caring mate and no worries, I'm not going anywhere. :)

srb
January 27th, 2010, 12:09
Fernando Torres your a Racist. Hopefully one of the mods will deal with your behavior. I'm from Kosovo so are you disregarding my right to discuss my fellow kosovo serbs? Because last time i checked this was the Kosovo thread not the Anti Serb one. Mate your a disgrace.

Deo
January 27th, 2010, 12:24
Fernando Torres your a Racist. Hopefully one of the mods will deal with your behavior. I'm from Kosovo so are you disregarding my right to discuss my fellow kosovo serbs? Because last time i checked this was the Kosovo thread not the Anti Serb one. Mate your a disgrace.

I think I made myself pretty clear right here (http://www.xtratime.org/forum/showpost.php?p=7600564&postcount=660)

Now, just to make myself even clearer, let's not pretend that discussing Albanian AND Serbian players from Kosovo in ONE thread will be done in an acceptable manner, we all know where it will lead to, and why that would be done in the first place.

You can call me a Racist or whatever you want, but you know pretty well that what I'm doing here is to avoid the usual bullshit that will ensure if everyone is allowed to post here whatever they want.

Now, concerning the rights, you can open yourself a Serbian Kosovar players in the Serbian forum and discuss them there, there's no problem with that. If you don't want to, you can complain all you want, but this forum is not a Democracy and if you still insist, you know where that will lead to.

srb
January 27th, 2010, 12:26

SerbianPatriot
January 27th, 2010, 17:16
Btw Fernando Torres I have reported your behavior.

Madman
January 27th, 2010, 18:23

are you going to :cry:

kosova-fener
January 27th, 2010, 18:48

this guy is a joke:howler:
as for you latest provocation, you are asking for a ban.
im sorry dude but you have gone too far, provoking albanians, provoking the mod, posting propaganda and ect.
you know your gona get a ban form this forum

kosova-fener
January 27th, 2010, 21:02
finally the non-useful users have been blocked:)
ok back to football

Ante
January 27th, 2010, 21:36
finally the non-useful users have been blocked:)
ok back to football

Were they all banned?

Krle
January 27th, 2010, 21:39
No.

But I bet you were happy for a second there little buddy. :D

Deo
January 28th, 2010, 04:29
I think this thread might break the record for most posts deleted in a single thread :wallbang:

Deo
January 28th, 2010, 04:41

lol! Well, guess that worked pretty well.

Suho
January 28th, 2010, 08:10
Consequences of posting stuff about Kosovo's best player?

Don't get yourself stripped now. :smileani:

Seriously do you think Milosh Krasiq will play for Kosovė when they start playing int'l comps?

Ante
January 28th, 2010, 11:39
lol! Well, guess that worked pretty well.

Krle
January 28th, 2010, 12:34
Seriously do you think Milosh Krasiq will play for Kosovė when they start playing int'l comps?

You never know to be quite fair, so I'd rather stick around and post articles of him. Eligible player for the NT and all. :smileani:

Suho
January 28th, 2010, 14:29
You never know to be quite fair, so I'd rather stick around and post articles of him. Eligible player for the NT and all. :smileani:

That's exactly what I was thinking...your guys have played under 3-4 different names and flags so I suppose another change for Milosh wouldn't be a big deal...it would probably come down to how much the FFK offers him or maybe even another Vučinić-like incident where he will just have to play for Kosovė despite being a bigger Serv than Karađorđe himself...

kosova-fener
January 28th, 2010, 19:59

please do, i cant wait to see you blocked from this forum aswell:thumbsup:

bosnianfan000
January 28th, 2010, 22:29
Why not just make around 20 more sections titled by the major regions in Serbia... just to be safe.

LedZep
January 29th, 2010, 20:07
Shqipėri-Kosovė, miqėsorja e Pavarėsisė mė 17 shkurt :thumbsup::thumbsup:

Njė seleksion i kampionatit shqiptar tė futbollit, me lojtarėt mė tė mirė tė skuadrave tė superligės, do tė luajė mė 17 shkurt 2010, nė Prishtinė, me rastin e dyvjetorit tė shpalljes sė Pavarėsisė sė Kosovės, njė ndeshje miqėsore me kombėtaren e shtetit mė tė ri nė botė. Nė fakt kjo ndeshje, mė tepėr se miqėsore ėshtė vėllazėrore, mes dy skuadrave tė njė kombi, atij shqiptar, qė sė bashku do tė pėrkujtojnė kėsisoji njė datė tė shėnuar pėr Kosovėn, e cila ėshtė nė prag tė 2-vjetorit tė shpalljes sė Pavarėsisė. Njė vendim i tillė ėshtė marrė nga Komiteti Ekzekutiv i FSHF-sė, nė mbledhjen e ditės sė enjte, duke iu pėrgjigjur pozitivisht ftesės sė Federatės Kosovare tė Futbollit. Nė kėtė kuadėr u miratua ndryshimi i datave tė zhvillimit tė ndeshjeve tė turit cerekfinal tė Kupės sė Shqipėrisė, qė do tė luhen nė kėto data: 10 dhe 24 shkurt 2010.

http://www.sportishqiptar.com.al/wp-content/uploads/2010/01/kosova.jpg

kosova-fener
January 29th, 2010, 23:21
Shqipėri-Kosovė, miqėsorja e Pavarėsisė mė 17 shkurt :thumbsup::thumbsup:

Njė seleksion i kampionatit shqiptar tė futbollit, me lojtarėt mė tė mirė tė skuadrave tė superligės, do tė luajė mė 17 shkurt 2010, nė Prishtinė, me rastin e dyvjetorit tė shpalljes sė Pavarėsisė sė Kosovės, njė ndeshje miqėsore me kombėtaren e shtetit mė tė ri nė botė. Nė fakt kjo ndeshje, mė tepėr se miqėsore ėshtė vėllazėrore, mes dy skuadrave tė njė kombi, atij shqiptar, qė sė bashku do tė pėrkujtojnė kėsisoji njė datė tė shėnuar pėr Kosovėn, e cila ėshtė nė prag tė 2-vjetorit tė shpalljes sė Pavarėsisė. Njė vendim i tillė ėshtė marrė nga Komiteti Ekzekutiv i FSHF-sė, nė mbledhjen e ditės sė enjte, duke iu pėrgjigjur pozitivisht ftesės sė Federatės Kosovare tė Futbollit. Nė kėtė kuadėr u miratua ndryshimi i datave tė zhvillimit tė ndeshjeve tė turit cerekfinal tė Kupės sė Shqipėrisė, qė do tė luhen nė kėto data: 10 dhe 24 shkurt 2010.

http://www.sportishqiptar.com.al/wp-content/uploads/2010/01/kosova.jpg

THAT IS AWESOME!:thumbsup:
this will be a great friendly, a brotherhood match, and what a date to play it in. the only better date is 28 nentor:proud:
i hope that ffk aproaches also some kosovar players from diaspora, including albos from ilirida(fyrom)

bosnianfan000
January 30th, 2010, 20:06
Hannover 1-3 Nurnberg

30' Albert Bunjaku
64' Albert Bunjaku
69' Albert Bunjaku

Nice hattrick by the Kosovar... that puts him at 9 goals in 16 games (1 goal per 131 minutes).

kosova-fener
January 31st, 2010, 00:00
Hannover 1-3 Nurnberg

30' Albert Bunjaku
64' Albert Bunjaku
69' Albert Bunjaku

Nice hattrick by the Kosovar... that puts him at 9 goals in 16 games (1 goal per 131 minutes).

yea he is a pretty good forward, he is a late blumer being 26 yrs old

kosova-fener
February 1st, 2010, 18:06
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/kryesore/konferenca01022010.jpg

Zyrtarėt e Federatės sė Futbollit tė Kosovės, kanė mbajtur sot konferencė pėr media pėr ndeshjen qė do tė zhvillohet mė 17 shkurt ndėrmjet Pėrzgjedhjes sė skuadrave elite tė Kosovės dhe Shqipėrisė....
Postuar: 13:58:53 / 01.02.2010

Kjo ndeshje do tė zhvillohet pėr nder tė dyvjetorit tė Pavarėsisė sė Kosovės. Sekretari i pėrgjithshėm i FFK-sė, Eroll Salihu ka konfirmuar se ėshtė arritur marrėveshja me FSHF-nė pėr zhvillimin e kėsaj miqėsoreje, e cila do tė ketė edhe karakter humanitar, ngase tė gjitha tė ardhurat nga kjo ndeshje do tė shkojnė pėr familjet qė kanė pėsuar nga vėrshimet e fundit nė rrethin e Shkodrės. “Ndonėse nuk kemi konfirmim me shkrim nga sekretari i pėrgjithshėm i FSHF-sė, ne jemi njoftuar se Komiteti Ekzekutiv i FSHF-sė ka marrė vendim qė tė zhvillohet kjo ndeshje, madje pėr kėtė ėshtė shtyrė edhe rrethi i radhės pėr Kupėn e Shqipėrisė. Ne presim edhe konfirmimin me shkrim dhe pastaj do tė nisim pėrgatitjet pėr kėtė ndeshje”, pohoi Salihu. Ndėrkaq, pėrzgjedhėsi i Pėrfaqėsueses sė Kosovės, Albert Bunjaki, ka theksuar se dita e Pavarėsisė sė Kosovės ka qenė nė agjendėn e tij dhe tė FFK-sė qė tė shėnohet mė njė ndeshje tė tillė. “Tė gjithė e dimė se organizimi i kėtyre ndeshjeve ėshtė i vėshtirė, por kjo gjithsesi nuk varet nga ne, sepse nuk ėshtė datė nė kalendarin e UEFA-s dhe FIFA-s, por kjo do tė jetė njė test i mirė pėr tė gjithė ata qė konkurrojnė pėr pėrfaqėsuese. Ky ėshtė vetėm fillimi dhe ne do tė tentojmė qė tė zhvillojmė sa mė shumė ndeshje, por kjo varet edhe nga zhvillimet politike nė Kosovės, por ne gjithsesi do tė kėrkojmė partner, tė cilėt do tė kenė mundėsi dhe guxim qė tė luajnė me ne”, theksoi Bunjaku, duke shtuar: “Kėsaj radhe pėr shkak se shumė kampionate janė duke u zhvilluar nuk do tė kemi mundėsi tė pėrfshijmė lojtarė tė shumtė nga jashtė, por do tė tentojmė qė t’i ftojmė disa futbollistė nė rajon tė Kosovės qė mė parė kanė luajtur nė Kosovė, ndėrsa tash luajnė nė Shqipėri apo Maqedoni, por kjo varet pak a shumė edhe nga klubet ku ata luajnė”. Bunjaki ka folur edhe pėr testet qė i kanė kryer futbollistėt pėrfaqėsues. “Rezultatet janė analizuar dhe ato mund krahasohen dhe pėrputhen deri diku me lojtarėt nė rajon, por jemi larg atyre nė ligat evropiane. Mirėpo, ne duhet tė punojmė dhe me punė do t’i arrijmė tė gjitha, por nevojitet durim nga tė gjithė pėr tė pėrmbushur objektivat tona”, pėrfundoi Bunjaki.

K5-Hitman
February 4th, 2010, 18:07
why did the serbs get banned?:mad:, this place is boring without idiots.

kosova-fener
February 5th, 2010, 17:07
why did the serbs get banned?:mad:, this place is boring without idiots.

hahaha pa idiota
shum ma mir qe i kan blloku ata, tash ata vec kallen, inati i vjen:)

kosova-fener
February 12th, 2010, 16:45
Lista e mundshme e futbollistėve tė ftuar pėr ndeshjen miqėsore pėr nder tė dyvjetorit tė pavarėsisė nga pėrzgjedhėsi i pėrfaqėsueses sė Kosovės, Albert Bunjaku dominohet nga futbollistėt qė luajnė nė Raiffeisen Superligėn e Kosovės nė Futboll, por nė listė janė edhe disa futbollistė se luajnė jashtė. Lista pėrfundimtare do tė behėt e ditur me 16 shkurt nė njė konferencė pėr media.

Portier: Kushtrim Mushica (Vėllaznim), Valmir Bytyēi (Besa), Etrit Berisha (Kalmar)

Mbrojtės: Roland Duraku (Liria), Desaret Dervishi (Flamurtar), Robert Gjeraj (Vėllaznim), Fisnik Papuqi (Hysi), Valon Bajgora (Flamurtar), Yll Hoxha (Hysi), Alban Dragusha (Besa Kavajė), Liridon Kukaj (Gramozi)

Mesfushor: Mentor Zhdrella (Hysi), Virtyt Hashani (KEK), Dugagjin Gashi (Drenica), Ilir Nallbani (Vllaznia Shkodėr), Behar Maliqi (Prishtina), Anel Rashkaj (Halmstard)

Sulmues: Faton Zejnullahu (Prishtina), Enis Zabergja (Hysi), Shpetim Hasani (Norrkoping), Arsim Gashi (IFK Mariehamn)

pra deri tash 4 kosovar te diaspores jan ftuar ne kombetare:thumbsup:

http://www.generation-europe.eu.com/drupal_prev_v1/system/files/u7/kosflagalb_0.jpg

kosova-fener
February 13th, 2010, 16:28
Pėr ndeshjen miqėsore ndėrmjet pėrfaqėsueses sė Kosovės dhe pėrzgjedhjes sė Superligės sė Shqipėrisė, e cila do tė zhvillohet mė 17 shkur, pėr nder tė Ditės sė Pavarėsisė sė Kosovės, do tė hidhen nė treg 20 mijė bileta.

Kėtė e ka konfirmuar Visar Miftari, drejtor i ‘Albanian Group’ pėr Kosovė, kompani kjo e cila e organizon kėtė eveniment nė bashkėpunim me Federatėn e Futbollit tė Kosovės (FFK).

Sipas Miftarit, biletat do tė hidhen nė treg dy ditė para ndeshjes, derisa ato do tė shiten nė tė gjitha rajonet e Kosovės dhe njė biletė do tė kushtojė 2 euro. Miftari tha se tė gjitha pėrfitimet nga kjo ndeshje do t’u dedikohen familjeve tė prekura nga pėrmbytjet nė veri tė Shqipėrisė.

Ndėrkohė, Miftari e shpalosi edhe agjendėn rreth kėtij takimi. Ai tregoi se ekipi shqiptar do tė aterojė nė Aeroportin e Prishtinės mė 17 shkurt nė orėn 9:40. Pėrveē ekipit shqiptar, pjesė e delegacionit do tė jenė rreth 60 persona tė udhėhequr nga kreu i FSHF-sė, Armand Duka. Pjesė e kėtij delegacioni pritet tė jenė edhe shumė presidentė tė klubeve tė Shqipėrisė.

Njė pjesė e delegacionit shqiptar, e shoqėruar nga drejtuesit e FFK-sė, pritet tė bėjė homazhe pranė varreve tė familjes Jashari nė Prekaz, kurse tė njė njėjtėn gjė do ta bėjnė edhe pranė varrit tė ish presidentit tė Kosovės, Ibrahim Rugova.

Ndeshja do tė fillojė nė orėn 14:00, derisa pas njė kokteji tė pėrbashkėt do tė mbahet njė konferencė pėr media. Kurse nė orė 19:00 delegacioni mysafir do tė niset nga Prishtina drejt Tiranės

kosova-fener
February 15th, 2010, 22:19
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/kryesore/ffk-konferenca.jpg

Drejtuesit e Federatės sė Futbollit tė Kosovės kanė bėrė tė ditur sot nė njė konferencė me media se janė bėrė tė gjitha pėrgatitjet pėr ndeshjen miqėsore pėr nder tė dyvjetorit tė Pavarėsisė sė Kosovės....
Postuar: 18:07:20 / 15.02.2010

Ndeshja ndėrmjet Pėrfaqėsueses sė Kosovės tė pėrbėrė kryesisht me futbollistė qė luajnė nė Kosovė dhe nė rajon dhe Pėrfaqėsueses sė Shqipėrisė tė pėrbėrė me lojtarė nga kampionati shqiptar, do tė zhvillohet tė mėrkurėn nė orėn 14:00 nė Stadiumin e Qytetit nė Prishtinė. Kryetari i FFK-sė, Fadil Vokrri ka theksuar se ndeshja do tė organizohet nė partneritet me “Albanian Group” dhe Departamentin e Sportit tė Kosovės, kurse karakteri i saj do tė jetė humanitar, pasi tė gjitha tė ardhurat do tė shkojnė pėr tė pėrmbyturit nga vėrshimet e ujit qė ndodhėn ditė mė parė nė Shkodėr. “Ky do tė jetė njė rast i mirė pėr tė gjithė ne qė dyvjetorin e Pavarėsisė ta festojmė nė mėnyrė sa mė madhėshtore dhe pėr kėtė arsye ftoj tė gjithė dashamirėt e futbollit qė tė mėrkurėn tė jenė nė tribunat e stadiumit”, ka pohuar Vokrri. Pėrzgjedhėsi i Kosovės, Albert Bunjaki ka shprehur kėnaqėsinė pėr zhvillimin e kėsaj ndeshjeje dhe njėherėsh ka publikuar emėroren e futbollistėve tė ftuar pėr kėtė miqėsore. “Ndeshjet e kėtilla janė mundėsi e mirė pėr ne qė tė testojmė futbollistėt, duke pasur parasysh se ende nuk po na lejohet zhvillimi i miqėsoreve. Ky do tė jetė njė rast i veēantė pėr tė testuar futbollistėt, tė cilėt nė tė ardhmen mund tė jenė pjesė e Pėrfaqėsues sė Kosovės, e cila do tė marrė pjesė nė garat zyrtare ndėrkombėtare”, ka thėnė Bunjaki. Ai pėr kėtė miqėsore ka ftuar 22 futbollistė dhe ka shprehur shpresėn se tė gjithėve do t’u jepet rasti pėr lojė. Ndėrkaq, Visar Miftari nga “Albanian Group”, ka bėrė tė ditur se prej ditės sė martė do tė dalin nė shitje 20.000 bileta nė shtatė qendra tė Kosovės, me ēmim prej 2 euro.

Emėrorja e Pėrfaqėsueses sė Kosovės, e drejtuar nga Albert Bunjaki:
Valmir Bytyēi (Besa)
Kushtrim Mushica (Vėllaznimi)
Fisnik Papuēi (Hysi)
Liridon Kukaj (Gramozi)
Robert Gjeraj (Vėllaznimi)
Roland Duraku (Liria)
Liridon Leci (Vllaznia)
Yll Hoxha (Hysi)
Driton Krasniqi (Shkumbini)
Gjergj Bushaj (NK Istra)
Dukagjin Gashi (Drenica)
Ilir Nallbani (Vllaznia)
Behar Maliqi (Prishtina)
Anel Raskaj (Halmstad)
Virtyt Hashani (KEK-u)
Florent Sejdiu (Trepēa)
Enis Zabėrxha (Hysi)
Arsim Gashi (Mariehamn)
Shpėtim Hasani (Norkoping)
Faton Zejnullahu (Prishtina)
Dritėro Dabiqaj (2 Korriku)
Lindrit Misini (Trepēa’89)

Emėrorja e personave tė Federatės Shqiptare tė Futbollit:
Armand Duka, President i FSHF
Tahir Kastrati, anetar I Komitetit Ekzekutiv te FSHF-se
Eduard Prodani, Sekretar i Pėrgjithshėm i FSHF
Tritan Kokona, Shef i Marrėdhenieve me Publikun dhe Median
Denis Bastari, Shef i Sektorit tė Jashtėm dhe Menaxher I kombetares
Nexhat Bizhdili, President i KF Besa

Emėrorja e Pėrfaqėsueses sė Shqipėrisė, e drejtuar nga Josip Kuzhe:
Shpetim Mocka (Flamurtarti)
Ilion Lika (Kastrioti)
Andi Lila (Tirana)
Arjan Pisha (Dinamo)
Franc Veliu (Flamurtari)
Ditmar Bicaj (Tirana)
Hamels Hoxha (Iraklis)
Nertil Ferraj (Dinamo)
Gentian Muca (Dinamo)
Sabien Lilaj (Tirana)
Jetmir Sefa (Tirana)
Gjergji Muzaka (Tirana)
Emilian Vila (Dinamo)
Emiliano Veliaj (Laci)
Sokol Cikalleshi (Besa)
Elis Bakaj (Dinamo)
Bekim Bala (Vllaznia)
Odise Roshi (Flamurtari)

Stafi
Josip Kuzhe, Trajner
Dzemal Mustedanagiq, Zv/Trajner
Ilir Bozhiqi, Trajner portierėsh
Arben Ēeliku, Doktor
Ylli Mihali, Fizioterapist
Fatos Kademi, Magazinier

Lista e personave nga Qeveria shqiptare
Ferdinand Xhaferri, Minister i Turizmit Kultures Rinise dhe Sportit
Dashnor Bajaziti, Zv/ Ministėr i MTKRS
Vasil Bici, Drejtor i Sportit nė MTKRS
Indrit Fortuzi, Kėshilltar i Ministrit
Fatmir Mediu, Ministėr i Mjedisit

Lista e gazetarėve tė ftuar nga Vodafone:
Nertil Agalliu, gazetar Ora News
Andi Nuraj, gazetar Vizion Plus
Olsi Avdiaj, gazetar Metropol Sport
Jetmir Halilaj, gazetar Panorama Sport
Nertan Prifti, gazetar Alsat Tv

Lista e gazetarėve nga FSHF:
Endi Tufa, gazetar Top Chanel
Artan Hasku, kameraman Top Chanel
Arben Ēeli, fotoreporter Rojter
Erion Todhe, gazetar Klan
Metlin Kepi, kameraman Klan
Kadri Metaliu, gazetar „Sporti Shqiptar“
Fatmir Meneri, gazetar „Sport Ekspres“
Gent Shkullaku, fotoreporter Agjencia LSA
Ferdinand Hazizllari, fotoreporter “Sport Ekspres”
Erald Kodheli, gazetar Shqip
Altin Latifi, gazetar Gazeta Shqiptare
Atnan Hyka, fotoreporter „Sporti Shqiptar“
Gezim Sinemati, gazetar „Sfidanti“
Dritan Shakohoxha, gazetar „Supersport“
Ylli Aga, gazetar “Supersport”
Glendi Nallbani, gazetar “Supersport”
Sokol Gjoshi, gazetar TVSH
Altin Kodra, gazetar TVSH
Lavdim Hoxha, gazetar ATSH

kosova-fener
February 16th, 2010, 15:02
http://ffk-kosova.com/images/stories/kryesore/2kampi2.jpg

2010-02-16
Pėrzgjedhėsi i Kosovės, Albert Bunjaki do tė mbajė sot stėrvitje me futbollistėt e Pėrfaqėsueses, tė cilėt i ka ftuar pėr miqėsoren ndaj Pėrfaqėsueses sė Shqipėrisė (me futbollistė tė kampionatit shqiptar), e cila do tė zhvillohet tė mėrkurėn (mė 17 shkurt) nė Stadiumin e Qytetit nė Prishtinė. Stėrvitja do tė mbahet nė stadiumin e Kizhnicės, prej orės 12:30 deri nė orėn 14:00.

kosova-fener
February 17th, 2010, 01:22
Mesfushori i pėrfaqėsueses sė Kosovės nė Futboll, Ilir Nallbani, qė tash e pesė vjet ėshtė pjesė e futbollit tė Shqipėrisė, ėshtė shprehur i lumtur qė ka marrė ftesė nga pėrzgjedhėsi i pėrfaqėsueses sė Kosovės, Albert Bunjaku. Nallbani aktualisht luan pėr Vllazninė e Shkodrės, madje konsiderohet njė nga futbollistėt kryesorė tė skuadrės shkodrane.

Nallbani tė mėrkurėn do tė pjesė e formacionit tė pėrzgjedhjes sė Superligės sė Kosovės nė takimin miqėsor ndaj pėrzgjedhjes elitare tė Shqipėrisė.

“Kam marr ftesė nga pėrzgjedhėsi Albert Bunjaku. Jam i lumtur qė tė mėrkurėn do tė jem pjesė e miqėsores ndėrmjet pėrzgjedhjes sė Superligės sė Kosovės dhe elitės sė futbollit tė Shqipėrisė”, ka thėnė Nallbani.

“Ndonėse orari i ndeshjeve qė zhvillojmė nė Shqipėri ėshtė mjaft i ngjeshur, drejtuesit e klubit mė kanė dhėnė mundėsinė qė tė mėrkurėn tė jem nė Prishtinė. Do tė vij bashkė me ekspeditėn e Shqipėrisė dhe bashkė me tė do tė kthehemi nė Shqipėri”.

Ish-futbollisti i Besės sė Pejės ka thėnė se tė mėrkurėn ėshtė rasti i mirė pėr tė parė cilėsitė qė ka futbolli i Kosovės dhe i Shqipėrisė.

“Ndeshja ėshtė revyal, pėr faktin se luhet, pėr nder tė ditės sė pavarėsisė sė Kosovės. Ky takim ėshtė rasti i mirė pėr ta parė nga afėr kualitetin e futbollit tė Kosovės dhe Shqipėrisė. Besoj se adhuruesve tė futbollit, qė do tė jenė nė tribunat e stadiumit, do t’u dhurojmė njė ndeshje tė pėlqyeshme”, ka theksuar Nallbani.

Kjo ndeshje do tė jetė e para qė zhvillohet nėn drejtimin e pėrzgjedhėsit tė pėrfaqėsues sė Kosovės, Albert Bunjakut. Nallbani thotė se Kosova ka kapacitet qė tė krijojė njė pėrfaqėsues tė denjė.

“Kosova gjithnjė ka pasur talentė tė mirė tė futbollit. Jam i bindur se pėrfaqėsuesja e Kosovės nė tė ardhmen do tė jetė njė skuadėr e denjė, pėr faktin se ka potencial ta bėjė njė gjė tė tillė”, ka pohuar Nallbani.

Me Vllazninė kėrkon Evropėn

Mesfushori pejan, Ilir Nallbani, i cili qė tre sezone mbron ngjyrat e Vllaznisė sė Shkodrės, kėrkon qė me kėtė skuadėr tė sigurojė njė vend nė kupat evropiane. Ai ka thėnė se objektiv primar i Vėllaznisė ėshtė kupa e Shqipėrisė.

“Ne nė pjesėn e dytė tė garave kemi nisur t’u kthehemi rezultateve pozitive. Jemi ende larg pjesės sė epėrme tė tabelės, por ne objektiv primar kemi kupėn e Shqipėrisė, rrugė qė ēon nė Evropė. Besoj se kemi skuadėr qė mund t’i arrijmė synimet e klubit”, ka pėrfunduar mesfushori i Vllaznisė, Ilir Nallbani.

kosova-fener
February 17th, 2010, 01:26
http://albaniasoccer.com/plugins/content/fboxbot/thumbs/kosove-shqiperi-tifoza-thumb_200x120_e668a5ee35f9540a49c55fe788403e81.jpg

Organizatorėt e ndeshjes rivale nė mes pėrfaqėsues sė Kosovės dhe pėrzgjedhjes elitar tė Shqipėrisė, Federata e Futbollit tė Kosovės (FFK) dhe Kompania “Albania Group”, tė hėnėn nė takim me medie janė tė shprehur se gjithēka ėshtė gati pėr spektaklin sportive qė do tė zhvillohet tė mėrkurėn pėr nder tė ditės sė pavarėsisė sė Kosovės.

“Bashkė mė ‘Albania Group’, dhe mė ndihmėn e Departamentit tė Sportit tė Kosovės, do tė organizojmė ndeshjen revyale nė mes pėrfaqėsues sė Kosovės dhe pėrzgjedhjes elitare tė Shqipėrisė, takim ky qė do tė zhvillohet tė mėrkurėn nė Prishtinė, pėr ndėr tė ditės sė pavarėsisė sė Kosovės”. Kėshtu ka thėnė tė hėnėn nė takim me medie i pari i Federatės sė Futbollit tė Kosovės (FFK), Fadil Vokrri.

Sipas tij, ka ardhur koha qė adhuruesit e futbollit tonė tė shohin njė ndeshje tė tillė.

“Nė ekspeditėn e Shqipėrisė, do tė jetė kreu i Federatės Shqiptar tė Futbollit (FSHF), por do tė jenė edhe ministri i mjedisit Fatmir Mediu si dhe zyrtar tė lart nga ministria e sportit. Ditėn e mėrkurė do tė jetė njė rast i mirė pėr tifozėt tonė pėr tė ndjekur njė ngjarje tė tillė, e cila ka njė kohė qė i ka munguar futbollit tonė”, ka theksuar Vokrri.

Miftari fton qytetarėt qė tė jenė sa mė shumė nė stadium

Ndėrkaq drejtori i kompanisė “Albania Group”, Visar Miftari ka thėnė se tashmė tė gjitha pėrgatitjet pėr kėtė eveniment tė madh sportive janė kryer mė kohė dhe sipas tij, kanė mbetur vetėm edhe disa detaje tė vogla qė tė pėrfundojnė.

“Tė gjitha pėrgatitjet pėr ndeshje e cila pėrveē qė do tė ketė anėn festive mė rastin e ditės sė pavarėsisė sė Kosovės, ka edhe anė humanitar, pėr faktin se tė gjitha mjetet materiale tė tubuara nga kjo ndeshje do tė shkojnė nė adresė tė tė prekurve nga pėrmbysjet nė Shkodėr. Tashmė rreth 20.000 mijė bileta kanė dal nė treg dhe kėrkojė nga qytetarėt qė tė jenė nė numėr sa mė tė madh nė kėtė ngjarje tė madh sportive”, ka thėnė Miftari.

Bunjaku zbardh listėn

Ndėrkohė pėrzgjedhėsi i pėrfaqėsuese se Kosovės, Albert Bunjaku, ka publikuar listėn e futbollistėve tė ftuar pėr ndeshjen ndaj elitės sė Shqipėrisė. Bunjaku ka thėnė se ndeshja e tė mėrkurės ėshtė tasti i mirė pėr futbollistėt e ftuar.

“Ndeshja ndaj elitės sė Shqipėrisė, ėshtė rast i mirė pėr futbollistėt e ftuar. Besoj se do tė jetė njė atmosfere e mirė sportive. Pavarėsisht se ėshtė ndeshje revyal, megjithatė nga futbollistėt pres qė tė japin maksimumin. Ky ėshtė tasti i parė dhe se, viti 2010 do tė jetė vit testeve, kurse viti 2011, do tė jetė vit kontinuitetit”, ka thėnė Bunjaku, i cili ka shtuar se “pėrzgjedhja e lojtarėve ėshtė bėrė mė ndihmėn e bashkėpunėtorėve Genc Hoxhės dhe Muharrem Sahitit”.

“Kėsaj radhė janė tė ftuar kėta lojtar, ndėrsa nė takimet tjera mund tė ftohen futbollistėt tjerė”, ka theksuar Bunjaku, i cili ka pohuar se stėrvitja e parė e pėrfaqėsues sė Kosovės, do tė mbahet tė martėn.

Valmir Bytyēi (Besa), Kushtrim Mushica (Vėllaznim), Driton Krasniqi (Shkumbin), Yll Hoxha (Hysi), Liridon Leci (Vllaznia), Roland Duraku (Liria), Robert Gjeraj (Vėllaznim), Liridon Kuka (Gramosi), Fisnik Papuqi (Hysi), Virtyt Hashani (KEK), Anel Raskaj (Halmstad), Behar Maliqi (Prishtinė), Dukagjin Gashi (Drenica), Gjergj Bushaj (Istra Kroaci), Faton Zejnullahu (Prishtinė), Shpėtim Hasani (IFK Norkoping), Arsim Gashi (Mariehamn), Enis Zaberxha (Hysi), Florent Sejdiu (Trepēa), Dritero Dabiqaj (2 Korriku) dhe Lindrit Misini (Trepēa ’89).

Kuzhe shpalli emėroren kundėr Kosovės

Selektori i pėrfaqėsues sė Shqipėrisė nė Futboll, ka bėrė publike listėn e lojtarėve qė do tė udhėtojnė tė mėrkurėn pėr nė Kosovė, ku do tė zhvilloj takimin revyal ndaj pėrfaqėsues sė Kosovės, pėr ndėr tė ditės sė pavarėsisė sė Kosovės. Ja lista e Shqipėrisė: Shpėtim Mocka (Flamurtari), Ilion Lika (Kastrioti), Andi Lila (Tirana), Arjan Pisha (Dinamo), Franc Veliu (Flamurtari), Ditmar Bicaj (Tirana), Hamels Hoxha (Iraklis), Nertil Ferraj (Dinamo), Gentian Muēa (Dinamo), Sabien Lilaj (Tirana), Jetmir Sefa (Tirana), Gjergji Muzaka (Tirana), Emilian Vila (Dinamo), Emiljno Veliaj (Laēi), Sokol Cikalleshi (Besa), Elis Bakaj (Dinamo), Bekim Bala (Vllaznia), Odise Roshi (Flamurtari). Trajnerė: Josip Kuzhe, zv. trajner Xhemail Mustedanagic.

kosova-fener
February 17th, 2010, 16:07
Kosove - Shqiperi 2-3
Shenues: Hasani 20', D.Gashi 79' / Bici 05', Muzaka pen 31', Bala 93'
Gjyqtar: Perparim Hasani
Spektatore: 10,500

Sot ne 17 shkurt 2010, eshte luajtur ndeshja miqesore midis Kosoves dhe Shqiperise me rastin e dy vjetorit te Pavarsise se Kosoves. Pervecse nje ndeshje feste per te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhen, kjo ka qene edhe nje ndeshje humanitare, pasi te gjitha te ardhurat do te dhurohen per ata qe jane prekur nga permbytjet ne Shkoder dhe perreth.

Seleksioni i Superliges shqiptare ka dale fitimtar me rezultatin 3-2. Kuqezinjte jane mbeshtetur edhe nga tifozet kosovare qe kishin mbuhsur stadiumin.

Ndeshja ka filluar ne pranine e me shume se 10,000 tifozeve ne stadiumin e Prishtines. Shqiperia paraqitet me uniformen e zakonshme kuqezi, ndersa Kosova me nje uniforme blu me shirit te verdhe ne krah, pra ngjyrat e flamurti te Kosoves.

Perfaqesuesja e Superliges shqiptare ka qene menjehere ne kontroll duke kombinuar mire ne mesfushe. Kuqezinjte gjejne golin vetem pas 5 minutash fale Ditmar Bicit te Tiranes.

Perfaqesuesja e Kosoves arrin te barazoje rezultatin ne minuten e 20-te. Eshte Shpėtim Hasani qe aktivizohet te IFK Norkoping qe shenon per kosovaret.

Fusha fillon te rendohet nga shiu, por Shqiperia vazhdon te kontrolloje me shume lojen dhe te krijoje raste shenimi. Eshte Andi Lila qe rrezikon ne minuten e 25' me nje gjuajtje me koke qe perfundon mbi traverse. Por 6 minuta me pas vjen gjithesesi goli i avantazhit per Shqiperine. Seleksioni i Superliges shqiptare fiton nje penallti dhe eshte nje tjeter lojtar i Tiranes, Gjergji Muzaka qe nuk gabon dhe dergon topin ne rrjete.

Pas golit ritmi i ndeshjes ulet disi. Loja behet kryesisht ne mesin e fushes ku ka shpesh gabime ne pasime, gje qe ben qe te mungojne rastet per shenim.

Ne minuten e 40-te eshte perseri Shpetim Hasani qe rrezikon per Kosoven. Sulmuesi 27-vjecar gjuan me koke por topi kalon vetem disa centimetra jashte portes.

Ne minuten e 42-te trajneri Kuzhe ben nderrimin e pare. Eshte Sokol Cikalleshi i Beses qe ze vendin e autorit te golit Muzaka. Kosovaret kane dhe nje rast tjeter shenimi ne sekondat e fundit te kesaj pjese kur Gashi gjuan, por perseri topi kalon vetem pak jashte shtylles se majte. Keshtu pjesa e pare mbyllet me avantazhin 2-1 te seleksionit te Superliges shqiptare.

Pjesa e dyte ka filluar e ngadalte. Megjithese shiu ka pushuar, terreni eshte akoma shume i rreshqitshem. Loja vazhdon te behet kryesisht ne mes te fushes pa sulme konkrete ne drejtim te asnjeres prej portave.

Ndeshja ka vazhduar te jete e qete per rreth 30 minuta ne fillim te pjeses se dyte, derisa ne minuten e 79' eshte Dukagjin Gashi, lojtar qe aktivizohet ne Kosove me Drenicen, qe ben nje gjuajtje spektakolare nga rreth 24 metra duke barazuar rezultatin ne 2-2.

Shqiperia reagon pas golit duke u hedhur ne sulm. Disa minuta pas golit vjen dhe goditja e peste nga kendi per kuqezinjte, por ata nuk arrijne te godasin porten, pasi mbrojtja e Kosoves largon topin.

Kosova i afrohet golit te avantazhit. Kete rradhe eshte lojtari i Gramozit Liridon Kukaj qe rrezikon porten ne minuten e 85-te. Kur dukej se ndeshja po shkonte drejt barazimit, eshte talenti i ri shkodran Bala qe shenon ne minutat shtese pas nje rremuje ne zonen e Kosoves. Pas golit nuk ka shume kohe per kosovaret qe te reagojne pasi gjyqtari Perparim Hasani nga Prishtina, mbyll takimin qe fitohet nga Shqiperia me rezultatin 2-3.

Megjithate rezultati nuk ka asnje rendesi. Tifozet kane qene mese te kenaqur me rezultatin pasi te dyja skuadrat ishin skuadrat e tyre. Le te shpresojme se kjo ndeshje miqesore do te behet e pervitshme dhe pse jo te kthehet vizita nga perfaqesuesja e Kosoves me rastin e Pavarsise se Shqiperise. Gjithashtu shpresojme se ne nje kohe te afert, nuk do te kemi me nevoje per ndeshje te tilla, pasi Kosova dhe Shqiperia do te jene nje e vetme.

kosova-fener
February 17th, 2010, 16:08
this was a good game, kosova had more chances to score but couldnt finish their chances

kosova-fener
February 17th, 2010, 21:40
2010-02-17
Pėrfaqėsuesja e Shqipėrisė, e pėrbėrė nga futbollistė qė luajnė nė kampionatin shqiptar, ka shėnuar fitore nė ndeshjen miqėsore pėr nder tė dyvjetorit tė Pavarėsisė sė Kosovės ndaj Pėrfaqėsueses sė Kosovės, tė pėrbėrė kryesisht me futbollistė nga Raiffeisen Superliga, me rezultat 3:2.

Ndeshja e zhvilluar nė Stadiumin e Qytetit nė Prishtinė, nėpėr terren tė vėshtirė dhe me reshje shiu ėshtė ndjekur nga mbi 10 mijė shikues. Tė parėt nė epėrsi kaluan djelmoshat e drejtuar nga Josip Kuzhe, me golin e shėnuar nga Ditmar Bicaj, nė minutėn e 6-tė, pas harkimit tė Bakajt. Rezultatin nė 1:1 e barazoi Shpėtim Hasani, nė minutėn e 19-tė pas asistimit tė Zabėrxhės. Nė minutėn e 30-tė gjyqtari Pėrparim Hasani akordoi penallti, pasi Robert Gjeraj ndėrhyri nė mėnyrė tė palejueshme ndaj Gjergji Muzakės. Ky i fundit ishte i saktė nga pika e bardhė, duke rikthyer epėrsinė e kuqezinjve nė 2:1. Nė pjesėn e dytė kosovarėt ishin mė tė mirė, por pėrkundėr disa rasteve tė mira arritėn tė shėnojnė vetėm njė gol dhe atė pėr barazimin e shifrave nė 2:2, me njė gol tė shkėlqyer tė Dukagjin Gashit, nga rreth 25 metra. Megjithatė, kur pritej pėrfundimi i ndeshjes njė pakujdesi e mbrojtjes kosovare, mė saktėsisht e portierit Valmir Bytyēi bėri qė Bekim Bala tė sigurojė fitoren e Pėrfaqėsueses shqiptare, duke vulosur njėherėsh rezultatin pėrfundimtar 3:2.

Deklaruan:

Albert Bunjaki: “Ndeshjet e kėtilla nė kėtė moment janė shumė tė rėndėsishme pėr ne, ngase jemi nė procesin e ndėrtimit tė Pėrfaqėsueses. Nė kėtė miqėsore kam marrė disa informata tė rėndėsishme, tė cilat do tė mė shėrbejnė nė kėtė proces. Mė rėndėsi ėshtė qė Kosova pikėrisht nė ditėn e Pavarėsisė zhvilloi lojė. Rezultati nuk ka qenė nė plan tė parė. Fusha ishte e vėshtirė pėr lojė, por unė jam i kėnaqur me lojėn qė bėnė futbollistėt, sidomos me pjesėn e dytė, edhe pse vėrehej se mungon njohuria e futbollistėve ndėrmjet veti gjatė ndeshjes".

Josip Kuzhe: "Ndonėse terreni ishte shumė i vėshtirė pėr lojė, mendoj se ka qenė njė lojė e kėnaqshme nga ana e tė dy palėve dhe mendoj se futbollistėt e tė dyja skuadrave u munduan qė kėtė festė ta shėnojmė me njė lojė sa mė tė mirė. Rezultati nė takime tė kėtilla nuk ka ndonjė rėndėsi tė veēantė. Isha i emocionuar, sepse erdha nė Kosovė pas 22 vjetėsh dhe isha i nderuar qė isha pjesė e festės mė tė rėndėsishme pėr popullin e Kosovės. Nė aspektin profesional u mundova qė ta shfrytėzoj kėtė miqėsore pėr skema tė ndryshme, pėr tė parė se cilėt futbollistė mund tė japin kontributin e tyre te Kombėtarja A".

kosova-fener
February 18th, 2010, 03:17
http://albaniasoccer.com/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/442935shqiperi_kosove.jpg:thumbsup:

kosova-fener
February 19th, 2010, 16:07
http://www.partizani.net/files/images/news/Raskaj_Anel.jpg

Pas Mėrgim Mavrajt, Kombėtarja shqiptare pritet tė rekrutojė nė radhėt e veta edhe futbollistė tė tjerė nga Kosova. Kėtė fakt nuk e ka mohuar as selektori i ekipit kuqezi, Josip Kuze.

Trajneri kroat, pas ndeshjes ndėrmjet pėrfaqėsueses sė Kosovės dhe Kombėtares B tė Shqipėrisė (2:3), pohoi se mesfushori i Halmstads, Anel Raskaj dhe mbrojtėsi i Hysit, Fisnik Papuqi i kishin rėnė nė sy, derisa nuk pėrjashtoi mundėsinė qė nė tė ardhmen e afėrt t’i vėzhgojė tė dy kėta nga afėr.

Mirėpo, mesfushori prizrenas Anel Raskaj tregon se pėr momentin ėshtė i koncentruar nė pėrfaqėsuesen e Kosovės, ndėrsa ndihet krenar qė ėshtė pjesė e kėsaj skuadre.

“Nė zemėr e kam Kosovėn, kjo ėshtė numėr njė. Edhe Shqipėrinė e kam nė zemėr, mirėpo pas Kosovės, pastaj vjen Suedia U-21. Nėse punėt shkojnė ashtu si janė planifikuar, qė nga viti i ardhshėm tė fillojmė me ndeshje miqėsore me ato shtete qė e kanė njohur Kosovėn, atėherė nuk do tė jetė shumė zgjedhje e vėshtirtė pėr mua. Do ta zgjedh Kosovėn”, ka thėnė Raskaj pėr Express.

Megjithatė, anėtari i klubit suedez Halmstads nuk ka pėrjashtuar mundėsinė qė nė tė ardhmen ta veshė fanellėn e ekipit kuqezi.

“Nėse me thėrret Shqipėria, unė nuk jam kundėr. Shqipėrinė e dua. Ėshtė vėshtirė tė thuhet tani se ēfarė vendimi do te marr, nėse marr ndonjė ftesė. Unė duhet tė konsultohem me familjen, rrethin e pastaj tė vendos”, theksoi 20 vjeēari.

Mirėpo, pėrveē Kosovės dhe Shqipėrisė, edhe pėrfaqėsuesja U-21 e Suedisė ka shprehur interesim qė talentin kosovar ta ftojė nė skuadėr.

“Nė dhjetor e marr nėnshtetėsinė suedeze. Ende nuk kam folur me trajnerin e Suedisė U-21. Ata kanė dashur tė me marrin mė herėt, por Suedia nė zgjedhjen time ėshtė nė vendin e tretė”, deklaroi ai.

Nė vitin 2007 Raskaj ka debutuar nė elitėn e futbollit suedez me skuadrėn Halmstads, me tė cilin klub ka kontratė edhe pėr dy vite.

Pėrveē Raskajt e Papuqit, Kuze mė herėt pati deklaruar se ėshtė duke vėzhguar edhe dy futbollistėt kosovarė: Valdet Ramėn, i cili luan nė Bundesliga me Hannoverin, dhe Andis Shalėn, i cili aktivizohet te klubi skocez Dundee United. (Express)

kosova-fener
February 19th, 2010, 16:10

Kushtet atmosferike dhe balta qė mbretėron nė stadiumin e qytetit nė Mitrovicė paksa janė edhe pengesė pėr zhvillimin e pėrgatitjeve ashtu si i ka paraparė Shtabi Teknik skuadrės sė futbollit Trepēa njėherėsh kampion vjeshtor. Kryetrajneri Nazmi Rama, tha se Trepēa ka fond tė pasur tė futbollistėve dhe e pret stinorin pranveror me optimizėm tė lartė. Ramėn e brengosė lėndimi i disa futbollistėve qė llogarit se mund tė jenė pjesė e pėrbėrjes bazė. “Kemi lėndime tė disa futbollistėve, si Elvis Osmani, Arben Zhjeēi, Bardhyl Kaēiu, tė cilėt 50 pėr qind nuk do tė mund tė jenė nė ndeshjen e ēerekfinales sė kupės sė Kosovės qė do tė zhvillojė Trepēa me 24 shkurt kundėr skuadrės sė Gjilanit. Me gjithė problemet qė kemi me lėndimin e kėtyre futbollistėve, mendoj se jemi favorit tė plotė nė ballafaqim me Gjilanin”, ka thėnė Rama.

Kushtet e mira pėr punė tė krijuar nga kryesia e bėjnė Trepēėn njėrėn prej kandidatėve nė luftė jo vetėm pėr trofeun e kupės, por edhe pėr titullin e kampionit. Trepēa nė afatin kalimtar dimėror ėshtė pėrforcuar me tre futbollistė cilėsorė dhe qė pritet tė jenė edhe bartės tė lojės. “Kemi angazhuar futbollistin Patrik Doēin nga Liria, Nuriman Ismajlin nga Laz Paz i Bolivisė, pastaj e kemi rikthyer nga Suedia, Afrim Mziun. Kėto pėrforcime janė tė qėlluara dhe besoj se do tė arsyetojnė kėta futbollistė veten me lojė nė fushė. Nga klubi janė larguar Enis Fetahu dhe portieri Naser Prapashtica. Klubi jonė ka fond tė pasur tė futbollistėve dhe pa kurrfarė brenge presim edicionin pranveror”, theksoi Rama.

Mitrovicasit stinorin vjeshtor e kanė pėrfunduar nė vendin e parė me 32 pikė dhe janė vetėm dy pikė para Hysit. “Trepēa ėshtė favoritė ta fitojė kampionatin dhe trofeun e kupės. Kėtė nuk e them rastėsisht, por nė saje tė potencialit qė kemi dhe lojės qė ka kultivuar ky klub”, nėnvizoi Rama. Kjo skuadėr pėr dhjetė ditė ka qėndruar nė pėrgatitjet tė pėrbashkėta nė Durrės tė Shqipėrisė.

“Pėrgatitjet nė Durrės kanė shkuar sipas programit, por ajo qė nuk ėshtė realizuar nė tėrėsi janė zhvillimi i ndeshje miqėsore. Pėr shkak tė fillimit tė garave tė stinorit pranveror nė Shqipėri, ka qenė e pamundur tė zhvillohen mė shumė se dy ndeshje. Trepēa shėnoi fitore nė miqėsore kundėr Lushnjės me rezultat 1:0 dhe pėsuam humbje me shifra 2:1 nga lideri i tabelės, Dinamo e Tiranės. Nė kėto dy ndeshje miqėsore qė nuk kanė qenė edhe tė mjaftueshme, mendoj se futbollistėt ishin mirė tė pėrgatitur nė ēdo pikėpamje”, tha Rama.

Kryetrajneri Rama tha se me padurim pret edhe ndeshjen e parė tė edicionin pranveror nė garat kampionale me synim qė tė shėnojnė fitore qysh nė hapje ndaj Ferizajt. Nėse e fitojmė ndeshjen e parė nė Ferizaj nė hapje tė stinorit pranveror, mendoj se nuk ka kush qė mund ta ndalė Trepēėn nė vazhdim tė kampionatit”, ka pėrfunduar Rama. (Bota Sot)

kosova-fener
February 19th, 2010, 18:02
http://www.albaniasoccer.com/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/148948Gani_Sejdiu.jpg

Njė nga strategėt e njohur nė futbollin tonė, Gani Sejdiu, ka thėnė tė enjten se pėrzgjedhja elitare e Shqipėrisė, nė ndeshjen ndaj pėrfaqėsueses sė Kosovės, taktikisht ka qenė mė e mirė. Por, sipas tij, edhe pėrvoja ndėrkombėtare ishte nė anėn e kuqezinjve.

Pėrfaqėsuesja e Kosovės tė mėrkurėn ka humbur miqėsoren ndaj pėrzgjedhjes elitare tė Shqipėrisė 2-3, takim ky i zhvilluar pėr nder tė Ditės sė Pavarėsisė sė Kosovės.

Sipas Sejdiut, kushtet nė tė cilat u zhvillua ndeshja kanė qenė tė vėshtira, pėr faktin se terreni ishte pėrplot baltė.

“Nė kushtet nė tė cilat ėshtė zhvilluar ndeshja, nė terren me baltė, ėshtė vėshtirė tė jem realist nė vlerėsimin e lojės. Megjithatė, u pa se ekipi i Shqipėrisė ka pėrvojė ndėrkombėtare, kurse nė pėrfaqėsuesen tonė futbollistėt mė shumė luanin lojėn individuale, sidomos nė pjesėn e dytė, qė kėrkonin tė tregohen tė mirė vetėm individualisht”, ka thėnė Sejdiu.

Bunajku do tė krijojė njė pėrfaqėsuese tė denjė

Pavarėsisht humbjes sė pėrfaqėsueses sė Kosovės, trajneri Gani Sejdiu e vlerėson lart punėn qė bėn pėrzgjedhėsi Albert Bunjaku. Ai thotė se puna e Bunjakut do tė mund tė shihet nė njė tė ardhme tė afėrt.

“Ishte ndeshja e parė qė pėrfaqėsuesja e Kosovės luan nė urdhrat e pėrzgjedhėsit Albert Bunjaku. Ėshtė herėt tė thuhet nėse Bunjaku ka futur nė pėrfaqėsuesen tonė frymė tė re, mirėpo diēka pozitive ėshtė punuar nė kėtė drejtim. Jam i bindur se me punėn qė bėn Bunjaku, nė njė tė ardhme tė afėrt ne do tė kemi njė pėrfaqėsuese tė denjė”, ka theksuar Sejdiu.

Kosova, skuadėr e denjė nė rajon

Ish-trajneri i disa skuadrave elitare tė Kosovės, Gani Sejdiu, ėshtė optimist se Kosova ka fuqi tė krijojė njė skuadėr tė denjė pėr garat ndėrkombėtare. Ai pohon se pėrfaqėsuesja e Kosovės nė futbollin e rajonit do tė jetė skuadėr e denjė.

“Duke u bazuar nė futbollistėt e Kosovės, qė luajnė nė skuadrat e huaja, por pa harruar edhe potencialin qė kemi brenda Kosovės, besoj se Kosova ka fuqi tė krijojė njė skuadėr shumė tė mirė pėr garat ndėrkombėtare, veēmas nė futbollin ballkanik. Ne duhet tė kemi durim, pėr faktin se futbolli ėshtė njė proces qė zgjat shumė dhe qė kėrkohet punė e madhe e profesionale, por besoj se kemi potencial tė bėjmė njė ekip qė mund tė garojmė denjėsisht nė futbollin ndėrkombėtar”, ka pėrfunduar Sejdiu.

kosova-fener
February 27th, 2010, 04:54
disa foto nga ndeshja kosove-shqiperi

http://www.ffk-kosova.com/index.php?option=com_content&task=view&id=637&Itemid=135

kosova-fener
March 26th, 2010, 15:38
FIFA i ėshtė pėrgjigjur FFK-sė lidhur me kėrkesėn e saj drejtuar Komitetit Ekzekutiv tė FIFA-s, pėr njohjen e Certifikatės ndėrkombėtare tė transferit (ITC) qe ka te beje me transfertat e lojtareve qe luajne ne Kosove.

Mė datė 19 mars 2010, KE e FIFA-s ka shqyrtuar sugjerimin e Komitetit pėr transfertat dhe statusin e lojtarėve tė FIFA-s lidhur me transferimin ndėrkombėtar tė lojtarėve nga Kosova.

KE i FIFA-s ka vendosur qė tė thėrras nė mbledhje Federaten e Futbollit tė Serbisė pėr t’i informuar ata lidhur me ēėshtjen nė fjalė dhe me vendimet qe kane marre, dhe pas kėsaj do tė informojė menjėherė FFK-nė.

FFK-ja i ėshtė drejtuar edhe njė herė FIFA-s e indinjuar, duke iu kėrkuar atyre sqarime lidhur me kėtė dhe per me teper duke u kujtuar atyre faktin se FF e Serbisė nuk pyetet mė pėr futbollin ne Kosovė prej kohesh, e posaēėrisht qe nga Dita e Pavarėsisė sė 17 Shkurtit 2008.

kosova-fener
March 26th, 2010, 15:41
http://www.partizani.net/files/images/news/Logo_FFK.gif

Federata e Futbollit e Kosovės (FFK) po e shqyrton mundėsinė e angazhimit tė Jerome Champagne nė rolin e avokatit tė saj, pėr ta pėrshpejtuar procesin e inkuadrimit tė FFK-sė nė FIFA e UEFA.

Champagne deri para pak kohėsh ka qenė drejtor pėr marrėdhėnie ndėrkombėtare nė FIFA, tė cilėn detyrė e ka kryer pėr njėmbėdhjete vite rresht.

Champagne ėshtė mik i ngushtė i kreut tė FFK-sė, Fadil Vokrri. Ky i fundit thotė se francezi ėshtė njė mik i madh i futbollit kosovar, i cili vazhdimisht e ka ndihmuar futbollin kosovar nė rrugėn e realizimit tė aspiratave tė tij – inkuadrimit nė FIFA e UEFA.

Duke e ditur se Champagne ka lidhje mjaft tė forta nė FIFA, drejtuesit e futbollit kosovar nuk e pėrjashtojnė mundėsinė qė ta angazhojnė atė, me pagė mujore, pėr ta pėrshpejtuar inkuadrimin e futbollit kosovar nė familjen botėrore tė futbollit – proces ky i cili po ecėn ngadalė, me gjithė pėrpjekjet e mėdha tė udhėheqėsve tė futbollit kosovar.

“Ai ėshtė njė mik i madh i yni, i cili na ka ndihmuar shumė. Ai ėshtė mik i ngushė i imi personal, i cili mė ka premtuar se do ta shfrytėzojė ēdo mundėsi pėr tė na ndihmuar. Mund tė them se ēdo mundėsi ėshtė e hapur”, deklaroi shkurt pėr Express kreu i FFK-sė, Fadil Vokrri.

Ndėrsa angazhimin eventual tė Jerome Champagne me pagė mujore nė rolin e lobuesit dhe kėshilltarit tė FFK-sė nuk e ka pėrjashtuar as nėnkryetari i kėsaj tė fundit, Agim Ademi.

“Tė gjitha mundėsitė janė tė hapura. Ēdo njeri si Champagne, qė ka njohuri dhe lidhje nė FIFA, pėr ne ėshtė i nevojshėm. Champagne ėshtė mik i madh i yni, i cili na ka ndihmuar shumė dhe ka qenė ēelės i afirmimit tė futbollit kosovar nė FIFA”, tha Ademi pėr Express.

Nė anėn tjetėr, drejtori i Departamentit tė Sportit pranė Ministrisė pėr Kulturė, Rini dhe Sport, Ibėr Alaj, thotė se ky institucion ėshtė i gatshėm ta ndihmojė shtėpinė e futbollit kosovar nė kėtė drejtim, nėse kėrkohet njė gjė e tillė.

“Deri mė tani nuk kemi pranuar ndonjė kėrkesė tė tillė. Por, Departamenti i Sportit ėshtė i gatshėm ta ndihmojė FFK-nė nėse kėrkohet njė gjė e tillė, normalisht nė bazė tė ligjit dhe kritereve, sepse dihet se ai ėshtė njė njeri i afėrt me FIFA-n dhe ėshtė nė interes tonin, sepse dihet se FFK-ja po bėn pėrpjekje tė mėdha pėr t’u ndėrkombėtarizuar. FFK-ja ka donatorėt e saj, prej tė cilėve do tė mund t’i siguronte pagė atij, por edhe do tė merrte benificione tė tjera qė i takojnė”, ka thėnė Alaj pėr Express.

Jerome Champagne para pak javėsh ia ka bėrė njė vizitė private Republikės sė Kosovės. Ai ishte mysafir i Fadil Vokrrit, derisa ėshtė bindur se prezantimi i futbollit kosovar nga ana e drejtuesve tė FFK-sė, tė cilin e patėm bėrė mė parė, por edhe nė takimin me Sepp Blatter, ka qenė real.

Krle
March 26th, 2010, 15:51
Nice flag man.

How are things going for you guys? :)

Mrkela
April 7th, 2010, 02:07
Please use english as this is an english speaking forum. You will not be warned again.

srb
April 7th, 2010, 02:18
Please use english as this is an english speaking forum. You will not be warned again.

looks like he already got the boot :D

anyway shame about Krasic, CSKA really missed him today.

Deo
April 9th, 2010, 02:15

And who're you to tell anyone if they're warned or not? :confused:

K5-Hitman
April 26th, 2010, 21:11
Barcelona pėrcjell talentin kosovar Kamer Qaka
Kampioni i Spanjės dhe Evropės, Barcelona, raportohet se ėshtė duke e interesuar pėr mesfushorin kosovar, 15-vjeēarin Kamer Qaka, i cili vlerėsohet ndėr futbollistėt mė tė talentuar nė Norvegji.

Sipas gazetės “Dagbladet”, pėr shėrbimet e tė riut kosovar janė tė interesuara edhe skuadrat e tjera evropiane, ndėrsa kėtė e ka konfirmuar edhe babai i futbollistit.

“Menaxherėt e Barcelonės ēdo ditė mė thėrrasin pėr tė mė pyetur qė tė dėrgoj djalin nė kėtė klub. Ata pėrcjellin ēdo ndeshje ku luan Kameri. Pėrveē Barēės janė duke u interesuar edhe Hamburgu e Werder Bremen nė Gjermani, Blackburn Rovers nė Angli, Brondby nė Danimarkė dhe klubet mė tė forta norvegjeze. Nė Blackburn e Brondby ka stėrvitur mė herėt, ndėrsa drejtuesit e kėtyre dy klubeve menjėherė kanė bėrė ofertė", ka thėnė Adem Qaka pėr gazetėn norvegjeze.

Pavarėsisht interesimit tė klubit mė tė mirė nė botė pėr tė, Kamer Qaka duket se favorizon rivalin e pėrjetshėm tė Barcelonės, Realin e Madridit. /Telegrafi/Koha/

Anyone know anything thing about the kid?

K5-Hitman
June 13th, 2010, 18:53
b-BnD9SauQw
RQ-nxh3RUvw
sNS4W8UcWvw
eykYLf26Y4o

K5-Hitman
July 22nd, 2010, 16:35
In time for world cup 2014 :d

CityBlue
July 22nd, 2010, 16:49
In time for world cup 2014 :d

yup, dont thy pick the groups for world cup qualification this december?
it would be nice if kosovo and serbia got picked in the same group:howler:

CityBlue
July 22nd, 2010, 17:59
-----------------------Ujkani(Palermo)---------------------
V.Behrami(West Ham U)-M. Mavraj(vfl Bochum)-D.Curri(Genēlerbirliği)-M. Basha(Atalanta BC)

V.Rama(Hannover 96)-L.Cana(Galatasaray)-B. Džemaili(Parma)-E.Bajrami(FC Twente)- X.Shaqiri(FC Basel)

A.Bunjaku(FC Nuremberg)

Bench:

Shkodran Mustafi(Everton)
Pajtim Kasami(Palermo)
Labinot Harbuzi(Genēlerbirliği)
Faton Toski(vfl Bochum)
Beg Ferati(FC Basel)
Anel Raskaj(Halmstads BK)
Fanol Perdeday(Hertha Berlin)

and many more

migjen basha eshte mesfushor e jo mbrojts, dzemaili eshte nga tetova por nese don te luaj me kosove, ka drejt. lojtart si behrami, bunjaku ett. jan me perfaqesuese tjera, akoma nuk dihet se a do te pranojt ata ftesen e kosoves.
ne nuk mundemi te postojm formacione, sepse akoma nuk dime se cilet lojtar te perfaqesojn kosoven

Deo
July 22nd, 2010, 20:45
Guys, no Politics here.

CityBlue
July 22nd, 2010, 22:14
Guys, no Politics here.

its not really politics, that had to do with kosovo's membership in FIFA and UEFA. since now the ICJ ruled in kosovo's favor, we will get the recognitions we need, be a member of UN and than with UN membership, we will be a member of FIFA and UEFA

Deo
July 23rd, 2010, 23:55
It is politics, unless there is a direct indication that FIFA might accept Kosovo, than fine, but otherwise no, it just creates flame wars around here.

CityBlue
August 4th, 2010, 21:43
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/kryesore/kosova-goli.jpg

2010-08-01
Duke u bazuar nė datat e parapara nga UEFA dhe FIFA, si data tė lira pėr grumbullimin e ekipeve pėrfaqėsuse, pėrzgjedhėsi i Pėrfaqėsueses sė Kosovės Albert Bunjaki, ka planikfikura qė tė bėjė grumbullimin e Pėrfaqėsueses "A" prej 2 deri mė 5 shtator. Image Grumbullimi do tė pėrfshijė kryesisht futbollistė vendor, ndėrsa pėr mė shumė hollėsi tjera opinioni do tė njoftohet nė fillim tė shtatorit nė njė konferencė me gazetarė.

CityBlue
August 8th, 2010, 17:53
Seminari tre ditor nė selinė e FIFA-sė nė Zurich pėr TMS (Transfer Matching System) apo sistemi i digjitalizuar i transferimit tė futbollistėve, ka jetėsuar edhe marrėveshjen kontraktuale tė para disa muajve tė Federatės sė futbollit tė Kosovės dhe FIFA pėr largimin e futbollistėve nga Kosova me certifikatat e lėshuara nga FFK-ja. Kėshtu ėshtė shprehur tė premten nė njė bisedė pėr gazetėn, Erol Salihu sekretar i pėrgjithshėm i FFK-sė, i cili ka qenė pjesėmarrės i seminarit nė Zurich.

“Pas marrėveshjes sė arritur mė herėt me FIFA-nė jemi ftuar nė seminarin pėr sistemin e ri tė transferimit tė futbollistėve qė quhet TMS. Pjesėmarrės nė kėtė seminar kemi qenė unė dhe Artan Govori po ashtu nga FFK-ja. Kosova tani ėshtė e ka kodin e vet pėr transferimin e futbollistėve profesionist dhe ėshtė e barabartė nė kėtė drejtim me 205 anėtaret e FIFA-sė, tė cilat po ashtu janė informuar se transferimi i futbollistėve nga klubet Kosova duhet tė kryhet nėpėrmjet FFK-sė”, tha Salihu.

Sipas tij fjala ėshtė pėr sistemin e ri tė digjitalizuar tė transferimeve tė futbollistėve, ku FFK-ja ka arritur tė kapė hapin. “FIFA prej tė premtes i ka lajmėruar Federatat se ėshtė nė funksion kodi i Kosovės qė do tė thotė se ėshtė jetėsuar marrėveshja FFK-FIFA. Ndonėse nė kėtė sistem tregon se Kosova ende nuk ėshtė anėtare e FIFA-sė, pėr ēėshtje tė transferimit tė lojtarėve nė klube kosovare do tė pyetet ajo. Sipas kėtij sistemi i gjithė transferimi i lojtarėve nė mėnyre elektronike do tė mund tė realizohet pėr 10 minuta mė sė shumti”. Megjithatė jo ēdo gjė pėrfundon kėtu. “Tani na mbetet neve qė ti trajnojmė klubet pėr kėtė sistem tė transferimeve, mendoj se kėtė do ta bėjmė nė fillim tė shtatorit. Pėr kėtė duhet tė informojmė FIFA-nė, pasi qė nga 1 tetori hyn nė fuqi ekskluzivisht ky sistem i transferimit ndėrkombėtar tė futbollistėve. Klubet duhet tė gjejnė nga nė person qė di gjuhėn angleze dhe punėn me kompjuter”, tha sekretari Salihu.

I gjithė ky sistem i ri i digjitalizuar i transferimeve tė futbollistėve ėshtė futur nė funksion nga FIFA me qėllim tė evitimit sa mė tė madh tė keqpėrdorimeve financiare e tė natyrave tė ndryshme me rastin e lėvizjeve tė lojtarėve.

CityBlue
August 9th, 2010, 16:05
2010-08-08
Futbollistėt e Trepēės kanė shėnuar fitore nė ndeshjen e sotme tė Superkupės kundėr Lirisė, me rezultat 2:0, pas vazhdimeve dy herė nga 15 minuta.

Pamje nga ndeshja Trepēa-Liria
Pamje nga ndeshja Trepēa-Liria
Ndeshja u zhvillua nė stadiumin “Agron Rama” nė Kastriot nė praninė e rreth 500 tifozėve, kurse nė kohėn e rregullt skuadrat nuk arritėn tė gjejnė rrugėn e golit. Gjatė 90 minutave tė rregullt prizrenasit dominuan nė fushėn e lojės, por nuk arritėn tė ndėrtojnė aksione tė rrezikshme pėr portėn e Sadikut. Nė anėn tjetėr Trepēa nė vazhdime u tregua mė kėmbėngulėse dhe arriti qė nė minutėn e 97-tė nėpėrmjet kapitenit Elvis Osmani tė zhbllokojė rezultatin, 1:0. Vetėm dy minuta mė vonė fitoren e skuadrės kampione nė fuqi e vulosi Isuf Sejdiu. Nė fund kapitenit tė Trepēės, Elvis Osmani trofeun e Superkupės ia dorėzoi kryetari i FFK-sė, Fadil Vokrri.
Kryetari i FFK-sė, Fadil Vokrri dorėzon trofeun Elvis Osmanit
Kryetari i FFK-sė, Fadil Vokrri dorėzon trofeun Elvis Osmanit

Deklaruan

Gani Sejdiu, trajner i Trepēės: “Edhe pse ishte takim i karakterit revyal, ne si kampion u deshtė qė me lojė tė mirė ta dėshmojmė se titulli nuk ishte i rastėsishėm. Lojtarėt luajtėn pa presion qė solli edhe fitoren. Nė pjesėn e dytė Liria luajti mė mirė, mirėpo nė vazhdime ne u treguam mė tė suksesshėm dhe mendoj se shėnuam fitore tė merituar. Treguam se jemi qė tani tė pėrgatitur pėr 120 minuta lojė dhe kjo ėshtė shenjė e mirė”.

Behajdin Gjinali, trajner i Lirisė: “Loja i takoi Lirisė kurse fitorja mitrovicasve. Fatale ishte sidomos pjesa shtesė pėr ne, pasi nuk arritėm qė tė kurorėzojmė tė paktėn me ndonjė gol dominimin absolut qė e patėm nė pjesėn e dytė. Mitrovicasit kėtė e shfrytėzuan dhe shėnuan fitore tė merituar”, ka theksuar Behajdin Gjinali.
Kryetari i FFK-sė duke i pėrshėndetur futbollistėt e Lirisė

Trepēa-Liria 0:0 - 2:0
Stadiumi “Agron Rama”, Kastriot.
Shikues: 500
Gjyqtarė: P. Hasani, F. Brahushi, Z. Miranaj.
Kartonė tė verdhė: Shkupolli, Ahmeti, Fetahu, Sermaxhaj, Plepolli - Ēarkagjia, Alievski, Dylazeka, R. Kryeziu.
Trepēa: Sadiku, Shkupolli, Ahmeti, Llapashtica, Zhjeēi, Stoev (I. Sejdiu - E. Fetahu), Sh. Fetahu (Zeneli), Sermaxhaj, Osmani, Plepolli, F. Sejdiu.
Liria: Memaj, Ēarakagjia, Alievski, Duraku, Ēakalli, Dylazeka (R. Kryeziu), Mulallari, Guci, Buqaj (Ēokvudi), Skeraj, Karahoda (Bytyēi).

Mile Srbin
August 16th, 2010, 01:21
I think it's rather unfair that you guys post nothing in English.

CityBlue
August 17th, 2010, 02:01
I think it's rather unfair that you guys post nothing in English.

we post alot of stuff in english, but this is a kosovar thread(93% of kosovo's population is albanian) so you can guess most of the stuff will be albanian.
if you want me to translate something to english, let me know :smileani:

Mile Srbin
August 17th, 2010, 02:13
we post alot of stuff in english, but this is a kosovar thread(93% of kosovo's population is albanian) so you can guess most of the stuff will be albanian.
if you want me to translate something to english, let me know :smileani:

Regardless it's an English board, I don't see any Italian comments on the Italian boards. You could have at least the courtesy to translate or summarize.

CityBlue
August 17th, 2010, 03:08
Regardless it's an English board, I don't see any Italian comments on the Italian boards. You could have at least the courtesy to translate or summarize.

http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=252130&page=34

what language is that last post? ;)
people on here post in foreign language all the time, and nobody is going to stop anytime soon.
now dont get on my nerves.
there is always google translate for you

CityBlue
August 17th, 2010, 03:11
Sot janė zhvilluar pesė ndeshjet e tjera tė javės sė parė tė edicionit tė ri nė Raiffeisen Superligėn e Kosovės nė futboll. Pas fitores sė djeshme tė Prishtinės ndaj KEK-ut, arkėtimit tė tre pikėve iu gėzuan edhe Hysi, Besa dhe Ballkani, derisa skuadra kampione nė fuqi, Trepēa nuk arriti mė shumė se sa njė barazim para tifozėve tė vet (1:1) ndaj Drenicės. ...
Postuar: 07:25:33 / 15.08.2010
Nė javėn e parė shkėlqeu skuadra e Hysit, e drejtuar nga strategu kosovar Bylbyl Sokoli, duke shėnuar fitore ndaj Lirisė, me rezultat 5:0. Dy gola pėr skuadrėn nga Merdari i shėnoi Labinot Osmani (7’ e 73’), kurse me nga njė gol kontribuuan Zhdrella (27’), Rexha (41’) dhe Ēekaj (81’). Fitores para tifozėve tė vet iu gėzua edhe Besa nė duel me Vėllaznimin, me rezultat 2:1, me golat e shėnuar nga Haxhi Zeka (19’) dhe Fetim Kasapi (35’), derisa golin e vetėm pėr gjakovarėt e realizoi Virtyt Hashani (63’). Ballkani debutoi nė Superligė me fitore ndaj Flamurtarit, 2:1, ndeshje kjo e zhvilluar nė Prizren, pasi klubi nga Theranda ėshtė duke e rinovuar stadiumin. Golat pėr therandasit i shėnuan Robert Gjeraj (22’) dhe Patrik Doēi (40’), kurse golin e nderit pėr kuqezinjtė e kryeqytetit e shėnoi Alban Bellopoja (90’). Trepēa edhe pse kaloi nė epėrsi ndaj Drenicės, me golin e Elvis Osmanit, nė minutėn e 36-tė, nė fund u detyrua tė pajtohet me barazim. Shifrat nė 1:1 i vendosi Mensur Limani nga pika e bardhė, nė minutėn e 53-tė. Skuadra tjetėr mitrovicase, Trepēa’89 rikthimin nė elitė e shėnoi me barazim pa gola nė Ferizaj.

Rezultatet
KEK-u-Prishtina 0:1
Trepēa-Drenica 1:1
Ballkani - Flamurtari 2:1
Ferizaj-Trepēa’89 0:0
Besa-Vėllaznimi 2:1
Hysi-Liria 5:0

Tabela
1.Hysi 5
2.Ballkani 3
3.Besa 3
4.Prishtina 3
5.Drenica 1
6.Trepēa 1
7.Ferizaj 1
8.Trepēa89 1
9.Flamurtari 0
10.Vėllaznimi 0
11.KEK-u 0
12.Liria 0

CityBlue
August 21st, 2010, 04:25
http://www.kohaditore.com/repository/images/19-bunjaki4.jpg

Prishtinė, 19 gusht - Pėrfaqėsuesja e Kosovės nė futboll gjatė vjeshtės pritet tė zhvillojė njė ndeshje miqėsore. Pėr kėtė arsye pėrzgjedhėsi i Kosovės, Albert Bunjaki, ka shtyrė grumbullimin e pėrfaqėsueses qė ishte paraparė tė zhvillohet nga dy deri mė pesė shtator. Ky grumbullim ishte planifikuar tė mbahej nė Kosovė, ndėrsa nė tė ėshtė dashur tė paraqiteshin lojtarėt e klubeve kosovare qė janė kandidate pėr njė vend nė pėrfaqėsuese.

"Jam i detyruar tė shtyjė tubimin e shtatorit dhe tė orientohemi qė eventualisht tė organizojmė njė ndeshje miqėsore gjatė kėsaj vjeshte. Mė herėt kisha planifikuar njė grumbullim me lojtarėt vendės nė datat e koordinuara me UEFA-n dhe FIFA-n prej 2 deri mė 5 shtator, qė do tė kishte mė shumė karakterin motivues dhe testues tė lojtarėve", ka thėnė Bunjaki pėr sajtin zyrtar tė Federatės sė Futbollit tė Kosovės. Ai ka shtuar se ndeshja miqėsore do tė pėrdoret edhe pėr organizimin e njė kampi disaditor.

"Kjo ndeshje do tė pėrdorej edhe si grumbullim disaditor i Pėrfaqėsueses A. Shtyrja ka ardhur duke pasur parasysh fillimin e vonuar tė parapėrgatitjeve tė klubeve kosovare pėr edicionin e ri tė garave nė Raiffeisen Superligė, por edhe mungesėn e kontinuitetit tė ndeshjeve tė rregullta tė Pėrfaqėsueses A", ka shtuar Bunjaki.

Ai vitin e kaluar kishte organizuar disa kampe me lojtarėt kandidatė pėr pėrfaqėsuese. Kosova ndeshjen e fundit e ka luajtur mė 10 qershor. Takimi miqėsor kundėr skuadrės suedeze Halmstad pėrfundoi me rezultat tė barabartė 4:4. Ndeshja ishte luajtur nė Suedi. Pėr Kosovėn nė atė takim luajtėn kryesisht futbollistė tė rinj qė karrierė bėjnė jashtė vendit, por u paraqitėn edhe disa lojtarė tė klubeve kosovare.

CityBlue
September 17th, 2010, 03:17
Pėrfaqėsuesja e Kosovės nė futboll mė 9 tetor do tė luajė ndeshje miqėsore me skuadrėn e Superligės sė Zvicrės, Neuchatel Xamax. Kjo ėshtė bėrė e ditur tė martėn nga klubi zviceran. Ndeshja do tė zhvillohet nė stadiumin e Xamaxit, "Stade de la Maladičre" qė qytetin e Neuchatelit dhe nis nė orėn 19:30. Biletat pėr kėtė ndeshje do tė dalin nė shitje mė 22 shtator, ndėrsa ato do tė kushtojnė 30 franga zvicerane.

"Mund tė ju konfirmoj se mė nėntė tetor do tė organizojmė ndeshje miqėsore nė mes ekipit nacional tė Kosovės dhe Neuchatel Xamaxit. Ndeshja do tė luhet nė stadiumin tonė zyrtar, nga ora 19:30. Xamaxi do tė paraqitet me ekipin mė tė fortė, me atė qė luan nė Superligėn e Zvicrės. Presim numėr tė madh tė shikuesve", ka thėnė tė martėn pėr gazetėn Jean Robert, udhėheqės i zyrės pėr media i klubit Xamax.

Ndėrkohė nga Federata e Kosovės ende nuk ėshtė dhėnė konfirmimi pėr kėtė ballafaqim.

Takimi miqėsor do tė zhvillohet njė ditė pas ndeshjeve tė ardhshme eliminatore pėr "Euro 2012". Kosova nuk merr pjesė nė eliminatore, pasi FFK-ja ende nuk ėshtė e pranuar nė FIFA e UEFA. Federata Ndėrkombėtare e Futbollit (FIFA) para dy vitesh ia kishte ndaluar Kosovės edhe zhvillimin e ndeshjeve miqėsore me pėrfaqėsuese.

Nė tė vėrtetė Kosova ėshtė dashur tė zhvillonte ndeshje miqėsore me Xamaxin edhe nė vjeshtė tė vitit 2008. Por ai takim ishte anuluar, pasi ndėrkohė FIFA ia ndaloi Kosovės zhvillimin e miqėsoreve. Mė vonė u mėsua se ajo ndalesė vlen vetėm pėr pėrfaqėsuese qė janė anėtare tė FIFA-s e jo edhe pėr klube.

Pėrfaqėsuesja e Kosovės ndeshjen e fundit miqėsore e ka luajtur kundėr ekipit suedez tė kategorisė sė parė, Halmstad. Ajo ndeshje u luajt mė 10 qershor nė Suedi dhe pėrfundoi me rezultatin e barabartė, 4:4. Vitin e kaluar Kosova ka luajtur edhe dy ndeshje tjera me ekipe nga Suedia.

Kundėr Halmstadit, pėrzgjedhėsi Albert Bunjaki kishte ftuar kryesisht futbollistė tė rinj tė klubeve evropiane. Ai nuk i kishte ftuar lojtarėt kosovarė qė janė pjesė e pėrfaqėsueseve tė vendeve tjera. Burime brenda FFK-sė kanė bėrė tė ditur se Bunjaki edhe pėr ndeshje me Xamaxin do tė llogarisė kryesisht nė lojtarėt e klubeve tė huaja. Nga Superliga e Kosovės ai do tė ftojė numėr tė vogėl tė futbollistėve.

Klubi Xamax ėshtė themeluar nė vitin 1970. Nė vitin 1987 dhe 1988 doli kampion i Zvicrės. Kjo skuadėr ėshtė paraqitur katėr herė nė finale tė Kupės sė Zvicrės, por nuk ka fituar asnjė deri mė tani. Edicionin e kaluar Xamaxi e pėrfundoi nė pozitėn e shtatė, ndėrsa kėtė edicion renditet i fundit. Nė tetė ndeshje ka tubuar vetėm katėr pikė. Pjesė e Xamaxit janė dy futbollistė kosovarė, mesfushori Shkėlzen Gashi dhe mbrojtėsi Agonit Sallaj. Gashi 22 vjeē, ėshtė paraqitur vetėm nė njė takim kėtė edicion, ndėrsa Sallaj (18) ėshtė nė pritje tė debutimit nė Superligė. Ai stėrvit me ekipin e parė tė Xamaxit, ndėrsa luan me ekipin e dytė.

CityBlue
October 8th, 2010, 02:30
http://rtklive.com/?cid=5,1&newsId=42437&mfrc=dK$FFf20W3^c1$3#86kpB1kZ5rsf07l=w2=r07d7+Z6mw wA4P&GT_7m#8&8Ar26LP2&rweT1d5/^e0dR!1ef7mf8Ktd^Y$Z#q

Sot nė Neushatel tė Zvicrės ėshtė mbajtur konferenca me gazetarėt tė cilėt po e ndjekin udhėtimin e Pėrfaqėsueses sė Kosovės pėr ndeshjen kundėr Ksamaksit, e cila do tė zhvillohet mė 9 tetor nė orėn 19.30. ...
Postuar: 08:56:26 / 07.10.2010
Fillimisht tė pranishmit i ka pėrshėndetur kryetari i Federatės sė Futbollit tė Kosovės, Fadil Vokrri, i cili foli pėr rėndėsinė e takimit tė shtunės. “Fillimisht falėnderoi zyrtarėt e Neushatel Ksamaks pėr mundėsinė qė na kanė dhėnė tė luhet kjo ndeshje. Ky takim ėshtė pjesė e projektit tė pėrzgjedhėsit qė ne si Komitet Ekzekutiv i FFK-sė e kemi mbėshtetur dhe realizimi i ndeshjes ka njė domethėnie tė rėndėsishme pėr ne, aq mė tepėr qė ka domethėnien e vet edhe fakti se presidenti i FIFA-sė, Sep Blater ėshtė kryetar nderi i Ksamaksit. Sa i pėrket mos ftesės sė lojtarėve vendor ėshtė zgjedhje dhe kompetencė e pėrzgjedhėsit, por duhet tė nisemi edhe nga fqinjėt qė shumicėn e lojtarėve i kanė qė luajnė jashtė”, ka thėnė Vokrri. Ndėrkaq pėrzgjedhėsi Albert Bunajki ka sqaruar vėshtirėsitė rreth pėrzgjedhjes dhe lejeve nga klubet pėr tė grumbulluar lojtarėt qė ai mėton tė shikojė pėrformacėn e tyre pėr njė tė ardhme. “Ka qenė e pamundshme tė realizohet lista mė herėt dhe jemi detyruar qė vetėm deri nė ditėn e fundit tė kuptojmė pėr lojtarėt qė do tė vijnė tė luajnė. Kam ftuar 18 lojtarė bazė dhe dy talent qė do tė jenė vetėm pjesė e ushtrimeve Besnik Salihi (Young Boys), Ramadan Morina (Zurich). Ka pasur edhe tė lėnduar qė kanė anuluar ardhjen si portieri i Kalmarit, Etrit Berisha dhe mesfushori i Helsingborgut, Ardian Gashi. Kjo listė nuk ėshtė pėrfekte, por mė shumė nuk kam mundur tė bėjė sa i pėrket ardhjes sė lojtarėve. Nė disa klube kam pasur mirėkuptim. E pranoj se ka lojtar qė unė edhe nuk i njoh, por kėta janė nga ligat e mira. Sa i pėrket kundėrshtarit Bunjaki theksoi se Ksamaksin e kam parė nė dy ndeshje njė e kam vėzhguar vet. Ksamaks ėshtė ekip mė i mirė se Halmstadi. Mendoj se ėshtė ekip qė do tė na testojė nė durimin, do tė mundohet tė bėjė njė lojė tė mirė me pasim. Do tė bėjmė tri stėrvitje dhe gjashtė teori me lojtarėt e grumbulluar”, ka theksuar Bunjaki. Meqenėse ndeshja do tė zhvillohet nė bar artificial pėrzgjedhėsi Bunjaki ka vėnė nė pah se bari aritificial pritet tė jetė problem pėr disa lojtarė tanė. “Kur ėshtė loja e presingut nė pyetje do tė ndikojė ky fakt. Lojtarėt qė nuk kanė luajtur do tė vėrejnė dallimin. Nė kėso fusha, negative ėshtė se humb loja nė thellėsi”, ka shtuar Bunjaki.

Emėrorja e futbollistėve
Portierėt: Kushtrim Mushica (Renova), Agim Dushica (SpVgg EGC Wirges)
Mbrojtės: Liridon Leci (Kastrioti), Avni Pepa (Start IK), Alban Dragusha (Skenderbeu), Liridon Kukaj (Vllaznia), Shqipron Skeraj (Tus Koblenz), Behar Maliqi (Prishtina);
Mesfushorė: Anel Rashkaj (Halmstad), Alban Ramaj (Erzgebirge AUE), Enis Alushi (Paderborn), Ymer Xhaferi (Jaro), Kristian Nushi (St Gallen), Shqipon Bektashi (Freiburg);
Sulmues: Valdet Rama (Hannover), Drilon Shala (Lahti), Kujtim Balaj (Halmstad), Liridon Hasani (Gjilani);
Rezervė: Besnik Salihi (Young Boys), Ramadan Morina (Zurich)

Simboli i Diellit
October 8th, 2010, 11:10
So you guys will be ready for Euro 2016 XD....
better post only article's title in english and link... noone is reading , we albanians read them in our forums or these posts are 4 urself ? It's said althrough that when Kosova(if) acepted for 2016 players like Cana or other Kosova talents will be old (at least the one's playing for Albania) and you won't need them , don't post lineups with players that 90% won't play for Kosova.

Tulipani Zi
October 8th, 2010, 17:55

Most are articles from Albanian newspapers. Too time consuming to translate them into English and not noteworthy.

CityBlue
October 9th, 2010, 03:50
So you guys will be ready for Euro 2016 XD....
better post only article's title in english and link... noone is reading , we albanians read them in our forums or these posts are 4 urself ? It's said althrough that when Kosova(if) acepted for 2016 players like Cana or other Kosova talents will be old (at least the one's playing for Albania) and you won't need them , don't post lineups with players that 90% won't play for Kosova.

kush karri po poston formacione? a je lope ti a ca?
masi spo te intereson ty, pra ca je ka lyp ketu? kloshari i thift.

Simboli i Diellit
October 9th, 2010, 23:59
kush karri po poston formacione? a je lope ti a ca?
masi spo te intereson ty, pra ca je ka lyp ketu? kloshari i thift.

1.) karri ne Shqip shkruhet me 1 r
2.) me sa di une s'jam lope, ktu varet me ca syni me shef ti
3.) Mua me interesojn po thjesht thashe : mos u bani gazi botes.

Per ate te fundit me mire laj gjuhen me hithra se s'te ka hije. Postimi skishte qellim te keq dhe s'ishte vetem ndaj teje , por sič thuhet te ne: Tullumbacja e fryre shume pelcet shpejt! Mos e teproni tu shite mend :D:doh:

CityBlue
October 10th, 2010, 01:06
1.) karri ne Shqip shkruhet me 1 r
2.) me sa di une s'jam lope, ktu varet me ca syni me shef ti
3.) Mua me interesojn po thjesht thashe : mos u bani gazi botes.

Per ate te fundit me mire laj gjuhen me hithra se s'te ka hije. Postimi skishte qellim te keq dhe s'ishte vetem ndaj teje , por sič thuhet te ne: Tullumbacja e fryre shume pelcet shpejt! Mos e teproni tu shite mend :D:doh:

oh kuku me kon po flas
hajt bre ik e mos ma tesh karrin

CityBlue
October 10th, 2010, 01:07
http://rtklive.com/?cid=5,1&newsId=42481&mfi$f3Ar1xKAe586vex0-d1df5xZ7n7edmsQ0FLY&&i1ne4wcCH8x3w^NQDn5~N76pH&weeOM27!mi^zO@mn1FKJ3tZ3w^weS#&MfI

www.rtklive.com/sport

Pėrfaqėsuesja e Kosovės ka shėnuar fitore nė miqėsoren e sotme ndaj skuadrės sė elitės sė futbolli zviceran, Ksamaks, me rezultat 2:0. ...
Postuar: 11:50:39 / 09.10.2010

Ndeshja u zhvilluar nė stadiumin “La Maldiere” nė Neushatel dhe u pėrcollė nga 4 mijė shikues, kryesisht bashkėatdhetarė tanė qė jetojnė dhe veprojnė nė Zvicėr. Kosova mbizotėroi gjatė tėrė ndeshjes ndaj skuadrės sė Ksamaksit, e cila nė kampionatin zviceran momentalisht renditet nė pozitėn e parafundit, kurse golat e fitores u realizuan nga Valdet Rama, nė minutėn e 59-tė dhe Liridon Kukaj, nė minutėn e 72-tė. Kjo ishte miqėsorja e tretė e Kosovės nė vitin 2010, pasi nė shkurt ka humbur ndaj Shqipėrisė, 2:3 dhe ka barazuar me Halmstadin 4:4.

Deklaruan
Fadil Vokrri, kryetar i FFK-sė
“Ishte njė ndeshje shumė e mirė dhe qė u zhvillua nė njė atmosferė jashtėzakonisht tė zjarrtė sportive e qė pėr kėtė duhet falėnderuar bashkatdhetarėt tanė qė gjenden nė Zvicėr dhe jashtė Zvicrės, tė cilėt nuk kursyen mund dhe kohė pėr tė na pėrkrah. Natyrisht njė pėrkrahje e madhe ishte edhe prania e ministrit tė MKRS-sė, Lutfi Haziri dhe sekretarit tė kėsaj ministrie Salih Morina. Dua tė falėnderoj edhe ambasadorin e Kosovės nė Zvicėr, Naim Malaj e nė veēanti njė falėnderim i madh shkon pėr skuadrėn mikpritėse dhe kryetarin e saj Silivio Bernasconi. Sa i pėrket vet takimit, mendoj se ishte njė ndeshje e mirė dhe njė test i mirė nė rrugėn tonė drejt ndėrtimit tė njė pėrfaqėsueseje tė mirė qė do tė na prezantojė nė arenėn ndėrkombėtare nė njė tė ardhme tė afėrt. Kur krejt kėsaj t’i shtohet edhe fitorja me duket se i bie si qershia mbi tortė.

Didier, Olle-Nicolle, kryetrajner i Xamaxit
Skuadra kosovare kishte motiv dhe pėrkushtim mė tė madh pėr lojė pėrshkak tė krenarisė, kishte lojtarė dhe trajner tė mirė e interesantė qė kėrkonin fitoren. Kemi parė se pėrkushtimi ėshtė pjesė e rėndėsishme nė futboll. Kapiteni numri 8 (Anel Rashkaj) ishte i mirė, numri 10 (Valdet Ramen) po ashtu ishte i mirė. Ky ekip e fitoi ndeshjen, ėshtė vėshtirė tė parashikohet, por ėshtė fillim i mirė i Kosovės. Mė duket se kishte pėrkrahje edhe nga tirbunat. U thashė lojtarėve tė mi se kėta lojtarė janė teknik dhe janė shumė krenar dhe nuk dua tė humbas, por sidoqoftė kalova njė pasdite tė mirė.

Albert Bunjaki, pėrzgjedhės i Kosovės
Jam i kėnaqur me mundėsinė qė na ėshtė dhėnė, siē e dini nuk kemi mundėsi tė luajmė shumė ndeshje. Ēdo ndeshje e shfrytėzojmė pėr lojė tė mirė. Duhet tė punojmė shumė mė mirė. Jam i kėnaqur me lojėn, por duhet tė qetėsohemi se ėshtė vetėm njė ndeshje miqėsore.

Anel Rashkaj, kapiten i Pėrfaqėsueses
Dua tė falėnderojė Xamaxin pėr ftesė, pėr shkak se nuk jemi tė pranuar nė UEFA dhe FIFA dhe e kemi tė vėshtirė pėr tė zhvilluar ndeshje tė tilla. Nė veēanti dua tė falėnderoj bashkatdhetarėt tanė qė na kanė pėrkrahur gjatė gjithė ndeshjes. Duhet tė qėndrojmė me kėmbė nė tokė, sepse gėzimi duhet tė vijė pas fitoreve me ekipe tė mėdha siē janė Spanja dhe Anglia.

Valdet Rama, shėnuesi i golit tė parė
Ėshtė njė gjė pozitive dhe pėr kėtė ndeshje me kėnaqėsi e kam pritur ftesėn e pėrzgjedhėsit, i cili na ka pėrgatitur mjaft mirė. Kam besuar nė fitore, ndėrsa jam i gėzuar qė shėnova sėrish pėr Pėrfaqėsuesen e Kosovės.

Liridon Kukaj, shėnuesi i golit tė dytė
Mbizotėruam gjatė gjithė ndeshjes dhe ia arritėm qė tė fitojmė. Jam shumė i lumtur qė shėnova gol dhe tash jemi nė rrugė tė mirė qė tė ndėrtojmė njė Pėrfaqėsuese tė denjė.

Neuchatel Xamax – Kosova 0:2 (0:0)
Stadiumi “La Maldaire” Neuchatael
Shikues: afro 4 mijė
Shėnues: Rama 59’, Kukaj 72’
Xamax: Zh. Bedernik (Kastelan), M. Fachineti (Ripoli), S. Besle (Bise), B. Gua Gua, R. Nuzolo, H. Fausto(Souni), F. Page, S. Kuliq, B. Geiger, F. Mueng, A. Saliaj – Trajner: Didier Olle-Nicola
Kosova: K. Mushica, Sh. Skeraj, L. Leci, A. Dragusha, A. Pepa (Kukaj 70’), K. Nushi (L. Hasani 84’), A. Rashkaj, A. Ramaj (D. Shala 73’), V. Rama (K. Balaj 76’), Sh. Bektashi (Xhaferri 64’), A. Alushi (B. Maliqi 84’)– Trajner: Albert Bunjaki

Simboli i Diellit
October 10th, 2010, 01:49
:rimshot:

CityBlue
October 13th, 2010, 21:01
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/rokslide/tord-grip.jpg

2010-12-12
Nė hotelin e Pėrfaqėsueses sė Kosovės nė Neuchatel, nė mesin e tė moshuarve qė sillen nė holl, bie nė sy njėri. Ėshtė afėr ekipit dhe sidomos nė kontakt direkt me pėrzgjedhėsin, Albert Bunjaki, ėshtė eksperti i futbollit me pėrmasa botėrore, Tord Grip. 72-vjeēari ka eksperienca tė futbollit nga tė katėr anėt e botės.

Image Suedezi flokėthinjur ėshtė njėri ndėr ata “numri i dytė, mė i fortė se numri njė” nė botėn e futbollit. Grip ka qenė ndihmės-trajner i sė Suedisė dy herė (1978-80 dhe 1991-97), herėn e dytė fitoi medaljen e bronztė nė Kupėn e Botės “SHBA 1994”. Nė eksperiencėn e tij dallojmė se ka qenė edhe pėrzgjedhės i kombėtares sė Norvegjisė (1987-88), Indonezisė, trajner te Malme FF, Young Boys dhe nga viti 1998 ėshtė njeriu numėr njė nė profesion pėr teknikun e njohur suedez, Sven Goran Erikson. Sė bashku kanė udhėhequr Lacion (kampion i Italisė), kombėtaren e Anglisė (2000-06), Manēester Sitin (2007-08), kombėtaren e Meksikės (2008-09), Notts County (2009-10) dhe kombėtaren e Bregut tė Fildishtė (2010). “Kur Alberti mė tregoi pėr mundėsinė qė e ka pėr tė udhėhequr kombėtaren e vendlindjes sė tij, mė kėrkoi ndihmė, gjė tė cilėn e pranova me kėnaqėsi”, tregon Grip. Gjatė stėrvitjeve, pas tyre dhe nė hotel Bunjaki diskutonte me suedezin. Pas pėrfundimit tė pjesės sė parė, Grip ka qenė njeriu prej sipėr qė ka vlerėsuar lojėn e Kosovės dhe mungesat e saj eventuale. Ndryshe loja e ekipit pėrfaqėsues ka qenė shumė e disiplinuar dhe e akorduar nė secilėn pjesė tė fushės, qė tė jepte pėrshtypjen e njė ekipi qė njihte lojėn e njėri tjetrit. Cila ishte fshehtėsia e Eriksonit? “Teknik i mirė, qė di tė vendos skuadrėn, por i cili pėrveē kėsaj di tė menaxhojė shumė mirė me grupin e lojtarėve, ndonėse kudo qė ka shkuar ka pasur tė bėjė me mentalitete tė ndryshme, si nė Lacio, nė Benfikė, kombėtaren e Anglisė, Meksikės etj”, tha ai. Grip mendon se Bunjaki mund tė bėhet njė pėrzgjedhės i mirė. “Mendoj se ai menaxhon mirė me grupin e lojtarėve, kontrollon situatat nė mėnyrė tė qetė dhe pres nga ai tė ketė sukses nė tė ardhmen”. Eksperti me mbi 40 vite eksperiencė nė detyrėn e trajnerit, mendon se Kosova duhet tė luajė shumė shpejt ndeshje ndėrkombėtare. “Nėse vazhdohet shumė gjatė me ndeshje me ekipe nuk ėshtė mirė, duhet luajtur me kombėtare, Kosova ėshtė pranuar nga 70 shtete dhe mendoj se ėshtė vetėm ēėshtje kohe, kur do tė luani ndeshje ndėrkombėtare. Unė jam i gatshėm tė ndihmoj Kosovėn, e cila mendoj se ka mjaft lojtar teknik dhe tė shpejt gjė qė kėrkohet nė ditėt e sotme nė futboll”, pėrfundoi Grip. Nė punėn dhe organizimin e mirė nė pėrfaqėsuese tė Bunjakit, definitivisht merita ka edhe Grip, i cili ishte krenar pėr punėn qė bėnte me ekipin.

CityBlue
October 13th, 2010, 21:04
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/Kombetarja/perfaqesuesja2.jpg
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/Kombetarja/xamax-kosova.jpg
http://www.ffk-kosova.com/images/stories/Kombetarja/vokrri-bernasconi.jpg

CityBlue
October 13th, 2010, 21:14
I4yeWUucGIg

CityBlue
October 13th, 2010, 21:27
the entire game can be seen here
this is part 1 of 8