We gave them the game :smileani:
Sponsored Links
Advertisement

post #162 of 2884 (permalink) Old January 20th, 2005, 16:44
unnamed1

Quote:
Originally Posted by MacoBoy
We gave them the game :smileani:

My tip Macedonia-Bosna 38-27! don't you worry alek we will win the group...
post #163 of 2884 (permalink) Old January 20th, 2005, 18:36
Rookie

Teams: Karaorman, Liverpool, Real Madrid, Ac Milan
i stayed up all night just to see macedonia in the olympic opening parade they showed up 4 in morning and all i seen was like 10 ppl LOL! we did suck bad

post #164 of 2884 (permalink) Old January 20th, 2005, 18:38
World Class Player

Teams: Inter Milan, Macedonia NT
LOL me too!!!! They mentioned something Greece but I was half asleep
post #165 of 2884 (permalink) Old January 20th, 2005, 18:41
Rookie

Teams: Karaorman, Liverpool, Real Madrid, Ac Milan
yea lol once i seen dem i just close tv n sleeeeeeeeeep....
post #166 of 2884 (permalink) Old January 20th, 2005, 18:43
World Class Player

I didnt know when they would come up because it was in Greek alphabet lol
post #167 of 2884 (permalink) Old January 22nd, 2005, 23:54
unnamed1

Kometal won against last years CL champions easy and look good to win the cup.

Kometal D. P. Skopje : Slagelse FH 20:12 (9:4)
1. Kometal D. P. Skopje 3 3 0 0 69 : 57 12 6
2. Slagelse FH 3 2 0 1 64 : 66 -2 4
3. HC "Lada Toljatti" 3 1 0 2 75 : 73 2 2
4. HC "Motor" Zaporozhye 3 0 0 3 63 : 75 -12 0

http://home.eurohandball.com/_te_gr_...unde=3&Ret=bew
post #168 of 2884 (permalink) Old January 23rd, 2005, 16:15
World Class Player

Bravo!
post #169 of 2884 (permalink) Old January 23rd, 2005, 17:09
Premier Player

Teams: Juve & Macedonia
Kometal D. P. Skopje is the best.
post #170 of 2884 (permalink) Old January 23rd, 2005, 22:18
Rising Star

Teams: Albania
hey how is Pero Blazhevski doing ? and Georgi Cekovski ? our ex players at Prishtina last season
Pero was a legend very quiet guy gave 100% everytime he played
all around player that lead Prishtina in scoring in first half of season

KOSOVA
post #171 of 2884 (permalink) Old January 23rd, 2005, 22:49
unnamed1

Quote:
Originally Posted by Eagle
hey how is Pero Blazhevski doing ? and Georgi Cekovski ? our ex players at Prishtina last season
Pero was a legend very quiet guy gave 100% everytime he played
all around player that lead Prishtina in scoring in first half of season
Hey man how are you? yes i know they playd in Prishtina and they play well i hope....

I think they play in Greece today!!! not sure but i think so...

BTW Macedonia and Bosna did play a draw in the ECQ Handball and that's mean that Macedonia won the group... Bosna was the better team and we was very lucky to win the group and if we will have a chance in the play of we need to play better..
post #172 of 2884 (permalink) Old January 23rd, 2005, 22:59
Rising Star

Teams: Albania
Quote:
Originally Posted by NAUM MAKEDONSKI
Hey man how are you? yes i know they playd in Prishtina and they play well i hope....

I think they play in Greece today!!! not sure but i think so...
there was also Zoran Nikolov in Vllaznimi not that good but sharp shooter, I had chance to stay with Pero many times before the game you can talk with him whatever u want related to sports he knows everything friendly man
him and Georgi had shared an apartmen HUGe movie fans
fans loved em especially Pero we wanted him to stay for 1 more year but new coach decided to bring someone else instead and they left to Macedonia.
one other player was mentioned to join Vllaznmi at that time Gecevski, was said that he plays for National Team but they could not agree for salary

KOSOVA
post #173 of 2884 (permalink) Old January 23rd, 2005, 23:04
unnamed1

Quote:
Originally Posted by Eagle
there was also Zoran Nikolov in Vllaznimi not that good but sharp shooter, I had chance to stay with Pero many times before the game you can talk with him whatever u want related to sports he knows everything friendly man
him and Georgi had shared an apartmen HUGe movie fans
fans loved em especially Pero we wanted him to stay for 1 more year but new coach decided to bring someone else instead and they left to Macedonia.
one other player was mentioned to join Vllaznmi at that time Gecevski, was said that he plays for National Team but they could not agree for salary

Last edited by unnamed1; January 25th, 2005 at 20:27.
post #174 of 2884 (permalink) Old January 24th, 2005, 07:03
Premier Player

Teams: Juve & Macedonia
Macedonia vs Bosnia Herzegovina 28:28 (15:14) 23.01.2005

Our mens national team qualified for the 2006 Men's European Championship.
I would have liked to beat Bosnia at home but oh well a draw is better than a loss.
post #175 of 2884 (permalink) Old January 24th, 2005, 07:08
World Class Player

Quote:
Originally Posted by Alex-10
Our mens national team qualified for the 2006 Men's European Championship.
We know
post #176 of 2884 (permalink) Old January 24th, 2005, 14:20
Legend

Teams: Cementarnica 55 Skopje
And our (Polisch) handball NT beat Netherlands 32:25 (I watched this match on TV) and Azerbajian 43:13. In last match we lost with Slovakia 28:31, but we are qualified to play-offs .

Cementarnica in Vtora Liga 2009/2010
Cementarnica - Miravci 2:0 (Kostadinovski 40'-pen. Naumcevski 43')
Belasica - Cementarnica 1:2 (Markov 24' - Donev 9'-og Trajkovski 47')
Cementarnica - 11 Oktomvri 2:1 (Jakovlevski 15' 77' - Kostadinovski 26'-og)
Cementarnica - Belasica 4:1 (Braga 23' 38' Ristovski 43' Kostadinovski 63' - Jurcevski 88')
post #177 of 2884 (permalink) Old January 24th, 2005, 15:09
VardarFanaticar

Bravos za nasive Ali sepak misla deka ke izgubime vo play offs kako stalno.
post #178 of 2884 (permalink) Old January 25th, 2005, 06:52
Xtratime Legend

Битолчани заслужија повеќе
Во почетокот на јуни нашите најдобри ракометари по седми пат ќе се најдат пред досега непремостливата пречка, баражот, а со самото споменување на овој збор не обзема силен наплив на фрустрации и искомплексиран

МАКЕДОНИЈА - БиХ 28:28 (15:14)
БИТОЛА. - Сала "Младост" . Гледачи: 4.000. Судии: Ое и Тегстед ( Норвешка ) .
МАКЕДОНИЈА: Мисовски, Ангелов ( 20 одбранети удари ) , Миркулоски, Мајнов, Анастасовски, Алушевски 2, Лазаров 13 (4-4), Атанасовски 2, Марковски, Ѓоргоноски, Јовиќ 5, Мојсоски 3, Димовски 2, Стојановиќ 1.
Седмерци: 4-4. Исклучувања: 12 мин. (Димовски, Миркулоски, Стојановиќ, Алушевски, Атанасовски и Мојсоски по 2).
БиХ: Тахировиќ (18), Почуча (1), Салкиќ, Јашкиќ, Малешевиќ 1 (1-1), Ќавар 1, Мартиновиќ 3, Доборац 6 (2-2), Башиќ 5, Ќаќиќ, Торомановиќ 5, Бахтијаревиќ 5, Вујадиновиќ 2.
Седмерци: 3-3. Исклучувања: 10 мин. (Торомановиќ 4, Јашкиќ и Мартиновиќ по 2). Директен црвен картон: Вујадиновиќ (58. мин.).

Во почетокот на јуни нашите најдобри ракометари по седми пат ќе се најдат пред досега непремостливата пречка, баражот, а со самото споменување на овој збор не обзема силен наплив на фрустрации и искомплексираност. Ремито од завршниот чин на квалификациите за ЕП 2006 во Швајцарија се покрива со остварената цел, првото место во втората група, но битолчани заслужија повеќе. Остана горчливиот вкус на разочарувањето кој на крајот се измеша со мирисот на барутот од бројните фрлени петарди и запалки на паркетот, што, за среќа, не ги испровоцира доволно искусните норвешки судии за да го прекинат мечот. Напнатоста на паркетот и онака веќе беше доволно крената, особено откако гостите увидоа дека им се укажува можност да не минат на табелата. Тоа ги подзасили темпераментот, чарките и набојот, но сами сме си виновни.
Селекторот Стојан Петрушевски оцени дека нерешеното е и најреално, а дека за нешто повеќе треба да се има концентрација во текот на сите 60 минути.
- Непотребно брзавме. И во првото полувреме кога се обидовме што побрзо да направиме што поголема разлика и во второто кога поведовме со пет гола, а сакавме со десет. Како да сакавме да им вратиме на Босанците за неправдата што ја доживеавме во Горажде. Јас, сепак, морам да им честитам на моите ракометари што го издржаа ова темпо на играње среда-викенд. Има уште резерви оваа репрезентација. На овој меч ни недостигаше Ангеловски во одбраната, кој заработи незгоден удар во грбот во Горажде, а да не заборавиме и на повредените Темелков и Јоноски - вели Петрушевски.
Истуреноста во одбраната даде плод во првите 15-ина минути, но грешките што таа ги изнудуваше од противникот ги покриваше Тахировиќ со своите одбрани. Во ист стил и Ангелов не вадеше нас. Популарниот Диви го оправда и заслужи секое славење на неговото име од публиката, но неговиот труд беше залуден покрај толку многу технички грешки на неговите соиграчи, особено во моментите кога се чинеше дека настаните на паркетот ги ставивме под контрола (24:20 - 44. мин.).
- Соработката со одбраната не беше секогаш на високо ниво. Ова е колектив и не е најважно кој ќе биде најдобар. Важно е само да се победи - изјави Ангелов по мечот.
Со серија од 6:1 гостите стигнаа до предност од 26:25. Се повративме со три гола во низа, за потоа несфатливо се да расипеме. Имаше ли посовршена позиција мирно да го привршиме мечот од два гола предност и двајца ракометари повеќе? Наместо тоа, ни појде од рака да изнудиме дури три исклучувања во последните 60 секунди и ќе не навредеа гостите доколку не ја искористија оваа наша великодушност. Тука веќе и Ангелов не можеше ништо да стори, најмалку при седмерецот на 16 стотинки до крајот, со кој гостите од битолскиот пекол излегоа непоразени.

Its total crap they should have beat Bosnia by at least 5 points im sick of all this players not taking games seriously :frustrat:

Last edited by Ambis; February 3rd, 2005 at 15:32.
post #179 of 2884 (permalink) Old January 25th, 2005, 11:22
VardarFanaticar

Abe makedonska rabota,imame talenti no upravata zaebava kako vo site sportovi.. Pa vo stred kvalifikaci se zboruvase deka ke se menvi selaktorot pa posle to im padna site motivaci.. To se pravi posle kvalifikaci da mu ebam stopankata no so trsene lujge moze da se razberish?
post #180 of 2884 (permalink) Old January 29th, 2005, 06:58
Xtratime Legend

РАКОМЕТ, ЛИГА НА ШАМПИОНИ - ЃОРЧЕПЕТРОВКИ ДЕНЕСКА И ГОСТУВААТ НА ЛАДА

Во Толјати продолжува походот кон првото место
Откако ја надминаа еуфоријата од големата победа над актуелниот европски првак Слагелсе минатата сабота, ѓорчепетровки отпатуваа за Толјати, каде денеска, во рамките на четвртото коло од Лигата на шампи
Откако ја надминаа еуфоријата од големата победа над актуелниот европски првак Слагелсе минатата сабота, ѓорчепетровки отпатуваа за Толјати, каде денеска, во рамките на четвртото коло од Лигата на шампионите, му гостуваат на рускиот првак Лада. Пред две недели овој конкурент за едно од првите две места во Ц-групата беше совладан во Скопје со 27:25, но притоа остави далеку посилен впечаток од данскиот дримтим.
И во двете екипи се свесни дека овој натпревар може да реши многу дилеми. Русинките досега имаат само една победа и, во случај да потфрлат и денеска, ќе го доведат во прашање својот пласман во четврт-финалето. Ѓорчепетровки, пак, понесени од одличниот старт и стабилната форма, атакуваат на првото место во групата, што би им овозможило во следната фаза да го избегнат Крим, иако по мечот со Слагелсе тренерот Андреј Портној не криеше дека ги посакува токму Словенките за противник. Капитенката Индира Кастратовиќ смета дека не треба да се чека последниот меч од групата, реваншот со Слагелсе, за да се заверува првото место, туку дека уште на денешниот натпревар треба да се обидат да земат некој бод, што во првото коло им успеа на Данките.
- Брзо се приземјивме по победата над Слагелсе и продолживме да работиме како ништо да не се случило. Дополнително го проучувавме противникот, особено од оној меч во Скопје, и работевме на тоа уште повеќе да ја подобриме одбраната, но и да го направиме нападот поефикасен. Ова е клучен меч, зашто не сакаме да се доведеме во ситуација реваншот со Слагелсе да решава за првото место во групата - вели Кастратовиќ.
Екипата отпатува во комплетен состав за Толјати, иако Наталија Тодоровска не тренираше деновиве. Мечот се игра со почеток од 15 часот, а ќе судат Унгарците Кекеш и Кекеш.

Well at least Kometal have a shot at winning there group in the CL and with a win this week they can make it to the quarterfinal.They killed Slagelse last week so they should be able to win against Lada.

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Xtratime Community forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive. Try to avoid choosing short (like '1'), simple (like 'abcd') and easy to guess passwords (like a name of your favorite team, player, etc)! Complex and long enough passwords, that consists of random string of alphabet and numerical characters, are almost impossible to be stolen and misused.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.