Bosnians Abroad [Archive] - Page 8 - Xtratime Community

Bosnians Abroad

Spahic
October 4th, 2006, 23:13
Sasa Papac: "I am very proud to say I am Bosnian as there have been some difficult times for my country."

:proud: :cool:

The whole interview is on Rangers site but you need to register.

Papac never disappoints.

Bosanac
October 5th, 2006, 03:21
i dont want to register, can you post it?

saraj
October 5th, 2006, 09:58
Sasa is fkn legend and hope the best for him . Thats the tru Bosnian spirit never die way of life .

Zloca
October 5th, 2006, 15:33
I always liked him personally, he has a great attitude, and without him and spahic we would be swiss cheese

BozniaN
October 5th, 2006, 15:36
i dont want to register, can you post it?

Im not registerd either, can see if its on becka-raja...

--- EDIT ----

And, speaking exclusively for the first time since his summer move to Rangers, he admits that losing a football match rather pales into insignificance in comparison.

He said: "I am very proud to say I am Bosnian as there have been some difficult times for my country.

Nope thats everything I can find...

Zloca
October 5th, 2006, 15:39
I'm registered, but I don't see the article anywhere

BozniaN
October 5th, 2006, 16:06
Found it on BBC Rangers Forum

Papac puts game into perspective.

Rangers defender Sasa Papac insists football means nothing in comparison to the loss of life he witnessed during the Balkan conflict.

The Bosnia international was forced to stop playing as a teenager as the former country of Yugoslavia became fragmented by a civil war.

But the 26-year-old, who moved to Ibrox from Austria Vienna last month, also survived an horrific car crash 13 months ago, which kept him on the sidelines for three months.

Papac said: "I am very proud to say I am Bosnian as there have been some difficult times for my country.

"Growing up there when the war was going on was a very tough time for us all.

"I was 12 when it all started and it was very hard to live a normal life when there is so much chaos around you and people being killed.

"Thankfully now that is all past and there is peace in the region. People are together again and can live and work together in harmony.

"Of course, I loved football when I was growing up but it was hard to play regularly in those days.

"When I was around 13 or 14, I had a year out as you just could not focus on playing football in these circumstances.

"I couldn't even think about football at these times which was hard for someone like me who loved the game.

"Just living was hard enough. It was a terrible time and a period that will always stay in my head and my heart.

"When people sometimes say a football match was like a battle then they have no idea. You can't compare a game of football to being in a war.

"It is disrespectful to all the people who have lived and fought in war zones.

"I am just glad that my family is safe and healthy and that is the most important thing. Football is not more important than that."

After surviving the Balkan conflict, the centre-half was involved in a serious car accident in Austria.

Papac was driving through Vienna last September when his vehicle was hit by a speeding motorist.

The player suffered extensive injuries, including a fractured jaw and nose when the car's airbag failed to open and he spent three months recovering.

Papac told Rangers News: "Almost exactly a year ago, I was involved in a head-on collision.

"The other car was going too fast and went straight into me. I was alone in the car thankfully but picked up some bad injuries.

"I fractured my jaw and nose and injured my head and my legs too and had to undergo a difficult operation that lasted six hours.

"So my face now looks a bit different than how it was before. I was in hospital for two weeks and then couldn't play for almost three months.

"It was a difficult time but I managed to come back and play two more games before the winter break. Now I have no problems and can play quite normally.

"The doctors said I might have some psychological problems after the accident and I might be scared of heading the ball but luckily I did not have anything like that.

"I was a bit tentative going into the first challenge but once I won that then everything was fine."

barbarez01
October 5th, 2006, 16:09
Zloca kako nemozes nac kad je na prvoj stranici rangersove websajt, htjeo sam kopirat ali nedaju...

Zloca
October 5th, 2006, 16:15
I see it now, Life Matters lol

saraj
October 6th, 2006, 09:16
which region in Bosnia is Sasa from does anybody know ?

BozniaN
October 6th, 2006, 11:39
Think he was born in Mostar, some guy on becka-raja says he started in Velez.

VELEZ1922
October 6th, 2006, 16:28
Sasa je Mostarac

saraj
October 7th, 2006, 05:25
ok thanks for that .

BozniaN
October 8th, 2006, 21:03
Halilovic scored 2 goals today :D

5th goal this season

Ero
October 9th, 2006, 00:25
Ne samo da je Mostarac, nego je i Clan kluba navijaca Ultras-Mostar :)

Legenda :)

Bosnian_Lillie
October 10th, 2006, 10:34
Jebote bolji ste vi scouts..nego od Sliskovica. U kojoj ligi taj sa C. daje golove? Dutch?

BozniaN
October 10th, 2006, 16:18
Custovic? Belgian...

VELEZ1922
October 14th, 2006, 19:12
Zlin [1 - 4] Teplice

36' [1 - 0] B. Cervenka

53' [1 - 1] E. Dzeko

72' [1 - 2] F. Dort

85' [1 - 3] M. Dolezal

90' [1 - 4] K. Kroupa

VELEZ1922
October 18th, 2006, 02:32
PSV Wien [2 - 4] Graz AK

6' [0 - 1] Z. Junuzovic

22' [0 - 2] D. Hassler

37' [0 - 3] S. Muratovic

48' [1 - 3] Lukic

73' [1 - 4] A. Skoro

84' [2 - 4] Schatz

Dmitriy
October 18th, 2006, 02:35
Rahimic played the full 90 against Arsenal in the CL.

Bosanac
October 18th, 2006, 04:04
Rahimic played the full 90 against Arsenal in the CL.

It hurts that he doesn't play for BiH... it is unheard of!!! He played 90 minutes in nearly every CSKA European game over the past 3 or so seasons and in the process won the uefa cup but he is not good enough for our NT - disgusting!!!!!

Hamster
October 19th, 2006, 04:41
www.heartsfc.co.uk

Two fringe Hearts stars last night reiterated their desire to stay and fight for a place at Tynecastle after frustrating starts to the their careers in Edinburgh. Juho Makela and Mirsad Beslija have not featured as much as they would have hoped during their first ten months in the capital, but both are focused on proving their worth to the Gorgie club.

Mirsad, who joined Hearts from Belgium side Genk, has failed to hold down a regular slot, having started just once this season against Dundee United. On that occasion he impressed supporters and team-mates alike with a spirited and determined performance.

That success masks the disappointment that the winger has experienced in recent weeks after being left out of the Bosnia and Herzegovina squad for their Euro 2008 qualifiers against Moldova and Greece.

Indeed this frustration only mounts when Mirsad now faces the likelihood that, already, his home nation face an upheaval to qualify for the finals in Austria and Switzerland in the summer of 2008.

"After Dundee United when I was man of the match maybe it is normal to play, but the manager changed it, I don't know why, but it is no problem," Mirsad said yesterday at a signing event to promote the Heart of Midlothian Superstore."

And as a result of irregular appearances for Hearts his international opportunities have been curtailed. He added: "I did not play the last two games. I spoke with the manager of the national team and he told me it is normal that if I don't play for the Hearts I don't play for the national team.

"The Bosnian national team situation is not so good. We lost to Greece in the last game, and the coach may change. It is a hundred percent that they will change coach.

"Now I think that we will not make it to Euro 2007. I am not happy and every player in Bosnia is not happy. We have no chance now. It is definitely finished. Greece and Turkey have six points more than Bosnia. There is no chance."

Mirsad, who has 45 caps, also lamented the fact that Bosnia came so close to qualifying for the World Cup, narrowly losing 1-0 over two legs to Serbia. Having said all that he loves his life in Edinburgh.

Mirsad added: "I am staying here. My contract is three years with Hearts and I will stay here and wait for my chance. I don't know how long I will stay here - maybe one year, two years or three years. I am staying here definitely. I spoke to my agent and I am staying.

"It is a very good life and a very good city in Edinburgh. My wife is very happy here. It is very nice. I get a lot of support from the fans in the street. They ask 'why don't you play' and I tell them they must ask the manager," he laughed!

Hamster
October 19th, 2006, 04:42
http://www.heartsfc.premiumtv.co.uk/javaImages/60/15/0,,10289~3020128,00.jpg

Bosanac
October 19th, 2006, 05:39
good luck to mirso

BozniaN
October 19th, 2006, 16:29
A part of a interview with Rahimic, I almost feel sorry for him :(

Ne treba me vući

U šali smo pitali Elvira da li ga je Spahić ikada želio povesti na okupljanje reprezentacije BiH.
- Spahić je odličan momak. Naravno da jeste, ali mene ne treba vući. Ja hoću, ali me neće ljudi koji vode reprezentaciju - kaže veznjak CSKA.
Rahimić je dodao da bi rado igrao za BiH ako ga pozove neki drugi selektor.
- Baka je rekao da ima boljih od mene. I ako me pozove, nema svrhe da se odazivam. Možda bi neki drugi selektor tražio fudbalera kao što sam ja. U tom slučaju, doći ću - završava Rahimić.

U Moldaviji me očito više cijene

Potpisnika ovih redova na treningu reprezentacije Bosne i Hercegovine pred meč u Moldaviji lokalni navijači pitali su gdje je Rahimić i nisu mogli sakriti čuđenje kada im je rečeno da ne igra za BiH.
- Ruska liga je popularna u Moldaviji. Tamo me navijači, očito, više cijene nego u BiH. Vjerovatno je čovjek mislio da, ako u timu BiH nema fudbalera koji godinama igra za CSKA, onda u njemu moraju biti sve sami Brazilci, koji će ih pregaziti - kroz smijeh komentira Rahimić.

Sa ovim ljudima BiH nema napretka

Elvir zna za posljednje rezultate naše reprezentacije i svjestan je situacije u NSBiH.
- Izgleda da je konačno počelo. Drago mi je da je Bolić ljudski istupio i rekao svoje mišljenje. Sa ovim ljudima u reprezentaciji nema napretka, mada se bojim da bi sve opet moglo ostati isto - rekao je Rahimić.

Pape
October 20th, 2006, 10:01
http://www.heartsfc.premiumtv.co.uk/javaImages/60/15/0,,10289~3020128,00.jpg
Beslija looks like Furio from The Sopranos..:D

Zloca
October 20th, 2006, 14:07
thats funny, he kinda does :)

BozniaN
October 21st, 2006, 19:07
Ibricic scored in in Zagrebs 3-0 win

Halilovic scored both goals in Örebros 2-1 win, they are now back in first Swedish league. He has scored 7 goals in 8 matches and he got Örebro 3 penalties.

VELEZ1922
October 21st, 2006, 19:43
Bajramovic scored for Schalke,they beat Hannover 2:1

barbarez01
October 22nd, 2006, 04:26
anyone got the goal that he scored, i would like to see it... thanks in advace!

BozniaN
October 22nd, 2006, 12:28
Danasnji fini pogodak Zlatana BAJRAMOVICA:

http://www.speedshare.org/yMpH17wrSO

Here it is

VELEZ1922
October 22nd, 2006, 18:33
72' Teplice [2 - 0] Kladno

25' [1 - 0] T. Jirsak

44' [2 - 0] E. Dzeko

barbarez01
October 22nd, 2006, 19:03
NK Zagreb [3 - 0] Cibalia Vinkovci

38' [1 - 0] Ibricic

62' [2 - 0] Lovrek

68' [3 - 0] Cutura

barbarez01
October 22nd, 2006, 19:04
Hajduk Split [2 - 0] Pula Staro Cesko

12' [1 - 0] Munjoz (pen.)

55' [2 - 0] Bartolovic

VELEZ1922
October 23rd, 2006, 18:55
Bajramović strijelac, Bartolović igrač utakmice

Sergej Barbarez odigrao je svih 90 minuta protiv svog bivšeg kluba Hamburga i upisao četvrti poraz sa svojim Leverkusenom. Najviše razloga za veselje svakako ima Bartolović koji je odigrao odličnu utakmicu za Hajduk...

Saša Papac dobio je prednost u odnosu na Svenssona i odigrao je za Glasgow Rangerse svih 90 minuta u pobjedi svoje momčadi na gostovanju kod St Mirrena rezultatom 3:2. Iako je bio krivac za prvi pogodak St Mirrena, Papac je ostatak utakmice odigrao vrlo dobro, a pobjedu njegovoj momčadi donio je Novo u 85. minuti utakmice.

Sergej Barbarez mogao je postići svome bivšem klubu pogodak već nakon šest minuta igre, ali njegov udarac glavom završava iznad vratnice. Imao je Barbarez još jednu dobru šansu za pogodak u drugom poluvremenu, ali ni tada nije bio dovoljno koncentriran. Iako je na poluvremenu imao vodstvo od 1:0, Barbarezov Leverkusen na kraju je poražen od gostiju iz Hamburga rezultatom 2:1.

Nakon pobjede nad Arsenalom u Ligi prvaka Elvir Rahimić odigrao je i svih 90 minuta za CSKA na gostovanju kod Amkara. Utakmica je završila 0:0. Zlatan Bajramović postigao je vodeći pogodak i odigrao svih 90 minuta za Schalke u utakmici protiv Hannovera u kojoj su domaći slavili rezultatom 2:1.

U Belgiji su ovog vikenda na rasporedu bile kup utakmice. Mouscron našega Adnana Čustovića svladao je Tubize rezultatom 2:0, pogocima Bertina u produžetcima, nakon što je regularnih 90 minuta završilo 0:0. Beerschot Ninoslava Milenkovića utakmicu protiv Malines igra u srijedu.

Najbolji pojedinac u pobjedi Hajduka nad Pulom bio je naš Mladen Bartolivić nad kojim je skrivljen kazneni udarac, a u 55. minuti je i sam postigao fenomenalan pogodak. Čitavu utakmicu za Splićane su odigrali Damjanović i Hrgović. Seniad Ibričić postigao je prvi pogodak u pobjedi Zagreba nad Cibaliom od 3:0.

Bochum je napravio odličan posao odigravši na gostovanju u Dortmund neodlučeno rezultatom 1:1, a uspješno je čitavu utakmicu odigrao Zvjezdan Misimović. GAK je poražen na gostovanju kod Paschinga rezultatom 1:0, a Alen Škoro odigrao je čitavu utakmicu a u dva navrata je propustio odlične prilike za poravnanje rezultata. Zlatan Muslimović odigrao je posljednjih pola sata za svoju Parmu u pobjedi protiv Ascolija od 1:0.

VELEZ1922
October 26th, 2006, 06:50
Not sure if you guys know but Salihovic has an official website,it has the video of the awesome goal vs Czech Rep on it.

http://www.sejadsalihovic.com/

VELEZ1922
October 26th, 2006, 21:43
Hearts reported to FIFA over Beslija transfer

AFP
October 26, 2006
BRUSSELS (AFP) - Belgian side FC Genk have reported Scottish Premier League highflyers Hearts to FIFA for failing to pay part of the reported 1.2 million euro (1.5m dollars) transfer fee for Bosnia player Mirsad Beslija.

Beslija joined Hearts in January but his former club claim Hearts are refusing to pay the full amount of the transfer agreed between them.

"The Scots don't want to pay us part of the transfer fee they still owe us for Mirjad Beslija," Genk spokesman Erik Gerits told AFP on Thursday.

ADVERTISEMENT

"They put forward a whole series of reasons for not paying, but we have an agreement and they have to pay us."

He refused to disclose the amount in question which was put at 80 percent of the initial fee by one British paper.

Gerits said the Belgian club's lawyers were following the affair closely, and had written to world football's governing body FIFA about the affair.

He added: "In Belgium, a club has to be completely correct in order to get a professional licence, make international transfers and play in Europe.

"I don't know whether they have the same rules in Scotland, but according to us a club that doesn't pay for its transfers should be punished

VELEZ1922
October 27th, 2006, 18:08
Bakero i Kodro smijenjeni u Sociedadu

Klub iz San Sebastiana odlučio je otpustiti trenera Jose Mari Bakera. Nakon lošeg starta u prvenstvu nalaze se na posljednjem mjestu sa samo dva osvojena boda iz sedam susreta. Kap koja je prelila čašu strpljenja bio je poraz u Copa del Rey od drugoligaša Malage.

Uprava kluba odlučila je da raskine ugovor s trenerom Jose Maria Bakerom - objavljeno je na službenoj stranici kluba.

Zajedno s njim klupu je napustio i njegov asistent Meho Kodro, Mostarac koji je svoju uspješnu karijeru osim u Veležu proveo i u Sociedadu, Barceloni, Tenerifeu i Alavesu.

Uprava kluba imenovala je bivšeg trenera Espanyola i Celte Miguel Angel Lotina za Bekerovog nasljednika.

Bakero je proveo kao igrač u Sociedadu osam sezona i bio dio momčadi koja je u ranim osamdesetim osvojila titulu prvaka Španjolske. 1988. godine prešao je u Barcelonu s kojom je osvojio još četiri titule prvaka Španjolske, Kup pobjednika Kupova i Europski kup. U Barceloni je bio pomoćnik Louisu van Gaalu i Llorenzu Serra Ferreru, a zatim preuzeo treniranje meksičke Pueble.

U Sociedad je stigao u ožujku prošle godine kad se ekipa nalazila u zoni ispadanja i uspio da sačuva prvoligaški status.

Zloca
October 27th, 2006, 18:30
Naravno da me interesuje selektorska funkcija

O Amaru Osimu ne treba trošiti previše riječi. Sa Željezničarem je u Premijer ligi BiH osvojio nekoliko titula prvaka, zatim nekoliko puta Kup, što ga je učinilo jednim od naših najtrofejnijih trenera, barem kada je u pitanju domaće prvenstvo.

Ipak, Osim već tri godine živi i radi u Japanu, gdje je početkom sezone preuzeo vođenje Džef Junajteda, nakon što je Ivica Osim postao selektorom Japana.

Mlađeg Osima, međutim, nismo nazvali kako bismo sa njim razgovarali kakvo je vrijeme u Tokiju i kako njemu ide sa Džef Junajtedom, mada smo i to pomenuli, već kako bismo saznali imali namjeru prijaviti se na konkurs za selektora nogometne reprezentacije BiH. Naime, u razgovoru sa nekim od čelnika N/FSBiH saznali smo kako Amar Osim, obzirom na trenersko iskustvo u BiH, te u svijetu, kao i uz karizmu i intelekt koji posjeduje, vrlo lako može biti izabran za novog selektora naše zemlje. Dovoljno je mlad, a opet dovoljno iskusan, što je uostalom već i dokazao.

“Nisam razmišljao o tome, jer nisam imao pojma da će se selektor birati konkursom, ali sada... Sada ću razmisliti”, bila je prva reakcija Amara Osima, koji je član prve bh. generacije trenera sa UEFA Profi licencom...

“Svaki trener naravno razmišlja o tome da jednom postane selektor svoje zemlje. U svakoj državi to je vrhunac trenerskih karijera, mada kod nas ljudi pomalo bježe od toga. Kod nas se, na žalost, ta funkcija ne doživljava na pravi način, ali naravno da imam ambiciju jednog dana postati selektorom BiH. Naravno, moram najprije vidjeti uslove koji se traže i ukoliko ih ispunjavam, zašto ne?”.

Osim dodaje da gotovo sa svim ljudima iz N/FSBiH ima dobre odnose...

“Već tri godine sam vani i iskreno ne znam relacije koje vladaju u Savezu, ali kada sam bio tu sa svim ljudima sam imao korektan odnos, pa čak i sada kada dođem u Sarajevo sretnem se sa nekim ljudima”, kaže nam Osim, kojeg smo potom upitali o njegovom trenerskom preživljavanju u Japanu.

“Borim se ko lav. Pobjeđujem na strani, gubim kući. Liga je ujednačena, svak svakoga može pobijediti. Nema velike razlike među klubovima”.

Iako je do kraja prvenstva u Japanu ostalo još šest kola, Osim je sa Džefom na pragu velikog uspjeha. Naime, za šest dana, njegova ekipa igra finale Kupa protiv Kašime.

“U polufinalu smo, što se rijetko događa...” - smijući se govori Osim - “...pobijedili kući, a u gostima igrali neriješeno. Inače u prvenstvu sam na sedmom mjestu, a na kraju ćemo vjerovatno biti peti... Zadovoljan sam. Radim u dobroj zemlji, vodim ekipu u jakoj i kvalitetnoj ligi, publika je fantastična. Ne mogu se požaliti”, kazao nam je Osim i na kraju dodao da će u Sarajevo čim mu prestanu obaveze u prvenstvu, a možda i ranije ukoliko ga poslodavci otjeraju.

“Ipak mislim da ću doći kada bude kraj sezone. Imam ugovor do kraja 2009. godine i čelnici Džefa su zadovoljni mojim radom”, riječi su Amara Osima, koji bi, ukoliko se neke tvrdnje pokažu istinitima, u bliskoj budućnosti lako mogao postati selektorom nogometne reprezentacije BiH.

GICA
October 27th, 2006, 22:55
There is a Bosnian player in Romanian league called Vojislav Vranjkovic who is impressing lately. He plays for Pandurii and we were talking about him in Romanian forum:

http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?p=4692673

http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=194268&page=41

Today he scored 2 goals:

Bad quality video
http://www.gsptv.ro/index/id/409

Great goal in the last minute
http://www.gsptv.ro/index/id/411

saraj
October 28th, 2006, 06:40
nice goal

BozniaN
October 29th, 2006, 21:46
http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20061029/capt.bb0fa2e49f85414bac5f4e11f30091d2.germany_socc er_kstu119.jpg?x=380&y=247&sig=C8pBOT7Cth5NrEdxltuUtg--
"Shut up or you will get a yellow" :D

GICA
October 30th, 2006, 00:58
Steaua and AEK Athens are interested on Vranjkovic.

BozniaN
October 30th, 2006, 01:14
Sounds like a intresting player but I really wonder if we would need him when we have so many forwards...Misimovic, Muslimovic, Ibricic, Ibisevic, Dzeko, Custovic, Kucukovic. If he ends up in AEK or Steua... :thumbsup:

BozniaN
November 1st, 2006, 22:40
Rahimic played 90mins against Arsenal today (0-0)

He played pretty good, maybe 1-2 mistakes

VELEZ1922
November 2nd, 2006, 00:41
He was solid as usual,I didnt see any glaring mistakes except maybe a couple passes that we're off,Ignasevitsch and Akinfeev were amazing today for CSKA .

Pape
November 2nd, 2006, 02:07
CSKA is the most boring team in history of football..:rollani: Well, maybe only second to 2004 Greek team.
As for Rahimic, I still don't know how good he actually is. I've seen him play 4 or 5 times already and he basically never gets too invloved in the game. All he does at CSKA is essentially covering the "pass zone" between the defenders and their midfielders who are putting pressure on the ball. In posession he is very keen to play the ball wide (and not forward) or pass it as quickly as he can to one of the more creative players. Therefore I am really not able to tell if he is good enough to step up when given more responsabilities on the team, or is he just not that good of a player and his limited qualities are fitting perfectly into this CSKA type of play (which shows by the fact that he's played almost every one of their matches over the last 4 years). I don't think he's a bad player but put the guy in any other team but CSKA (or similar system) for a few games and we would probably know more.
I now understand what Baka ment, but that still doesn't justify his dumb and undiplomatic statement about Rahimic and I still believe he should be called up even if it was only because of the fact that we don't have that many players with an European cup on their names.

BozniaN
November 2nd, 2006, 12:59
he basically never gets too invloved in the game. All he does at CSKA is essentially covering the "pass zone" between the defenders and their midfielders who are putting pressure on the ball.

Yea thats what he did yesterday aswell...

but I guess he's different in the Russian league....CSKA people seems to love him.

Albion
November 2nd, 2006, 20:20
Hello guys

anyone knows Nedim Hiroš ? I would appriciate any info related to him.

:)

Spahic
November 2nd, 2006, 21:10
Hello guys

http://playerhistory.com/Default.aspx?page=player_details&playerID=73442

Bosanac
November 2nd, 2006, 22:15
Hello guys

why are you interested albion?

Albion
November 2nd, 2006, 22:50

Bosanac,
he came along with other 2 bosnian players (Sikima, Aganovic) at KS Vllaznia (Shkoder, Albania) for a trial. Other two have returned, while Nedim is expected to sign a short term contract, probably until february.

I see he's young and has moved abroad early, probably none of you has seen him play since in his profile isnt mentioned that he has played in any bosnian team before.

Bosanac
November 2nd, 2006, 23:26
cool, nah i've never heard of him

BozniaN
November 2nd, 2006, 23:33
He played for IFK Mariehamn in Finland. There was a guy reporting in this thread when Hiros scored...

EDIT ----

A thread about him aswell lol http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=171345&highlight=Nedim+Hiros

Dmitriy
November 3rd, 2006, 01:41
Yea thats what he did yesterday aswell...

but I guess he's different in the Russian league....CSKA people seems to love him.

Our coach Gazzaev called him the most important player on the team. IMO one of the if not the best DM in Russia.

Manijak
November 3rd, 2006, 05:51
Nothing wrong with a player that plays to his strengths. There are too many players that do way too much and became a major liability.

Bosanac
November 3rd, 2006, 12:10
Manijak's posts might be rare but always spot on :thumbsup:

VELEZ1922
November 3rd, 2006, 15:56
JEF United beat Antlers to retain J-League Cup

TOKYO, Nov 3 (Reuters) - JEF United Chiba left it late to beat Kashima Antlers 2-0 and retain the J-League Cup on Friday.

Late goals from Koki Mizuno and Yuki Abe gave United the title for the second year running as manager Amar Osim emulated father Ivica's triumph with the club in 2005.

Amar Osim took over as United coach after his father was appointed head coach of Japan's national side.

Mizuno broke the deadlock from an acute angle after 81 minutes before Abe's sharp header two minutes later killed off Kashima.

United became the first side to win back-to-back J-League Cups since Tokyo Verdy in the early 1990s following last year's victory -- the club's first major title.

barbarez01
November 4th, 2006, 16:22
Bayer Leverkusen [1 - 1] Mainz

45' [1 - 1] S. Barbarez

finally scores a goal, second of the yr for barby! hehe

barbarez01
November 4th, 2006, 17:16
Alemannia Aachen [2 - 4] Stuttgart

86' [2 - 4] V. Ibisevic

VELEZ1922
November 4th, 2006, 18:49
Ibišević i Barbarez strijelci, Stuttgart niže pobjede,...

Stuttgart se pobjedom 4:2 protiv Aachena probio na drugo mjesto, dok vodeći Werder nije uspio savladati goste iz Cottbusa. Wolfsburg je produbio krizu Hamburgera, a pogodak Barbareza bio je dovoljan za bod Leverkusena.

Odličnu formu Stuttgart je potvrdio kod Aachena a pobjeda od 4:2 je realan odnos snaga na terenu. Dva pogotka za Stuttgart postigao je Streller a strijelac je bio i naš mladi reprezentativac Vedad Ibišević, koji je pogodio u 86. minuti za smanjenje rezultata svog Aachena.

Werder je pružio slabu partiju protiv Cottbusa koji je to znao kazniti i osvojiti vrijedan bod. Gosti su poveli nakon sjajnog udarca i gola kojeg je postigao Kioyo da bi Werder preko Klasnića uspio izjednačiti, no ne i pobijediti. Isti rezultat 1:1 bio je na još dva susreta. Arminija je golom Wichniareka vodila u Dortmundu sve do sudačke nadoknade kada je Frei iz jedanaesterca izjednačio i spasio bod svojoj momčadi. U Leverkusenu su gosti iz Mainza poveli golom Szabicsa da bi Sergej Barbarez na isteku prvih 45 postigao gol kojim je postavljen konačan ishod.

Mike Hanke je pogotkom u 19. minuti riješio pitanje pobjednika na utakmici Wolfsburga i Hamburgera, a čini se da krizi Hamburgera nema kraja. Hertha je s dva gola Pantelića došla do vrijedne pobjede protiv Nurnberga za kojeg je strijelac jedinog pogotka bio Banović.

VELEZ1922
November 6th, 2006, 15:35
Barbarez i Ibričić strijelci, Milenković krivac za gol

Sergej Barbarez postigao je pogodak za Leverkusen vrijedan jednog boda, dok je Ibričić sudjelovao u trećoj vezanoj pobjedi Zagreba. Milenković se nakon dugo vremena našao u početnoj postavi Beerschota.

Sergej Barbarez postigao je za Leverkusen izjednačujući, ujedno i jedini, pogodak protiv Mainza. Bivši kapetan bh. reprezentacije našao se u početnoj postavi apotekara, a u 77. minuti zamijenio ga je Kießling.

Parma, Zlatana Muslimovića ispustila je vodstvo od dva pogotka na gostovanju kod Siene, a naš je reprezentativac odigrao svih 90 minuta. Slična situacija bila je i u Gelsenkirchenu, gdje je Schalke u dvadesetoj minuti vodilo 2:0 protiv Bayerna, da bi na kraju završilo 2:2. Zlatan Bajramović odigrao je Schalke čitavu utakmicu, dok je u Bayernu Salihamidžić ušao u posljednjih 10 minuta.

Saša Papac utopio se u sivilo igrača Glasgow Rangersa u utakmici u kojoj su pretrpjeli poraz kod Dunde Uniteda rezultatom 2:1. Papac je odigrao svih 90 minuta, a nakon jednog ubacivanja iz kornera, pokušavajući izbiti loptu zamalo nije postigao autogol.

Nakon dugo vremena Ninoslav Milenković je odigrao čitavu utakmicu za Beerschot. U 6. minuti je zaradio žuti karton, a pola sata kasnije bio glavni krivac za treći pogodak koji je primila njegova momčad. Na kraju je Beerschot poražen od Genk s visokih 4:0. Adnad Čustović odigrao je svih 90. minuta za Mouscron, a njegova momčad odigrala je 1:1 na gostovanju kod FC Brusselsa.

Hajduk je na gostovanju kod Cibalije odigrao samo 0:0, a u sastavu Splićana od početka su zaigrali, Hrgović, Bartolović, Damjanović i Blatnjak. Zagreb je rezultatom 3:0 pregazio Slaven Belupo, a odličnu utakmicu odigrao je Seniad Ibričić postigavši drugi pogodak za pjesnike.

Elvir Rahimić odigrao je solidno čitavu utakmicu za CSKA, a Moskovljani su slavili u derbiju kola protiv Zenita rezultatom 1:0. Za Lokomotiv je svih 90. minuta odigrao Emir Spahić, a i njegova momčad zabilježila je minimalnu pobjedu protiv Shinnika.

VELEZ1922
November 8th, 2006, 16:09
FT Tomsk [3 - 1] Lokomotiv Moscow

32' V. Evseev

35' [1 - 0] B. Krunich (pen.)
52' A. Mladenov

63' [1 - 1] D. Loskov

70' [2 - 1] P. Pogrebnyak

78' [3 - 1] P. Pogrebnyak

Zloca
November 8th, 2006, 19:33
Miloradu Dodiku novi mandat
A. RISTIĆ 07.11.2006 19:17

U narednih nekoliko dana u Košarkaškom savezu BiH biće održana sjednica Predsjedništva koja će imati svečani karakter, jer će na njoj doći do redovne rotacije u krovnom tijelu bh. kuće košarke. Dužnost prvog čovjeka u idućih 16 mjeseci umjesto Nihada Imamovića, dosadašnjeg predsjednika, obavljaće Milorad Dodik. Osim rotacije, na sjednici će biti raspravljano o nekoliko hitnih pitanja, prije svih imenovanju novog generalnog sekretara, koji nakon ostavke Huseina Đelilovića još nije izabran. Informaciju je za "Nezavisne" potvrdio Mirsad Đonlagić, član Predsjedništva KS BiH.
"Dodik će biti na čelu Saveza, ali se suštinski ništa neće promijeniti. Predsjedništvo odluke donosi kao jedinstveno tijelo i to je za našu košarku jako bitno. Ono što je u ovom trenutku najveći problem jesu finansije. Nedostatak materijalnih sredstava sputava nas u mnogim stvarima", istakao je Đonlagić.

Kada je riječ o konkursu za izbor generalnog sekretara Đonlagić kaže:

"Samo u jednim dnevnim novinama konkurs je bio objavljen, nakon čega je povučen. No, Predsjedništvo će insistirati da se to pitanje riješi što prije i novi konkurs biće raspisan vrlo brzo po okončanju sjednice", kaže Đonlagić.

Nedavno je istekao rok za prijavu mlađih bh. selekcija u FIBA. Po informacijama iz KS BiH, četiri naše mlade reprezentacije (kadeti, kadetkinje, juniori i juniorke) naredne sezone neće nastupati na Evropskim prvenstvima "B" divizije.

"Predsjedništvo KS BiH će razmatrati status mladih selekcija. Delegacija FIBA je u nedavnoj posjeti Sarajevu, odnosno BiH, izrazila zadovoljstvo viđenim, posebno našom odlučnošću da organizujemo veliko evropsko takmičenje za juniore. Siguran sam da ljudi iz najvišeg tijela bh. kuće košarke znaju prepoznati najbolji put za promociju države. To znači da ćemo nastojati da sve mlađe selekcije uključimo u FIBA takmičenja, kao što smo činili i prethodnih sezona", naglasio je Đonlagić.

ginger_ale
November 9th, 2006, 08:30
Topic earned Krylia a penalty which resulted in the second goal in our yesterday's win over CSKA (2:0).

HajdukSplit
November 10th, 2006, 15:43
Ibricic might be out for the entire season, he suffered an injury and will need surgery

VELEZ1922
November 11th, 2006, 03:21
Senijad Ibričić mora na operaciju ligamenata

Koljeno mi je iz čista mira propalo

Taman sam počeo dobro igrati i onda mi se desila obična glupost

Utakmica Zagreba protiv Rijeke u okviru Hrvatske nogometne lige bila je kobna za našeg mladog reprezentativca Senijada Ibričića.
Jedan, kako se isprva činilo, bezazlen pad bez kontakta sa igračima Rijeke Ibričića je koštao povrede koljena zbog koje će morati na operaciju. Oporavak će trajati do proljeća.
- Stradali su mi ligamenti koljena. Ne znam ni ja kako se to desilo. Htio sam da se zagradim i svom sam se težinom oslonio na nogu. Onda sam osjetio da mi propada koljeno - kaže Ibričić.
Jedan od naših najtalentiranijih fudbalera potpuno je utučen.
- Taman mi je bilo krenulo. Igrao sam, namještao i postizao golove, ali se onda desila ova povreda, praktično, ni iz čega. Obična glupost. Koljeno mi je natečeno, ne mogu ni hodati. Stavljam led da bi otok što prije spao pa da mogu ići na operaciju. Prognoza je, zasad, da me nema do proljeća, ali ne znam šta će biti nakon zahvata - govori Ibričić, koji je sa četiri gola drugi strijelac Zagreba u ovoj sezoni.

VELEZ1922
November 11th, 2006, 06:44
Mackic debitovao za Sabu
Reprezentativac BiH i bivsi fudbaler Sarajeva, Marinko Mackic, u 9. kolu iranske elite je debitovao za Sabu, koja je porazena na gostovanju kod Zob-Ahana.
- Macak je u utorak pruzio dobru partiju na lijevom boku. Ustvari, odradio je svoj posao, a jedini gol smo primili iz slobodnog udarca - prenosi nas reprezentativni golman Almir Tolja, koji je prema iranskim medijima ponovo bio na visini zadatka. I Saba je imala svoje sanse, ali...
- Alen Avdic je bio u startnoj postavi. Puno je trcao, trudio se, odnosno - odigrao je dobro u polju, ali nije uspio zatresti mrezu. Poraz od Zob-Ahana donio je dosta bure u klubu nasih reprezentativaca. Podsjetimo, Saba je u dosadasnjih devet kola zabiljezila samo jednu pobjedu, tri remija i pet poraza.
- Smijenjen je sef strucnog staba, a na njegovo mjesto je postavljen, takodje, domaci trener, koji ce nas voditi do kraja polusezone, za kraj ce Tolja

VELEZ1922
November 11th, 2006, 16:30
HT

Bayer Leverkusen-Bayern Munich 0:1 (Salihamidzic)
Hertha-Bochum 1:2 (Misimovic)

VELEZ1922
November 11th, 2006, 16:31
Berberovic picked up a red car today in Litex's draw

BozniaN
November 11th, 2006, 16:50
Misimovic scored another :thumbsup:

Majstor Cevapa
November 11th, 2006, 18:53
HT

Bayer Leverkusen-Bayern Munich 0:1 (Salihamidzic)
Hertha-Bochum 1:2 (Misimovic)

yessssssssss bochum scores i was born in bochum haveshals caps jackets with bochum on them VFL BOCHUM

VELEZ1922
November 11th, 2006, 19:17
It ended Hertha-Bochum 3:3 (Misimovic 2x)

VELEZ1922
November 11th, 2006, 20:09
80' Sturm Graz [0 - 1] Graz AK

66' [0 - 1] A. Skoro

Yashimi Nakitu
November 12th, 2006, 00:27
I went to see GBA's (my local team here) game today and Milenkovic played a solid game, a shame they weren't able to finish all the chances they had (2x post, one cleared of the line, ...). It ended in a 1-1

Bosanac
November 12th, 2006, 02:03
it's been a really good weekend

BozniaN
November 12th, 2006, 12:58
HT: Kaunas 2 : 0 Ekranas
1:0 - Edin Pehlic
2:0 - Edin Pehlic

Would love to see this guy in a better league :thumbsup:

------------------
Teplice - Liberec 3:0
1:0 - Dzeko :thumbsup:

HajdukSplit
November 13th, 2006, 19:16
Ibricic had an offer from FC Koln in Germany before he got injured and NK Zagreb were willing to sell him (the bid was 2 million euro, nice bid for a club like NK Zagreb) but now that he is injured for almost the whole season, who knows if they will show interest in him anymore

VELEZ1922
November 13th, 2006, 20:45
That would be a good move for him,Koln are always going between Bundesliga and 2. Bundesliga.

VELEZ1922
November 14th, 2006, 21:47
Bešlija dobiva novog trenera

Škotski premierligaš Hearts potvrdio kako njihovu momčad preuzima bivši trener FBK Kaunasa – Eugenijus Riabovas.

Litvanac će na klupi zamijeniti privremenog trenera Eduarda Malofeeva koji je na to mjesto došao umjesto oboljelog Valdasa Ivanauskasa.

Riabovas je posljednji u nizu od sedam trenera koliko ih je vlasnik kluba Vladimir Romanov promijenio u dvadeset mjeseci vladavine.

Vladimir Romanov je inače vlasnik i FBK Kaunasa koji je uvjerljivo osvojio prvenstvo Litve.

Da li će se s dolaskom novog trenera status Mirsada Bešlije promijeniti na bolje vidjet ćemo već u narednim danima.

VELEZ1922
November 17th, 2006, 20:57
90' FC Fehervar [3 - 2] Ujpest

7' [1 - 0] Kuttor

14' [1 - 1] P. Rajczi

21' [2 - 1] Julinho

28' Bozic

38' [3 - 1] Dajic

64' [3 - 2] Tisza

VELEZ1922
November 17th, 2006, 21:23
HT Bochum [3 - 2] Eintracht Frankfurt

1' [0 - 1] A. Streit

5' [0 - 2] A. Streit

28' [1 - 2] Z. Misimovic (pen.) A. Vasoski

33' [2 - 2] M. Maltritz

36' [3 - 2] H. Butscher

BozniaN
November 18th, 2006, 11:31
Eldin Karisik signed for IFK Göteborg, Swedens most successful club.

VELEZ1922
November 18th, 2006, 18:30
Rahimićev CSKA ponovno prvak Rusije

Pobjedom 4:0 nad Energiyom iz Vladivostoka moskovski CSKA osigurao je drugu uzastopnu titulu prvaka Rusije.

Sa ovom pobjedom CSKA ima 3 boda prednosti nad gradskim rivalom Spartakom, a do kraja prvenstva preostalo je jedno kolo. I u slučaju da Spartak bodovno dostigne CSKA o tituli odlučuje veći broj pobjeda što ide u prilog armijskom klubu iz Moskve.

Spartak je pobjedom 4:3 u Rostovu osigurao drugo mjesto tako da će ova dva kluba predstavljati Rusiju u narednoj sezoni Lige prvaka. Mjesto u Kupu UEFA osiguralo je još jedan moskovski klub, Lokomotiv, kao i Zenit iz Sankt Petersburga.

Iz lige ispadaju Shinnik i Torpedo, a umjesto njih u 1. ligi će igrati Khimki i Kuban. Dynamo Moskva je tek u pretposljednjem kolu uspio zadržati prvoligaški status i tako ostao jedini ruski klub koji nije napuštao elitni razred ruskog nogometa.
--------------------------------------------------------------

Congrats to Rahimic on another Russian title,as well as to our Brazilian Ricardo Baiano on getting promotion to Russian Premier league with Kuban Krasnodar

VELEZ1922
November 18th, 2006, 20:56
FT Graz AK [2 - 2] Ried

4' [0 - 1] H. Drechsel (pen.)

5' [1 - 1] M. Amerhauser

23' [2 - 1] A. Skoro

67' [2 - 2] J.G. Pichorner

Bosanac
November 19th, 2006, 02:15
Rahimićev CSKA ponovno prvak Rusije

Pobjedom 4:0 nad Energiyom iz Vladivostoka moskovski CSKA osigurao je drugu uzastopnu titulu prvaka Rusije.

Sa ovom pobjedom CSKA ima 3 boda prednosti nad gradskim rivalom Spartakom, a do kraja prvenstva preostalo je jedno kolo. I u slučaju da Spartak bodovno dostigne CSKA o tituli odlučuje veći broj pobjeda što ide u prilog armijskom klubu iz Moskve.

Spartak je pobjedom 4:3 u Rostovu osigurao drugo mjesto tako da će ova dva kluba predstavljati Rusiju u narednoj sezoni Lige prvaka. Mjesto u Kupu UEFA osiguralo je još jedan moskovski klub, Lokomotiv, kao i Zenit iz Sankt Petersburga.

Iz lige ispadaju Shinnik i Torpedo, a umjesto njih u 1. ligi će igrati Khimki i Kuban. Dynamo Moskva je tek u pretposljednjem kolu uspio zadržati prvoligaški status i tako ostao jedini ruski klub koji nije napuštao elitni razred ruskog nogometa.
--------------------------------------------------------------

Congrats to Rahimic on another Russian title,as well as to our Brazilian Ricardo Baiano on getting promotion to Russian Premier league with Kuban Krasnodar

i was wandering what happened to pele...

VELEZ1922
November 21st, 2006, 16:40
Mehmedalija Čović odlazi u Izrael

Igrač tuzlanske Slobode, Mehemedalija Čović, najavio je da će ove zime karijeru nastaviti u jednom izrealskom klubu.

Nakon što je u utakmici protiv Modriče zaradio treći žuti karton zbog kojeg neće nastupiti u utakmici protiv Slavije, za Mehmedaliju Ćovića je jesenski dio prvenstva završen. Nakon susreta se oprostio s suigračima i predsjednikom kluba rekavši kako ima dvije dobre ponude, jednu iz Južne Koreje, a drugu iz Izraela, a da će se vjerojatno odlučiti za ovu drugu zbog manje udaljenosti od domovine.

Tuzlaci će tako morati nastaviti svoju borbu za očuvanjem prvoligaškog statusa bez jednog važnog kotačića u momčadi.

VELEZ1922
November 21st, 2006, 16:56
FT Cibalia Vinkovci [2 - 3] Hajduk Split

13' [0 - 1] Pusic

15' [0 - 2] Bartolovic
67' [1 - 2] Bagaric (pen.)

69' [2 - 2] Zilic (o.g.)

90' [2 - 3] Damjanovic

VELEZ1922
November 22nd, 2006, 17:13
Rade Djokic:

San mi je da zaigram za A tim BiH

Austrijski GAK je nova domovina igraca iz BiH. Kada jedan igrac ima namjeru da nastavi karijeru u Austriji, obavezno se registruje za klub iz Graza. Takvu sudbinu nakon Alena Skore i Samira Muratovica dozivio je jos jedan igrac iz BiH, Rade Djokic, koji je preko Novog Sada i Kapfenberga stigao u GAK.

- Rodjen sam u Zvorniku 1983. godine. Za vrijeme rata u BiH igrao sam u Novom Sadu za Kabel, kasnije za Zvezdaru iz Beograda i Srem iz Sremske Mitrovice. Po povratku u Zvornik nastupao sam za Drinu, pa onda u Kapfenberg i nakon sjajne prosle sezone stigao u GAK - predstavio nam se na pocetku razgovora Rade Djokic, bivsi clan Mlade reprezentacije BiH.

U GAK-u igrate u startnoj postavi?

- Imao bih vecu minutazu da se nisam povrijedio prije mjesec dana. Sada se polako vracam u formu. I ovako sam zadovoljan.

Prosle sezone ste bili jedan od najboljih igraca Druge austrijske lige?

- U dresu Kapfenberga sam odigrao 30 utakmica i postigao 12 golova. Kao golgeter sam stigao u GAK i to je bio moj pravi izbor. Imao sam jos ponudu Rieda, koji sam glatko odbio.

Kakvi su Skoro, Muratovic i Junuzovic kao suigraci?

- Da mi nije njih bio bih “mrtav” covjek. Oni su mi mnogo pomogli kada sam dosao u Graz. Posebno sada kada sam bio izvan terena. Mi smo jedna dobra klapa gdje nema ljubomore ni zavisti sto jedan igra, a drugi ne.

Bili ste u Mladoj selekciji BiH?

- Bio sam pozivan dva puta od strane Ibre Zukanovica. U jednom sam utakmici debitovao kada sam usao u 80. minuti u Vinkovcima u historijskoj pobjedi od 4:0 nad Hrvatskom. Tada sam bio suigrac sa Pehlicem, Smajicem, Ibricicem...

U A tim niste pozivani?

- Nisam nikada, ali mi je to veliki san. Nadam se da ce se i ostvariti. Igram na poziciji napadaca i sigurno za mene ima mjesta u buducnosti. Selektor Blaz Sliskovic me nije zvao i ostaje nada da ce to uciniti njegov nasljednik.

Koliko ostajete u GAK-u?

- Jos dosta dugo, imam ugovor do 2009. Kada sam dosao potpisao ga na cetiri godine. Ocekujem da ovdje ostanem do kraja ugovora, iako se nikada ne zna.

Sta ako GAK ispadne u Drugu ligu?

- Nece to biti problem. Sa Kapfenbergom sam igrao u Drugoj ligi, igrat cu i sa GAK-om. Ipak, ne vjerujem da ce se to dogoditi. Nismo mi najslabija momcad u Max Bundesligi - kazao je Rade Djokic, napadac GAK-a.

Pape
November 23rd, 2006, 22:04
I'm watching Parma - Heerenveen in the UEFA cup right now and the Dutch commentator keeps on speaking of Parma forward Zlatko Dedic as Bosnian. I always thought that the guy was Slovenian. Any of you know what the deal is? I cannot recall him playing any matches for our youth NT, but he seems to me a very good player. If he's Bosnian indeed I think we've just found ourselves a replacement for Hrgovic. :D

Pape
November 23rd, 2006, 22:16
That would be a good move for him,Koln are always going between Bundesliga and 2. Bundesliga.

I've been to Cologne last weekend and seen 1.FC Köln play 1860 München, and from what I've seen I'm glad Ibricic didn't go there. Not in terms of atmosphere and history of the club (att. of 44,000 last sunday, and that in the 2nd Bundesliga :eek: ) but their play was dreadful and their players even worse. Very ugly, physical, and with total lack of technical skill.
Not the kind of team Ibricic would thrive in, I guess.
Hope he recovers quickly and moves to a nice club in the Spanish league, for instance.

BozniaN
November 23rd, 2006, 22:37
I'm watching Parma - Heerenveen in the UEFA cup right now and the Dutch commentator keeps on speaking of Parma forward Zlatko Dedic as Bosnian. I always thought that the guy was Slovenian. Any of you know what the deal is? I cannot recall him playing any matches for our youth NT, but he seems to me a very good player. If he's Bosnian indeed I think we've just found ourselves a replacement for Hrgovic. :D

Zlatko Dedič (born 5 October 1984, Bihać, Yugoslavia, now part of Bosnia and Herzegovina) is a Slovenian footballer. As of 2006 plays for Parma F.C..

They dont have enough players so they have to STEAL from us, just like half of Europe :)

VELEZ1922
November 23rd, 2006, 22:55
I've been to Cologne last weekend and seen 1.FC Köln play 1860 München, and from what I've seen I'm glad Ibricic didn't go there. Not in terms of atmosphere and history of the club (att. of 44,000 last sunday, and that in the 2nd Bundesliga ) but their play was dreadful and their players even worse. Very ugly, physical, and with total lack of technical skill.
Not the kind of team Ibricic would thrive in, I guess.
Hope he recovers quickly and moves to a nice club in the Spanish league, for instance.

Koln isnt ideal but its better than Zagreb.

VELEZ1922
November 23rd, 2006, 22:56
Did Muslimovic play for Parma?

Bosanac
November 24th, 2006, 00:24
Zlatko Dedič (born 5 October 1984, Bihać, Yugoslavia, now part of Bosnia and Herzegovina) is a Slovenian footballer. As of 2006 plays for Parma F.C..

They dont have enough players so they have to STEAL from us, just like half of Europe :)

half of Slovenians have Bosnian fathers ;)

Yashimi Nakitu
November 24th, 2006, 01:16
half of Slovenians have Bosnian fathers ;)

Most of them don't know though :pp

Manijak
November 24th, 2006, 03:41
Zlatko must be family..same last name heh

BozniaN
November 24th, 2006, 15:00
hahah good one Bosanac :D

Zloca
November 24th, 2006, 16:19
Most of them don't know though :pp
I LOVE IT :)

VELEZ1922
November 24th, 2006, 17:21
Boris Pandža blizu odlasku u inozemstvo

Mladi reprezentativac Bosne i Hercegovine i aktualnog prvaka, momčadi Širokog Brijega, Boris Pandža, svoju karijeru mogao bi nastaviti u Danskoj.

Prema pisanju Avaza neimenovani klub iz Danske zainteresiran je za usluge mladog Mostarca. Kao što se moglo i očekivati, iz kluba s Pecare nisu nam potvrdili istinitost ovih navoda, a sam Pandža kaže da ne razmišlja o odlasku, ali još dodaje da je konačna oduka na klubu s kojim je ugovorom vezan do 2010. godine.

Ostvarili se ovaj transfer utakmica protiv Žepča biti će posljednja u kojoj je Pandža nosio dres Širokog. Iz aktualnog prvaka BiH, sa mjesta stopera, u inozemstvo su ranije otišli Saša Papac koji trenutno nastupa za Glasgow te Nenad Gagro koji je trenutno u Zrinjskom.

BozniaN
November 24th, 2006, 17:30
Hopefully its Bröndby or FC Köpenhamn...

VELEZ1922
November 25th, 2006, 00:09
FT Duisburg [4 - 0] Carl Zeiss Jena

4' [1 - 0] M. Kurth

29' [2 - 0] M. Idrissou

38' [3 - 0] M. Idrissou

81' [4 - 0] I. Grlic

VELEZ1922
November 25th, 2006, 00:20
Misimovic-assisted on Bochums goal in their 2:1 loss to Schalke.

Bajramovic-played 70min for Schalke.

VELEZ1922
November 25th, 2006, 23:14
FT Mouscron [2 - 2] Racing Genk

18' [0 - 1] K. Vandenbergh

21' [1 - 1] A. Custovic

41' [1 - 2] T. Mikulic

73' [2 - 2] A. Tohoua

75' A. Kébé

VELEZ1922
November 25th, 2006, 23:30
FT Hajduk Split [2 - 0] Slaven Belupo

50' [1 - 0] Munjoz

73' [2 - 0] Bartolovic

VELEZ1922
November 26th, 2006, 00:04
Aachen striker Sascha Rossler broke his leg,that might give Ibisevic more chances to play.

Bosanac
November 26th, 2006, 00:50
Aachen striker Sascha Rossler broke his leg,that might give Ibisevic more chances to play.

hehe that sounds so slack but you're right

VELEZ1922
November 26th, 2006, 05:12
Im not happy the guy broke his leg,and I wish him al the best on the recovery but......

VELEZ1922
November 26th, 2006, 20:49
FT Bayer Leverkusen [3 - 1] Energie Cottbus

19' [1 - 0] S. Barbarez

36' M. Babic

44' Juan

50' T. Rost

52' [1 - 1] V. Munteanu

66' [2 - 1] S. Rolfes

72' D. Ziebig

80' [3 - 1] A. Voronin

81'

VELEZ1922
November 26th, 2006, 21:31
Kucukovic-scored for Greuther Ferth in their 2:1 loss to Koln

Zeba-scored for Maribor in their 1:1 tie vs Bela Krajina

VELEZ1922
November 28th, 2006, 00:39
SPLIT - Mladen Bartolović najbolji je strijelac "bijelih" ove polusezone sa sedam golova u prvenstvu, a golgeterski učinak nadograđuje brojnim asistencijama. Protiv Slaven Belupa zaokružio je impresivnu brojku od 50 golova u HNL-u, a to je postigao u svojoj devetoj prvoligaškoj sezoni zbrajajući golove koje je zabio u dresu Cibalije, Dinama, Zagreba te konačno Hajduka.

- Okruglo pedeset golova je lijepa brojka, ali moram priznati da nikad nisam jurio za statistikom. Važnije mi je da moja momčad igra dobro i da pružim svoj doprinos u pobjedi - skromno će Bartolović.

Kranjčarov odlazak je gubitak

- Moja igra i golovi samo su plod kolektivne igre na kojoj inzistira trener Vulić. Kad se dobro igra onda uvijek netko iskoči. Puno toga lijepog mi se dogodilo s Hajdukom. Imamo dobru momčad i mislim da smo razuvjerili mnoge skeptike. Za mene ovi rezultati nisu iznenađenje, jer sam vjerovao da se ne može ponoviti prošla sezona. Hajduk, a jednako tako i Dinamo, ne mogu sebi dopustiti dvije loše sezone zaredom. Sad je sve lijepo i krasno, ali treba tako i nastaviti. Neka još dobijemo Varteks i prođemo Cibaliju u Kupu, pa će zadovoljstvo biti i veće. S Dinamom se ne opterećujemo...

Bartolović ističe učinak svojih suigrača, posebice onih iz vezne linije: Damjanovića, Muse, Balatinca.

- S Kranjčarom sam se odlično slagao. Njegov odlazak iz Hajduka bio je veliki gubitak. Možemo se pohvaliti velikim postotkom realizacije, pobjeđujemo i kad ne stvaramo puno šansi. A to je odlika velikih sastava. Lani je Hajduk znao napraviti sedam, osam čistih prigoda iz kojih ne bi zabio gol. A protivniku bi bila dovoljno samo jedna poluprigoda za pobjedu. Bolje je ovako...

Oduševljen trenerom Vulićem

Hajdukov napadač složit će se s konstatacijom da Hajduk bolje igra na Poljudu nego na gostovanjima.

- Imali smo dva velika kiksa, a to je remi u Vinkovcima i poraz u Kranjčevićevoj. Zato jer nismo tražili incijativu nego smo čekali da nam protivnik ponudi prigodu. Trener Vulić traži da diktiramo igru bez obzira gdje igramo. Protiv Rijeke smo pružili najbolju partiju kad smo ih stisnuli od prve minute i već nakon petnaestak minuta riješili smo utakmicu. To je ono što naši navijači očekuju od Hajduka.

• Trener Vulić ne skriva da je zadovoljan vašim učinkom:

- Vulić je inzistirao na mom dolasku, vjerujem da sam opravdao njegovo povjerenje. Moram priznati da nisam poznavao Vulićev način rada, ali sam već nakon prvih treninga bio oduševljen. Njegovi treninzi su tako raznovrsni, atmosfera je sjajna i to je valjda razlog što ovako dobro stojimo. Ivan Bošnjak mi je pričao o svojim iskustvima, a sad sam se i sam uvjerio da je Vulić izvrstan trener.

• Gdje vam više odgovara igrati, Vulić vas je koristio i na polušpici?

- Snalazim se na svim pozicijama, ali ipak više volim kad imam slobodu u vrhu napada. Slažem se da nisam klasični gol-igrač, nego više volim pobjeći po strani, ubaciti, asistirati.

Bartolović kaže da ga raduje oštra konkurencija za poziciju u napadu, uz Bušića, Jelavića, Blatnjaka i Munhoza, a još kad stignu Kalinić i Rukavina bit će još i oštrija. Bartolović je navršio 29 godina, a ističe kako je tako sretan u Splitu da priželjkuje u Hajduku ostati sve do 2009. do kad ga veže ugovor.

VELEZ1922
November 28th, 2006, 04:20
Adnan Čustović igra u odličnoj formi...

Drugi strijelac Jupiler lige je upisao u strijelce u posljednjem prvenstvenom okršaju protiv Genka. Čustović je u duelu Moeskroena i Genka zabio gol u 21. minuti, a njegova ekipa je ostala neporažena, završilo je 2:2. Nakon ovog remija Moeskron je trenutačnodeseti sa 17 osvojenih bodova.

Mostarac Čustović dijeli drugo mjeste liste strijelaca sa devet postignutih golova koliko su još zabili Boško Balaban iz Cluba Brugea i Mohammed Tchite.

G. Beerschot - Standard 1:3
Bergen - AA Gent 0 :1
Sint-Truiden - Cercle Brugge 2 :0
Westerlo - Lierse 2 : 0
Lokeren - Charleroi 0 : 0
Beveren - Brussels 2 : 2
Anderlecht - Roeselare 3 : 2
Club Brugge - Zulte Waregem 4 :1
Moskroen - Genk 2:2

Tabela :

1 Racing Genk 14 10 0 4 33 11 22 34
2 Anderlecht 14 9 2 3 27 15 12 30
3 Club Brugge 14 8 3 3 29 13 16 27
4 Standard 14 7 4 3 23 16 7 24
5 Westerlo 14 7 4 3 22 17 5 24
6 AA Gent 14 7 4 3 21 21 0 24
7 Charleroi 14 6 3 5 17 15 2 23
8 G. Beerschot 14 5 5 4 17 19 -2 19
9 Moeskroen 14 4 5 5 21 25 -4 17
10 Sint-Truiden 14 5 8 1 19 21 -2 16
11 Roeselare 14 4 6 4 23 26 -3 16
12 Brussels 14 3 4 7 15 16 -1 16
13 Lokeren (14 3 4 7 12 16 -4 16
14 Beveren 14 4 7 3 13 21 -8 15
15 Cercle Brugge 14 4 8 2 12 16 -4 14
16 Zulte Waregem 14 3 6 5 17 23 -6 14
17 Bergen 14 3 7 4 11 18 -7 13
18 Lierse 14 0 12 2 6 29 -23 2
----------------------------------------------------------------

Custa has 9 of his teams 21 goals.Im not too familiar with the Belgian league but I think it would be good if he can get a move to a bigger club like Anderlecht or Club Brugge.

VELEZ1922
November 28th, 2006, 04:24
Look who is first in the Belgian league,Racing Genk Beslija's old club.He should have stayed there.He was a star and the fans loved him,at Hearts he cant get a game and he has to deal with the crazy Lithuanian owner who brings half of the Lithuanian league for tryouts at Hearts.Beslija should leave that place ASAP

VELEZ1922
November 29th, 2006, 19:03
Bijedić dobio otkaz u Sakaryasporu

Turski prvoligaš Sakaryaspor nakon serije loših rezultata smijenula je bosanskog trenera Nedžada Bijedića.

Sakaryspor trenutno se nalazi na predposljednjem mjestu turske Superlig, a osvojila je samo 14 bodova u prvih 15 utakmica.

Osim trenera Bijedića Uprava se odlučila zahvaliti i igračima Okanu Yilmazu i Tunižaninu Jose Claytonu. Bijedić, koji je ranije trenirao Bursaspor i Diyarbakirspor, stigao je u veljači u Sakaryaspor.

47 – godišnji Nedžad (Nenad) Bijedić je kao nekadašnji igrač Veleža ostao upamćen po tome što je bio dvostruki strijelac u osvojenom finalu Kupa Maršala Tita 1986. godine.

VELEZ1922
November 29th, 2006, 21:51
Barba strikes again

46' Dinamo Bucuresti [1 - 1] Bayer Leverkusen

22' [0 - 1] S. Barbarez

37' [1 - 1] C.I. Niculescu

barbarez01
November 30th, 2006, 04:50
barby on target again!!!! what a legend!!!!

Majstor Cevapa
November 30th, 2006, 05:44
good job barbarez
:thumbsup: :thumbsup:

Dmitriy
December 1st, 2006, 17:31
Russia's oldest and most historical paper Sovetsky Sport has named Rahimic best DM of the year. The results are based upon player ratings after every match. Elvir is also one of only two players in to play in all 30 league games this year.

Zloca
December 1st, 2006, 20:24
GO RAHIMIC!!!!

VELEZ1922
December 2nd, 2006, 00:55
Samir Saric na pragu Örebra

"Igrac za senaesterca, jak u duelima, upravo ono sto nam treba"- izjavio je Walker za svedske novine "Nerikes allehanda".
Samir Saric je proslu polusezonu igrao za drugoligasa Umeå FC, tim koji nije uspio sacuvati svoj drugoligaski status.
U Örebru vec igra Nedim Halilovic, bivsi fudbaler Varteksa koji je najzasluzniji za njihov ulazak u Allsvenskan (prvu ligu). Drugi bosanac u timu, Mirza Jelecak, odlucio je da napusti Örebro i da karijeru nastavi negdje u zapadnoj Evropi a najvjerovatnija destinacija je neki od Njemackih treceligasa.

VELEZ1922
December 2nd, 2006, 17:57
FT Bochum [2 - 1] Hamburger SV

5' [1 - 0] C. Dabrowski

23' P. Bönig

34' J.P. Guerrero

42' [1 - 1] D. Ljuboja

61' B. Lense P. Trochowski

69' B. Reinhardt

70' [2 - 1] Z. Misimovic

72' D. Jarolim

VELEZ1922
December 2nd, 2006, 22:46
FT Graz AK [3 - 3] Mattersburg

7' [1 - 0] R. Kollmann

21' [2 - 0] B. No

34' [2 - 1] I. Naumoski

54' [2 - 2] M. Mörz

82' [2 - 3] C. Fuchs

88' [3 - 3] S. Muratovic

Majstor Cevapa
December 5th, 2006, 00:14
dam were sucking
i meen bochum

VELEZ1922
December 5th, 2006, 00:26
not really they beat Hamburg 2:1,and are out of the relegation zone.

Majstor Cevapa
December 5th, 2006, 00:52
i mean they should do better and not be a "elevator tea," going from bundesliga 1 to 2 all the time

VELEZ1922
December 5th, 2006, 01:16
thats the reality for teams like Bochum,Koln,Duisburg,Cottbus.....

VELEZ1922
December 5th, 2006, 21:50
Misimovića traži pola Bundeslige

Dobre igre Zvjezdana Misimovića u dresu njemačkog Bochuma nisu prošle neopaženo te su za našeg reprezentativca interes pokazali vodeći klubovi Bundeslige.

Kako se bliži prijelazni rok sve je više klubova koji se interesiraju za Zvjezdana Misimovića. - izjavio je kandidat za izbornika nogometne reprezentacije Bosne i Hercegovine, Vlatko Glavaš.

Pola bundesligaša, i to iz gornjeg djela tablice, željelo bi vidjeti Misketa u svojim redovima. Od Bayerna i Herthe pa do Leverkusena i Dortmunda. To je priznanje Misimoviću i dokaz da napreduje u pravom smjeru, rekao je Glavaš za Avaz.

Zadnjih par utakmica Misimović igra klasičnog napadača i to mu mjesto očigledno odgovara. Ne mogu sa sigurnošću reći kada, ali Zvjezdan će sigurno uskoro promijeniti sredinu, završio je Glavaš

Kajoo
December 6th, 2006, 00:08
acc. czech server idnes.cz (http://servis.idnes.cz/clanek.asp?c=A061124_075359_fotbal_rou) Bosnian striker of czech team FK Teplice Edin Dzeko is linked with FC Porto, HSV Hamburg, Werder Bremen and Besiktas Istanbul.

Zloca
December 6th, 2006, 00:11
acc. czech server idnes.cz (http://servis.idnes.cz/clanek.asp?c=A061124_075359_fotbal_rou) Bosnian striker of czech team FK Teplice Edin Dzeko is linked with FC Porto, HSV Hamburg, Werder Bremen and Besiktas Istanbul.
Good news thanks....too bad i don't understand anything :(

VELEZ1922
December 6th, 2006, 01:28
Werder will probably lose Klose and Klasnic is on his way out,so that might be the best option for Dzeko.

VELEZ1922
December 6th, 2006, 01:31
Posrnuli velikan Francuske želi bh. trenera

Vaha: Nantes bih preuzeo samo iz sentimentalnih razloga

Novinari i navijači insistiraju na mom dolasku, kaže Vahid Halilhodžić

Posrnuli fudbalski velikan Francuske Nantes zove u pomoć jednu od najvećih legendi kluba, našeg proslavljenog stručnjaka Vahida Halilhodžića.
Nantes, jedina ekipa u Francuskoj koja nikada nije napuštala elitni rang, nalazi se na pretposljednjem mjestu sa svega 12 bodova iz 16 mečeva i, prema tamošnjim medijima, od ponora je može spasiti Vaha.

Emotivna strana

- Nakon povratka iz Saudijske Arabije, ovdje traje kampanja da preuzmem Nantes. Novinari i navijači insistiraju na mom dolasku, sa ljudima iz kluba sam razgovarao više puta, ali još nisam donio nikakvu odluku - rekao nam je Halilhodžić u jučerašnjem telefonskom razgovoru.
Ukoliko postane trener "Kanarinaca" i tako naslijedi, prema svemu sudeći otpisanog Georgesa Eoa, za Vahu to neće biti samo još jedan posao u nizu.
- Situacija je više nego dramatična. Ući u takav projekt bila bi neka vrsta sportskog samoubistva. Međutim, postoji i ona druga, emotivna strana. Postanem li trener osmostrukog prvaka Francuske, samo St. Etienne ima više naslova, to će biti isključivo iz sentimentalnih razloga.
Za pet godina, koliko sam u Nantesu proveo kao igrač, stekao sam mnogo prijatelja i ne mogu biti ravnodušan na posrtanje kluba. U septembru sam odbio njihovu ponudu, ne znam šta će biti ovaj put - naglasio je Halilhodžić.

Slična situacija

Podsjetimo, Vaha je u oktobru prošle godine bio u sličnoj poziciji. Preuzeo je Trabzonspor kada je turski klub bio u donjem dijelu tabele.
Kao što znamo, tim s obale Crnog mora Halilhodžić je uspio odvesti do Kupa UEFA, dokazavši još jednom da je majstor trenerskog zanata. Nantes bi sigurno bio još veći izazov, a i uspomene čine svoje...

A. DRINJAKOVIĆ

Ponuđeno mu mjesto selektora Maroka

Prije izvjesnog vremena Vaha je imao ponudu da postane selektor jedne afričke selekcije.
- Kontaktirali su me izaslanici Fudbalskog saveza Maroka, ponudivši mi mjesto selektora njihove reprezentacije. To je velika čast za mene, ali još nisam zainteresiran za takvu funkciju - istakao je Halilhodžić, koji je sa marokanskom Raja de Casablancom 1997. godine bio klupski prvak Afrike.

Dva puta golgeter lige

Od 1981. do 1986. godine Halilhodžić je predvodio napad Nantesa, s kojim je 1983. bio i prvak Francuske. Iste je godine postao golgeter lige, baš kao i 1985.

Bosanac
December 6th, 2006, 07:38

wow that's huge

BozniaN
December 6th, 2006, 13:04
Its all very good but I think we need to be realistic, Porto and Werder should have enough money to buy pretty much any player in Czech league (probebly with some exceptions).

Hamburg, they also got the money but it doesnt feel like Dzeko is the player they need now. Besiktas could be the only realistic option.

DedinjeDisciple
December 6th, 2006, 18:29
When was the last time Rahimic started for Bosna? I cant remember seeing his name on any line-ups.

Zloca
December 6th, 2006, 18:38
Mhh Never, cause our people are retarded

DedinjeDisciple
December 6th, 2006, 21:53
I hope u dont mean hes never actually played for Bosna. I mean if there was ever a legitimate reason to kill a coach this would be one :)

BozniaN
December 6th, 2006, 22:12
He has never played for BiH :mad: :(

Lets hope the new coach calls him, he will be forced to because the 13 best players says they dont want to play anymore untill the shitheads in the savez leave.

HajdukSplit
December 7th, 2006, 03:46
Dario Damjanovic has recieved interest from Rapid Vienna, the fee is around 300.000 euro

barbarez01
December 7th, 2006, 06:49
Dario Damjanovic has recieved interest from Rapid Vienna, the fee is around 300.000 euro

ma kakav dario damjanovic....

VELEZ1922
December 7th, 2006, 07:15
Dario is a good player, hard nosed midfielder that gets a lot of yellow cards.Id prefer a player like him in the NT to pussies like Jakirevic and Kerkez who run around the field like some primaddonas.

VELEZ1922
December 9th, 2006, 00:09
Austrijski prvoligaš u finansijskim problemima

Škoro i Muratović na izlaznim vratima GAK-a

Muratovića želi Sturm, a Škoru traže klubovi iz Austrije, Turske i Grčke, tvrdi menadžer Nermin Čengić

Alen Škoro i Samir Muratović, bh. dvojac u austrijskom GAK-u, mogli bi već ove zime napustiti klub iz Graca. Prema riječima njihovog menadžera Nermina Čengića, GAK ima velikih finansijskih problema i teško će uspjeti zadržati ovu dvojicu igrača.
- Problemi u GAK-u su prava prilika da Škoro ode negdje drugo. On je u odličnoj formi u posljednje vrijeme i neki su klubovi već iskazali interesiranje da ga dovedu u svoje redove. Ne bih želio govoriti o imenima klubova, ali na stolu su ponude iz Austrije, Turske i Grčke - kaže Čengić.
I kada je riječ o Muratoviću, Čengić kaže da ima slatke brige. Za njega se, kako tvrdi, ozbiljno zagrijao Sturm, GAK-ov gradski rival.
- Tu je vrlo zanimljiva situacija. Sturm je konkretan i želi preoteti igrača komšijama. Za navijače GAK-a to bi bio veoma snažan udarac, ali ako ova situacija s finansijama u tom klubu potraje, Muratović odlazi - najavljuje Čengić.
Prema informacijama koje nam je prenio Čengić, GAK nije u mogućnosti redovno ispunjavati obaveze prema igračima sa kojima ima ugovore. To bi moglo značiti da će fudbaleri ovog kluba zbog dugovanja moći tražiti raskide ugovora te otići u drugu sredinu.

N. De.

Pasching i dalje želi Maksumića

Nermin Čengić nam je, također, potvrdio informaciju da je Pasching zainteresiran za usluge fudbalera Sarajeva Ajdina Maksumića.
- Pošto sam realizirao petnaestak transfera u Austriju, zvali su me čelnici Paschinga i raspitivali se o Maksumiću, kojeg zastupa jedan moj veliki prijatelj. O ovom igraču sam rekao sve najbolje i siguran sam da će ga Pasching pokušati dovesti - tvrdi Čengić.

Lupi
December 9th, 2006, 04:38
Do you know about a player called Vranjkovic? He plays for Pandurii Targu Jiu in Romania but he is wanted by all the big clubs. He seems to be a very good player and also scored some very nice goals. A few weeks ago he scored a goal after a 60 meters run where he dribbled past many opponents.

http://www.pandurii-tg-jiu.ro/21.php

Lupi
December 9th, 2006, 04:53
http://www.youtube.com/watch?v=JJK526LGE3c

BozniaN
December 9th, 2006, 13:34
Yep heard about him :thumbsup:

Think a guy said that AEK wanted him...

VELEZ1922
December 9th, 2006, 20:29
Damjanović na odlasku, zamjena već stigla

Već nekoliko sati nakon završetka jesenskog dijela sezone, u Hajduku su počeli s konkretnim potezima glede definiranja kadra s kojim će krenuti u proljetnu borbu s Dinamom. Iako su na Poljudu najavljivani samo dolasci, nekoliko igrača sprema se "dignuti sidro"...

Dario Damjanović nije najatraktivniji, ali je svakako najučinkovitiji i najkonstantniji nogometaš Hajduka u posljednje tri sezone. Povremeni reprezentativac BiH zapeo je za oko bečkom Rapidu, koji za njega nudi oko 350.000 eura, za dolazak već ove zime.

Dragana Blatnjaka želi Rijeka

Po Hajduk je nezgodno što Damjanoviću na ljeto istječe ugovor, što znači da ako ga ne pusti već ove zime, na ljeto za njega neće inkasirati ništa. K tomu, ako ga već treba ostati bez njega, za Hajduk je logičnije da ga pusti ranije i na proljeće uigrava neko drugo rješenje na njegovom mjestu.
Kao moguća zamjena, figurira Brazilac Felipe Souza Campos, koji je konačno definirao potpis ugovora i na pripreme će krenuti kao igrač Hajduka. Igra upravo na mjestu kojeg pokriva Damjanović.
Uz Damjanovića, blizu odlasku je i drugi povremeni reprezentativac BiH Dragan Blatnjak. Za Blatnjaka se zanima Rijeka, Hajduk bi ga vjerojatno pustio, s obzirom na njegovo nezadovoljstvo činjenicom da je "igrač u rotaciji", a ne jedna od glavnih violina. Riječani su počeli "sondirati teren", zasad bez konkretnih upita na adresu splitskog kluba, no iz Poljuda su unaprijed za Blatnjaka izvjesili cijenu od 250.000 eura.

VELEZ1922
December 10th, 2006, 00:56
FT Mouscron [2 - 2] Lierse

48' [0 - 1] Ernandes

66' [1 - 1] T. Bertin

67' [2 - 1] A. Custovic

70' [2 - 2] K. Develer

Zloca
December 11th, 2006, 00:45
Branimir Tulić kandidat za selektora mladog tima

Borba za selektorske funkcije u Nogometnom/Fudbalskom savezu Bosne i Hercegovine i dalje traje.
Nakon što je protekle sedmice Stručno-trenersko-tehnička komisija ustanovila broj kandidata za svih 14 stručnih štabova, koji su se prijavili na konkurs, svakako da će uz izbor selektora "A" tima biti najzanimljivije u odabiru nasljednika ######a Zukanovića, bivšeg selektora mladog tima.

Prema zvaničnim podacim iz N/FS BiH, za ovu poziciju prijavio se 21 kandidat. Između ostalih, u konkurenciji su: Branimir Tulić, Ivo Knežević, Ivo Ištuk, Miran Dalić, Zoran Jagodić, Darko Nestorović, Rade Jovičić, Nikola Nikić, Slobodan Karalić, Borče Sredojević, Ratko Ninković, Abdulah Ibraković...

Branimir Tulić, kao bivši Zukanovićev pomoćnik, slovi za najozbiljnijeg kandidat.

"Prijavio sam se na konkurs i smatram da bi bilo logično da naslijedim Zukanovića. Razgovarao sam s njim, on mi je rekao da se neće prijaviti, ali je podržao moju kandidaturu. U prijavi sam naglasio da se stavljam na raspolaganje ljudima iz N/FS BiH sa željom da nastavim rad s našim mladim timom. U posljednjem kvalifikacionom ciklusu malo nam je nedostajalo da se plasiramo na Evropsko prvenstvo i smatram da ova reprezentacija ima kapacitet i kvalitet da ostvarimo plasman na jedno veliko takmičenje", rekao je Tulić.

Javna je tajna da su pojedini kandidati konkurisali na nekoliko selektorskih pozicija.

"Pojedinci su ispunjavali prijave dok su imali tinte u naliv perima. Kandidovali su se od selektorske funkcije u 'A' timu do selekcija 'U-15'. Vjerovatno su precijenili svoje mogućnosti, jer nije isto voditi reprezentaciju i neki klub u RS i FBiH. Pojedinci vode i kampanje po medijima. Naravno, ne potcjenjujem nikog od kolega, svaka čast svima, ali vjerujem u sebe, smatram da imam kvalifikacije i kontinuitet u radu da preuzmem naš mladi tim", ističe Tulić.

VELEZ1922
December 14th, 2006, 01:21
Nisam se odrekao reprezentativnog dresa

Uderbi mecu 17. - posljednjeg, kola jesenjeg dijela turskog drugog razreda, Istanbulspor je slavio na gostovanju kod gradskog rivala Istanbula BB-a sa 1:0. Strijelac odlucujuceg gola bio je nas internacionalac Elvir Baljic, koji je - inace, kapiten tima ciji je vlasnik od ljeta Safet Sandzakli. - Na gostovanju kod gradskog rivala izvadili smo se za poraz od fenjerasa Sebatspora (16. kolo - op.a) na nasem terenu. Sad smo opet na cetiri boda od druge pozicije, koja direktno vodi u tursku elitu... - kaze Baljic i dodaje da se ovaj mec igrao na Olimpijskom stadionu u Istanbulu pred 2.000 navijaca. - Odlucujuci gol postigao sam u 17. minuti. Nakon duplog pasa na lijevoj strani, usao sam u sesnaesterac i izasao oci u oci sa golmanom, te prizemnim udarcom pogodio kontra ugao. Slican gol sam dao za reprezentaciju BiH kontra Velsa.

Istanbula BB je imao inicijativu tokom veceg dijela meca?

- Mi smo se malo vise branili jer nam je ekipa takva po profilu, defanzivna. Medjutim, nakon kontri mi smo imali tri- cetiri povoljne prilike za postizanje gola, ali...

Jeste li zadovoljni prvim dijelom sezone?

- Dobro je... Ipak, traba znati da je klub u ljetnjoj pauzi - dok ga od drzave nije kupio Sandzakli, imao samo cetiri igraca, tako da su ga svi vec vidjeli u Trecoj ligi. Medjutim, upisali smo samo dva poraza, ali i osma remija, tako da slobodno mogu konstatovati da smo napravili dobar posao sa mladom ekipom ciji je prosjek 20 godina. Nadam se da cemu u drugom dijelu igrati jos bolje, te izboriti mjesto koje vodi u tursku elitu... S druge strane, zadovoljan sam i vlastitim ucinkom. Postigao sam cetiri gola i upisao nekoliko asistencija, iako se nisam bas najbolje pripremio za start sezone. A - takodje, prije toga sest mjeseci nisam igrao...

Kakvi su vasi planovi - imate ugovor do ljeta, s tim sto ga u januaru mozete raskinuti?

- Najvjerovatnije cu ostati u Istanbulspor do kraja sezone. Medjutim, ako bi usli u Prvu ligu onda bih ovdje i nastavio karijeru. A, ako ne izborimo ulazak, onda cu dobro razmisliti, jer mi se bas i ne igra u Drugoj ligi. Uglavnom, ovdje mi je dobro - sve mi je blizu, nema pritiska, klub je super...

Pratite li nas fudbal?

- Naravno, otac me redovno izvjestava, a i sam se snadjem na Internetu. Drago mi je sto je Sarajevo prvo na tabeli - nece li Bog dati da se osvoji titula.

Nas reprezentativni fudbal je trenutno u najtezoj situaciji poslije rata?

- Preko Interneta pratim selektorsku i trenersku krizaljku u NSBiH. Znam da ce novi selektor biti predlozen u srijedu... Ko su glavni kandidati?

Fuad Muzurovic, Mehmed Bazdarevic i Dragoslav Stjepanovic?

- Volio bih da Muzurovic ponovo bude selektor. To bi bilo super... Muzurovic mi je dugo bio trener, i u Sarajevu, i u reprezentaciji, tako da ga dobro poznajem.

Da li ste se vi odrekli reprezentativnih ambicija, odnosno najdrazeg dresa?

- Nisam. Volio bih da se sve sredi oko reprezentacije, te da dobijem novi poziv. Bilo bi mi drago da opet obucem najdrazi dres, za kraj kaze Baljic.

VELEZ1922
December 14th, 2006, 01:22
Reprezentacija je svetinja

Danas se u Minhenu vjerovatno kaju sto su se olako odrekli nogometne zvijezde ovogodisnje Bundeslige. Prica kaze kako su se u Bayernu, nogometnom njemackom gigantu, dugo dvoumili sta da urade. U timu su imali dva nogometasa slicnog profila, jedan je bio Paulo Guerrero, drugi Zvjezdan Misimovic, koji je tek iz juniorskog sastava kucao na vrata prvog tima. U dvije sezone skupio je samo tri nastupa u prvenstvenim utakmicama i tadasnji trener Bavaraca, Svicarac Ottmar Hitzfeld prelomio je i odlucio - ostaje Guerrero, Misimovic moze ici gdje hoce. Tri godine kasnije, Peruanac Guerrero povremeno bljesne u losem Hamburgeru, dok je Bosanac Misimovic sa Bochumom, koji iz sezone u sezonu grcevito trazi bodove spasa i opstanka u Bundesligi, u ovom trenutku jedan od najboljih i svakako najcjenjenijih nogometasa njemackog prvenstva.

“BAYERNU” SE STALNO VRACAM .

Upravo je Misimovicevim golom iz slobodnog udarca proteklog vikenda Bochum savladao Hamburger SV, a odmah nakon te utakmice u njemackim su medijima pocele kolati price o predstojecem prijelaznom roku u kojem ce, kako sada stvari stoje, Zvjezdan biti jedan od glavnih protagonista. “Sve vise klubova pokazuje zanimanje za Zvjezdana, uglavnom su to klubovi iz gornjeg dijela tabele, od Bayerna, preko Herthe, do Bayera i dortmundske Borussije”, kazao je Vlatko Glavas, donedavno trener nogometne reprezentacije BiH. U prilog takvim tvrdnjama o Misimovicu ide i statistika jesenjeg dijela Bundeslige, koja pokazuje kako je nas nogometas u ovome trenutku na cetvrtom mjestu tablice najuspjesnijih nogometasa njemackog prvenstva, jer je samo u posljednja cetiri kola upisao cetiri gola i isto toliko asistencija.
No, u ovome trenutku, sve price o mogucem velikom transferu Zvjezdana mnogo ne doticu, kaze nam kako mu je najvaznije nastaviti sa dobrim igrama i Bochum spasiti od ispadanja. “O transferu ne razmisljam”, kazao nam je ove nedjelje, neposredno nakon izvanredne utakmice protiv HSV-a. “Svasta se prica, ali zasada ja jos uvijek nisam dobio niti jednu konkretnu ponudu od zainteresiranih klubova. Vjerovatno cekaju prijelazni rok pa da obznane zanimanje za mene, no meni je sada nepotrebno licitirati s time. Jednostavno, miran sam i razmisljat cu o prelasku kada ponuda stigne. No, jasno je kako je svakom nogometasu cast cuti kada se timovi takvog renomea zanimaju za njega.”
U ovom je trenutku, uz Hasana Salihamidzica, na cije je uporno nagovaranje odlucio zaigrati za reprezentaciju BiH, Misimovic nas najbolji nogometas u njemackom prvenstvu i svakoga vikenda opravdava tvrdnje o rijetko vidjenom talentu, dokazuje da oni koji su ga uporedjivali sa velikim Safetom Susicem i nisu bas tako daleko od istine. “To mi je prvi put kazao Elvir Baljic, da ga podsjec am na Papeta”, kaze Misimovic, koji skromno dodaje kako je ipak najvaznije da njegov klub dobro igra i da se nalazi van zone ispadanja u nizerazredno drustvo. “Odavno nam se to nije desilo, da smo u bezbjednoj zoni. Nama je prvenstveni cilj ostati u ligi i sve dok je tako, prezadovoljan sam. Igram uglavnom iza jednog napadac a, tako sam puno opasniji po gol, mada nemam nista protiv ni kada me trener prebaci u vezni red.”
Sa Hasanom Salihamidzicem, s kojim je proveo tri godine u Bayernu, i danas je dobar prijatelj, dodaje kako su Braco i Sergej Barbarez svojim igrama ostavili neizbrisiv trag u njemackom nogometu i sirom otvorili vrata igracima sa nasih prostora u tamosnjim timovima. “HSV je tesko pogrijesio sto ga se odrekao! Sergeju je ove sezone malo teze, sam je u Leverkusenu, porodica mu je u Hamburgu i tesko se tada koncentrirati samo na nogomet, no i dalje je jedan od najboljih igraca tamo”, pojasnjava nam Zvjezdan. “S druge strane, Braco je vec godinama medju najboljima u jednom od najvecih timova svijeta i to dovoljno govori o njemu.” U Bayern bi se, kaze, rado vratio iako su ga se Bavarci olako odrekli. “Ne znam, ne treba ni o njima preostro suditi.Meni je tada, kao mladom igracu, bilo najvaznije da igram, da se nogometno razvijam, a u Minhenu za to nisam imao prilike”, sjeca se Misimovic. “Tada mi je Bochum dao priliku i odlucio sam se za odlazak. Nisam se nikada pokajao zbog toga.”

REPREZENTACIJA JE SVETINJA

Zvjezdanovi roditelji, porijeklom iz Bosanske Gradiske, i danas su u bavarskoj prijestolnici, gradu u kojem je Zvjezdan rodjen prije dvadeset i cetiri godine. Tu je, u srednjoj skoli, upoznao svoju suprugu Makedonku, s kojom je vec petnaest godina zajedno. “Sretni smo skupa i to je najvaznije.
Sve slobodno vrijeme koje imam provodim sa suprugom i sinom, ponekad odemo u kino i to su vazne stvari koje me cine sretnim.” Nogometna reprezentacija BiH mu je, medjutim, najbolnija tacka u dosadasnjoj karijeri. O rezultatima, tesko razocaran, ne zeli mnogo pricati. “Imali smo ogromne ambicije a nismo nista napravili i jasno je da smo zakazali, da vise nemamo nikakvih sansi za odlazak na Evropsko prvenstvo”, kazat ce.
Iako je jedan od trinaestorice reprezentativaca potpisnika pisma o bojkotu igranja u nacionalnom timu, Misimovic zakljucuje kako jos uvijek nije siguran upotpunosti hoce li se odazvati pozivu novog selektora. “Ne zelim ulaziti u polemike i razloge zbog cega se sve to desilo, posebno ne zelim reci nista lose o Blazu Sliskovicu. Vrijeme je pred nama i razmislit cu sta mi je ciniti. No, sta god bilo, jedna se stvar nikada nece promijeniti - igrati za BiH uvijek mi je bila najveca cast u zivotu.”

Lupi
December 14th, 2006, 05:17
Yep heard about him :thumbsup:

Think a guy said that AEK wanted him...

He is wanted by the big 3 Bucharest clubs.

VELEZ1922
December 14th, 2006, 23:59
Barbarez scored for Bayer Leverkusen in their 2:1 win vs Besiktas,they go through to the next round as a 3rd place team in their group.

VELEZ1922
December 15th, 2006, 07:50
Cekam poziv novog selektora

Mladi i talentovani golman njemackog drugoligas a, Griter Firta (Greuther Furtha), Jasmin Fejzic mogao bi na kraju sezone okusiti cari bundesligaskog nastupa. Naime, iskljucenjem prvog golmana, Slovenca Boruta Mavrica protiv Unterhasinga, mladi Bosanac se nasao u kombinacijama za sastav posljednjeg kola protiv favorizovanog Karsluea.
- Iako sam branio nekoliko prijateljskih utakmica ovo bi mi bilo prvi put ove sezone da se nadjem u zapisniku za jednu bundesligas ku utakmicu. Mislim da ce trener Beno Melman priliku na golu pruziti iskusnijem Stefanu Lobu, a ja cu ostati na klupi - rakao nam je Fejzic.

Zasto ne vjerujete da cete dobiti priliku protiv Karsluea?

- Stvari postavljam realno i mislim da je Lobo u prednosti. Citavu sezonu treniram sa prvim timom a branim za drugi. U velikoj mjeri sam doprinio dobrim rezultatima u ovoj polusezoni i blizu smo plasman u Regionalnu ligu. Poslusao sam savjet trenera Melmana koji me naredne sezone zeli potpuno spremnog ali i sa odredjenim iskustvom.

Znaci li to da u klubu ozbiljno racunaju na Vase usluge?

- Mavricu ugovor istice narednog ljeta a produzenje mu jos ne nude. Uostalom, meni je receno da sam njihova golmanska perspektiva. To potvrdjuju u prijateljskim utakmicama kada redovno branim za prvi tim. Branio sam i protiv Bayera, ali naseg Barbareza nije bilo zbog reprezentativnih obaveza.

Firt je daleko od proslosezonske forme kada je bio jedan od kandidata za ulazak u Bundesligu.

- I ove sezone ambicije su bile iste, ali rezultati nisu na tom nivou. Imamo devet bodova manje od treceplasiranog Duizburga ali mislim da je ove sezone Bundes liga nedostizna.

Protiv Karsluea mogli bi zaigrati zajedno sa Mustafom Kucukovicem.

- Mi smo svakodnevno na treninzima i imamo dobar odnos. On je veliki potencijal, ali mu ceste povrede ne dozvoljavaju da se u potpunosti dokaz e. Sada je OK i vjerujem da ce proljece biti u njegovom znaku. ?? Kada cete u rodne Zivinice? - Moje obaveze su vezane za prvi tim i malo cu imati vremena za odmor. Polusezona zavrs ava narednog vikenda a nova pocinje vec 21. januara. Pozelio sam doci u Bosnu, ali isto tako zelim proci cjelokupne pripreme sa klubom kako bi se najozbiljnije ukljucio u borbu za prvog golmana. Ako se ukaze prilika za dolazak kuci sigurno cu je iskloristiti.

Rodjeni ste 1986. godine i imate pravo nastupa za nasu mladu reprezentaciju

- Nikada me niko nije kontaktirao, ali su do mene dolazile price da sam bio u notesu bivseg selektora nasih nada Ibre Zukanovic a. Navodno je racunao na mene da smo se plasirali na EP u Holandiji. Iskreno se nadam pozivu i sansi, a sve ostalo je moja briga - kaze, jedan od najtalentovanijih bh. golmana, Jasmin Fejzic.

VELEZ1922
December 15th, 2006, 20:45
Vaha kandidat za selektora Slovenije

Prema pisanju slovenske štampe Vahid Halilhodžić je kandidat za novog selektora reprezentacije Slovenije. Osim našeg proslavljenog nekadašnjeg fudbalera mostarskog Veleža i Nanta... Kao kandidati još se spominju Darko Milanic, Milko Djurovski, Slavisa Stojanovic, Zlatko Zahovic.

Preuzimanje reprezentacije Slovenije nije jedina ponuda koja stoji pred Halilhodžićem, Vaha se spominje i kao budući šef stručnog štaba Nanta, kluba za koji je nastupao u igračkim danima, a koji se trenutno nalazi pri dnu tabele

HajdukSplit
December 16th, 2006, 05:56
it looks like Damjanovic wants to stay in Hajduk, but we will see what happens in the winter.

for Blatnjak, it is best for him to leave, he really doesn't have a spot on the team anymore unless there are tons of players injured

VELEZ1922
December 16th, 2006, 06:13
Edin Džeko, najbolji fudbaler Teplica

Vrijeme radi za mene

Ne zamaram se ponudama, samo želim igrati što bolje, kaže mladi reprezentativac BiH

Edin Džeko je najbolji primjer kako, uz kvalitetan rad, talentiran fudbaler za samo godinu može napraviti ogroman napredak.
Kao juniora Željezničara, njegov je potencijal prvi otkrio tadašnji trener, Čeh Jiri Plišek. On je, nakon prvih priprema sa "Plavima", rekao da je Džeko fudbaler koji može napraviti veliku karijeru. Vrativši se u Češku, Plišek je odmah angažirao mladog fudbalera, koji je potpisao ugovor sa Teplicama, a nastupao za drugoligaša Usti nad Labem.

Ljubimac navijača

Nakon samo šest mjeseci, Džeko se priključio Teplicama i odmah postao najbolji igrač ove ekipe. Željezničar je za ovog igrača dobio 50.000 eura obeštećenja, a Teplice danas za njegov transfer traže 3 miliona eura.
Mladi reprezentativac Bosne i Hercegovine danas je na meti velikih evropskih klubova. Traže ga praška Sparta, gdje dužnost sportskog menadžera obavlja Jiri Plišek, Bešiktaš, Austrija, ali Džeko, kako kaže, ne razmišlja previše o njima.
- Moj menadžer Irfan Redžepagić brine se o ponudama, a ja se time ne zamaram previše. U Teplicama mi je izuzetno dobro, trener me cijeni, a ljubimac sam navijača. Od dolaska u Češku mnogo sam napredovao. Uslovi su izvanredni, liga jaka. Imam tek 20 godina, vrijeme radi za mene. Samo želim da igram što bolje i da popravim svoje nedostatke - rekao je Džeko.

Poziv selektora

Kako i u narednom ciklusu ima pravo nastupa za mladu reprezentaciju, Džeko se nada da će njegova generacija i dalje blistati.
- Nesretno smo eliminirani od Češke, ali smo pokazali da nimalo ne zaostajemo za velikim reprezentacijama. Nadam se da ću svojim igrama skrenuti pažnju i selektora A-reprezentacije - kaže Edin Džeko.

Z. Š.

Dolazi i Merzić

Samir Merzić, nekadašnji fudbaler Veleža, koji je sa Džekom igrao zajedno u Usti nad Labemu, također, prelazi u Teplice.
Posredstvom menadžera Irfana Redžepagića u Češku je otišlo i pet kadeta. Dado Adrović, Ermin Sokić i Emir Zeba su iz FK Sarajevo otišli u FK Slovačko. Anes Haurdić (Sarajevo) i Muris Mešanović (Radnik Hadžići) su u FK Jablonec.

VELEZ1922
December 16th, 2006, 21:18
Bajramović i Salihamidžić strijelci

Pogotkom Bajramovića Schalke je u Bielefeldu osvojio sva tri boda koja su ga lansirala na čelnu poziciju Bundeslige. Bayern je protutnjao kroz Mainz, dok je HSV prokockao vodstvo u Aachenu.

Teško gostovanje u Bielefeldu uspješno je završilo za Schalke koji je golom Bajramovića u 82. minuti došao do punog plijena. Schalke je bar na 24 sata samostalno preuzeo vodstvo na ljestvici, a nakon sutrašnjeg susreta Werdera i Wolfsburga biće poznat jesenji prvak.

Razliku u kvaliteti Bayern je demonstrirao u Mainzu već u prvom poluvremenu. Seriju je otvorio Salihamidžić, nastavio Makaay da bi točku na visoku pobjedu Bayerna stavili Pizarro i Schweinsteiger.

Minimalnu pobjedu ostvarila je Hertha protiv Eintrachta, a autor jedinog pogotka na utakmici bio je Gimenez. U Cottbusu je gostovao Stuttgart no mreže su mirovale tijekom cijelog susreta.

Nurnberg je slavio protiv Hannovera koji je poveo golom Brdarica, ali su Banović, Schrot i Mnari iz jednaesterca, preokrenuli rezultat u korist Nurnberga. Burno je bilo u Aachenu a Hamburg je propustio pobijediti iako je u dva navrata imao prednost od dva gola. Da stvar po goste bude gora, izjednačujući pogodak za konačnih 3:3 postigao je Reinthard, koji je nesretno pogodio mrežu iza svog vratara. Očito da je ovo bila polusezona iz najgorih noćnih mora za HSV, koji će u proljetnom dijelu voditi veliku borbu za opstanak u Bundesligi.

Bosanac
December 17th, 2006, 04:27
to momci

VELEZ1922
December 18th, 2006, 00:12
Muratović i Škoro namjeravaju napustiti GAK

Ako želimo sebi dobro, moramo otići

Klub je u teškoj finansijskoj situaciji, što se reflektira na ispunjavanje obaveza iz ugovora i kašnjenje plaća igračima

Iako su u proteklom jesenjem dijelu austrijskog prvenstva bili među najboljim fudbalerima GAK-a, Samir Muratović i Alen Škoro namjeravaju napustiti klub iz Graca.
- GAK je u izuzetno teškoj finansijskoj situaciji, što se reflektira na ispunjavanje obaveza iz ugovora i kašnjenje plaća igračima. Ako želimo sebi dobro, onda moramo otići iz kluba - kaže Muratović.
Nekadašnji golgeter Željezničara već ima nekoliko konkretnih ponuda.
- Pregovaram sa Sturmom i njemačkim drugoligašem Munchenom 1860. U kontaktima sam i s dva velika austrijska kluba, ali u ovom trenutku ne mogu reći njihova imena - ističe Muratović.
Škoro je bio blizu odlasku u Rizespor, koji trenira Safet Sušić.
- Transfer u redove turskog prvoligaša bio je aktuelan do prije nekoliko dana, kada mi je Pape javio da će, najvjerovatnije, napustiti Rizespor. U tom slučaju, baš mi se i ne ide u Tursku. Ukoliko do 10. januara, kada počinju pripreme za proljetni dio sezone, ne pronađem klub, morat ću ostati u GAK-u - kaže nekadašnji napadač Sarajeva.

Claudiu-
December 18th, 2006, 00:20
http://www.youtube.com/watch?v=JJK526LGE3c

he will fit the Dinamo Program very well.

BozniaN
December 18th, 2006, 01:18
Nice goal you think that Dinamo will buy him?

Lupi
December 18th, 2006, 22:30
Dinamo has already signed him.

http://www.gsp.ro/images/content/edition/edition.pdf

"Dulăul Bosniac" = "The Bosnian Hound"

BozniaN
December 18th, 2006, 22:36
Cool thanks! :thumbsup:

VELEZ1922
December 21st, 2006, 05:54
Krunic set for Dinamo Kiev?
Bosnian midfielder might switch to Ukranian giant

Tom Tomsk’s midfielder Branislav Krunic is rumoured to be a target for Ukrainian giants Dinamo Kiev after the player’s agent revealed a number of clubs were showing an interest in the Bosnian.

Several clubs interested in Krunic
Krunic’s agent Sandor Varga told Russian sport newspaper Sport Express: “Not only Dinamo are showing an interest in Krunic. FC Moscow and Khimki would like to see him amongst their ranks too. But any offers that suggest terms of a possible contract have not yet been made.” Dinamo president Ihor Surkis responded to the speculation by saying, “An invitation for a trial is down to the player’s agent. I have not heard anything from [Dinamo coach] Anatoly Demyanenko, and without the agreement of the head coach such matters at our club are not determined.”

Krunic wants to get into Bosnia's national team
Krunic is currently out of contract after his agreement with Tom ended at the end of the 2006 season. A move to Ukraine would not be a step into the unknown for the player, who played for Volyn Lutsk before signing for the Siberian club in 2005. He has also figured for Leotar Trebinje and Olimpija Ljubljana. The 27-year old has featured in every Premier League game for Tom this season, hitting the net four times, twice from the penalty spot. However, his good performances in the Russian league have gone unnoticed back home and Krunic is yet to figure in a Euro 2008 qualifying game for Bosnia. A move back to the West could be seen as a good opportunity for him to capture the attention of prospective new coaches of Bosnia.

BozniaN
December 21st, 2006, 11:40
Hope they sign Krunic! :thumbsup:

On kicker.de it says that Hertha is interested in Misimovic

VELEZ1922
December 27th, 2006, 05:52
Intervju: Zvjezdan Misimović, nogometaš Bochuma i reprezentacije BiH

Bolje igrati u Bochumu nego sjediti na Bayernovoj klupi

Trenutno najatraktivniji bosanskohercegovčki fudbaler koji redovno trese mreže njemačkih provoligaša, papetovskog stila, a njemačkog nogometnog odgoja, Zvjezdan Misimović za Dane govori o internetskom dopisivanju s navijačima, Bayernu i Bochumu, Barbarezu i Salihamidžiću, te uzorima

Gol kojeg je Zvjezdan Misimović dao Hamburgeru SV-u podsjetio je na slobodnjake koje je izvodio Michel Platini. To je bio zgoditak pod devedeset, a neuspjela parada golmana Sasche Kirschsteina "samo je ulepšala gol", što bi rekao komentator sa TV kanala Sport Klub. Misimović je trenutno najveći potencijal bosanskohercegovačkog nogometa. Njegovi potezi, driblanja kao u Valenciji protiv Španije kada se ušetao u Casillasov gol, govore o njegovom fudbalskom kodu s ovih prostora - on igra kao da je rođen u Jablanici, a ne u Münchenu, za razliku od Hasana Salihamidžića, njegovog bivšeg suigrača, čija igra i ponašanje sugerišu da je rođen u Bavarskoj, a ne u Jablanici.

Briljantne partije poput one protiv Herthe kada je dao dva gola, najavile su Misimovićev daljnji napredak kada je u pitanju njegov status u jednoj od najjačih liga Evrope. U VfL-u ga vide kao nasljednika omalenog, vižljastog Dariusza Wosza, sigurno jednu od legendi Bochuma. Njegov put do minhenskog Bayerna naravno bio je dug - igrao je za klubove koji su nepoznati i najzagriženijim kladioničarima: SV Nord Lerchenau, TSV Forstenried i SV Gartenstadt Trudering. Za reprezentaciju Bosne i Hercegovine debitirao je 18. 2. 2004 protiv Makedonije.

Jasno da igrači poput Misimovića trebaju našoj najboljoj vrsti, a još je jasnije da ovom nogometnom savezu fudbaleri poput Zvjezdana, nažalost, služe za održavanje njihove kaljuže u kojoj hljeba ima samo za njih, a igara - slabo za sve nas: dabogda kćeri da te Paša uzme, što bi rekla jedna sevdalinka. Zvjezdan je odrastao u Njemačkoj i njemu su spletke u krovnoj kući fudbala očito nerazumljive. Za Dane je vrlo rado govorio iz Bochuma.

DANI: Zvjezdane, tražeći podatke o Vama, naišao sam na, barem za naše nogometne prilike, neobičnu stvar: redovno pišete kolumnu na vlastitom web siteu i to posvećenu navijačima VfL Bochuma. Radite li to iz zadovoljstva ili zbog "njemačke" pristojnosti?

MISIMOVIĆ: Navijači su najbitniji. Bez navijača fudbal nema smisla, bez njih ne bi bilo ničega, ja sam odlučio da napravim site na kojem ću se približiti fanovima. Mislim da je to jako korisno za jednog igrača, da se približi ljudima koji gledaju utakmice, dolaze na stadione. E sad ti što me pitaš radim li to iz zadovoljstva… Naravno, nema tu nikakve pristojnosti, to je čisto zadovoljstvo. Doduše, znao sam da će pisanje na internetu biti dodatni posao za mene, ali, vjerujte mi, ta komunikacija s navijačima vrijedna je svake minute provedene za kompjuterom.

DANI: Pa koliko se ljudi javlja, ima li navijača iz Bosne i Hercegovine koji pišu?

MISIMOVIĆ: Piše mi dosta ljudi. Što je čovjek popularniji, naravno, interesovanje je sve veće. Posebno mi prijaju poruke iz Bosne, to mi je, nekako, posebno zadovoljstvo pročitati.

DANI: Ove godine u Bundesligi Vam ide odlično: postigli ste već pet golova, Herthi ste dali dva, a poseban je bio ovaj u posljednjem kolu Bundeslige protiv Hamburga u 70. minuti. Prošle sezone ste igrali u Drugoj ligi - koliko je ulazak Bochuma u društvo najboljih Vama omogućio da pokažete ono što znate?

MISIMOVIĆ: Ove sezone me dobro krenulo. Zadovoljan sam i igrama u reprezentaciji Bosne i Hercegovine. Uvijek sam vjerovao u sebe, međutim, treba da se poklopi dosta stvari kako bi se jednom fudbaleru otvorila vrata, od kluba, trenera, suigrača, pa do navijača, okruženja... Srećom, u VfL Bochumu se ove sezone desilo. Igrali smo dobro i prošle godine u Drugoj ligi, mada, iskreno, nisam ni želio nastupati u njoj. Imamo sam ugovor, pružio sam koliko sam mogao... No, igrati u Bundesligi je očito druga stvar: tu je motivacija kudikamo veća. Lakše je igrati nego u Drugoj ligi, tu se, ipak, radi o drugačijem fudbalu. Komotnije je igrati, bolji su suigrači, sigurno su to razlozi zbog čega igram dobro u ovoj polusezoni.

DANI: Primarni zadatak Bochuma, jednog od najstarijih njemačkih klubova, jest zadržavanje statusa prvoligaša. S obzirom na odlične igre, ima li ponuda drugih klubova?

MISIMOVIĆ: To je tačno: Bochumu je glavni cilj ostati u Bundesligi. Što se mene tiče, ja ću sigurno igrati najbolje što mogu, da pomognem u ostvarenju tog cilja. Meni ugovor sa klubom ističe u junu, šta će dalje biti ne znam. Mislim da će, ako nastavim s dobrim igrama, ponude doći same od sebe. Ako budem davao golove, kakav sam dao Hamburgu, ne bih se trebao sekirati za budućnost.

DANI: Je li Vas Bayern sputavao, očito da se tamo cijene igrači sa više trke poput Hasana Salihamidžića?

MISIMOVIĆ: Ma, trebaju Bayernu i trkači poput Salihamidžića i tehničari poput mene.

DANI: Ali Karimi, igrač sličan Vama, nikako nije mogao da dođe u prvi plan.

MISIMOVIĆ: To ste u pravu. Postoji dosta razloga bitnih da uspiješ u Bayernu. Meni je bio problem što sam došao iz podmlatka Bavaraca. Čini mi se da tamo više cijene igrače koje kupe. Baš kada sam igrao, trener Ottmar Hitzfeld nije puno računao na mlade igrače, tako da sam se ja odlučio za drugi put. Za mladog igrača, doduše, više nisam ni tako mlad - 24 su mi godine, najbitnije je da igra. Bolje igrati u klubu koji se bori za opstanak nego sjediti na Bayernovoj klupi. U sezoni odigraš pet-šest utakmica, uđeš u igru kada je rezultat odlučen - to je za mladog igrača pogubno i deprimirajuće.

DANI: Gledajući Vas i u dresu reprezentacije i u dresu Bochuma, čini mi se da igrate poboljšanu verziju Balkan-nogometa, neočekivani potezi su tu - malo ste "komotniji" od kolega iz Bundesa. Rodonačelnik takve igre je Safet Pape Sušić, a Hristo Stoičkov je takvu vrstu nogometa doveo na najviši nivo. Ko su Vaši omiljeni fudbaleri sa prostora sa kojeg potičete?

MISIMOVIĆ: Velika mi je čast kada me porede sa Safetom Sušićem. Nisam ga gledao kako igra, ali, istina, mnogo ljudi mi je reklo da ih podsjećam na njega, da moji potezi liče na njegove. Moj uzor je Zidane. Njegov odnos prema igri, karakter, uvijek me fascinirao. U svakom pogledu.

DANI: Pod slovom "B" na web stranici govorite o Bosni i Hercegovini, svojoj domovini, u kojoj niste rođeni, ali za koju ste itekako vezani. U ovom magazinu ste ranije spomenuli kako je najzaslužniji za Vaš dolazak u reprezentaciju BiH Hasan Salihamidžić.

MISIMOVIĆ: Sve je krenulo preko Hasana Salihamdžića. On me je predložio direktoru Pašaliću i tako je krenulo. Bosna i Hercegovina je moja zemlja, naravno da mi je čast igrati za nju, tu valjda niko ne bi trebao imati bilo kakvih dilema. Iako sam rođen u Münchenu, meni Bosna puno znači. Dolje mi živi brat, tačnije u Jablanici, selu pored Bosanske Gradiške.

DANI: Često spominjete i Gerlanda Hermanna, trenera koji ti je puno pomogao u karijeri.

MISIMOVIĆ: On mi je puno pomogao dok sam bio u mlađim selekcijama. Uvijek je bio čovjek od riječi, govorio je u lice sve što misli, i pozitivno i negativno.

DANI: Kako gledate na ovaj jesenji dio Bundeslige - je li za Vas neočekivano da su na vrhu Werder, Schalke i Stuttgart, Bayern je tek četvrti, dok u Ligi prvaka igra vrlo dobro?

MISIMOVIĆ: Bayern je imao toliko reprezentativaca koji su igrali na Svjetskom prvenstvu, nisu se mogli ni odmoriti ni pripremiti kako treba, tako da je donekle i očekivano što Bayern zaostaje. Ipak, oko titule bi Bayern i Werder trebali odlučivati. Werder igra bolji fudbal, najljepši u Njemačkoj, ali to naravno nije uvijek presudno. Ove godine u Bundesu se dešavaju čudne stvari - Bayern je gubio od Hanovera koji je bio tada zadnji na tabeli, pa evo sad ovo kolo neriješeno Bayern - Mönchengladbach na Alianz Areni.

DANI: Znači ovdašnjim kladioničarima savjetujete da izbjegavaju Nijemce. No, šta mislite o pismu koje je uputilo 13 reprezentativaca, među kojima je i Vaše ime navedeno kao jedno od potpisnika?

MISIMOVIĆ: Ne bih o tome.

DANI: Šteta što ne želite razgovarati na tu temu, jer je pismo reprezentativaca bio dobar povod da se u Nogometnom savezu počnu rješavati ogromni problemi i kriminal. Šta je po Vama rješenje?

MISIMOVIĆ: Sljedeći korak bi trebao biti angažiranje novog selektora. Ipak mislim da smo mi igrači glavni krivi - rezultat se pravi na terenu. Sa Sliškovićem, vjerujem kao i drugi igrači, imao sam korektan odnos. On je dobar trener. Međutim, desili su se ti porazi... i snovi o odlasku na Evropsko prvenstvo su se raspršili isto brzo kako su i došli.

Salihamdžić i(li) Barbarez

Dva velikana iz Bundesa

- Salihamidžić i Barbarez igraju na različitim pozicijama, teško ih je porediti, teško je reći ko je od njih dvojice bolji igrač. Dovoljno je podsjetiti da je Sergej bio najbolji strijelac lige. Ima druge kvalitete u odnosu na Hasana, koji je, opet, osvojio toliko pehara s Bayernom da se s pravom ubraja u najtrofejnije igrače. To nije mala stvar i nema puno igrača koji tako dugo i standardno mogu nastupati u Bayernu. Pogotovo stranih igrača. Meni je s obojicom bilo zadovoljstvo igrati, to su dva velikana.

Zloca
December 27th, 2006, 20:01
I just uploaded the video of Ibisevic against Bayern to youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=TcYw6J5NADo
He played a very very sold game !!
Bajramovic header
http://www.youtube.com/watch?v=SPInyidpKqw

Zloca
December 27th, 2006, 21:01
http://www.kicker.de/fussball/2bundesliga/startseite/artikel/359407
I'm not sure how many of you saw this, but our SUPER Star Jelic only had 36 minutes played minutes so far this season.

VELEZ1922
December 28th, 2006, 00:16
There is a rumor that he might sign with 2.Bundesliga Wacker Burghausen

Zloca
December 28th, 2006, 00:24
I don't think he will do well, where ever he goes in the BL!

VELEZ1922
December 28th, 2006, 00:27
Bh. internacionalac Marko Topić za "Dnevni avaz"

Očekujem Muzurovićev poziv

Za reprezentaciju posljednji put igrao prije četiri i po godine

Na Novu godinu, 1. januara, Marko Topić će napuniti 31 godinu. Rođendan će proslaviti u Bazelu u krugu porodice. Već 10. januara mora biti u Rusiji, na početku priprema svog kluba Kryla Sovyetov za novo prvenstvo.
Sa Topićem smo razgovarali ponajviše o povratku u reprezentaciju. Posljednji nastup u dresu BiH Topić je upisao u Zagrebu 7. aprila 2002. godine, kada smo od Hrvatske izgubili s 0:2. U svom prvom istupu poslije imenovanja, novi selektor Fuad Muzurović izjavio je za naš list da računa na Topića te da će ga pokušati vratiti u reprezentaciju.

Na raspolaganju sam

- Ako je selektor najavio, sigurno će me zvati. Dok ne obavimo razgovar ne mogu reći hoću li ponovo igrati za reprezentaciju. Na raspolaganju sam i, ako razgovori budu korektni, nema razloga da ponovo ne obučem državni dres.
Sa Muzurovićem sam uvijek imao sjajan odnos. Kod njega sam debitirao za A-reprezentaciju. Bilo je to u Tunisu. Muzurović je išao sa nama i na Mediteranske igre u Bari. Dobro se poznajemo - rekao je Topić u telefonskom razgovoru za "Dnevni avaz".
Zbog sukoba sa Blažom Sliškovićem, Topića nije bilo u državnom timu u posljednje četiri i po godine. O toj temi korpulentni napadač ne želi govoriti ni danas.
- Rekao je da neću igrati dok je on selektor. Dok je njega bilo, mene nije. Neki se ljudi, jednostavno, ne mogu slagati, a takav je bio naš slučaj. Putevi su nam se razišli i gotova priča.
Kada je 1997. Topić zaigrao za mladu reprezentaciju, glavnu je ulogu imao Muhamed Konjić, njegov nekadašnji suigrač u Zurichu. Nakon mlade reprezentacije, Marko je u A-selekciji, uglavnom, sjedio na klupi i čekao priliku.

Gol Hrvatskoj

- Prvo sam igrao kod Nermina Hadžiahmetovića u mladoj reprezentaciji. Igrali smo dobro. Husnija Arapović je bio selektor mediteranske reprezentacije na Igrama u Bariju. Pobijedili smo Hrvatsku 1:0, a ja sam dao gol. Te ću se utakmice vječno sjećati. U A-reprezentaciji sam igrao kod Mušovića, Hadžibegića i Smajlovića. Jedino sam problem imao sa Sliškovićem.
Nikada neću zaboraviti gol koji sam postigao Češkoj, kada smo izgubili na Koševu. Iako nismo pobijedili, još su mi dvije utakmice veoma drage zbog istinskog asa Mehe Kodre, sa kojim je bila velika čast i poseban doživljaj igrati. Bilo je to u Mađarskoj (1:1) te u Češkoj, kada smo poraženi s 0:3 - govori Topić.

A. NOVALIJA

Redovan sa Rahimićem i Spahićem

U Rusiji se Topić druži sa ostalim bh. nogometašima koji nastupaju u ovoj zemlji.
- Redovno se čujem i vidim sa Rahimićem i Spahićem. Tu je sada i mladi golman Jakupović. Stalno smo u telefonskom kontaktu, a vidimo se kad god imamo priliku. Najviše sam sa Rahimićem, kojeg znam iz mlade i mediteranske reprezentacije. Kad god sam u Moskvi, vidimo se i odemo na večeru - kaže Topić.

Ugovor još godinu

Prvenstvo Rusije Kryla Sovyetov su završila na desetom mjestu. Topić je odigrao 25 utakmica i postigao sedam golova. Ugovor ga veže s klubom do decembra 2007. godine.
- Sezona je mogla biti bolja, ali ja sam zadovoljan. Igrao sam dobro, davao i namještao golove, a dosta je penala na meni napravljeno. Zadovoljni su i poslodavci, što je najvažnije. S finansijske strane, odlično je i nemam se na šta požaliti.
Nakon prvenstva, trener Gadzi Gadzijev, koji me doveo ovdje, napustio je klub i trenutno pregovara sa moskovskim Dinamom. Rekao je da će me odvesti u novi klub ako postane trener. Volio bih preseliti u Moskvu, ali i ako se to ne desi odmah, godina nije duga.

Lična karta

Rođen: 1. januara 1976. u Orašju.
Karijera: Will, Sion, Zurich, Monza, Varteks, Austria Beč, Energie Cottbus, Wolfsburg, Kryla Sovyetov. Ukupno 282 utakmice, 47 golova.
Reprezentacija: 21 nastup za A-selekciju BiH, postigao dva gola.

Zloca
December 28th, 2006, 00:35
I like Topic, he is a man with character. Nothing but respect for him!

Manijak
December 28th, 2006, 04:24
Nice stuff by Vedo.

And good stuff on the Topic front!

Zloca
December 28th, 2006, 04:29
Yea, I actually put effort in uploading it to Youtube

Manijak
December 28th, 2006, 04:32
Yea, I actually put effort in uploading it to Youtube

and thank you for that...

where are my manners? :pp

Zloca
December 28th, 2006, 04:39
lol :P

VELEZ1922
December 29th, 2006, 01:40
Pehliću ”Zlatna kopačka”
S. ŠIŠIĆ

28.12.2006 19:09

Edin Pehlić, bivši fudbaler Sarajeva, dobio je "Zlatnu kopačku" Litvanije na svečanosti koju je upriličio njegov sadašnji klub Kaunas. Ovo priznanje nekada mladi reprezentativac Bosne i Hercegovine je dobio jer je u nedavno završenoj sezoni prvenstva Litvanije postigao 14 golova za Kaunas, tim koji je ubjedljivo osvojio šampionsku titulu ove zemlje. Kaunasu je to bila sedma titula prvaka u posljednjih osam sezona, a niz im je u prošloj sezoni prekinula ekipa Ekranasa.

"Izuzetno sam počašćen 'Zlatnom kopačkom', a veliko zadovoljstvo mi je i činjenica da sam u izboru naših navijača za najbolje igrače Kaunasa osvojio drugo mjesto, iza žive legende kluba Andreusa Velicke", istakao je Pehlić, dodavši:
"Drago mi je što je u prošloj sedmici za selektora 'A' reprezentacije Bosne i Hercegovine izabran Fuad Muzurović, veliki stručnjak, ali i čovjek. Nadam se da ću kod Muzurovića dobiti priliku da dokažem kvalitet i u našem nacionalnom timu, naravno ako selektor smatra da sam zaslužio poziv, te ako nastavim sa dobrim igrama u Litvaniji".

Vladimir Romanov je vlasnik Kaunasa i slavnog škotskog kluba Harts, a mnogi najbolji igrači litvanskog višestrukog prvaka u prošlosti su dobili priliku za dokazivanjem i na Ostrvu.

"Olakšavajuća okolnost za napredak u karijeri je i to što je Romanov vlasnik Hartsa. Nije isključeno da se uskoro okušam u prvenstvu Škotske, što bi za mene predstavljalo veliku stvar. Ipak, unaprijed o tome ne bih previše govorio, ali ne krijem da maštam da zaigram na Ostrvu", kaže Pehlić.

VELEZ1922
December 29th, 2006, 22:24
Vedin Music u januaru, najvjerovatnije, napusta Torino

Nas reprezentativac iz Torina, Vedin Music, koji je u ovoj sezoni odigrao samo 20-tak minuta za Bikove (21. oktobar - Cagliari - Torino 0:0), najvjerovatnije ce u januaru napustiti Italiju.

- Mozda cu karijeru nastaviti u Njemackoj, kaze Vedin Music.

* Mozete li biti malo konkretniji - o kojem klubu se radi?
- Keln. Zvao me je moj menadzer i rekao da su celnici Kelna pregledali moju kasetu. Uglavnom, zadovoljni su vidjenim, a sad trebaju jos sjesti,
te dogovoriti sve detalje.

* U posljednje vrijeme se spominje i mogucnost da cete pojacati Sarajevo na putu do dvostruke krune?
- Nema nista od toga. Ne znam ko prica te price?

* Informacija je procurila iz Uprave kluba sa Koseva?
- Ma nema teorije. Trenutno, uopcte ne razmisljam o povratku u BiH. Mozda ce to biti za tri ili cetiri godine, ali o tome je jos rado govoriti.

* Zasto?
- Jednostavno, dobro, ustvari odlicno se osjecam. A takodje, za godinu dana trebam dobiti stalnu dozvolu boravka u Italiji. I to je jedan od bitnih razloga zbog kojeg jos ne mislim na povratak u Sarajevo ili bilo koji drugi nas klub.

* Hocete li uzeti italijanski pasos?
- Ne. Rijec je samo o boravku, koji je malte ne k’o pasos, ali se produzava svakih 10 godina. Takodje, i ako odem u Njemacku, odnosno Keln, planiram da mi porodica ostane u Torinu, kako ne bi gubili mjesto boravka.

* Kakva je situacija u Torinu - ima li sta novo?
- Nema nista novo. Jednostavno, nedaju mi da igram.

* Izabranici Alberta Zaccheronia dobro guraju u Seriji A?
- Ide dobro, ali i kad je islo lose, popularni Zac nije nista mijenjao. Uvijek sam blizu ekipe, ustvari medju 20 fudbalera, koji pred svaku utakmicu idu u karantin, ali mi sef ne pruza sansu da igram.

* Tako blizu, a tako daleko?
- Tacno, za kraj kaze Music.

VELEZ1922
December 29th, 2006, 22:28
Salihović: Zaslužio sam Muzurovićev poziv

Mladi Sejad Salihović, sa šest pogodaka, najbolji je strijelac TSG Hoffenheima u dosadašnjem djelu sezone.

Nalazimo se na drugom mjestu i s pravom se možemo nadati plasmanu u Drugu ligu. Igrao sam dobro jesenji dio i sa šest pogodaka sam najbolji strijelac momčadi. - kaže 23-godišnji Salihović.

O nastavku karijere kaže: Imam nekoliko ponuda iz Belgije i Nizozemske, ali ne želim otići po svaku cijenu. Ukoliko izborimo plasman u viši rang, sigurno ostajem u Hoffenheimu.

Kako slabo pratim dešavanja u Bosni i Hercegovini, nisam ni znao da smo dobili novog izbornika. Nadam se da sam igrama u mladoj selekciji zaslužio priliku zaigrati za A reprezentaciju, smatra Salihović i dodaje: Još ne mogu prežaliti što se mladi nisu uspjeli plasirati na Europsko prvenstvo. Da su u Sarajevu igrali Ibričić i Maksumić, sigurno bi izbacili Čehe

VELEZ1922
December 29th, 2006, 22:29
Zeba: Drago mi je da me se Muzurović sjetio

Najbolji igrač slovenskog Maribora u 2006. godini, Zajko Zeba, oduševljen je riječima novog izbornika Bosne i Hercegovine koji je u par navrata izjavio da ozbiljno računa na ovog igrača.

Nisam imao priliku susrest Muzurovića, ali mi je drago što me se sjetio i da sam među kandidatima za naš najbolji tim. Mislim da sam igrama u Mariboru zasluži poziv i ranije. - kaže bivši igrač Želje i Zrinjskog.

Zeba s Mariborom ima ugovor do 31. 5. 2007. godine, a slovenski klub mu nudi novi, podebljani ugovor.

Nisam još načisto šta ću i kako. U Mariboru mi nude novi ugovor, ali se ja još nećkam, kaže Zeba.

Kako neslužbeno saznajemo za Zebu je ozbiljno zagrizao jedan klub iz Rusije.

VELEZ1922
January 3rd, 2007, 01:03
Vule Trivunović karijeru nastavlja u Rusiji
S. BASARA

02.01.2007 17:39

Vule Trivunović, reprezentativni štoper i član jesenjeg prvaka Premijer lige Bosne i Hercegovine Sarajeva, u nastavku sezone igraće u ruskom Himkiju.

Klub iz predgrađa Moskve ljetos je izborio palsman u rusku Premijer ligu, a uprava ovog kluba poslije stabilizacije u eliti ima i evropske ambicije, a Trivunović je potpisao ugovor na tri godine. Finansijski detalji nisu objelodanjeni.
"Srećan sam i zadovoljan raspletom, drago mi je što ću imati priliku da se okušam i u ruskom fudbalu koji je posljednjih godina u usponu. Brzo sam se dogovorio s ljudima iz Himkija, a u cijelom transferu mi je pomogao Eljver Rača i ovim putem želim da mu se zahvalim. Sada već bivšim saigračima iz Sarajeva želim sve najbolje u anstavku sezone i nadam se da će i bez mene osvojiti titulu šampiona koju Sarajevo čeka mnogo godina", rekao je Vule Trivunović, koji je neposredno prije novogodišnjih praznika potpisao ugovor sa ruksim premijerligašem.

Nove saigrače stameni defanzivac upoznaće 9. januara kada ekspedicija Himkija dolazi u Pulu na pripreme. Do tada za Trivunovića traje odmor u rodnoj Banjaluci.

"U Pulu putujem za šest dana i nadam se da ću opravdati povjerenje ruskih poslodavaca i dokazati da nisu pogriješili što su me angažovali. Novi klub je za mene novi motiv, ali i prilika za dokazivanjem u jednoj od najjačih evropskih liga. Nadam se da neću razočarati, vjerujem da će me i povrede zaobići što je jako bitno u svakoj inostranoj karijeri. Vjerujem u sebe i činjenicu da ću sve oduševiti u Himkiju. Jedva čekam da upoznam nove klupske drugove među kojima je i Slovenac Nastja Čeh koji je takođe potpisao ugovor prije Nove godine", istakao je Trivunović.

VELEZ1922
January 3rd, 2007, 01:05
Hrgoviću se ne ide iz Splita

Proteklih dana dosta se pisalo o tome gdje će reprezentativac Bosne i Hercegovine i jedan od najboljih igrača splitskog Hajduka, Mirko Hrgović, nastaviti svoju karijeru.

Mnogi me zovu, nude mi ugovore, ali još nisam dobio konkretnu ponudu. Da vam iskreno kažem, nije mi žao. - kaže Hrgović i dodaje: Mogu vam reći da mi se baš ne ide, Hajduk se bori za naslov i neće mi biti krivo ako ostanem.

Hrgović s Hajdukom oma otvoren ugovor, tako da može otići kad poželi. Računam da ću s predsjednikom Grgićem ovih dana sjesti i sve definirati. Nisam opterećen odlaskom, zapravo radije bih ostao. rekao je bosanskohercegovački reprezentativac za Jutarnji.

I drugi bh. reprezentativac koji nosi dres Hajduka, Dario Damjanović, na meti je mnogih klubova. On s Hajdukom ima ugovor do kraja ove sezone, a Splićani su već odbili dvije ponude bečkog Rapida uz obrazloženje da s Damjanovićem žele produžiti postojeći ugovor.

VELEZ1922
January 3rd, 2007, 05:17
old article about Salihamidzic as a young player,its in German though

http://img412.imageshack.us/my.php?image=bracojg5.jpg

BozniaN
January 3rd, 2007, 13:00
A rumour from becka-raja...

Dzemo Berberović 5.2.2007e putuje u Belgiju da potpise za Anderlecht.

Zloca
January 3rd, 2007, 14:17
Reds set sights on rising star
By Kent Hedlundh - Created on 8 Dec 2006

MEET YOUR REDS HERO MEET YOUR REDS HERO
Grab the chance to make your Liverpool hero PFA player of the month! Get VIP match treatment and a signed photo
Related links
Team Pages:

* Liverpool

Falkenberg teenager Astrit Asdarevic believes he is on the cusp of winning a deal with Liverpool.

The 16-year-old has just returned from a second trial with The Reds and is reported to have impressed the club's academy coaches.

"I got the impression that they want me to move there as soon as possible," Asdarevic told Hallands Nyheter. "It went really well."

Asdarevic admits he has been overwhelmed with the recent chain of events and is in two minds over which path to take.

"I have just returned from England and it's hard to consider everything right now," he added.

"I am very keen to go. It's a world-class club and I could get a chance that might never come back, so it's hard to reject it.

"But at the same time, I am not sure if it will be the right choice. It might be better to play another season in Superettan.

"I don't know"
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=434061&CPID=8&clid=14&lid=&title=Reds+set+sights+on+rising+star

I'm not sure if anyone ever saw this, so I figure I would post it. This kid has both Swedish and Bosnian Citizenship.

Zloca
January 3rd, 2007, 17:45
Milko Trisic
http://www.alemannia-aachen.de/v1/2006_2007_alemannia2/mannschaft/883.spieler_detail_am.htm
Never heard of him before

Zloca
January 3rd, 2007, 17:51
Počeo Bajramski malonogometni turnir

U dvorani Mirza Delibašić KSC Skenderija u Sarajevu danas je počeo tradicionalni 15. bajramski me unarodni turnir u malom nogometu "Sarajevo 2006.

U prijepodnevnom programu odigrani su susreti prvog kola, te postignuti sljedeći rezultati:

Grupa 1:
Sarajevo - Ulcinj 3:1
Željezničar - Velež 4:4

Grupa 2:
Čelik - Modriča 3:2
Orašje - Vrbanjuša 0:5

Turnir se nastavlja u 16.30 sati susretom izme u Vrbanjuše i Modriče. Svečano otvaranje je u 17.45, dok je u 18.00 sati na rasporedu derbi meč izme u Sarajeva i Željezničara.

Treće kolo na rasporedu je u četvrtak, a isti dan će se odigrati polufinale i finale.

Organizator turnira je FK Vrbanjuša, a prošlogodišnju titulu brani Sarajevo.

VELEZ1922
January 3rd, 2007, 18:12
Eldin Jakupovic, golman moskovske Lokomotive

Zelim braniti za BiH

Ocekujem poziv selektora Muzurovica. A, ako ga dobijem, znam da cu ga opravdati

Eldin Jakupovic, krsni Krajisnik koji je rodjen u Jakupovicima nedaleko od Kozarca u kome je prve nogometne korake napravio najbolji krajiski igrac Husnija Fazlic, zimski odmor provodi u rodnom kraju.- U rodni kraj, gdje ce ostati do 8. januara, stigao sam u drustvu roditelja i djevojke, kaze Jakupovic, koji je Kurban Bajram i Novu godinu proslavio u drustvu sa reprezentativcem BiH iz Zagreba Senijadom Ibricicem u restoranu ''Stara basta'' u Kozarcu.

Podsjetimo, Jakupovic je debitovao za reprezentaciju BiH U-21, koju je uspjesno vodio Ibro Zukanovic, a dobio je i poziv bivseg selektora Blaza Sliskovica da brani boje naseg ''A'' tima, ali se nije odazvao. Navodno, zbog povrede, ali i poziva iz Svajcarske... - Nisam se mogao odazvati zbog povrede, a kasnije me selektor Sliskovic vise nije zvao, tvrdi Jakupovic. – Zelim branti za reprezentaciju BiH, jer to je moja drzava. Moj suigrac iz Lokomotiva Emir Spahic me detaljno upoznao sa stanjem u bh. Nogometu.
Na konstataciju da je za novog selektora izabran Fuad Muzurovic, Jakupovic dodaje: - Ocekujem poziv selektora Muzurovica. A, ako ga dobijem znam da cu ga opravdati. Iako je bio na pripremama sa reprezentacijom Svajcarske, Jakupovic nam je potvrdio da nikada nije upisan u sluzbeni zapisnik meca... - Imam pravo nastupa za reprezentaciju BiH, za kraj kaze Jakupovic.

Ponude iz Njemacke

Jakupovic ima 22. godine, a vec devet mjeseci je clan moskovskog Lokomotiva. Medjutim, u posljednje vrijeme nije bio standardan.
- Ima dvije ponude iz Njemacke, jedna je iz Bochuma, a druga tajna. Imam veliku zelju da branim u jednom velikom njemackom ili engleskom klubu. Ko zna, mozda ce mi se to i ostvariti... - kaze Jakupovic.

Zloca
January 3rd, 2007, 18:38
I don't know what to say about this kid anymore. He needs to stop wearing his pants tooooo tight

BozniaN
January 3rd, 2007, 19:02
ohohoh whats up the Swiss dont want him anymore?

Drenica
January 3rd, 2007, 20:11
Reds set sights on rising star
By Kent Hedlundh - Created on 8 Dec 2006

MEET YOUR REDS HERO MEET YOUR REDS HERO
Grab the chance to make your Liverpool hero PFA player of the month! Get VIP match treatment and a signed photo
Related links
Team Pages:

* Liverpool

Falkenberg teenager Astrit Asdarevic believes he is on the cusp of winning a deal with Liverpool.

The 16-year-old has just returned from a second trial with The Reds and is reported to have impressed the club's academy coaches.

"I got the impression that they want me to move there as soon as possible," Asdarevic told Hallands Nyheter. "It went really well."

Asdarevic admits he has been overwhelmed with the recent chain of events and is in two minds over which path to take.

"I have just returned from England and it's hard to consider everything right now," he added.

"I am very keen to go. It's a world-class club and I could get a chance that might never come back, so it's hard to reject it.

"But at the same time, I am not sure if it will be the right choice. It might be better to play another season in Superettan.

"I don't know"
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=434061&CPID=8&clid=14&lid=&title=Reds+set+sights+on+rising+star

I'm not sure if anyone ever saw this, so I figure I would post it. This kid has both Swedish and Bosnian Citizenship.

The kid is albanian ;) His name is originally Astrit Hajdari, but his father Agim lived and played in Serbia where Astrit was born so they changed his surname.

Yashimi Nakitu
January 3rd, 2007, 20:38
Sarajevo and Zeljo tied 3-3, while the Velez game is still underway I think (they're not showing it now)

The final and the game for the 3rd spot will be shown on Hayat tommorow.

BozniaN
January 3rd, 2007, 20:50
Zeljo - Sarajevo was pretty nice, had some cool moves :thumbsup:

VELEZ1922
January 4th, 2007, 01:17
Danas vjerovatno pregovora sa Rahimićem
S. ŠIŠIĆ

03.01.2007 18:53

Fuad Muzurović, novi selektor fudbalske "A" reprezentacije Bosne i Hercegovine, danas bi se trebao sastati sa Elvirom Rahimićem, fudbalerom moskovskog CSKA i potencijalnim kandidatom za dres naše državne reprezentacije. Sa druge strane, sastanak s Markom Topićem, takođe kandidatom za "A" selekciju, biće upriličen najvjerovatnije 11. januara.

"Velike su šanse da se Rahimić pojavi sutra (danas, op.a) u Sarajevu, na finalnoj utakmici Bajramskog turnira u malom fudbalu. Nije isključeno da dodijeli i jednu od nagrada. Ukoliko dođe, naravno da ćemo se sastati i u ozbiljnom razgovoru pokušati otkloniti sve prepreke oko njegovog nastupa za našu "A" reprezentaciju. Ista situacija je i s Topićem. On je protekle praznike proveo u Švajcarskoj, tako da nije bilo objektivnih mogućnosti da se sastanemo. U Sarajevo će doći 11. januara i tada ću i s njim popričati o svemu, a naravno glavna tema razgovora biće njegov povratak u reprezentaciju", rekao je Muzurović, dodavši da je već obavio razgovore sa Džemalom Berberovićem i Zajkom Zebom, te da je od njih dobio usmenu potvrdu da će se odazvati na prvu reprezentativnu akciju u ovoj godini.
Muzurović još čeka potpis ugovora s Nogometnim/Fudbalskim savezom BiH. Ranije je najavljeno da će sve formalnosti biti privedene kraju do 10. januara.

"Nadam se da ću do predviđenog roka sve riješiti. Potpisivanje ugovora koči me i u odabiru saradnika. Ne želim u javnosti kalkulisati sa imenima. Sve će biti poznato poslije parafa ugovora sa Savezom", ističe Muzurović.

VELEZ1922
January 4th, 2007, 01:18
Marko Maksimović: Od mog povratka u Borac nema ništa
S. BASARA

03.01.2007 19:13

Marko Maksimović, mladi reprezentativac BiH, nalazi se na odmoru u rodnoj Banjaluci. Formu pokušava da zadrži nastupom na turniru u malom fudbalu "Borik 2007" gdje igra za ekipu "MekMilan", jednu od favorita takmičenja.

Ove zime pojavila se informacija da će Maksimović napustiti hrvatskog prvoligaša Pulu i da će promijeniti sredinu, mnogi su nagađali, spekulisali gdje će borbeni vezista, čak se pominjao povratak i u banjalučki Borac odakle je prije dvije sezone otišao prvo u Zagreb, a potom i Pulu.
"Od povratka u Borac nema ništa, ugovor me veže s Pulom i ostajem u ovom jadranskom prvoligašu. U Istri mi je lijepo, dobro sam se uklopio, najveće društvo i podrška mi je Mahir Iftić, Bišćanin, koji će takođe ostati. Dakle, karijeru nastavljam gdje sam je i počeo u ovoj sezoni, a to je u dresu Pule. Borcu želim sve najbolje, ali moj povratak na Gradski stadion nije u planu ove zime. Za budućnost ko zna", rekao je Maksimović.

Prije Nove godine novi trener Puljana postao je Nenad Gračan, bivši strateg Rijeke i Hajduka, koji je s klubovima s "Kantride" i "Poljuda" imao odlične rezultate.

"Gračana u Hrvatskoj smatraju za jednog od najkvalitetnijih stručnjaka, ali bez obzira na promjenu na klupi nemam kompleks niti strah. Dokazaću se i njemu radom, kvalitetom i dobrim igrama. Pred nama je grčevita borba za opstanak u društvu najboljih, a samim dolaskom Gračana te šanse su nam znatno uvećane. Vjerujem da će Pula i naredne sezone igrati u najjačoj hrvatskoj ligi", istakao je Maksimović.

VELEZ1922
January 4th, 2007, 01:40
Zlatan Bajramovic o povratku u "A" tim

*Novi-stari selektor Fuad Muzurovic je najavio da ce Vam poslati poziv za naredne reprezentativne akcije. Jeste li promijenili odluku o igranju za nas drzavni tim?

- Ne, nisam... Ne znam zasto me to pitate u svakom razgovoru ? Kakav bi ja bio covjek kad bi tako mijenjao misljenje i gazio svoje rijeci - nikakav... Znaci, stojim iza svake moje rijeci, a sto se tice reprezentacije, povratak u drzavni tim je moguc tek kad se ispune nasi zahtjevi, za kraj kaze Bajramovic, koji je sa suprugom, djecom i prijateljima novogodisnje blagdane docekao u Danskoj.

Bosanac
January 4th, 2007, 04:18
I don't know what to say about this kid anymore. He needs to stop wearing his pants tooooo tight

LOL

Manijak
January 4th, 2007, 21:49
Kicker, probably the most reputable fudbal magazine has ranked Misimovic as the 2nd best offensive midfielder, and Bajramovic as the 4th best defensive midfielder in Germany.

Ero
January 5th, 2007, 01:37
Was hercegovac Soldo the top defensive midfielder again?

link?

Manijak
January 5th, 2007, 01:53
Was hercegovac Soldo the top defensive midfielder again?

link?

No. He was nowhere on the list.

Defensive
http://www.kicker.de/fussball/bundesliga/startseite/artikel/359693/

Offensive
http://www.kicker.de/fussball/bundesliga/startseite/artikel/359711/

Zloca
January 5th, 2007, 01:56
impressive considering Bajramovic doesn't get all that much playing time.

VELEZ1922
January 5th, 2007, 02:00
I think Bajramovic should have been 2nd, he is better than Pardo and Mnari, Misimovic's rank was right,he has been great but Diego has been spectacular.

Manijak
January 5th, 2007, 16:49
?
He has only come on as a sub in one game, he has started in 13.

barbarez01
January 5th, 2007, 17:15

?? what bajramovic are you talking about ?? hehehe:pp

Zloca
January 5th, 2007, 17:23
ohhh, I miss read lol

Ero
January 5th, 2007, 21:04
oh, Soldo retired, my bad.

He was top of the list many many years in a row.

arantes
January 5th, 2007, 22:05
Muratović i Škoro namjeravaju napustiti GAK

Ako želimo sebi dobro, moramo otići

Klub je u teškoj finansijskoj situaciji, što se reflektira na ispunjavanje obaveza iz ugovora i kašnjenje plaća igračima

Iako su u proteklom jesenjem dijelu austrijskog prvenstva bili među najboljim fudbalerima GAK-a, Samir Muratović i Alen Škoro namjeravaju napustiti klub iz Graca.
- GAK je u izuzetno teškoj finansijskoj situaciji, što se reflektira na ispunjavanje obaveza iz ugovora i kašnjenje plaća igračima. Ako želimo sebi dobro, onda moramo otići iz kluba - kaže Muratović.
Nekadašnji golgeter Željezničara već ima nekoliko konkretnih ponuda.
- Pregovaram sa Sturmom i njemačkim drugoligašem Munchenom 1860. U kontaktima sam i s dva velika austrijska kluba, ali u ovom trenutku ne mogu reći njihova imena - ističe Muratović.
Škoro je bio blizu odlasku u Rizespor, koji trenira Safet Sušić.
- Transfer u redove turskog prvoligaša bio je aktuelan do prije nekoliko dana, kada mi je Pape javio da će, najvjerovatnije, napustiti Rizespor. U tom slučaju, baš mi se i ne ide u Tursku. Ukoliko do 10. januara, kada počinju pripreme za proljetni dio sezone, ne pronađem klub, morat ću ostati u GAK-u - kaže nekadašnji napadač Sarajeva.

Could anybody translate this article for me and/or tell me if it is still of interest? I know that Skoro is rumoured with several clubs, at the moment expecially with Lokeren (and would not miss him too much), but there's nothing about Muratovic (who I would definitely miss) on Austrian media.

Thanks in advance! :)

Bosanac
January 5th, 2007, 23:51
In a nut shell:

Muratovic and Skoro plan on leaving GAK. they believe that due to the club's financial troubles, If they want to do good by themselves they need to leave asap.

Muratovic is talking to Sturm, 1860 Munich and 2 other big Austrian clubs whose names he can't mention

Skoro is most likely to go to Rizespor in Turkey whose coach is BiH legend Safet Susic.

VELEZ1922
January 6th, 2007, 01:56
Ibričić: Jedva čekam povratak na teren

Nakon operacije koljena, mladi reprezentativac Bosne i Hercegovine i prvotimac Zagreba, Senijad Ibričić, oporavlja se u Selcama.

Oporavak ide po planu. Sredinom januara ću imati ponovni pregled nakon čega ću znati hoću li sa Zagrebom na pripreme 21. ovog mjeseca. - kaže Ibričić.

Ipak, kako saznajemo trener Zagreba, popularni Miroslav Blažević, rekao je da će povesti našeg reprezentativca na pripreme bez obzira na njegovo zdravstveno stanje.

Zvao me je izbornik Muzorović i raspitivao se za moje zdravlje. Također mi je rekao da najozbiljnije računa na mene. To mi je svakako dodatni motiv. Inače, živim za dan kad ću se vratiti na treren, izjavio je Senijad Ibričić

VELEZ1922
January 6th, 2007, 02:02
Skoro is on trial with Belgian club Sporting Lokeren.

http://www.sporting.be/content/html/imager/imager.asp?Dir=Training&Image=DSC_2548.jpg&Page=

VELEZ1922
January 10th, 2007, 02:57
Selver Hodzic: Ocekujem Muzurovicev poziv

Brcak, Selver Hodzic, stoper svicarskog Thuna ovih dana boravi u Brckom, gdje je dosao na kratki odmor, koji je iskoristio za obilazak rodbine i prijatelja.

* Imate li konkretnih ponuda za nastavak karijere?
- Naravno da ima, ali jos uvijek nisam siguran koju cu odabrati. Najvjerovatnije, tek pocetkom ljeta cu razmisliti o nastavku karijere u nekoj drugoj ekipi, - kaze Hodzic.
* U decembru Vam je Thun ponudio novi ugovor?
- Vec sam odbio dvije varijante ugovora, a isto planiram da uradim i trecom, jer nakon zavrsetka sezone namjeravam da napustim ovu ekipu.
* Kako komentarisete izbor Fuada Muzurovica za novog- starog selektora reprezentacije BiH?
- Mislim da je nakon niza neuspijeha nase reprezentacije bilo potrebno napraviti neke promjene. Nadam se da ce novi selektor uspjeti da smiri situaciju i napravi novu, ali i kvalitetnu ekipu, u kojoj bih i ja konacno trebao dobiti priliku. Medjutim, na selektoru je da odluci, - kaze Hodzic.

Bosanac
January 11th, 2007, 00:29
is Beslija alive?
i can't be stuffed registering on the Hearts homepage so someone please tell me :D

VELEZ1922
January 11th, 2007, 06:17
Im not sure about Beslija,but Skoro is struggling to find a new team
--------------------------------------------------------

Škoro nije zadovoljio u Lokerenu

Nogometaš austrijskog GAK-a i reprezentativac Bosne i Hercegovine, Alen Škoro, vraćen je sa probe iz belgijskog Lokerena u matični klub.

Iako su neki mediji u našoj državi pisali o prelasku Škore u Belgiju kao završenoj priči, Škoro nije zadovoljio na probi u Lokerenu te je vraćen u GAK.

26-godišnji Škoro, otišao je na probu u Belgiju, kako je sam rekao na zahtjev trenera Lokerena Slavoljuba Muslina, ali je nakon par dana priprema vraćen u Austriju.

Kako su objavili na stranici Lokerena, vodstvo kluba je već u pregovorima s dvojicom napadača koja su se pokazali kvalitetnijima od Alena Škore.

Bosanac
January 13th, 2007, 08:31
http://www.uefa.com/magazine/news/kind=134217728/newsid=495583.html

a nice paragraph about the great Sergej on the UEFA site

BozniaN
January 13th, 2007, 16:14
Here are some transfer rumours:

Safet Nadarevic: Zagreb >>> Udinese (Avaz talk, dont take it to serious)
Dragan Blatnjak: Hajduk >>> Khimiki (Same club as Trivunovic)
Vladan Grujic: Litex >>> Metalurh Donetsk
Boris Pandza: Siroki >>> Hajduk

Dont think any of these has been confirmed yet

HajdukSplit
January 13th, 2007, 16:20
Nadarevic to Serie A? :googly: I mean he is a solid HNL defender but not sure anything more than that, maybe a Belgium league type player

Blatnjak had no future with Hajduk, and it is confirmed, two year contract

VELEZ1922
January 13th, 2007, 22:00
Boris Pandza: Siroki >>> Hajduk

This move is very close to being official,I think this is a mistake for Pandza, his stock skyrocketed after his awesome performances for the U21 team, and he was being watched by a couple of 2Bundesliga teams as well as a Danish team and 2 or 3 Austrian teams, and the best he could do was Hajduk.I hope Im wrong but this move sucks,look what happened to Blatnjak there.

VELEZ1922
January 13th, 2007, 22:08
Covic odbio ponudu Wisle
Prva ovogodisnja ponuda za Mehmedaliju Covica je odbijena! Kako smo doznali, poljski prvoligas Wisla iz Krakova zeljela je u svoje redove dovesti stopera Slobode i U21 reprezentativca BiH, ali njegov menadzer nije pristao na ovu ponudu koja i nije bila za odbaciti.
- Nedavno sam saznao za poziv iz Poljske. Ponuda nije bila tako losa, ali ja ne odlucujem o tome. Iskreno, znatno je manja od one koja se nudi iz Izraela i Juzne Koreje, kaze Covic. Ovaj 20-godisnji odbrambeni igrac Slobode koji je prosao sve reprezentativne selekcije i za kojeg najozbiljnije u narednom periodu racuna selektor „A“ tima, Fuad Muzurovic, po svemu sudec i zapocet ce pripreme sa svojim dosadas njim klubom, Slobodom.
- Javit cu se na prozivku Sakibu Malkoc evicu jer jos uvijek sam clan Slobode. Trenirat cu redovno na Tusnju dok ne budu definisane stvari u vezi mog novog kluba, govori Covic.

VELEZ1922
January 13th, 2007, 22:10
Krajnje je vrijeme da zaigram za BiH

Sanibal Orahovac, bivsi napadac Buducnosti iz Podgorice, Crvene zvezde, Guimaresa,
Penafiela od ljeta je clan njemackog drugoligasa Karlsruea. - Ovdje sam stigao samo dan prije pocetka prvenstva. Zato sam jedno vrijeme samo trenirao. Ipak, dobio sam sansu i na nekoliko utakmica sam igrao - bile su prve rijeci Orahovca.
Do dolaska u Njemacku ste igrali u Portugalu. - Sa Marakane sam otisao u Guimares. Tu sam proveo jednu sezonu, da bi potom presao u Penafiel. Medjutim, moj posljednji klub je ispao iz lige i zbog toga sam odlucio doci sidro, mada sam imao ponudu da ostanem.
Karlsrue je na najboljem putu da se vrati u Bundesligu. - Za sada nam dobro ide. Ja sam potpisao dvogodis nji ugovor i nadam se da cu naredne sezone igrati u jednoj od najjacih liga u Evropi.
Sa svojim klubom se trenutno nalazi na pripremama. - Nismo imali puno odmora. Prvenstvo nam se nastavlja 19. januara. Sada se borim za sto bolji status u timu. Zelim u drugom dijelu vise igrati.
Prije tri godine ste trebali i debitovati za nas najbolji tim. - Tada sam igrao u Crvenoj zvezdi. Osim mene aktuelan je bio i moj bivsi saigrac Nenad Stojanovic. Medjutim, imao sam povredu, pa operaciju i od tada me vise niko nije kontaktirao.
Da dobijete sada poziv, sta biste uradili? - Mislim da je krajnje vrijeme da zaigram za BiH. Istina, nemam pasos, ali to ne bi bio neki problem.
Novi selektor je Fuad Muzurovic koji je rodjen u Crnoj Gori. - Njega licno ne poznajem, ali sam cuo sve najljeps e o njemu. Ko zna, mozda se za koji mjesec kada se nastave kvalifikacije i upoznamo.
Sanibal posebno cijeni jednog naseg igraca u Njemackoj. - Rijec je o Zvjezdanu Misimovicu. To je strasan igrac. Nije mi jasno, zasto vec nije clan nekog jakog kluba - kazao je Sanibal Orahovac.

Zloca
January 13th, 2007, 22:47
Juve seek Salihamidzic Saturday 13 January, 2007

--------------------------------------------------------------------------------

Juventus’ transfer strategy continues apace with Jacques Faty booked and a bid for Bayern Munich’s Hasan Salihamidzic.

Yesterday Rennes defender Faty, the brother of Roma midfielder Ricardo Faty, confirmed he has all but agreed a summer switch to Turin.

This week Ajax already announced that Zdenek Grygera is poised to make the move at the end of the season as well.

This morning the Italian newspapers have found a new target for the Bianconeri, as it’s reported that they have secured an option on Bayern Munich star Salihamidzic.

The 30-year-old midfielder will be out of contract in June and therefore arrive on a free transfer. The Bosnian can play on either flank, making him an ideal substitute should Mauro Camoranesi leave for Inter.

Juventus are also looking to the Bundesliga for a new striker, as if David Trezeguet moves on this summer, then the prime target is 28-year-old Werder Bremen and World Cup hitman Miroslav Klose.

HajdukSplit
January 14th, 2007, 01:02
This move is very close to being official,I think this is a mistake for Pandza, his stock skyrocketed after his awesome performances for the U21 team, and he was being watched by a couple of 2Bundesliga teams as well as a Danish team and 2 or 3 Austrian teams, and the best he could do was Hajduk.I hope Im wrong but this move sucks,look what happened to Blatnjak there.

if he is a left back he might be of some use, because Hrgovic is definetely leaving in the summer unless he doesn't have a good offer from abroad. If he plays center, forget it, Zivkovic is at Hajduk and Tudor is close to joining

Bosanac
January 14th, 2007, 01:38
HS keep us posted on Nadarevic please

good luck to Blatjnak :thumbsup:

you guys reckon Zeljo can lure Covic from Sloboda? :D

I don't know what to say about the Hase rumour... i hope he retires at Bayern as he's a legend overthere but maybe gaining some playing time in a different league would be good life expereince for him. We all know he's moving on in years and this might be the last chance he gets.

Carson35
January 14th, 2007, 08:52
Juve seek Salihamidzic Saturday 13 January, 2007

--------------------------------------------------------------------------------

Juventus’ transfer strategy continues apace with Jacques Faty booked and a bid for Bayern Munich’s Hasan Salihamidzic.

Yesterday Rennes defender Faty, the brother of Roma midfielder Ricardo Faty, confirmed he has all but agreed a summer switch to Turin.

This week Ajax already announced that Zdenek Grygera is poised to make the move at the end of the season as well.

This morning the Italian newspapers have found a new target for the Bianconeri, as it’s reported that they have secured an option on Bayern Munich star Salihamidzic.

The 30-year-old midfielder will be out of contract in June and therefore arrive on a free transfer. The Bosnian can play on either flank, making him an ideal substitute should Mauro Camoranesi leave for Inter.

Juventus are also looking to the Bundesliga for a new striker, as if David Trezeguet moves on this summer, then the prime target is 28-year-old Werder Bremen and World Cup hitman Miroslav Klose.

channel4

saraj
January 14th, 2007, 13:13
goodluck to hasan either way

VELEZ1922
January 14th, 2007, 22:57
Boris Pandža do jučer standardni prvotimac Širokog Brijega
D. Knezović

14.01.2007 22:28

Boris Pandža (21), do jučer standardni prvotimac Širokog Brijega i mladi reprezentativac BiH, kako su "Nezavisne novine" već objavile, karijeru će nastaviti u splitskom Hajduku, s kojim bi danas trebalo da potpiše četverogodišnji ugovor. Tijekom vikenda pokušali smo stupiti u kontakt s mladim reprezentativcem, no u toj namjeri nismo uspjeli. Pokretna stanica bila je isključena.

Ipak, jučer smo doznali iz izvora u NK Široki Brijeg da Pandžin transfer vrijedi 600.000 maraka, koje će inkasirati tim s "Pecare", te da bi nakon eventualnog transfera iz Hajduka naš klub dobio dodatnih 40 posto od ukupnog iznosa naredne "prodaje" ovog igrača.

Nakon uvodnih lakših treninga i dva dana pauze nogometaši Širokog Brijega od danas rade punim tempom. Prvi dio priprema aktualni prvak BiH će odraditi na SRC "Blato" u Širokom Brijegu, gdje postoje svi uvjeti za kvalitetan rad, a i lijepo vrijeme im ide na ruku. Tijekom vikenda na "Pecari" su se pojavili i Brazilci Vagner, Roniele, Celson, te dvojica novaka Rafael Lopez de Oliveira i Diego Paulista dos Santos, koji će već danas raditi na treningu.

"Prošlog tjedna nakon prozivke obavili smo nekoliko lakših treninga. Budući da nismo bili ni kompletni, zapravo, naše pripreme za proljetni dio prvenstva započinju danas. Trener je najavio puno jači ritam, gdje će se trenirati i dva puta dnevno. Uvjeti postoje, momčad je kompletirana i to je dobitna kombinacija za kvalitetan rad, a rezultati toga treba da se vide na proljeće", rekao je Dalibor Šilić, kapiten Širokobriježana

HajdukSplit
January 15th, 2007, 04:29
Hrgovic had an offer from a Japanese club but he rejected the move, but his contract still expires in the summer

Bosanac
January 15th, 2007, 04:46
send him to Zeljo :D

HajdukSplit
January 15th, 2007, 04:48
no, he actually thinks he can get an offer from Germany again in the offseason, he says if no good offer comes, he will stay at Hajduk

Dmitriy
January 15th, 2007, 05:58
Dragan Blatnyak signed to Russian side Khimik.

VELEZ1922
January 15th, 2007, 07:41
that makes 2 Bosnians at Khimki,Blatnjak and Trivunovic.

VELEZ1922
January 15th, 2007, 08:23
Bh. fudbaleri u zimskom prelaznom roku
Piše: Z. R.
10/01/07

Odlaze iz GAK-a: Alen Škoro i Samir MuratovićMuratovića traži Pašing, Alena Škoru Lokeren

Menadžer Nermin Čengić kaže za Oslobođenje da je austrijski Pašing za dovođenje bh. internacionalca Samira Muratovića koji želi napustiti GAK iz Graca. Po Čengićevim riječima, ponuda Pašinga je izvanredna i u narednih nekoliko dana biće poznato da li će doći do realizacije Muratovićevog transfera.

“Pašing je stabilniji i ambiciozniji klub od GAK-a u ovom trenutku. Belgijski Lokeren je tražio Alena Škoru za kojeg postoji interesovanje još jednog inostranog kluba. U zimskom prelaznom roku puno bh. fudbalera bi moglo promijeniti sredinu”, rekao je Čengić, i nastavio:

“Postojalo je interesovanje velikog ruskog kluba za Edina Pehlića, ali vlasnik litvanskog Kaunasa Vladimir Romanov ne dopušta njegov odlazak prije ljeta.

Za Pehlića je prioritet dobijanje radne dozvole za Škotsku pošto je Romanov vlasnik Hartsa i veoma cijeni našeg igrača. Nedavno su dva fudbalera iz Litvanije potpisala za Harts. Romanov jer za sada odbio ponudu Rusa za Pehlića koji ostaje u Kaunasu do ljeta.”Čengić naglašava da za fudbalera Muskrona Adnana Čustovića postoje ponude dva ruska prvoligaša, Amkara iz Perma i Toma iz Tomska.

“Čekamo treću ponudu za Čustovića koja bi trebala stići iz jednog moskovskog kluba pošto on želi nastaviti karijeru u glavnom gradu Rusije”, izjavio je Čengić.

Zloca
January 15th, 2007, 14:19
Nikicev izbor je nogometni genocid
Dopredsjednik Nogometnog saveza BiH Sulejman Colakovic priznaje da je izbor selektora i trenera u drzavnim reprezentacijama izvrsen postujuci pravilo nacionalnog kljuca te to objasnjava sljedecim rijecima:
- Zna se kako je ova drzava skrojena i moramo to postovati. Ne moze Muzurovic za saradnike uzeti sve iz Sarajeva. Mora tu biti mjesta za Srbe i Hrvate. Ne vidim tu nikakav problem. Uz sve to, FSRS ne priznaje Dragana Jovica, jer zivi u Federaciji - kaze Colakovic za „Dnevni avaz“ dan nakon sto je, zajedno sa Milanom Jelicem i Iljom Dominkovicem, ustrojio strucne stabove svih reprezentativnih selekcija.
Drugacije nije moglo Clanovi Predsjednistva NSBiH su na sastanku u cetvrtak u Modrici izabrali Borceta Sredojevic a i Ivu Istuka za pomocnike selektoru A-reprezentacije, premda je prilikom imenovanja Fuad Muzurovic, navodno, dobio odrijesene ruke da sam bira saradnike.
- Evo, Sliskovic je sam birao saradnike i ko ih sada pominje. Mi placamo sve ovo i imamo pravo uraditi nesto ovako. Licno, mislim da su ovi ljudi bolji od onih koje je Sliskovic imao za pomoc nike - pojasnjava Colakovic. Na nase pitanje da li je bas sve moralo biti uradjeno po nacionalnom kljucu i koliko su se onda mogli ispostovati ostali kriteriji, poput strucnosti, znanja, obrazovanja ili iskustva, a koji bi trebali imati prednost, Colakovic odgovara:
- Moralo je biti ovako. Drugacije nije moglo. Nogomet je ogledalo drzave i takvo nam je sve. A, birali smo po strucnosti.

Izbor po strucnosti

Po strucnosti je, onda, izabran i Nikola Nikic, koji je vodio juniorsku reprezentaciju u cetiri ciklusa i biljezio same neuspjehe?
- To je nogometni genocid, ali FSRS nije htio ni da cuje za ikoga drugog. Predsjednik Jelic je bio cvrsto za Nikica i nista nismo mogli napraviti. Nazalost, ovo je drzava u kojoj se stvari utvrdjuju na ovakav nacin. Svi su selektori u proslom sazivu imali neki rezultat, a jedino on nije imao nikakav - priznaje Colakovic.

BozniaN
January 15th, 2007, 17:11
Salihamidzic to Juventus in June?
Bosnian set to leave Bayern after 9 years

15.01.2007 by JadranSport

Several Italian and German media report that the 30 year old Bosnian Bayern München player, Hasan Salihamidzic will most probably sign for the Italian giant, when his contract expires in June 2007.

Deschamps plans for Serie A
Hasan Salihamidzic is a true Bayern München legend. After 9 seasons and 6 championship victories at the Bundesliga giant, the little Bosnian right winger might switch to Italy very soon. The contract of Salihamidzic, who is nicknamed "Brazzo" in Bavaria, expires in June 2007 and reportedly the agents of Salihamdzic are in Torino today in order to negotiate the details of a possible contract. Bayern manager Uli Hoeneß said today to German journalists: "We are in discussions with an adviser. Hasan is a friend of the club. We will take into consideration all possible advantages and disadvantages of a possible switch and decide what is best for him." Italian media also report, that Juve's French coach Didier Deschamps is a fan of the Bosnian and is already looking out for enhancing the squad for the next season. Juventus was releagted to the Serie B last season, due to the corruption scandal of the previous season. They are currently on the 6th rank in the Serie B, only 3 points behind leaders Napoli.

Bosanac
January 15th, 2007, 21:12
more than a friend of the club, he is a Bayern legend :thumbsup:

BozniaN
January 15th, 2007, 21:24
Its good for Salih to play in Serie A (belive that Juve will make it back this season) :thumbsup:

No matter what people say about him and how he play in the NT hes still our most famous player, good luck to him in Juve.

VELEZ1922
January 16th, 2007, 00:10
Hasan Salihamidžić

Salihamidžić od ljeta u Juventusu

Prema pisanju većine talijanskih i njemačkih medija, Hasan Salihamidžić od ljeta bi trebao postati član Juventusa.

Nakon devet sezona provedenih u Bayernu i šest osvojenih titula prvaka Njemačke, bh. reprezentativac bi na ljeto mogao preseliti u Italiju.

Danas su neki talijanski mediji izvijestili da se Salihamidžić nalazi u Torini gdje bi trebao dogovoriti sve detalje ugovora. Također se navodi da se Deschampsu izuzetno sviđa način igre Salihamidžića te da već razmišlja o sljedećoj sezoni i Serie A.

30-godišnjem Salihamidžiću ugovor s Bavarcima ističe ovog ljeta, a sa starom damom bi trebao potpisati ugovor na četiri godine.

VELEZ1922
January 16th, 2007, 22:28
Vidim se u prvom sastavu

Boris Pandža će od danas i službeno biti igrač Hajduka. Naime, u nedjelju navečer čelništva Širokog Brijega i Hajduka dogovorila su i posljednje detalje oko transfera ovog 20-godišnjeg stopera. Predsjednik NK Široki Brijeg Zlatan Mijo Jelić nije bio previše rječit o pitanju zasigurno jednog od najvećih transfera u povijesti kluba s Pecare.
“Sve je dogovoreno, Pandža u utorak potpisuje na četiri i pol godine. Visina odštete je poslovna tajna, ali mogu reći da su na kraju sve strane zadovoljne”, bile su Jelićeve riječi. A Boris? On je jučer otputovao za Split, gdje je u poslijepodnevnim satima obavio i prvi trening sa svojom novom momčadi. Sada već bivši igrač aktualnih prvaka sve je podnio, barem smo mi tog dojma, kao da iza sebe ima barem još pet-šest godina iskustva sa zelenog travnjaka.

Ništa nije zajamčeno

“Za mene je ovo fantastično. Idem u veći, jači klub u kojem će mi prvi cilj biti da izborim mjesto u momčadi, da postanem standardan kao što sam to bio u Širokom. Bez lažne skromnosti, vidim se u prvoj momčadi, naporno ću raditi kako bih u tome uspio”, kazao nama je ovaj Mostarac, kojeg smo uhvatili u posljednji tren, dok je već bio u autobusu za Split. Ugovor je potpisao, no kao i uvijek s time je dobio šansu da se iskaže, ništa više. “Ništa nije zajamčeno, moram se ponovno dokazati. To je samo još jedan veliki izazov za mene. Što se tiče uvjeta, jako sam zadovoljan. Za početak ću živjeti u klupskom smještaju, a uskoro planiram naći i svoj stan.” S momčadi uskoro kreće za Tursku, točnije Antaliju gdje će se i Široki pripremati (ali nešto kasnije, od 4. do 14. veljače), no sve to sada mu je najmanje važno. Pandža je svjestan da ga čeka težak posao borbe za mjesto u timu, u posljednjoj liniji gdje igra, recimo, jedan Boris Živković, a nema potrebe ni spominjati da bi mu dolazak Igora Tudora na Poljud, koji se o tom pitanju treba izjasniti sutra, znatno otežao situaciju. “Na Tudoreve kvalitete ne treba trošiti riječi, to je svima već jasno, ali znam što mi je činiti – raditi i boriti se, a drugi neka prosude koliko to sve vrijedi”, kazao nam je Pandža za kraj. Da je Široki izgubio na poziciji desnog stopera, nema dileme, no ovdje se postavlja pitanje koliko je Hajduk dobio?

'Ukraden' ispred nosa Dinamu, Schalkeu

Odmah je u javnost izašla informacija da ga je tražio Dinamo, koji je navodno nudio pola milijuna eura, što je predsjednik Jelić demantirao kazavši da se rado o novinarskim spekulacijama, a nešto kasnije spomenut je i Schalke. Na Poljudu su sigurno presretni što će u svom pogonu imati još jednog mladog perspektivnog igrača, ali i zbog činjenice što su ga “oteli” konkurentima, posebice onima s kojima će se na proljeće boriti za naslova prvaka.

Cifra predmet spekulacija

Točnan iznos odštete zaista je teško doznati. U Širokom su po tom pitanju dosta tajnoviti, a slično se ponašaju i čelnici splitskog kluba. Nagađa se da se radi o brojci 300 000 eura, kao i to da je moguće da će Širokobriježani ubirati postotak od budućih transfera Pandže. U kuloarima spominje se i eventualni aranžman tipa posudbe nekog Hajdukovog igrača našim aktualnim prvacima. U svakom slučaju, transfer Borisa Pandže jedan je od najvećih u povijesti kluba s Pecare, po vrijednosti iza Hrgovićevog prelaska u Wolfsburg, a tu negdje sa odlascima Papca i Bubala u Kaernten, Bajana u ruski Krasnodar. S obzirom da je Pandža igrač kojeg je Široki stvorio, za rejting kluba možda i najvažniji od spomenutih. S. Nikšić

Carson35
January 17th, 2007, 06:26
Salihamidzic reveals Juve deal Tuesday 16 January, 2007

Bayern Munich midfielder Hasan Salihamidzic has announced that he will play for Juventus next season.

The 30-year-old is contracted to the Bundesliga side until June and will sign a four-year deal with the Turin outfit at the end of the present campaign.

“Juventus have convinced me and I will arrive at the end of the season,” the Bosnian international told Bild.

“I am thrilled to have the opportunity to wear this jersey. Even if Juventus will not play in Europe next term, they remain one of the most fascinating sides in Europe and one of the best in the world.

“Everyone knows Juve, they have an impressive history and despite the fact that they are going through a difficult moment, they have some great champions in their squad.

“I don’t think that the absence from the Cups will last more than a year. In any case, next season I will be playing alongside some fantastic players.”

A deal is understood to have been wrapped up after his agent Nusret Jashari met sporting director Alessio Secco on Monday morning at the club’s headquarters in Corso Galileo Ferraris.

The Bosnian can play on either flank and is considered a possible replacement for Mauro Camoranesi, should the world champion decide to move to another club.

“This move represents a new challenge for me and I am sure I will win it,” continued Salihamidzic.

“Their offer was a very good one, they convinced me immediately and I am glad I will have the chance to play in the Italian championship.”

The Bosnian, who joined Bayern Munich in 1998 from Hamburg, has won six German titles with the Bavarian side, as well as the Champions League in 2001.

channel4

Yashimi Nakitu
January 17th, 2007, 14:43
I don't care about Salihamidzic to be honest. If this happend a few years ago, I would have been excited to see "Braco" in Serie A (even if the club is Juve) but now that he has quit as a NT player (before all this sranje happend) and doesn't care about us, I don't care what he does and what not.

barbarez01
January 17th, 2007, 17:52
Parma [2 - 1] AS Roma

11' [1 - 0] Z. Muslimovic
43' [2 - 1] Z. Muslimovic

TOOOOOOO CARE!!!!

BozniaN
January 17th, 2007, 18:21
2:1

Muslimovic again!

barbarez01
January 17th, 2007, 18:24
ye ye!!!! hocemo Hat trick Zlataneee hahaha

barbarez01
January 17th, 2007, 18:58
eh nema nista od njegovog hat trika..... izaso iz utakmice zbog male povrede... e jebiga...:frustrat:

Bosanac
January 17th, 2007, 22:36
samo nek nije ozbiljna povreda

osda
January 18th, 2007, 18:25
can any one post a link for muslimovic's goals ...

BozniaN
January 18th, 2007, 22:02
Here you go:

http://www.youtube.com/watch?v=w4dX36vD7bE

http://www.youtube.com/watch?v=Cr-1yoiz6tE

2nd goal is nice, 1st isnt bad either :thumbsup:

rilla_
January 19th, 2007, 03:31
both are a beauty!

barbarez01
January 19th, 2007, 05:01
great goals especially the second, hopefully we see him doing that for bosna in yrs to come.... thanks for the links!

VELEZ1922
January 19th, 2007, 16:11
Salihamidzic ce u Staroj dami zaraditi 8.000.000 eura

Nakon deset godina provedenih u Minhenu, Hasan Salihamidzic ili kako ga nazivaju njemacki i italijanski novinari ''covjek koji je stalno pod naponom'', na kraju sezone ce napustiti Bundesligu i postati clan Juventusa.Dolazak Salihamidzica u Juventus je ogroman dobitak za Juventus, prenosi italijanska Gazzetta dello Sport.

Salihamidzic ce u Juveu zaradjivati 2.000.000 eura godisnje, a s obzirom da je potpisao cetverogodisnji ugovor ukupan transfer je vrijedan 8.000.000 eura. Podsjetimo,Braci ce odraditi kompletan ugovor sa Bajernom, tako da Bavarci nemaju pravo na odstetu...
- Vecina velikih naslova su rezervisani za njegove kolege, ali je on sebi zaradio respekt medju igracima, navijacima i trenerima. Braco je osoba koja uvijek daje sve od sebe i u koga se uvjek mozes pouzdati, - kaze trener Bajerna Feliks Magat.

Takodje, i legendarni Oliver Kan biranim rijecima prica o nasem najtrofejnijem (osvojio 16 trofeja sa Bajernom - op.a) igracu svih vremena.
- Braci samo moras pogledati u lice, te vidjeti kako on prije utakmice suigrace i sebe motivise u svlacionici. Takav ti covjek treba u teskim situacijama, jer samo sa takvim ljudima dolazis do uspjeha, - kaze legendarni kapiten Bajerna, te konstatuje da naseg Bracu nista nisu mogle ni teske povrede
- Iako je imao nekoloko teskih povreda, uvijek se uspjevao vratiti i biti medju standardnim igracima.
A, onda se Kan prisjetio finala Lige prvaka iz 1999. godine.
- Da je Braco pucao penal protiv Valensije u finalu Lige prvaka, sigurno bi pogodio. Na njega se uvijek mozes osloniti, - tvrdi golman Bajerna.

Hasan Salihamidzic od ljeta u Juventusu

Iz Bajerna odlazim sa stilom

Hasan Salihamidzic je izjavio kakao se nada da ce sjajnu karijeru ostvarenu u Bayernu nastaviti u jednom drugom pobjedniku Lige prvaka, nakon sto je dogovorio uslove cetverogodisnjeg ugovora sa Juventusom. Braco ce odigrati za Bavarce ostatak obaveznog perioda, a na ljeto ce se uputiti u toplije krajeve. Najtrofejniji bosanski fudbaler u istoriji je u Bayern stigao 1998. godine, prethodno odigravsi tri sezone za prvi tim Hamburgera.
- Sa svojih 30 godina jos uvijek mogu igrati u drugoj zemlji i nauciti drugu kulturu. Cetiri godine su pristojna duzina za ugovor, a zaradom sam takodje zadovoljan. Sve stima – kazao je Salihamidzic, koji u Torino odlazi kao slobodan igrac.

Prije nego sto je rekao „zbogom“ reprezentaciji, odigrao je 42 utakmice za BiH. Jedan od zvjezdanih trenutaka Hasanove karijere je pobjeda u finalu Lige prvaka 2001. godine, kada je bio strijelac iz penala u mecu sa Valenciom. Bila je to prva Bayernova evropska titula od 1976. godine. Za boravka u Bayernu osvojio je sest titula prvaka Njemacke i cetiri njemacka kupa, te je nekoliko puta bio i na pragu ovih trofeja.

- U Munchenu sam proveo sjajan period. Zelim otici sa stilom, sa osvojenom titulom, specijalno onom iz Lige prvaka - kaze Salihamidzic.
U nastavku Lige prvaka Bayern ce se suociti sa Realom u osmini finala, slijedeceg mjeseca. Pripreme je upravo obavio u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, odigravsi test utakmice.

Krle
January 19th, 2007, 16:13
He deserves this transfer, I've always admired him as a player, he's been loyal to Bayern and has always worked hard. :thumbsup:

Bosanac
January 19th, 2007, 22:46
totally agree
considering he is 30 this move makes pefect sense, He will get to experience another league and retire happy asp unch